Precies! Echt onwijs jammer. Ik heb heel lang rondgelopen met de vraag wat voor werk nou echt bij mij past, wat ik leuk vind etc. Uiteindelijk ben ik er dus achtergekomen dat ik het heerlijk vind om met kinderen te werken, doordat ik 4 maandjes als oproepkracht heb gewerkt op een kdv. Toen dacht ik echt: dit is het! Ik kreeg er zoveel energie van. Nou helemaal blij dat ik het wist, zit ik nu precies in de verkeerde tijd. Balen!! Wil dus heel graag met kinderen werken, maar daar heb je altijd wel een bepaald diploma voor nodig. Vrijetijdsmanagement is idd breed maar voldoet helaas niet voor zorg/welzijn sector. De vrijetijdsbranche past eigenlijk helemaal niet bij me Het gaat idd wel weer die kant op. Mannen zorgen voor de centjes en de vrouwen zorgen thuis voor de kids.
@gin lijkt mij helemaal geweldig als je weet dat je met z'n drieën voor het altaar staat. Ik denk niet dat we het vertellen op de bruiloft maar daarna. Het zijn 2 feestjes die je appart wilt vieren van elkaar! Zelf werk ik 32 uur in de zorg jij?
@swimming daar heb je gelijk in! Het zijn 2 aparte feestjes! Zorg lijkt me ook wel wat voor mij maar ook geen diploma voor zie vorige pagina daar heb ik gezegd wat ik doe. Of nouja, niet doe haha
Dank jullie wel voor alle lieve woorden!! Geeft de mens moed en kracht! Wat leuk trouwen!!! Ik heb afgelopen aug mijn verkering ten huwelijk gevraagd en wij trouwen op 13/09/13. Deze stond al in de planning ook voordat ik zwanger werd. Jensje zou dan kunnen lopen dus alles leek perfect! Dus nu hopen we alsnog dat daarvoor een kleine komt anders stellen we de bruiloft uit. Ik zou het echt niet leuk vinden om geen drankjes te kunnen drinken op mijn eigen feestje.. Al zou idd het idee dat je met zijn drieën voor t altaar staat ook heel machtig zijn. Willen wij ook alleen mag het kindje er al wel zijn.. Grappig is dat hè, dat als je ermee bezig gaat, dat je overal dikke buiken ziet, alleen maar kijkt naar baby kleding en dat de pamperreclame's ineens opvallen!!! Ik weet idd nog dat ik dat had! Nu vermijd ik het een beetje tot het echt weer zover is..
Ja iddd erg raar u wij bezig zijn lijkt de hele wereld wel zwanger hihi Ik werk savonds als me man thuis is dus das ideaal wij zijn 08,08,08 getrouwd toen blek ik al zwanger te zijn à wist ik dit niet toch wel bijzonder
Werk: Ik werk 32 uur per week in de verslavingszorg en ben daarnaast bezig met mijn scriptie. Ik doe de opleiding Sociaal pedagogische hulpverlening.. Het lijkt me zeker bijzonder om te trouwen met een wondertje in je buik!!!
Hey Dames, Kom me er ook mee bemoeien, heb ook mijn eerste ronde in mei, echt heel erg spannend Ik ben al 3 jaar getrouwd maar inderdaad heel bijzonder lijkt het me om incl. baby te trouwen hoor..! Werk ook 32 uur.. Nog geen idee hoe dat straks gaat als er een kleintje bij is.. Wie dan leeft, wie dan zorgt...
Okay vertel, hoe doe ik dat met zo'n banner? Zet 'm er graag bij, weet pas over een paar dagen wanneer mijn eisprong is want is eerste ronde en ben nog ongesteld, dus kan het nog niet uitrekenen.. Maar zodra het kan zet ik 'm erop!
je kan hem instellen vanaf je 1e dag van je menstruatie het staat bovenin en de link moet je dan als handtekening in je profiel plaatsten succes
En het werkt! Pfff, wel nog een lange weg te gaan haha! Met die banner wordt het wel erg zichtbaar Maar mag de pret niet drukken, kan hier wel gezellig kletsen al die tijd en jullie belangrijke momenten volgen! Ga vanmiddag eens beginnen met het halen van foliumzuur, eerste echte daad t.o.v. het zwanger worden na het stoppen met de pil dan natuurlijk! Ziet er wel een stuk gezelliger en professioneler uit zo met die avatar en banner he? Helemaal leuk!
Hoi Liza28! Erg professioneel inderdaad haha Leuk dat je ook voor een beeb gaat, wordt het ook je eerste? Trouwens kan je ook zo'n banner maken als je niet precies weet hoelang je cyclus is? Ik heb nog maar 1x een 'echte' menstruatie gehad na het stoppen met de pil. Dat duurde geloof ik 37 dagen ofzo, maar of mijn volgende weer over 37 dagen komt weet ik natuurlijk niet zeker.. Voor de iPhone gebruikers onder ons: ik heb zo'n leuke app 'Mijn biologische klok'. Hier kun je ook heel handig alles in een overzicht zien. Wanneer je vruchtbare dagen zijn, wanneer je eisprong is, wanneer de innesteling eventueel plaatsvindt e.d. Erg leuk ik heb 'm ook Alleen vind ik het altijd zo lastig als je een onregelmatige cyclus hebt
Jeetje even niet geweest en er is al weer twee pagina`s vol geschreven! @werk ik werk dus wel op een kdv verblijf bij ons gaat gelukkig alles goed en ik heb een min max contract van 30 tot 36 uur maar als ik een kindje mag krijgen wordt dat een max contract van 30 uur in 3 dagen..... Ik heb trouwens een samsung galaxy s2 en daar heb ik ook een app voor je periode die heet periode tracker! Super handig! Wij hebben vandaag besloten dat we het de aankomende eisprong gewoon al gaan proberen! En dan zie ik wel wat er gebeurd! Vindt het ook zo spannend voor jullie allemaal!
Oh super spannend kimster87! Ik zie dat jij heel handig in je banner hebt staan hoeveel dagen tot je eisprong. Ik heb ook geprobeerd een banner te maken maar daar staat niet in 'zoveel dagen tot eisprong' maar 'over zoveel dagen kan ik testen' zoals je misschien nu kunt zien als het gelukt is. Maarja ik ben toch nog niet bezig dus dat testen hoeft ook nog niet
@gin dat staat bij jou ook wel hoor ! Maar dan is je eisprong al geweest want je zit al op dag 25 en je eisprong is altijd zo rond dag 10 tot 15 is mij verteld Dus vandaar dat het bij jou nog niet staat! hoop dat je het zo begrijpt!
Volgens de app, met een cyclus van 37 dagen, heb eergister mn eisprong gehad en is mn volgende pas weer 30 mei pff dus ik denk dat ik het vanaf die eisprong wel wil proberen! (oh my god echt?) M'n volgende is anders pas weer rond 6 juli.