wie ook in mei eerste ronde

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door knuffie 23, 20 apr 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jazz

Jazz Niet meer actief

Grappig dat iedereen t altijd heeft over verschillende soorten afscheiding: rekbaar/helder/etc maar of ik let er niet op of ik zie nooit echt verschil:) ik heb ook t idee dat ik vaker afscheiding heb dan alleen met mn ei? Ik zal er eens beter op letten:D

@Meelanor ik druk er altijd meteen een doek tegenaan en ga snel naar de wc waar ik het laat lopen en afveeg. Wat een detail hahaha.

@Jandl lekker genoten van je vakantie? Wat betreft je afscheiding zou ik t ook niet weten aangezien t niet je ei kan zijn. Bijna testen spannend!!!

@Swimming idd leuke dag om te testen. Ik ben zooo benieuwd!

2. BellaNoa

BellaNoa Niet meer actief

Ik zat ook aan moederdag te denken, vond het ook wel een leuke dag om het te doen. Maar aan de andere kant ben ik dan net 1 dag overtijd? Hmm, ik weet nog niet... ik moet ze ook nog in huis halen.

3. BellaNoa

BellaNoa Niet meer actief

@ Gin, ja vakantie was heerlijk!! Zoonlief heeft het ook super gedaan, niet gehuild of niks! Alleen maar vrolijk geweest en al waren de dagen ritmeloos ging hij er gewoon in mee zonder chaggie te zijn hihi... wat ben ik toch blij met zo'n makkelijk kindje. Hopelijk wordt de tweede net zoals hem.

4. kimster87

kimster87 Actief lid

18 mrt 2012
    175
    0
    0
    Helemaal klaar voor ons meisje
    tilburg
    @ jandl jeetje wat fijn van je zoontje! Dat is toch nog relaxter vakantie vieren!

@gin zoals jij het na het klussen doet doe ik het ook!
    Even een doek erop blijven liggen en naar de wc:)

ik heb nu alweer twee dagen nergens last van dus denk toch dat die rugpijn en pijn in mijn borsten helaas alleen van de pil nog was!
    Maar ja we wachten weer af .

5. julia1984

julia1984 Fanatiek lid

9 feb 2012
    2.244
    5
    38
    NULL
    NULL
    Meelanor; Ik gebruik ook altijd een doek en ga vervolgens naar het toilet. Wel zo fris toch!

Deze week flink geklust, hopelijk lukt het deze maand.
    Kan je eigenlijk al snel merken of je zwanger bent, welke klachten kregen jullie en rond hoeveel dagen na je eisprong?

Ben eigenlijk ook wel nieuwsgierig hoe oud/jong iedereen is.

6. Esther8

Esther8 Lid

4 mei 2012
    66
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik ben 30.

7. minnie84

minnie84 Actief lid

3 mei 2012
    244
    0
    0
    @Julia1984 bij mijn vorige zwangerschap kwamen we er pas met 8 weken achter!! Had totaal nergens last van, wel vaker een ontregelende cyclus. Heb de klachten toen wel gekregen.........tot 25 weken misselijk en spugen. Hoop dat dat bij een eventuele volgende zwangerschap weg blijft ;). Ik ben 26 en mijn vriend 28.

8. daantje1989

7 mei 2012
    87
    0
    6
    NULL
    NULL
    Hoihoi.
    Hier nog iemand die gaat beginnen met de eerste ronde.
    Zal me eigen even kort voorstellen..
    ik ben 23 jaar en mijn vriend is 28. Al 6 jaar gelukkig samen.
    Ben 25 april gestopt met de pil.. meteen maar begonnen met klussen. en nu maar afwachten. wachten duurt altijd lang.:) het is trouwens ons eerste kindje dus allemaal heel nieuw.dus vind het leuk om er met andere over te kunnen praten
    hoop dat we snel leuk nieuws kunnen vertellen.

9. julia1984

julia1984 Fanatiek lid

9 feb 2012
    2.244
    5
    38
    NULL
    NULL
    my86; bij 8 weken er pas achterkomen...dat is echt een verrassing zeg! Gek hoe dat lichaam werkt, want zodra je het weet beginnen de klachten..hihi!

Daantje: welkom en succes met klussen.

Ik ben 27 en we gaan voor ons eerste kindje. We zitten nu in ronde 1. Gisteravond geklust en voel nu een wat zeurderig gevoel en wat pijn in mn onderbuik....denk dat het mn ei is!
    Zou toch mooi zijn ;)

10. daantje1989

7 mei 2012
    87
    0
    6
    NULL
    NULL
    hoihoi

dank je wel.. vind het leuk om er met andere over te kletsen.. we willen het namelijk nog geheim houden voor de rest, en het pas vertellen als het echt zo is.maar het is best lastig om niks te mogen zeggen. we zijn in april gestopt met de pil. en de vruchtbare periode gehad, zou het kunnen dat je dan gelijk zwanger bent? heeft iemand hier ervaring mee? ben voor de rest ook helemaal gezond,,

gr

11. Esther8

Esther8 Lid

4 mei 2012
    66
    0
    0
    NULL
    NULL
    Welkom Daantje!

Lastig hè, nog niets vertellen? Ik heb het ook hoor. Wil het liefst meteen iedereen laten weten dat we bezig zijn :D. Maar manlief en ik hebben besloten om het pas te vertellen als het zo ver is. Alleen onze huisgenoot weet er vanaf, maar voor hem konden we het dan ook niet verborgen houden. En we vonden het wel zo fair om hem in te lichten. Hij hoeft straks niet het huis uit als het zo ver is, maar voor hem zal het ook een ingrijpend gebeuren zijn.

Als je gestopt bent met de pil en je hebt geklust tijdens je vruchtbare periode, dan heb je inderdaad de kans dat je zwanger kan raken. Bij sommige meiden op dit forum is dat gebeurt. Maar meestal heeft de pil toch een wat langere uitwerktijd en duurt het dus een paar maandjes voordat het zo ver is. Maar goed, de kans is er, dus je weet maar nooit! :)

Zelf zit ik nog te wachten op m'n ongi. Ben afgelopen zondag gestopt met de laatste pil. Vandaag of morgen is het zo ver en zodra het over is gaan wij gezellig klussen en kijken waar het schip strandt. We hopen zelf ook dat het zo snel mogelijk lukt, maar het is niet iets dat je zelf in de hand hebt. Het kan volgende maand raak zijn, het kan ook net zo goed twee jaar duren met de hele mmm erbij. Afwachten maar!

Veel succes!

12. Dinges1989

Dinges1989 Fanatiek lid

4 mei 2012
    1.478
    0
    0
    Gehandicaptenzorg
    West-friesland
    Daantje: wij gaan ook voor de eerste ronde en zeggen ook tegen niemand iets totdat het zover is :)
    Het zou best kunnen dat je dan meteen zwanger bent als je inderdaad je ei hebt gehad.

Julia1984: ik ben 22

13. daantje1989

7 mei 2012
    87
    0
    6
    NULL
    NULL
    hoihoi,

leuk om er met iemand over te praten die in het zelfdeschuitje zit.

we hopen dat het snel lukt.bij de rest van onze families was het volgens mij ook aardig snel "raak".. dus misschien hebben wij daar dan ook een beetje geluk mee. nu alleen afwachten wanneer de echte ongi moet komen. na het stoppen met de pil nog niet 'echt' ongi geweest.. dus maakt het allemaal heel spannend.. :(wachten duurt lang dan:(

veel succes.

14. daantje1989

7 mei 2012
    87
    0
    6
    NULL
    NULL

15. Dinges1989

Dinges1989 Fanatiek lid

4 mei 2012
    1.478
    0
    0
    Gehandicaptenzorg
    West-friesland
    Jaa ik weet precies wat je bedoeld. Een vriendin van mij is net 3dagen terug bevallen en zeker nu zou ik het bijna van de daken willen schreeuwen haha
    En indd wachten op de eerste echte ongi.. of eigenlijk niet natuurlijk dan zou het meteen raak zijn ;)
    Maar het wachten duurt zo lang...

16. daantje1989

7 mei 2012
    87
    0
    6
    NULL
    NULL
    een vriendin van mij is ook zwanger is nu 7,5 maanden. en een nicht van mij is 7 dagen geleden ook bevallen.. zo leuk om overal over mee te praten alleen jammer dat dat dan nog niet kan. word soms gek van al dat wachten en niks kunnen zeggen..

17. Esther8

Esther8 Lid

4 mei 2012
    66
    0
    0
    NULL
    NULL
    Haha, hier ook. Schoonzus heeft net bekend gemaakt dat ze zwanger is van de 2e, dus hier kriebelt het ook ontzettend. Dat wachten ook altijd, hè? :D Gelukkig dat er een forum zoals deze is, anders zou het voor mij nog moeilijker zijn!

18. daantje1989

7 mei 2012
    87
    0
    6
    NULL
    NULL
    @esther8; ja dan is het helemaal lastig en spannend. hier spannend om te wachten op de eerste 'echte' ongi na stoppen met de pil. afwachte wanneer die komt en of die komt natuurlijk.. zou ook niet weten wat voor zwangerschapskwaaltjes je precies allemaal zou kunnen hebben. en vanaf wanneer je dat dan kan gaan merken..??

19. swimming

swimming Fanatiek lid

15 apr 2012
    2.985
    3
    38
    Nederland
    Idd dat wachten duurt lang. Voor mij duurt het inmiddels niet meer zo lang, maar het blijft spannend. Zal het wel of niet gelukt zijn! Nog een paar daagjes en dan kan ik testen (1ste ronde)

20. petronella86

27 apr 2012
    29
    0
    0
    NULL
    NULL
    Las dat iemand vroeg wat de leeftijden van ons zijn.
    Mijn vriend wordt in juni 26 en ik ben al 26. Mijn nicht is bevallen van een tweeling en zij vertelde dat als je nu al namen hebt bedacht dat het een hele grote kans is dat je op hele andere namen komt als je zwanger bent. Ik ben benieuwd want mijn vriend en ik zitten al lang op de zelfde naam.

xx

Deel Deze Pagina