pappilon; Welkom hier, gezellig dat je mee komt kletsen. Meelanor en swimming; hoop dat jullie morgen een posi test hebt, zou echt mooi zijn. Duim voor jullie. Spannend Jandl, je hoort ook vaak dat als je zwanger bent toch een krampend gevoel in je onderbuik hebt...dus zegt nog niets. Lekker zenuwslopend allemaal... hoelaat gaan jullie testen?
Hee meiden! Net een uur bezig geweest om al jullie posts te lezen! Onwijs spannend voor iedereen, zeg! Ook ik zit nu in mijn eerste ronde! Als het goed is gister mijn eisprong gehad.. Ben enorm benieuwd of we raak geschoten hebben!! Ik ga alleen wel pas een paar dagen na mijn NOD testen, denk ik.. Weet alleen niet of ik dat vol ga houden, haha!
Hier weer even een update... Nog geen ongi, ook is dat menstruatieachtige pijn weer weg, maar heeft plaats gemaakt voor een soort spierpijn in mn buik?? Net een pistoletje met kaas gegeten, en pfff ik riep al op me werk, dat het broodje echt teveel was en ik me echt misselijk had gegeten. Toen werd ik al zo aangekeken vanne, je hebt maar 1 pistoletje op!!! Ik weet het niet meer hoor......
Ik heb ook 't idee dat mijn lichaam een spelletje met me speelt. Zit nog steeds te wachten op m'n ongi van de laatste pil. Afgelopen zondag gestopt, normaal zou ik dan woensdag ongi worden. Ik dacht gisteren bij het afvegen dat ik eindelijk wat roods zag, maar vandaag weer helemaal niks. Heb al wel sinds dinsdag ongi krampjes en sinds donderdag last van m'n onderrug. Snap d'r niks van, want normaal ben ik zo stipt als maar kan met de pil. Zou 't misschien door de Etos Zwanger Worden tabletten komen? Die slik ik nu sinds een paar dagen. Heb anders geen flauw idee waarom 't nu wegblijft. Zou wel ironisch zijn, stop ik net met de pil omdat manlief en ik voor het echie willen klussen, blijk ik misschien al zwanger te zijn... Maar daar ga ik maar niet van uit. Ik kijk 't ff aan tot woensdag, dan misschien maar een testje doen. En blijkt die negatief, dan maar wat ovulatietestjes halen en uitvogelen wanneer m'n eisprong er aan komt.
Ik heb ook wel eens van andere meiden gehoord dat het inderdaad wel eens aan die etos pillen zou kunnen liggen. Waarom stop je daar niet even mee en misschien dat je ongi dan komt en zodra het over is dat je dan met die etos pillen begint?
Ik ben vandaag al wel 100 keer naar de wc gelopen, pff wordt zowat gek van mezelf hihi... maar nog gelukkig geen ongi
Meen je dat nou? ik slik ook de etos zwanger worden pillen... nja het duurt nog even voordat me nod is dus ben benieuwt..
ik weet niet of mezelf in kan houden tot morgen ik wil testen! Dus miss vanaaf maar een testje doen... Ahh ik weet t niet tis eig nog te vroeg maar toch @jandl spannend he ?
Ben weer even bijgelezen en oh oh oh wat leef ik met jullie mee het wordt nu wel erg spannend voor Swimming, Jandl en Meelanor! Ik hoop dat je ongi wegblijft Jandl. Over vakantie gesproken: wat leuk dat het jullie zo goed is bevallen en dat jullie weer teruggaan. Wat een luxe 2x op vakantie wij gaan 11 september naar Kos. Was ook goed bevallen vorig jaar. Wij zaten ook zo van laten we er maar goed van genieten want volgend jaar zit het er waarschijnlijk (hopelijk) ff niet in. Vind het ook wel balen dat je niet lekker volop kan zonnen en ik ben ook nogal gesteld op mn wijntjes/cocktails maar ach je hebt het er voor over Ik vind het knap dat jullie zo netjes kunnen wachten tot NOD of zelfs later! Ik duim voor jullie
Wat is het stil hier. @ jandl @ meelanor hoe is het bij jullie? Merken jullie iets? Meer afscheiding of andere dingen? Ik ben nu echt enorm misselijk. Misschien de spanning?
Oooohh wat denken jullie? Ik ben naar een drogisterij gegaan om een test te kopen.... volgens heb ik allemaal andere dingetjes gekocht en ben ik de test vergeten!!! Weet iemand of ze toevallig ook testen bij de AH hebben misschien? Die zijn ook op zondag open. Ik ben hier met vlagen dus misselijk Swimming en meestal is dat als ik iets heb gegeten. Ik zit ook echt al na een paar happen vol, terwijl ik normaal wel een goede eter ben zeg maar. @ GwoonAn, nee ik heb nog niet getest, vandaag zou ik ongi moeten worden dus vond ik nog te vroeg. Ik wilde morgen een testje wagen als het niet door zou zetten vandaag, maarja test dus vergeten.... De menstruatiepijn van vanochtend is dus na vanochtend helemaal niet meer terug te komen, verder nog steeds wel last van mijn borsten. Ook de hoofdpijn die ik normaal krijg voordat ik ongi wordt heb ik ook nog steeds niet gehad. @ Afscheiding, hier helemaal niks, zo droog als een kurk Ben echt benieuwd hoor, snap er niks meer van.. ene moment krijg ik toch een beetje hoop op een zwangerschap en het andere moment denk ik van ik ga denk ik ongi worden en nu twijfel ik weer... @ Swimming wat merk jij nog meer naast de misselijkheid? En Meelanor, jij ergens last van?
@jandl misselijkheid met vlagen, borsten voller lopen, vreemd gevoel ik mijn onderbuik. Ik ben benieuwd of ik morgen positief test.wat moet ik doen als mijn ongi uitblijft? Wanneer ga je naar de ha?
Ik zou wachten tot naar de HA gaan als je een week overtijd bent. Misschien is het helemaal niet nodig en test je morgen positief! Heb je ook andere testen dan die van kruidvat gehaald?
Ja, dan kan je een paar dagen later altijd nog die dure gebruiken als het morgen nog niet lukt. Mijn mannetje is zo lief, die gaat morgen naar het station om bij de etos een zwangerschapstest te halen haha.. hopen dat ie niet voor niks rijdt
Ah dat is lief. Ik weet wel zeker dat ik 2weken terug mijn ei heb gehad, dus dan kan je cycles toch niet ver afwijken of wel? Hooguit 4 dagen toch?
Ja, alles kan eigenlijk... want ieder lichaam is anders. Ik heb al van zoveel mensen gehoord dat ze hartstikke zwanger waren maar pas na een week positief hebben kunnen testen. Hoop dat je eerder kan natuurlijk, maar het is niet raar als het wat later is. Zolang je niet ongi wordt is er in ieder geval nog hoop
Ja idd. Ik hoop dat we morgen samen positief testen. Zo niet en ik wordt niet ongi dan test ik donderdag weer denk ik! Nu ga ik hard voor ons duimen draaien!