Babyfotograaf; inderdaad je wilt het spontaan houden en denkt ach we zien het wel. Maar als je dan echt begint, hoop je toch stiekem dat het in 1x raak is. En natuurlijk voel je van alles..heb ik ook wat last van. Volgende week lekker een paar dagen weg, kan dan mn gedachten even op wat anders zetten. Daantje; wij lopen gelijk zo te zien...spannend! Ik heb mijn eerste ontrekkingsbloeding en 1x menstruatie gehad na het stoppen van de pil. Dit is dus officieel eerste ronde. Zou toch bizar zijn als het in 1x raak zou zijn! Gisteren en vanmorgen wat steken en opgeblazen gevoel in onderbuik gehad, denk echt dat het mijn ei is geweest. Verder nog geen klachten. Mocht ik zwanger zijn, binnen hoeveel dagen na de eisprong krijg je symptomen?
We lopen aardig gelijk ja.. Maarja ik weet het ook nog niet helemaal zeker hoe die van mij gaat... Het zou zeker heel bizar zijn ja als het nu al raak zou zijn.. dus reken er ook helemaal niet op.. wacht eerst maar af wanneeer mijn 'echte' ongi komt. en gaat dat echt heel lang duren kan ik altijd een keer testen.. Maaf blijft natuurelijk altijd spannend..
Met de pil had ik een regelmatige cyclus van 28 dgn. Toen ik de eerste menstruatie moest krijgen en die 28ste dag voorbij was, dacht ik zou toch niet waar zijn. Ik een test gedaan...haha gewoon OMOWIT! Tja en de vlg dag menstruatie! Hoop wel dat mijn cylus regelmatig blijft. Inderdaad duurd het te lang gewoon testen.
Die van mij was met de pil ook 28 dagen en voor dat ik met de pil begon was hij ook regelmatig 28 dagen.. dus hoop dat dat ook gewoon weer terug komt.. ideaal.. maar we zullen zien.. kleine kans dat we misschien geluk hebben hihi.. hopen kan natuurlijk altijd.. maar niet te veel anders valt het zo tegen.
@babyfotograaf tja het kan vanalles zijn bij de ene betekend het wel wat en bij de ander niet. Ik zou zelf proberen niet te veel te hopen dan valt t altijd mee . Maarja het is bijna onmogelijk om niets te hopen nu je je heel erg bewust bent van je lichaam... dus ja... Aan dit antwoor heb je waarschijnlijk ook niet veel maarja ik ga er vanuit dat iedereen in dit topic onzeker over het gevoel in haar lichaam
@wonderful: heb je al getest? ik het hier echt voor iedereen plaatst vervangende spanning. Ach ja zondag ga ik eens kijken
Je hebt helemaal gelijk, ik probeer ook niet teveel te hopen, of erover na te denken, maar helaas blijft t door mn hoofd spoken...zou het zo leuk vinden (zachtjes uitgedrukt ). Voor iedereen die snel mag testen, ik duim voor jullie!
Ik probeer ook niet te veel te hopen maar het blijft door je hoofd spoken.. als ik een dag aan het werk ben heb ik een beetje afleiding.. maar als ik dan thuis ben alleen. begint je er gelijk weer over na te denken.. Of als je dagje aanhet shoppen bent.. en je ziet al die kleine baby spulletjes liggen
Ik ben er ook echt zo erg mee bezig En inderdaad ik heb ook plaatsvervangende spanning voor de meiden!! Swimming en Jandl jullie zijn bijna aan de beurt ik ben zo benieuwd! Voor alle meiden, veel succes! Er zijn volgens mij nog meer die bijna mogen testen, houd ons op de hoogte! Mijn menstruatie is nu over duss over een weekje gaan we denk ik 'alvast' klussen, mijn ei is volgens berekeningen pas rond de 22e of iets later maar mn cyclus is helemaal niet regelmatig dus wil niet de kans lopen dat ik mn ei mis. Wat zou dat zonde zijn
Ha gin mijn menstruatie is nu ook over!!! Jeej wij gaan ook gewoon ons best doen voor de eerste ronde En de meiden die mogen testen succes!!
@ Babyfotograaf, zou ik zo ook niet kunnen zeggen of het wat is. Lijkt me wel vroeg als je zaterdag je eisprong hebt gehad en dan 2 dagen later wat te voelen. Ik denk dat wat je maandag heb gevoeld, dat menstruatieachtig gevoel, dat dat je eisprong is geweest? Bij de zwangerschap van mijn zoontje, kreeg ik het eerste kwaaltje ongeveer een week na de eisprong.. (last van zere borsten) Alles kan natuurlijk, dus het blijft spannend @ Gin, ja we komen in de buurt hihi.. maar heb toch het gevoel dat ik ongi ga worden, zere borsten, sinds vandaag echt futloos.. het zijn ook wel zwangerschapskwaaltjes, maar ik heb ze ook altijd als ik ongi moet worden, dus als het goed is moet ik morgen hoofdpijn krijgen en dan is het ritueeltje compleet en zal waarschijnlijk zaterdag de ongi doorbreken.
Hmmmm nou ik hoop het niet Jandl! ben benieuwd wie als eerst positief gaat testen. Dan wil ik wel een foto zien van de positieve testjes! (niet dat ik het anders niet geloof haha)
Hier nog geen verschil hoor. Heb geen gevoel dat ik ongi ga worden. Af en toe lichte steekjes rond en onder mijn navel. Ik zal een foto plaatsen als ik een test heb gedaan! Oooo wat spannend.
Ik hoop het ook niet hihi... Aangezien ik de eerste keer er 9 rondes over heb gedaan, lijkt het me sterk dat het nu meteen raak zal zijn
Heey meiden, Daar ben ik weer. morgen slik ik de laatste pil (anticonceptie) en heb gelijk foliumzuur gehaald. Hiermee ga ik volgende week nadat mijn ongesteldheid is gestopt mee beginnen. Ik heb Foliumzuur gewoon van het Kruidvat merk. Is okee toch? xxx
hallo meiden, mag ik me toevoegen aan dit clubje? ik ben in maart gestopt met de pil, maar vanaf deze maand gaan wij ervoor. moet helaas wel eerst in het ziekenhuis onderzoeken laten doen ivm een traag werkende schildklier, maar wat moet dat moet toch groetjes RomyDani
@swimming Onwijs spannend!! Idd: ga je morgen testen of wacht je nog? @Jandl goh 9 rondeS.. Dan worden je geduld en vertrouwen wel op de proef gesteld zeg! Het is idd beter om niets te verwachten @Petronella86 ja hoor tuurlijk is dat prima! Heb zelf dievan Etos. Als er maar min 0,4 mg in zit. Dat is precies de goede dosis voor vrouwen die zwanger willen worden
Spannend! Van het kruidvat merk is goed hoor. Ik heb ze van Gravitamon (ofzoiets) nog liggen, dus wanneer het raak is ga ik daar weer mee verder hihi. Toen ik zwanger was en bij de VK terecht kwam, kreeg ik van haar ook steeds Centrum zwangerschap pillen mee (gratis), die schijnen ook goed te zijn.