Jeetje, wat is er weer veel gekletst!! Even een berichtje vanuit Spanje!! We zijn vanavond aangekomen!!! Lekker weertje hier!! Het was 26 graden! De zwangerschapstest heb ik maar meegenomen in mijn koffer, dan kan ik tenminste testen als ik dat wil!! Maandag kan ik testen dit ga ik pas doen als ik niet ongesteld ben geworden.... Ik ben zo benieuwd naar de andere meiden!! Iedereen heel veel succes!!
ik lig een beetje te balen... Tijdens het klussen kreeg ik flinke steke in mijn rechterlies deed flink zeer. Van de week ook al een keer gehad. Toen dacht ii dat het eenmalig was maar het wordt dus erger en ik hou zo van klussen ... Meer mensen hier last van?
Goeiemorgen.. Houd iedereen het wachten nog een beetje vol?? Ik was eigenlijk wel benieuwd of iedereen hier is getrouwd?? of zijn er ook stellen tussen die niet getrouwd zijn. wij zelf zijn niet getrouwd. willen we doen als we zwanger zijn. Maar dan niet zi hele dag. Wij hebben een hele grote tuin en willen daar dan voor alle vrienden en familie een heel groot feest geven..
@meelanor wil je mij op 29 mei zetten @ daantje1989 wij zijn niet getrouwd en.willen.dat voorlopig niet ook, als ik ooit wil trouwen doe ik dat als ons gezinnetje compleet is. Dan hebbben.we in ieder geval bruidskindjes! Wij vinden persoonlijk zelf dat het niks zal toevoegen aan.onze relatie, zijn ondertussen al 10 jaar samen.
Wij zijn niet getrouwd maar wij gaan 21-8-12 voor geregistreerd partnerschap Dat omdat ik niet echt vind dat trouwen een meerwaarde is maar ik heb wel zoiets van.. als je het doet moet je t goed doen.. geregistreerd partnerschap is ook bijna troueen maar gevoelsmatig niet zeg maar..
Hoi Daantje1989, wij zijn niet getrouwd, maar zijn wel geregistreerd partners sinds 2010. Dit was een vele male goedkopere oplossing dan samenlevingscontract en testament. Mocht er echter een kleintje in mn buik gaan groeien moeten we alsnog testament gaan opstellen. maar eigenlijk is het enige verschil met trouwen dat mijn vriend (of partner officieel) ons kind moet erkennen, en als je getrouwd bent hoeft dat natuurlijk niet. Ik zou heel graag over een aantal jaren trouwen, en dat ons kindje (of kindjes) dan de ringen kan/kunnen brengen Lijkt me schitterend! En laten we eerlijk zijn, kunnen we ook nog even sparen voor een bruiloft En moet zeggen dat het me opvalt dat er best veel jonge meiden bij zijn, fijn om te zien zeg! Ik ben zelf 24, en mijn vriend 31. Groetjes
Wij zijn ook geregistreerde partners sinds 2010. Was voor dat moment gewoon makkelijker. Was toen 10 weken zwanger van ons zoontje en hadden net een huis gekocht. Over een paar jaar gaan we trouwen...we zien wel wanneer. We hebben nu in ieder geval allemaal al dezelfde achternaam. Verder ben ik bijna 28 en mijn partner 27. Hier is mijn ontrekkingsbloed bijna over dus van de week flink aan de klus Als mijn cyclus klopt heb ik volgende week zaterdag of zondag mijn eisprong. Ga nog niet temperaturen of ovu testen gebruiken..eerst maar is zo proberen!
@Meelanor die steken ken ik niet. Heb geen idee wat t zou kunnen betekenen. Je kan wel al bijna testen dus dat is fijn. Leuk dat er idd een aantal 'jonge meiden' hier zijn. Ben zelf 21 en mijn vriend 26. Wij zijn ook niet getrouwd en wij hoeven ook niet perse te trouwen. Ik zou het natuurlijk wel leuk vinden: zelfde achternaam als gezinnetje en natuurlijk is een bruiloft mooi maar ik vind het ook zo duur hihi dus wie weet ooit maar het hoeft niet perse
Hier ook niet getrouwd, Ik zou graag zijn achternaam dragen maar voorlopig nog niet hoor.. Mischien over 10 jaar haha . trouwen kan altijd nog..
@Gin, je hoeft ook niet te trouwen om zijn naam aan te nemen, kan bij een partnerschap ook al, heb ik ook gedaan en een partnerschap kan doorgaans op het gratis uurtje 's ochtends gedaan worden, dus dan kost t jullie ook nog niet veel geld @Meelanor, zou het kunnen dat je misschien wat gespannen was? dan kan er namelijk vanalles zeer gaan doen, heb er ervaring mee
Hoihoi Voor ons hoeft dat trouwen ook niet perce groots enzo.. wij gaan gewoon als we zwanger zijn naar het gemeentehuis en dan in onze tuin een groot feest vooe vrienden en familie.. heel gezellig en kost een stuk minder.. En het komt op het zelfde neer.. Wil namelijk wel graag achternaam van mijn vriend en dat het hele gezin dan de zelfde achternaam heeft.. dus wel trouwen naar niet zo groots.. zijn hier inderdaad veel jonge meiden.. mijn vriend is 28 en ik ben 23..
Spannend Swimming!!! Ik duim voor je ziet er goed uit Ik zou meteen al getest hebben haha ik ben echt zo veel te nieuwsgierig! Wanneer ga je (ook alweer) testen?
Hi meiden, hoe is het hier? Ik ben hier al een tijdje niet geweest.. Gaat het allemaal goed met jullie? Zijn er al meiden zwanger? Ik ben net begonnen aan mijn eerste cyclu voor het echie, leuk hoor! Nu kan het echte werk beginnen! Zie dat jullie het nu hebben over getrouwd zijn of niet, ik ben getrouwd! 24 april was het al weer 3 jaar! Gaat hard!
@gin heb stiekem een test gedaan gister avond, maar sloeg negatief uit. Misschien niet slim ivm geen ochtend urine en had veel gedronken. Nu ga ik op Moederdag testen in de ochtend. Ben zo benieuwd. Heb niet het gevoel dat ik ongi moet worden. Voel andere dingen van binnen. Mmmm
@babyfotograaf nee was niet gespannen ben me ervan bewust dat t dan zeer kan doen. De pijn zit ook op een plek waar zijn gereedschap niet bij kan zeg maar. Nou ja ik wacht af misschien zijn t goede tekenen en anders hoop ik dat t snel weggaat. Ik ben verder met vlaagjes even niet lekker en ik kan veel minder eten (das opzich niet er er mocht nog 6kg af ) nog 2 nachtjes slapen!
Ja dat zal te vroeg geweest zijn en geen ochtendurine. Vind t knap hoor dat je kan wachten tot zondag! En hoop dat je gevoelens kloppen. Als ik je zo hoor klinkt het iig hoopvol! Duimen duimen duimen Kan ook niet wachten om echt te beginnen met klussen. Als er tenminste niet een onwijze tegenslag komt van school die wel op de loer ligt. Pff dan ga ik echt heel hard huilen dan mag ik in september helemaal opnieuw beginnen met afstuderen en ben ik ergens in het nieuwe jaar klaar ofzo. En ik kan echt niet nóg langer wachten met zwanger worden wat zouden jullie doen in dat geval? Verstand of hart volgen? Maargoed ik ga er nog niet vanuit..
@gin, Idd klinkt veel belovend. Wat jou betreft. Dat is een moeilijke keuze. School is erg belangrijk ook voor later en een kindje op de wereld zetten ook. Het zal lastig voor je worden als je zwanger bent en je opleiding nog af moet maken, want je wilt toch dat papiertje in huis halen. Ik zal voor je duimen dat je het niet over hoeft te doen. En duim ook voor mezelf haha!
jeetje, hou het allemaal niet meer bij al dat geklets! Wel kan ik vertellen dat wij 24 augustus gaan trouwen! Wij wilden dat heel graag en hopen dan ook zwanger te zijn met de bruilofttis wel super spannend voor jou swimming!!