Ik heb het geprobeerd, ik kan de tekst wel aanpassen, maar geen bijlage verwijderen... maar ach nu staat ie toch een paar pagina's verder
Mijn beste vriendin had de nuvaring, tijdens gebruik nooit ongi, maar na definitief eruit laten kwam het toch vrij snel! Ze is tot nu toe regelmatig, en ook gelijk aan de klus gegaan hoe t nu is weet ik niet, ze is nu op vakantie haha maar leef helemaal met dr mee en vind t hartstikke spannend voor haar! Ze heeft ook login hier, maar weet dr gebruikersnaam nog niet hahahaha Lijkt Me toch wel erg grappig mochten we tegelijk zwanger zijn in de toekomst! ach ja, dromen en fantaseren mag toch ik hoop dat t ons allemaal gegund is zonder de medische molen in te hoeven! @jandl zeker hele mooie foto en mooi gezinnetje!
Ah das jammer wonderful ondanks eerste ronde toch stiekem een ietsje pietsje hoop of niet? Zou ik wel hebben in ieder geval Jammer dat niemand er ervaring mee heeft maar de enige oplossing is aan de klus.. wat een straf zeg hihi
Oh babyfotograaf jou berichtje liep ik net mis.. okee ik ben benieuwd wat mijn cyclus gaat doen.. tot nu toe 3 dagen ongesteld geweest zoals voorheen ook was.. hopen dat me ei wil springen volgens de banner En het zou inderdaad leuk zijn tegelijk met een vriendin! Mijn schoonzus je is nu 18 wk zwanger.. ook spannend allemaal
@ Marisje. Ja idd maar we gaan het nu een maand veilig doen en half juni eind juni gaan we ervoor. Denk dat het eerder eind juni word dan half. We hebben namelijk een huis gekocht en krijgen 31 mei de sleutel. Eerst het huis dan de rest hahaha
@jandl, Toch vreemd dat dat niet gaat volgens mij moet het kunnen want als ik weleens bij buik of kleding fotos kijk zie ik dat ze weg zijn. @Marisje, Stiekem hopen doe ik toch wel iedere ronde Ookal weet ik zeker dat ik ongi ga worden hoop ik nog dat dat niet zi is hihi
@Marisje ik ben nu een maand gestopt met de nuva ring moet zeggen dat mijn ongi toen best snel kwam zal ook ca 30 dagen zijn geweest. Wat ik niet wist/weet is of je sneller ontpilt bent met de nuvaring. En of je sneller kans hebt om zwanger te worden weet ik ook niet maar goed... als je een weekje geduld heb dan hoop ik het te weten
Ik zag trouwens dat iemand naar leeftijden vroeg Vriendlief is 28 word in Juni 29 Ik ben 25 en ons zoontje is 9.5 maand
@ Swimming..... ben je er nog? En uhh wat ga je doen, morgen testen of.... ben benieuwd Spannend hoor!
Daar maken we geduld voor meelanor! Ik mag volgende week gezellig aan de klus! Volgens de teller me ei de 21ste (verjaardag van me vriend) dus hard aan de slag rond die tijd.. Mijn ongi kwam na 4 dagen nadat ik de nuvaring verwijdert had ipv NS 2 als wat ik had toen ik nog aan de pil was.. al die veranderingen Pff hihi Morgen start ik met foliumzuur.
@swimming spannend he ik ga zondag ook testen mis een beetje vroeg maar ik kan later ook nog altijd een keer testen als het nog niet duidelijk is nog 3 nachtjes slapen haha
Het is me gelukt met verwijderen Het moest bij de gebruikersinstellingen en dan onder bijlage (aan de linkerkant), was grappig want daar stond ook nog een foto van mijn babybuik hihi... kriebel kriebel!!
@jandl leuk en logisch dat je niet test als je ongi bent . Nou ik ga lekker slapen dan hoeven we daarna nog maar twee nachtjes te wachten