wie ook in mei eerste ronde

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door knuffie 23, 20 apr 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. clientje

clientje Actief lid

2 nov 2010
    124
    0
    0
    Ik heb ons zoontje een paar keer bij mijn ouders laten logeren, maar dan 1 nachtje. 1x is hij 2 nachten geweest maar dat was omdat mijn ouders anders 2x vroeg naar mij moesten komen om hem op te halen om op te passen. Maar vond dat toch wel moeilijk om hem toen 3 dagen niet te zien. Zonder hem op vakantie zou ik dus ook zeker niet doen. Zou dan het gevoel hebben dat ik hem aan de kant zet.

2. petronella86

27 apr 2012
    29
    0
    0
    NULL
    NULL
    @ Gin: Weet je ik zou de naam doen die jullie al in gedachten hebben. Wij hebben dat probleem ook gehad. Heb een keer de namen verteld en zo zie je maar mijn collega noemt haar kindje zo en weet je waarom zou je je eigen kindje een iets minder mooiere naam geven? De naam genootjes zullen elkaar misschien niet elke dag zien. kortom: Hou lekker jullie namen wat jullie nu al hebben:)
    @ Jandl: Demi voor een meid vind ik leuker geschreven:)

Wij hebben ook al heel lang de zelfde namen in onze gedachte. Hier kan ik dat inderdaad wel zeggen:) Voor een meisje wordt het Joany en voor een jongen wordt het Levi.

Groetjes

3. swimming

swimming Fanatiek lid

15 apr 2012
    2.985
    3
    38
    Nederland
    Levi vind ik ook een mooie naam, maar mijn vriend twijfelt. De steekjes in de lies dienen zich aan als ik me inspan tijdens het sporten!

4. Jazz

Jazz Niet meer actief

Hele leuke namen petronella86! Wij hebben ook aan Joni gedacht voor een meisje maar ik vond het niet leuk staan, maar op jouw manier vind ik het erg leuk :D

5. petronella86

27 apr 2012
    29
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja wij waren op slag verliefd op deze namen daarom hoop ik ook dat als het zover is dat we deze namen nog steeds willen.
    Onthou het zou ik zeggen Gin?;) Wie weet hahaha

6. Dinges1989

Dinges1989 Fanatiek lid

4 mei 2012
    1.478
    0
    0
    Gehandicaptenzorg
    West-friesland
    Ohh ik hoopte stiekem al dat het onderwerp namen zou vallen!Leuke namen hebben jullie!
    @jandl demi voor een meisje vind ik ook leuker!
    @ Petronella joany en levi zijn ook leuk!

Wij hebben voor een meisje Aimy en voor een jongetje zijn we er nog niet uit, al vind ik Quinn erg leuk!

Nog een vraag.. willen jullie weten wat het word tijdens de zwangerschap?

7. Jazz

Jazz Niet meer actief

ABSOLUUT:D wij willen het zeker weten, zijn we veel te nieuwsgierig voor! Lekker gericht shoppen. Jij?

8. Dinges1989

Dinges1989 Fanatiek lid

4 mei 2012
    1.478
    0
    0
    Gehandicaptenzorg
    West-friesland
    Hehe gin :) nee wij niet.. nou ja ik niet, vriend lief wel dus we zien het tegen die tijd wel..
    Ik hoop dat ik mijn nieuwsgierigheid in bedwang kan houden hihi

9. meelanor

meelanor Fanatiek lid

29 apr 2012
    1.408
    142
    63
    Alphen, NB
    Wat een leuke namen allemaal, ik ben er met mijn vriend nog niet helemaal uit. Hij wil perse dat de naam maar 1 klank heeft dus truus, kees of piet zoiets :p. Ik wil een moderne naam dus ja we zijn druk bezig om dat een beetje te combineren. :)

Ik wil in elk geval niet weten wat het is (zeg ik nu heel enthousiast maar weet niet wat ik er straks van denk hihi)

10. swimming

swimming Fanatiek lid

15 apr 2012
    2.985
    3
    38
    Nederland
    Wij willen het zeker niet weten!

11. GwoonAn

GwoonAn Fanatiek lid

1 okt 2006
    3.040
    51
    48
    Vrouw
    Verpleegkundige
    NH
    Ohh ja wij willen het wel weten. :D

12. BellaNoa

BellaNoa Niet meer actief

Ik wil ook wel heel graag weten wat het dan is hihi, daar ben ik ook te nieuwsgierig voor.

Quinn hadden wij eerst ook in gedachte voor een jongen hihi.. Alleen vind ik het niet zo klinken bij Dilan.. Ik vind nu voor een jongen Sem of Julian leuk... manlief twijfelt er nog over, al vind ie Sem wel steeds leuker worden ;)

En nog bedankt voor jullie reacties over de naam Demi... dan zal het denk ik toch zo geschreven gaan worden als het een meisje word :D

13. BellaNoa

Ik heb het gevoel alsof ik een ballon in m'n buik heb, als ik zit... Zou dit iets zijn??

14. swimming

swimming Fanatiek lid

15 apr 2012
    2.985
    3
    38
    Nederland
    Haha @jandl heb ik ook last van en lichte steekjes in mijn lies bij inspanning. Misschien morgen vroeg testje wagen!

15. petronella86

27 apr 2012
    29
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wij willen het wel weten:) Heb voor de gein een keer gependeld en iedere keer kwam er het zelfde antwoord uit. Ben benieuwd of de uitkomst uit komt. Wij zouden twee jongetjes en een meisje krijgen. Geen tweelingen. xxx

16. BellaNoa

Hoe werkt dat eigenlijk, dat pendelen? Een vriendin had het ooit een keer bij mij gedaan en dat was toen een jongen en een meisje. Nou, de jongen is er dus al hihi... wilde het van de week doen om te kijken of ie nog hetzelfde zou zeggen, maar wist niet hoe het werkte?

17. petronella86

27 apr 2012
    29
    0
    0
    NULL
    NULL
    @jandl: je houdt de pendel ff een minuut vast in je hand. dan vraag je wat een jongen is en wat een meisje. Bij een jongen maakte de pendel een streep richting en bij een meisje ging hij bij mij ronddraaiende bewegingen maken. Dan ga je vragen na het eerste geslacht van je kindje en zul je zien dat hij gaat bewegen. Tenminste je moet er of course wel in geloven;) ik geloof er pas in als het uit komt. Op internet kan je meer lezen over hoe te pendelen. Xx

18. julia1984

julia1984 Fanatiek lid

9 feb 2012
    2.244
    5
    38
    NULL
    NULL
    Jandl; ik vind Demi ook mooier!

Ik heb ook een wat ballon gevoel in mn onderbuik..geen idee wat het betekend....hopelijk iets positief. Houden elkaar maar op de hoogte.

Mijn wachtbankje is aangebroken....wachten tot ik kan testen!

19. BabyFG

BabyFG VIP lid

20 feb 2012
    9.071
    1.917
    113
    omgeving Rotterdam
    Hey meiden,

Ik heb een vraagje, waarschijnlijk zie ik spoken, maar wil toch graag jullie mening horen :)
    Theoretisch had ik zaterdag 5 mei de eisprong, en sinds maandag heb ik af en aan krampjes en steekjes in mn onderbuik (vergelijkbaar met gevoel voordat je ongi wordt)..
    Sinds gister ook weer onwijs zere borsten (ja weer, dit heb ik maandelijks, dus dit zegt natuurlijk niks :-D)
    Zouden de krampjes en steekjes toch iets te maken kunnen hebben met...:)??
    Hebben degene die al kindje(s) hebben hier ervaring mee?
    Ik wil niet teveel hopen eigenlijk, want kans is wel erg klein dat het gelijk raak is natuurlijk!

Ook moet ik sowieso wat langer geduld hebben voor de eerste zwangerschapstest mocht mn menstruatie uitblijven.
    Toen ik een spiraal had (mirena), had ik een regelmatige cyclus van 32 dagen (na ongeveer 3/4 jaar opstartfase), in maart hebben we deze laten verwijderen, waarna ik een cyclus had van 28 dagen...oftewel, ik zou ergens tussen 19 en 25 mei mn NOD hebben....handig he ;)
    Vroeger (zeg 11 jaar geleden voor ik aan de pil begon) had ik verschrikkelijke menstruatie, deze duurde minimaal 2 weken met nonstop vloedgolven...ook was ik hartstikke onregelmatig (zelfs 1 keer 6 weken achter elkaar ongi), dus ik hield echt mn hart vast voor wat mn menstruatie zou gaan doen na 11 jaar anticonceptie, als de dood dat het terug zou komen als toen...maar de eerste keer na het verwijderen van de spiraal duurde het maar 4 dagen! en geen vloedgolven te bekennen! hoera! (met spiraal duurde het 2 weken, al kwam er wel weinig bloed bij kijken :))
    nu maar hopen dat t zo blijft ;) (al hoop ik natuurlijk eigenlijk dat er voorlopig geen menstruatie komt hihi)

Ook heb ik al meerdere reacties gelezen over dat opgeblazen gevoel, ook hier heb ik last van, maar ik heb tegelijkertijd ook nog eens PDS, dus ook dat zal bij mij niks kunnen zeggen haha

En wat ze zeggen is toch waar, als je eenmaal begonnen bent en ermee bezig bent, let je op alles wat je in je lijf voelt hihi, en ookal wil je het spontaan houden en denken "ach we zien t wel", toch hoop ik uiteraard dat ons gelijk gegund is. Had ik toch niet helemaal verwacht van mezelf haha, maar ja als die eierstokken eenmaal rammelen ;)

oh, nou is t toch een heel lang verhaal geworden haha, sorry meiden!

en wat namen betreft, voor een meisje zijn we het al jaren eens, voor een jongen nog niet echt ;) een ding is wel zeker, het worden Engelse/Ierse namen. Ik heb een oerhollandse naam en buitenlanders hebben er al altijd moeite mee (en daar heb ik een hekel aan...)

Groetjes,

Lonneke

In mei leggen alle vogeltjes een ei, dus waarom wij niet? ;)

20. daantje1989

7 mei 2012
    87
    0
    6
    NULL
    NULL
    Hoihoi..

Als je eer op gaat letten wat je allemaal voelt denk je bij alles zou het?? soms best lastig.. oveer 13 dagen zou ik kunnen teste. maaer ga er niet van uit.. moet eerst nog 'echt' ongi worden na het stoppen van de pil.. dus denk dat ik eerst die maar ff afwacht.. zou wel te toevallig wezen anders denk ik.. maaare ja alles kan...

Deel Deze Pagina