wie ook in mei eerste ronde

Discussion in 'Zwanger worden clubs' started by knuffie 23, Apr 20, 2012.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. BellaNoa

BellaNoa Niet meer actief

Me too! Ik vond het zo raar dat ik vanochtend echt een ongi gevoel had in mn buik en dat nu zomaar is verdwenen... daardoor twijfel ik echt of het misschien dan toch nog gaat doorzetten.. pff heb een hekel aan die onzekerheid!

2. swimming

swimming Fanatiek lid

Apr 15, 2012
    2,985
    3
    38
    Nederland
    Wachten duurt lang zeg!

3. meelanor

meelanor Fanatiek lid

Apr 29, 2012
    1,408
    142
    63
    Alphen, NB
    Hey ik voel niet veel, heb nog wel vreemde steken op de plek waar mijn rechtereierstok ongeveer moet zitten, enheb ookwel dat ik minder kan eten :p vind ik jammer want ik hou van eten hihi @jandl ze hebben overal testen hoor :) supermark, drogist en zelf bij het tankstation heb ik ze zien liggen dus no worries (als je man/vriend zin heeft kan die nu nog even naar de snelweg met tankstation rijden en dan kun je rustig gaan slapen :) ) ik vind t spannend... :) nu lekker even tv kijken en dan lekker slapen = morgen testen

4. BellaNoa

Ja haha, en ik loop ook om de 15 min naar de wc om te kijken of ik al wat zie hihi... Nu wel een beetje afscheiding. Slierterig wit... hmm slecht teken? sorry hoor voor de details ;)

5. BellaNoa

@ meelanor, oh serieus... nou dan moet het morgen helemaal goedkomen hihi! Kan ik me er toch op verheugen morgen te testen, ja of juist niet want als ie negatief is dan is de teleurstelling groter..

ik vind het ook zo jammer dat ik snel vol zit hihi, hou ook wel van eten.. dit soort dingen dus, opgeblazen gevoel en gewoon misselijk worden van het eten zijn normaal geen klachtjes bij mijn ongi, dan heb ik juist altijd veel meer honger

Laat je morgen ochtend ff weten? Heel veel succes alvast!!

6. Esther8

Esther8 Lid

May 4, 2012
    66
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik ben net dan eindelijk ongi geworden. Hopelijk duurt het niet al te lang, dan kunnen we eerder beginnen met klussen ;) Jullie veel succes met de spanning! Ben erg benieuwd hoe het jullie vergaat.

7. Zep

Zep Actief lid

Feb 7, 2012
    446
    83
    28
    Hallo meiden!!

Vanuit Spanje lees en leef ik met jullie mee!!! Ik kan het niet laten:D Hoop op goed nieuws!! En welkom voor de nieuwe mensen!!

Hier wordt het nu ook behoorlijk spannend. Heb af en toe last van onderrug en ben door de dag heen met vlagen misselijk.... Ook vind ik dingen stinken die ik normaal niet vind stinken..... Mijn vriend vroeg of ik al een test wilde gaan doen morgen, maar dat is iets te vroeg denk ik he.........

8. Dinges1989

Dinges1989 Fanatiek lid

May 4, 2012
    1,478
    0
    0
    Gehandicaptenzorg
    West-friesland
    Hey zep!
    Lekker daar in Spanje? Geniet je een beetje?
    Je zou wel kunnen testen hoor, je hebt meer kans na je NOD maar een vriendin van mij had de dag voor de NOD ook al hardstikke positief :)

9. swimming

swimming Fanatiek lid

Apr 15, 2012
    2,985
    3
    38
    Nederland
    @zap laat je ons de uitslag weten? Veel plezier in Spanje nog!

10. meelanor

meelanor Fanatiek lid

Apr 29, 2012
    1,408
    142
    63
    Alphen, NB
    ja met de pil had ik idd andere ongi klachten dan zonder hormonen dus ja dat maakt t niet echt makkelijker. Maar ik laat t morgen weten hoor :) b en maak je nou maar geen zorgen over waar je de test kunt kopen dat komt goed :) ga je trouwens ochtendurine gebruiken en houd je het ochtend op tot de test er is of anders :) veel geluk morgen en slaaplekker

11. swimming

swimming Fanatiek lid

Apr 15, 2012
    2,985
    3
    38
    Nederland
    Ik test morgen vroeg met ochtend urine. Ben zo benieuwd. Wat als hij negatief is en de ongi wegblijft! Spannend

12. Dinges1989

Dinges1989 Fanatiek lid

May 4, 2012
    1,478
    0
    0
    Gehandicaptenzorg
    West-friesland
    Pff meiden wel spannend allemaal hoor..!
    Ik ben ook zenuwachtig voor jullie hihi ik als het goed is mijn ei de 21 stedus aan de klus maar dat duurt dan nog zo lang tot de nod..
    wachten wachten en nog meer wachten..

13. BellaNoa

@ Zep, hoeveel testen heb je meegenomen? Als je er eentje hebt zou ik nog 3 daagjes wachten voor de zekerheid.

@ Meelanor, ik denk niet dat ik het op kan houden, ik moet de laatste dagen als ik wakker wordt al meteen plassen met heeele hoge nood. En ik heb morgen ook moederdag, dus ik schat in dat ik een ontbijtje op bed krijg hihi... Word denk ik dus in de middag. Vorige keer had ik 's avonds getest en was toen positief, dus ik denk dat met de testen van nu het niet zoveel zal uitmaken (hoop ik)

14. BellaNoa

Op hoeveel dagen cyclus staat je banner nu?

15. BellaNoa

Wanneer gaat het eitje innestelen?

Deze link is wel grappig, kan je zien (stel je bent nu zwanger) wanneer je welke data echo's krijgt en zelfs wanneer je zwangerschapsverlof zou beginnen... haha.. heeeerlijk, ZWANGERSCHAPSVERLOF!! Ik kan nu al niet wachten om 16 weken vrij te zijn :D

16. Jazz

Jazz Niet meer actief

Ooohh wat spannend!! Ik droom hier zelfs over. In mijn dromen gaan de gesprekken op dit forum altijd door :) en nou moet ik iets bekennen: ik had gedroomd dat jullie hadden getest (zo zie je maar hoe ik met jullie mee leef:D) en ik droomde dat Jandl had gepost 'Zwanger!' in het roze oftewel een meid! Maar don't blame it on me het is ook maar een droom maar ik wilde het toch ff delen.

Ik hoop het zo voor jullie meiden! Het eerste wat ik morgenochtend doe is het forum checken! Lief dat je man ff heen en weer rijdt. Je kan ze idd overal vinden.

@zep lekker aan het genieten? Hoop dat je positief gaat testen.
    @marisje mijn ei is ook rond die tijd, ietsje later geloof ik :)

17. BellaNoa

Nou, dan hoop ik heel erg dat jouw dromen uitkomen :D hahaha! En daarmee dan dus ook mijn droom :p wel super grappig. Nu geef je me helemaal hoop! Eerst maar eens een testje zien te scoren dan...

18. Jazz

Jazz Niet meer actief

Hihi oops! Straks is t mijn schuld:D
    Ik ben nogal een enorme uitslaper dus zal waarschijnlijk jullie berichtjes pas laat zien. Ik ga nu slapen, kijken wat ik nu te dromen heb ;)

19. BellaNoa

Hihi ja nu hou ik je eraan hoor :p Slaap lekker! Ik ga morgen ochtend wel ff kijken of er hier al wat positieve testers zijn, maar ik kan denk ik pas in de middag een testje wagen dus van mij hoor dan later wat het resultaat zal zijn. Ben ook mn bedje opzoeken, kan me ogen niet meer open houden

Tot morgen, spannend!

20. BellaNoa

Wat me trouwens ook opvalt, is dat al 2 dagen constant boertjes aan het laten ben... hmm, doe ik normaal eigenlijk ook nooit en drink niet eens drank met prik....

Share This Page