Spannend!! heb wel meer gelezen en gehoord dat t wel even duurde voor een positieve test, dus wie weet, alle opties staan nog open
Aankomende zaterdag doe ik een test. Eerst 2v5 en daarna mocht die negatief zijn de cb digitaal. Ten inste als ik niet ongi wordt. Ben nu wel vaker misselijk! Of ik beeld het me in. @babyfotograaf, wanneer hadden ze dan een positieve test?
@swimming, pas bij 1-2 weken overtijd...kan natuurlijk gebeuren dat de testen t nog niet oppikken met weinig hormonen in je lijf. ook veel gehoord dat de testen wel zeggen "vanaf 1 dag overtijd", maar dat dit doorgaans niet waar is. lees wel veel over die sensitest, dus ik weet in elk geval welke ik ga gebruiken 2v5 wisselende verhalen...dus weet niet of ik die zo gauw zou gebruiken...en dan heb je nog mensen die pas na 3 weken of langer een positieve test hebben... zaterdag zal vast goed zijn om te testen! je bent nu tenslotte al uit gegaan van een langere cyclus... ook nog geen gevoel dat t eraan zit te komen?? ik duim voor je!!
@swimming ben zo benieuwd! Wie is de volgende tester?? Zep denk ik woensdag @jandl is jouw ongi nou al helemaal doorgekomen of blijft t bij paar druppels
@swimming dat je het zolang volhoud om te wachten knap hoor maar wel spannend @jandl ja was ik eig ook benieuwd naar (de ongi dan) Ow even een mededeling (ik was het topic kwijt) we staan nu bij clubs
Swimming, wat knap zeg dat je dat kan volhouden.. Ik zou dat denk ik dus echt niet kunnen! Maar ja.. Heb het dan ook nog niet meegemaakt hihi
Zelf zwem ik bijna dagelijks. Heb sinds vandaag dat ik het gevoel heb dat ik een ballon in me heb die ik niet in kan houden als ik op mijn rug zwem. Net na het eten enorm misselijk. En dat opgeblazen gevoel blijft. @wondermeisje het kriebelt bij wel hoor, maar al 3negatieve testen. Dus dan kan je wel wachten hoor. Ben bang dat mijn lichaam mij voor de gek houd. Heb sowieso geen ongi klachten, dat is wel mooi
Oké, ja nou zolang dat zo mag blijven, duimen dan maar!! Maarja, dat bedoel ik met dat ik er geen ervaring in heb.. Miss dat ik straks ook wel dat geduld zou hebben.. Bij de eerste keer testen nog niet haha!
Ja dat doen ze omdat er dan teveel geklets word en dan word je naar clubs gezet omdat we dat nu zijn. Bij zwanger worden is het eigenlijk de bedoeling dat je gewoon een vraag stelt.
spannend zeg allemaal ga echt duimen hoor ik kan echt niet wachten om te testen maarja helaas nog even geduld hebben ben wel misselijk en gisteren een heel vol gevoel savonds in bed maar probeer mezelf nog te beschermen het is immers nogmaar de eerste ronde manlief gaat vanavond voor 4 dg klussen bij fam ik moet hellaas werken dus blijf thuis met de kleine nou vind het helemaal niks maar is hopelijk snel voorbij
Iedere keer als jij iets schrijft krijg ik de zenuwen haha op een goede manier dan he Denk zou ze getest hebben nee zaterdag oke oke nog even geduld dan..