wie ook in mei eerste ronde

Discussion in 'Zwanger worden clubs' started by knuffie 23, Apr 20, 2012.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. BellaNoa

BellaNoa Niet meer actief

Wij hebben toen voor ons zoontje ook veel bij babydump gekocht.. babyfoon met camera is trouwens echt aan te raden! :D Babypark ligt bij Veenendaal

2. Jazz

Jazz Niet meer actief

Ja dan is het logisch dat je bij Pampers blijft! Ik denk ook altijd waarom meer betalen als het niet hoeft. Maar soms klopt het wel dat de duurdere merken beter zijn (lang niet altijd!) ik ga het meemaken.. Ooit.. Hoop ik ;)

Heerlijk dat je geshopt hebt. Vingino is super leuk merk he! Ik heb in een baby/kinderkleding winkel gewerkt en wij verkochten het ook voor jongens en meiden. Echt helemaal leuk! En duur:)haha

Ik wilde ook alvast testen in huis halen maar liep zo te sjouwen met mn boodschappen dat ik dacht nou ander keertje maar. Kwam ik ook nog precies daar mn vriendin tegen! Ik even blij dat ik ze niet in mn handen had:D hahaha

En ja ook jij aan de bak! We hebben ons ei tegelijk als het klopt hihi. Hopen dat t raak is!!

3. Wonderwensje

Wonderwensje Fanatiek lid

May 12, 2012
    1,758
    0
    36
    Thuiszorg
    Klus-ze dan maar meiden haha ;)

4. Jazz

Jazz Niet meer actief

@wonderwensje er zijn meerdere vestigingen van Babydump :D ik woon niet ver van de vestiging in Roelofarendsveen. Kan ook niet wachten om te gaan shoppen ;)

@jandl ja vriendlief heeft zijn zinnen gezet op een babyfoon met camera dus die gaan wij ook zeker kopen. Welke heb jij?

5. GwoonAn

GwoonAn Fanatiek lid

Oct 1, 2006
    3,040
    51
    48
    Female
    Verpleegkundige
    NH
    haha mannen en elektronica ook altijd.. xD
    Voor de rest wilt ie niets? :p grapje

6. Wonderwensje

May 12, 2012
    1,758
    0
    36
    Thuiszorg
    Hahahahahaha!! Wel mooi denk ik zo'n babyfoon..
    Lijkt me ook wel wat. Ligt niet altijd bij de jongens hoor, soms wil ik iets hebben en zegt vriendlief juist dat is niet nodig haha!
    Ooooh.. Ja ik woon in nieuwegein, babydump zit ook in Utrecht op de woonboulevard haha

7. Jazz

Jazz Niet meer actief

Hahaha echt he echt zo'n gadget! Verder vind ie alles allemaal best haha zo typisch mannen. Gelukkig hebben we wel dezelfde smaak (meestal)

8. GwoonAn

GwoonAn Fanatiek lid

Oct 1, 2006
    3,040
    51
    48
    Female
    Verpleegkundige
    NH
    haha dat is mooi, ja ik moest / moet ook altijd alles bepalen. :p
    Vind ik geen probleem hoor haha.:D

9. petronella86

Apr 27, 2012
    29
    0
    0
    NULL
    NULL
    @ Wonderwensje: Hahahahhaha ik woon ook in Nieuwegein:)

10. Jazz

Jazz Niet meer actief

Toevallig! Misschien zijn jullie wel buren ;)

11. Wonderwensje

May 12, 2012
    1,758
    0
    36
    Thuiszorg
    Nou stel je voor hee hahahah! Of misschien ken ik je wel van school haha.. Zou zo kunnen

12. BabyFG

BabyFG VIP lid

Feb 20, 2012
    9,071
    1,917
    113
    omgeving Rotterdam
    Wij hebben een babydump op kwartiertje rijden, en babypark in gouda, dus dat is ook halfuurtje ofzo :) heb er ook al helemaal zin in!

zijn er bij jullie in de omgeving mensen die t weten dat jullie aan t proberen zijn? Mijn beste vriendin weet t (zij zit nu in ronde 4), en nog 2 vriendinnen, maar mag van mn vriend niks tegen mn mams zeggen (en ik kan echt niks geheim houden voor dr, dus ik heb t er heeeeeel moeilijk mee om mn mond dicht te houden). Maarja, mn mams en stiefpaps zouden heeeeeel graag opa en oma worden, dusz hij is bang dat ze er dan elke keer naar gaan vragen...hoe gaan jullie of hoe gaat jullie omgeving hiermee om??

Liefs :)

13. petronella86

Apr 27, 2012
    29
    0
    0
    NULL
    NULL
    Te grappig... Hoe klein is de wereld en hoe klein is Nieuwegein.

14. Wonderwensje

May 12, 2012
    1,758
    0
    36
    Thuiszorg
    Babyfotograaf, ik mag het ook niet delen met m'n ma.. M'n vriend vind het leuk als het echt een verassing is en dat vind ik ook eigenlijk wel, maar inderdaad.. Het is zooooo moeilijk!!

15. Wonderwensje

May 12, 2012
    1,758
    0
    36
    Thuiszorg
    Inderdaad ja haha

16. Jazz

Jazz Niet meer actief

Jeetje lijkt me heel lastig voor je inderdaad!! Mijn moeder weet het, tenminste zij denkt dat ik nog op nieuws van school wacht:) niet dus.. Maargoed zij weet het dus en mijn nichtje weet het. Verder weten mn vriendinnen wel dat ik sinds februari ben gestopt met de pil maar het is meer altijd zoiets geweest van 'we kijken wel wanneer we echt beginnen, ergens binnenkort' dus ze weten verder niet dat we echt nu met de eerste ronde bezig zijn :) aan de ene kant zou ik het wel met ze willen delen maar aan de andere kant lijkt het me ook wel 'irritant' als ze steeds vragen: en ben je al zwanger??? ;) maar vind ook lastig om mn mond te houden hoor. Ook dat ik al een kamertje enzo heb haha maar mag niet zeggen van vriendlief. Is natuurlijk ook niet echt normaal ;)

Maar als je het echt heel moeilijk vind om niks te zeggen tegen je moeder kun je dat dan niet aangeven? Dat dat heel belangrijk voor je is? Misschien kan je hem toch ompraten?

17. BellaNoa

@ Gin, wij hebben de camera van Luvion, te koop bij babydump dus hihi. Je kunt er ook meerdere camera's op aansluiten, dus dat is wel fijn straks met de tweede.

Hier weten wel wat mensen het. Mijn moeder en schoonmoeder, mijn vader, schoonzusje en twee vriendinnen. Van mijn vriendinnen is mijn man niet op de hoogte hihi. Ik kan het voor hun alleen echt niet geheim houden, ben al zo'n 22 jaar met ze bevriend en deel echt alles met ze.

Doen jullie ook aan peetoom en peettante? Wij namelijk wel, maar ik zit zooo erg in twijfel! Wat zouden jullie doen? Even mijn verhaaltje..

We willen wel graag een koppel kiezen zeg maar. Bij de eerste zijn broer van mijn man met zijn vrouw het. Hier stond ik ook aardig achter, natuurlijk omdat het zijn broer is en mijn schoonzus is ook een hele goede vriendin van me. (we gingen al close met elkaar om voordat ik en mijn man een relatie hadden). Toen we dus vertelde dat we in verwachting waren hebben we hun ook meteen gevraagd als peetoom en peettante. Ze waren dolblij (net als wij hihi). Mijn schoonzusje werd een maand later ook zwanger en door onze hormonen botste wij best wel die 9 maanden lang. Uiteindelijk zagen we elkaar een stuk minder en zij toonde nog amper interesse in onze zwangerschap omdat ze zo druk waren met hun eigen, wat natuurlijk ook begrijpelijk is maar als peetoom en tante verwacht je toch wel meer... halverwege had ik best spijt dat hun het werd.. Mijn nicht met haar vriend (waar wij ook een super goede band mee hebben) toonde echt super veel interesse, steeds aan mijn buik zitten enzo, smsen hoe het gaat met de zwangerschap, erg betrokken. Dus ik had spijt dat ik hun niet had gevraagd en mijn man ook... maarja je kunt het dan natuurlijk niet meer terugdraaien. Het gaat nu gelukkig wel weer beter met mijn schoonzus- en broer, dus het is uiteindelijk wel goed gekomen ;)

Nu had mijn man het eigenlijk wel een beetje tegen mijn nicht gezegd van.. (omdat we onze twijfels met hun hadden besproken) nou, bij de volgende worden jullie het hoor.... beetje tussen neus en lippen door zeg maar. Alleen weet ik niet of ik dat nu wel wil. Toen mijn zoontje werd geboren zaten ze de eerste week iedere dag hier, maar daarna is het op 1 hand te tellen hoevaak ze hem zijn komen opzoeken. Mijn vriendin waar ik het net over had van 22 jaar komt zo vaak naar mijn zoontje kijken (die vriendin is trouwens het stiefzusje van mijn nicht en zien elkaar ook vaak, snappen jullie m nog?) en ik zou haar wel met dr vriend willen vragen, maar wil mijn nicht natuurlijk ook niet afvallen, zo moeilijk. Mijn nicht is al peettante van 3 kinderen en mijn vriendin is nog helemaal geen peettante. Ze zou natuurlijk wel peettante worden van de kinderen van haar zus, maar zij zijn al 5 jaar bezig met zwanger worden en al 2 ICSI behandelingen achter de rug en nog maar 1 te gaan, ook zo'n moeilijk situatie, maar de kans is dus groot dat haar zus geen kinderen krijgt en zij dan nooit peettante zal worden. Nu dus de vraag, wat zouden jullie doen? Ik zat er zelf aan te denken om het deze keer niet gelijk te vragen maar gewoon een beetje tegen het einde van de zwangerschap, dan kan ik natuurlijk altijd eerst even kijken hoe het gaat.

18. Jazz

Jazz Niet meer actief

Jeetje wat een lastige situatie ;) zelf zijn mijn vriend en ik ook peetoom en -tante van ons nichtje (dochter van vriendjes zus) Voel me nu meteen schuldig dat wij hen ook niet zo vaak zien.. Ze wonen ook best ver. Maargoed ehm het is dus sowieso uitgesloten dat jouw schoonzus ook peettante wordt van jullie 2e? Want stel jullie overkomt iets dan zijn allebei je kinderen bij hetzelfde stel zeg maar. Dat lijkt me ook wel weer zo fijn.

Ik snap dat je het lastig vind omdat je niemand wil kwetsen, maar ik kan eigenlijk maar een advies geven en dat is diegenen kiezen waar jij jouw kindje(s) het meest aan toevertrouwd! Het gaat hier om jouw kind en iedereen kan er wat van vinden maar jullie zijn de ouders en jullie moeten er voor de volle 100% achter staan. Je wil niet iemand kiezen omdat je denkt dat dat 'moet' want daar zou je toch alleen maar spijt van krijgen. Je moet echt naar je hart luisteren, waar zou je je kind het meest aan toevertrouwen? Bij wie voelt dat het prettigst en vertrouwd? Ik snap wel dat je niemand wil kwetsen, maar bij de meeste beslissingen die uit 'schuldgevoel' worden gemaakt zul je achteraf spijt krijgen. Dus als dt betekent dat het je goeie vriendin wordt dan is dat zo.

Ik hoop dat ik je een beetje kan helpen, volg je hart :)
    En als ze echt om je geven moet je eerlijk kunnen zijn en moeten ze jouw keuze kunnen respecteren. En als je het gevoel hebt dat je het moet uitleggen dan kun je dat doen op basis wat je net zelf zei van je nicht heeft al 3peetkindjes enz. Maar je bent geen verantwoordig schuldig hoor!

19. madelief123

madelief123 Niet meer actief

@jandl, dilemma! Ik zou inderdaad lekker even afwachten hoe alles loopt de komende tijd en aan het eind van je zwangerschap beslissen hoe of wat... Ik begrijp dat je je nicht niet wil afvallen, maar jullie moeten je er ook gewoon lekker bij voelen toch?

Mijn ouders en twee vriendinnen weten wel dat wij nog een kindje willen. Voor de rest weet niemand het. Eerlijk gezegd heb ik altijd hard geroepen dat het er bij één zou blijven dus ik denk dat niemand verwacht dat wij (hopenlijk) nog een kindje krijgen.

Ik heb ook echt zin om al lekker te gaan shoppen, maar hou me nog maar even in, straks wordt het een tweeling ofzo haha :D

20. BellaNoa

@ Gin, hmm ja het is hier eigenlijk niet zo dat als ons iets zou overkomen dat ze dan naar de peetoom en peettante gaan. Als wij zouden overlijden dan wordt mijn moeder de voogd van de kinderen, staat al vast in het testament.

Mijn zoontje is al gedoopt en de tweede willen we ook laten dopen, daar is dan ook meer de peetoom en peettante voor... oftewel ook wel de suiker oom en tante hihi, al vind ik het wel iets speciaals hebben... je betrekt iemand er dan toch wel meer bij als dat je dat bij andere doet zeg maar.

@ Fiena26, ja je hebt ook gelijk... ik zal het dan eerst maar eens aankijken hoe het straks gaat als ik zwanger mag zijn. Zit er alleen al zo lang over na te denken voor wie te kiezen. Eigenlijk al toen ik nog niet eens bezig was om zwanger te worden van de tweede ;)

Share This Page