wie ook in mei eerste ronde

Discussion in 'Zwanger worden clubs' started by knuffie 23, Apr 20, 2012.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. swimming

swimming Fanatiek lid

Apr 15, 2012
    2,985
    3
    38
    Nederland
    @babyfotograaf, komt het vaker voor dat er niet genoeg hormonen zijn? Dat je het niet kan testen. Ik heb een sensi test en ovulatie test bestelt. Kijken wat die zegt. Ik ben uitgegaan van een cycles van 33 dagen, maar ja wie weet is hij langer. Het vreemde is dat ik wel mijn eisprong 2 weken na de ongi heb gevoelt. Dan neem ik aan dat ik 2weken erna ongesteld wordt toch?

2. meelanor

meelanor Fanatiek lid

Apr 29, 2012
    1,408
    142
    63
    Alphen, NB
    om het maar positief in te zien dat ik nog niet zwanger ben... Ik mag nog heerlijk in het zonnetje zitten :) maakt t wachten op mijn ongi in elk geval aangenamer :)

3. swimming

swimming Fanatiek lid

Apr 15, 2012
    2,985
    3
    38
    Nederland
    @melanor ik ben het met je eens. Dat ga ik vandaag mooi doen. Zonnen!

4. meelanor

meelanor Fanatiek lid

Apr 29, 2012
    1,408
    142
    63
    Alphen, NB
    @swimming das ook raar van je eisprong... Hopelijk geeft een test of ongi snel uitslag. Ik heb helemaal geen eisprong gevoeld (vorige maand wel heel duidelijk :s) en maar wachten... Zucht :p

5. swimming

swimming Fanatiek lid

Apr 15, 2012
    2,985
    3
    38
    Nederland
    Wachten ja, meer kunnen we niet doen! Succes

6. GwoonAn

GwoonAn Fanatiek lid

Oct 1, 2006
    3,040
    51
    48
    Female
    Verpleegkundige
    NH
    View attachment 246313

@ Kimster Gefeliciteerd!!

@ Meelanor, Even goed balen meis... Lekker genieten van de zon zometeen :D en hopelijk breken je regels snel door zodat je weer kan klussen!:p

@Swimming, Oh ook voor jou balen meis.:( stom he je lichaam je zo voor de gek kan houden... Hopelijk ook voor jou snel je regels en anders mischien nog een posi test !! :)

Hoe gaat het met de rest???

7. wonderful

wonderful Niet meer actief

@Swimming, Wat raar dan joh! Moet jij nog voor het eerst ongi worden na het stoppen met de pil? Want dan is het verklaarbaar dan ben je gewoon nog aan het ontpillen. Maar anders is het erg vreemd! Balen van je Nega test..

Hihi als je zwanger bent mag je ook wel in de zon hoor wel heel goed insmeren en niet te lang!

Hier gaat alles goed lekker aan het genieten van het weer:D

8. swimming

swimming Fanatiek lid

Apr 15, 2012
    2,985
    3
    38
    Nederland
    @wonderful ik ben 4weken nadat ik gestopt ben met de pil ongi geworden. Dit zou mijn 2de ongi moeten zijn.

9. BabyFG

BabyFG VIP lid

Feb 20, 2012
    9,071
    1,917
    113
    omgeving Rotterdam
    waarom mag je eigenlijk niet te lang lekker in het zonnetje liggen bakken als je zwanger bent?? nou moet ik me sowieso wel goed insmeren, anders word ik een kreeftje :D
    maar vraag t me gewoon af :)

hier alles goed, ongi begint op te gemak door te breken, maar t zonnetje schijnt regelmatig dus mij hoor je niet klagen ,strakjes gezellig op kraamvisite gevolgd door verjaardag :) hoop dat t droog blijft!

@swimming, t kan inderdaad gebeuren dat je nog niet genoeg hormonen in je urine hebt dat je positief test, blijkbaar komt dit bij sommige wat langzamer op gang ofzo? heb wel verhalen gelezen van meiden die pas na 3 weken overtijd eindelijk positief testten....maar idd als je net gestopt bent met de pil kan dit er gewoon bij horen...(leuk is natuurlijk anders). ben nu zo blij dat ik even over was gegaan op de mirena! heb zelf t idee dat ik 3/4 jaar bezig ben geweest met ontpillen, pas daarna was ik erg regelmatig, alleen sinds spiraal eruit is kortere cyclus :)
    kijk anders bij andere onderwerpen die hier over gaan, misschien geeft het t wat antwoorden :)

10. GwoonAn

GwoonAn Fanatiek lid

Oct 1, 2006
    3,040
    51
    48
    Female
    Verpleegkundige
    NH
    Ja dat wil ik ook wel weten, hou namelijk erg van zonnen. :p en dat is dan wel jammer dat je niet zo lang mag als je zwanger bent .. :(

11. wonderful

Oke dan is het dus vreemd. Welke cyclusdag zit je nu?

12. wonderful

#972 wonderful, May 19, 2012
    Last edited by a moderator: May 19, 2012
    Zonnen bij zwangerschap kan geen kwaad voor de foetus maar wel voor jezelf je kunt er namelijk een "masker" van krijgen dat zijn pigment vlekken over je gezicht enmdie gaan na de zwangerschap heel moeilijk weer weg bij sommige wel en bij sommige niet. Je moet je eigen dus goed insmeren en niet te lang in de zon blijven liggen overigens krijgt niet iedereen dit maar ik zou het niet riskeren.;)

13. GwoonAn

GwoonAn Fanatiek lid

Oct 1, 2006
    3,040
    51
    48
    Female
    Verpleegkundige
    NH

Aahw nee dat willen we niet nee, heb het even gegoogled. :p
    Dan maar geen zon hahah :p wil zeker nier riskeren nee.

14. swimming

swimming Fanatiek lid

Apr 15, 2012
    2,985
    3
    38
    Nederland
    @wonderful ik zit nu op dag 37. Sinds gister geen melkachtige afscheiding meer. Nu kurk droog. Vriendlief heeft nog hoop op een positieve test. Ik weet het niet. Denk eerst dat ik ongi wordt al hoop ik hoop een posi test!

15. wonderful

Hihi nee dat wil je niet. Je kunt natuurlijk wel gewoon even in de zon zitten op een terras ofzo maar echt zonnen zoals je normaal doet zou ik niet doen.

16. wonderful

Ik zou nog een paar dagen wachten en anders de dokter even bellen. Ik wou dat ik een antwoord voor je had maar helaas heb ik ook geen verstand van dat rare vrouwenlichaam:( van ons. Ik blijf iig voor je duimen meid!

17. Wonderwensje

Wonderwensje Fanatiek lid

May 12, 2012
    1,758
    0
    36
    Thuiszorg
    @ swimming, vervelend meid! Nou ik blijf voor je duimen! Ik ga zo even eten en zal dan de lijst up tot date maken..

18. clientje

clientje Actief lid

Nov 2, 2010
    124
    0
    0
    Ik snap er bij mij ook niets meer van. Vandaag ineens heel erg buikpijn. Denk dan toch vandaag mijn ei. Maar we wachten af. Over 2 weken zullen we het zien.

19. BellaNoa

BellaNoa Niet meer actief

@ Kimster, van harte gefeliciteerd, super meid!! Geniet ervan.

@ Babyfotograaf, ik denk dat ik voorlopig geen testje ga doen, even afwachten wat aankomende maand brengt.

@ Lijstje, ik ben ineens verdwenen van het lijstje? :(

@ Swimming, jammer weer van die test. Hopelijk komt je ongi dan maar snel ben je daar ook weer vanaf.. met volle moed ronde 2 in!

@ Hier, beetje het gevoel alsof mijn ei zit te draaien weer, echt super vreemd, want het is veel te vroeg!! Ik snap er ook echt niks meer van........

20. Wonderwensje

Wonderwensje Fanatiek lid

May 12, 2012
    1,758
    0
    36
    Thuiszorg

♥♥ NOD..

♥♥Meelanor (23 jaar), NOD: 13 mei, 1e ronde, 1e kindje.
    ♥♥Fiena26 (26 jaar), NOD: 3 Juni, 1e ronde, 2e kindje.
    ♥♥Marisje1706 (22 jaar), NOD: 3 Juni, 1e ronde, 1e kindje.
    ♥♥GwoonAn (22 jaar), NOD: 6 Juni, 1e ronde, 1e kindje.
    ♥♥
    Clientje (27 jaar), NOD: 6 Juni, 1e ronde, 2e kindje.

♥♥Gin (21 jaar), NOD: 8 Juni, 1e ronde, 1e kindje.
    ♥♥Jandl (25 jaar), NOD: 9 Juni, 2e ronde, 2e kindje.
    ♥♥Wonderful (25 jaar), NOD: 9 Juni, 2e ronde, 2e kindje.

♥♥Zep (30 jaar), NOD: 16 Juni, 2e ronde, 1e kindje.
    ♥♥Wonderwensje (21 jaar), NOD: 13 Juni, 1e ronde,1e kindje.
    ♥♥Babyfotograaf (24 jaar), NOD: 15 Juni, 2e ronde, 1e kindje.
    ♥♥Swimming (26 jaar), NOD: Onbekend, 1e ronde, 1e kindje.

Hij is weer up to date! en op volgorde! Op naar de volgende ronde Babyfotograaf!

Share This Page