Gefeliciteerd Tante Gin, mijn scriptie gaat een paar maanden uitlopen. Dit vind ik wel jammer, maar we gaan toch beginnen. Ik heb al een baan met een vast contract, maar ik kan me heel goed voorstellen dat je je daar zorgen om maakt...... Het is ook niet makkelijk in deze tijd...... Maar dat komt vast wel goed hoor!! @Leuk om te horen dat de omgeving bij jullie ook mee leeft.. En wat lief dat de poopenhuizen verkocht worden om een plekje te maken voor het beebje!
@ Zep, super fijn dat je al een baan hebt met een vast contract. Heerlijk gevoel dan hoef jij je geen zorgen te maken inderdaad
Ik ga het ook niemand vertellen op het moment dat we er 'echt' voor gaan hoor. Behalve mn moeder en vriend weet ook niemand dat ik gestopt ben met de pil. Lijkt me vervelend als het een tijdje duurt en je hoort constant: en ben je nou al zwanger?? pff hahaha nee dat zie ik niet zo zitten..
Hoi meiden, Ik zal even kort mijn verhaaltje doen.. Ik ben 28 maart bevallen van onze mooie zoon. Helaas moest dat met 23 weken omdat ik zware zwangerschapsvergiftiging heb gekregen en het anders zelf niet overleven. Jens heeft de geboorte niet overleeft. Hij is ons eerste kindje. Het gemis is te groot en willen graag een kindje. We hebben teveel liefde om daar niks mee te doen. Ik ben afgelopen week eindelijk gestopt met vloeien van de bevalling en zijn vandaag weer begonnen! Ergens moet er een eisprong zijn tussen de bevalling en eerste menstruatie. Dus dan maar proberen! Vorige keer was het in 1 keer raak, hoop zo dat het nu weer zo is! Als ik wel ongesteld word zal het ook wel een verademing zijn dat alles weer werkt en zou ik alles weer kunnen berekenen. Het hele verhaal van onze zoon staat op een andere topic, vlindertuin, 23 weken. Staan 2 verhalen op die daarover gaan waarvan 1 van mij. Ik wens iedereen veel succes en heel veel plezier!!! Ik lees en schrijf graag mee met jullie! Liefs
wow mamajens! wat heftig en dat jullie het zo snel weer oppakken is ook wel heel sterk en dapper van jullie! Hoop dat het voor jullie dan ook snel raak mag zijn en toch nog veel sterkte met het verlies!
Dank je wel kimster. Het is ook heftig met ups en enorme downs. Maar de wens voor een kindje is nu nog groter dan bij de eerste en we hebben gezien wat voor moois we kunnen maken!! En aan het vader en moederschap geroken maar nooit papa en mama kunnen zijn. We hopen dat het ons alsnog gezegend is dat wel te mogen zijn! Niks is vanzelfsprekend maar als het zo is, is het prachtig en weer een wonder!
@gin, ik durfde het eigenlijk nog niet, maar mijn vriend zei waarom stop je nu niet! Ik stond met open mond te kijken dat hij dat zei. Ik dacht toen, ja we gaan ervoor. Nu gaan we even een aantal dagen gericht klussen. Ben benieuwd!
@mamajens wat verschrikkelijk om mee te maken!! heel erg veel sterkte met dit verlies. Ik hoop voor jullie dat jullie wens snel mag uitkomen en kleine Jens blijft voor altijd in jullie hart. Je kan hier altijd je hart luchten en je ei kwijt. @swimming mijn vriend zegt ook iedere x tegen me: kom op waarom wachten we gaan er gewoon nu voor.. Euhh ik denk dat heel veel meiden hier jaloers op zijn hahaha maar ipv dat ik denk JA inderdaad why wait? Maar nee hoor meteen komen alle beren weer tevoorschijn en begin ik met miepen: maar wat als ik hartstikke ziek word en mn diploma niet haal? En als ik het wel haal, krijg ik dan wel een baan? Zo niet wat dan? Maar maar maar pffft mn vriend word helemaal gek van me hihi. Hoewel ik ook heus wel weet dat je niks kunt plannen en zo groot zijn mn problemen niet als je dan weer het verhaal van mamajens leest
@gin zelf ga ik binnenkort trouwen en we hebben beide een vaste baan. Dus dat zit bij ons goed! Nu hopen dat het snel lukt. Ik vind het zo spannend. Het kriebelt zo als ik zwangere mensen zie en baby's! Wij gaan nu gericht klussen jullie?
Ja dat zit zeker goed, heel fijn! Ik ook hoor ik zie echt óveral zwangere vrouwen, kinderwagens en baby's. Daar waar ik normaal voor mezelf keek in winkels loop ik nu regelrecht naar de kinderafdeling, let ik vanzelf op aanbiedingen van zwitsal/pampers enz. Pff hoe bedoel je ik sla door Leuk hoor dat jullie gericht gaan klussen. Ik durf eigenlijk nog niet, we hadden eigenlijk gezegd eind mei gaan we het proberen maar ook dat durf ik eigenlijk niet vanwege wat onzekerheden.. Of het nou nu of volgende maand is of die maand daarop maakt natuurlijk eigenlijk ook niet uit.. heb t lef niet om ervoor te gaan! Hihi
@ Mamajens, wat een vreselijk verhaal....... En wat ontzettend kna dat je het opnieuw gaat proberen! Ik wens je alle kracht toe!! Gin, hahahaha ik zie ook overal baby's dikke buiken en babykleren. En als ik naar de tv kijk en het is een programma dat helemaal niet over baby's gaat, wordt er om een of andere reden wel even over gesproken... Echt apart.... En ik droom er ook van.....
@ Mamajens, heel erg veel sterkte gewenst, wat is dat vreselijk lijkt me! Ik vind het ook super dapper dat je weer bezig gaat om zwanger te worden. Hopelijk is het snel weer raak en gaat het deze zwangerschap wel hartstikke goed. @ Tante, gefeliciteerd!! @ Trouwen, ik ben ook zwanger (24 weken) getrouwd, dat is echt heel bijzonder! @ Klussen, wij gaan denk ik vanaf het weekend gericht klussen. Zondag kan ik op z'n vroegst mijn ei sprong hebben, beginnen we zaterdag om de dag Mijn man heeft een hele film gemaakt van onze zoon zijn eerste jaar. Toen ik het filmpje zag aan het begin dat hij net geboren was en nog zooo super klein, begonnen mijn eierstokken gelijk te rammelen hihi.. En ze zeiden: "Nog een keer, nog een keer.."
Lijkt mij ook heel bijzonder, heel mooi helemaal als het uitkomt om het op je trouwdag te vertellen. Dubbel feest Ik ben eigenlijk wel nieuwsgierig wat voor werk jullie doen? En hoeveel uur? Ik ben echt helemaal niet nieuwsgierig hoor
Klinkt leuk jandl! Ik ben momenteel bewust alleen met afstuderen bezig, dus geen bijbaan. Zo kan ik me volledig op mn scriptie storten. Ik zou hierna graag op een kinderdagverblijf willen werken, maar daar heb ik helaas nog niet het juiste papiertje voor en gezien de ontwikkelingen lijkt het erop dat ik geen werk ga vinden op korte termijn dus moet ik wat anders verzinnen. Ik wil namelijk niks met mijn opleiding dat ik nu doe ik doe Vrijetijdsmanagement. Ja, de beruchte opleiding
Ja dat is dan ook echt een super leuke verrassing als je het op je trouwdag kunt vertellen! Na het tekenen van de trouwakte in het stadhuis speelde wij het liedje van Marco Borsato - Slaap maar af. Nou, de tranen rolde over mijn wangen hihi en al het vrouwelijk geslacht hoorde je ook allemaal snikken...
Dat is toch best een brede opleiding? Een vriendin van mij werkt nu op een kdv, maar zij wordt ook echt overal geplaatst omdat ze nergens iemand aan durven te nemen... Straks zal het wel helemaal erg worden, wanneer ze de belastingteruggave willen stoppen voor het kdv, dan is het ook gewoon bijna niet meer te betalen joh. Komt straks het idee van vroeger weer terug, alle vrouwen thuis bij de kids....