Spannend meiden! slaap lekker en succes met t testen morgenochtend! ik duim gewoon vrolijk door voor jullie!
helaas voor ons een omowit uitslag, maar ook nog geen ongi gevoel te bekennen. Hopelijk gewoon te vroeg getest met hemelvaart nog maar eens testen als ik nog niet ongi ben
Jammer Meelanor! Idd hopen dat het te vroeg is en dat je ongi wegblijft Ben benieuwd naar Swimming, Jandl en Zep! Of is Zep pas morgen
Meelanor, jammer misschien over een paar dagen nog een keertje proberen en was het inderdaad te vroeg.
Vanochtend heerlijk verwend door mijn zoontje en papa met cadeautjes en een ontbijtje op bed Manlief gaat straks even de testjes halen, ben benieuwd.... jullie horen het wel wat het gaat worden hihi
Hallo allemaal! 27 mei slik ik mijn laatste pil en gaan ik mijn vriend er ook voor. Het wordt voor ons (hopelijk) de eerste dus heel erg spannend allemaal! Ik slik nu de Yasmin en heb al op internet een beetje gezocht over het ontpillen.. Er staan veel positieve berichten dat dit niet al te lang duurt met Yasmin, duimen dan maar! Ik ben ook sinds gisteren gestart met vit C en vitaal zwanger van de kruidvat.. Iemand verder nog tips? Liefs, Wonderwensje.
Hallo meiden, Hier een omi witte test helaas. Maar de ongi is er ook nog niet. Donderdag ga ik opnieuw testen als de ongi nog weg blijft. Misschien heb ik ook te vroeg getest!
@jandl wat lief van je mannen!! @swimming jammer maar nog even geduld dan @wonderwensje welkom! Spannend dat je voor je eerste gaat. Je zou ook al kunnen beginnen met foliumzuur maar dat zit zeker al in die vitaal zwanger worden
@ Swimming, jammer zeg! Maar misschien heb je het net als mij dat die kruidvat testen gewoon niet werken en die andere test straks wel Hopelijk slaat ie over een paar dagen dan aan. @ Wonderwensje, welkom hier! Het is inderdaad spannend allemaal!
@jandl jij bent 2 dagen overlijd. Ga jij nog testen? Ik denk dat ik donderdag eerst de 2v5 doe en daarna de cb als die van de kruidvat niet reageerd!
Ja ik wil vandaag ook gaan testen, maar ik was gisteren de testjes vergeten te halen... ja superrr DOM! Manlief gaat zo even kijken waar hij nog van die testjes kan krijgen.... Hoorde dat ze ze bij de benzinepomp ook hebben? Ook de lokale benzinepompen of alleen aan de snelweg? Anders rijdt ie ff naar de etos bij het station misschien dat die ze hebben en zo niet tja de AH heeft ze wel maar die is pas om 4 uur open en om 3 uur komt mijn moeder hier, dus ja dan zou het niet meer lukken vandaag... Hopelijk vind ie ze bij de benzinepomp of de etos. Ik vind het alleen zo lullig als ie straks alles af rijd en de test is negatief
Ik denk dat hij dat wel begrijpt. Ik heb geen idee waar je die kan halen. Gokje wagen dus maar! Reageer jij helemaal niet op de testen van de kruidvat? Heb jij nog last van afscheiding?
Nee, althans niet rond NOD. Ik had er dus toen 1 gedaan (mee begonnen) was negatief maar wat ik toen al zei had ik zo sterk het gevoel zwanger te zijn dat ik diezelfde avond nog een andere test had gedaan (geloof van sensitest) en die was hartstikke positief en nog wel in de avond! De tweede streep was net zo donker als de eerste! Een dag later omdat ik het gewoon raar vond van die 2v5 heb ik die nog een keer gedaan en nog steeds negatief, nog niet eens een licht streepje ofzo... daarna ook niet meer geprobeerd want ik had er maar 2 van kruidvat en ik wist al dat ik zwanger was. Afscheiding is wisselend, de ene keer niks en de andere keer zo'n witte sliert... maar sowieso alleen bij afvegen
hey jandl je kunt zo ook bij de lokale kopen (ik heb ze hier ook bij de shell in het dorp gezien ) het tankstation heeft meestal van die dingen die je bij hoge nood kunt kopen als de normale winkels dicht zijn. Dus spaghetti, baby hapje , kattenbrokjes, condooms, zwangerschapstest etc. Altijd handig. Ik zei gister van de snelweg omdat daar de tankwinkels nog open zijn lokaal sluiten ze vaak savonds
@ swimming ahh jammer, gek gevoel he zo'n negatieve test aan de ene kant wil je graag een positieve test en aan de andere kant ben ik toch wel 'bang' voor de nieuwe verantwoordelijkheden die het met zich mee gaat nemen maar dat is denk ik gewoon de gezonde spanning . ik ga zo in t dorp nog maar even extra test halen heb een cb digital maar die wil ik pas gebruiken als de 'goedkope' positief uitlaat Langleve dat hier op zondag altijd de winkels open zijn ben benieuwd jandl fingerscrossed heb je btw weer dat sterke gevoel?
hoi dames wat jammer. hopelijk komt de menstrutie nog niet maar ik heb bij allebei de kinderen 3 dagen voor nod positief getest met 2v5 testen. het moet bijna haast wel op nod dag positief testen als je zwanger bent. vee succes wij allemaal ik mag 24 mei testen..
Nu eigenlijk niet, want eerst had ik al pijnlijke borsten een week voordat ik ongi zou moeten worden en nu kwam het pas 1 dag ervoor dus dan link ik het eerder aan menstruatie dan aan een zwangerschap... maar wie weet, ik heb me laten vertellen dat het iedere zwangerschap anders is en zolang ik nog geen rood zie is er een kans :d