wie ook in mei eerste ronde

Discussion in 'Zwanger worden clubs' started by knuffie 23, Apr 20, 2012.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Dinges1989

Dinges1989 Fanatiek lid

May 4, 2012
    1,478
    0
    0
    Gehandicaptenzorg
    West-friesland
    Hey my86, die vroege zijn van sensitest.. volgens mij heeft kruitvat die ook gewoon..
    Kan je nog geen verachijnselen vertellen.. nu op het wachtbankje eerste ronde..
    Hoop voor je een anelle posi test!

2. minnie84

minnie84 Actief lid

May 3, 2012
    244
    0
    0
    Had test van kruidvat merk maar zie nergens iets van sensitest staan! Wacht nu eerst bij nod af....maak je eigen anders aardig gek!

3. meelanor

meelanor Fanatiek lid

Apr 29, 2012
    1,408
    142
    63
    Alphen, NB
    @gin ja nieuwsgierig ben ik wel. Doe morgen of zaterdag weer een testje denk ik. Doe t liever in t weekend mocht het raak zijn dan ben ik die dag denk ik echt niet meer instaat mijn aandacht bij mijnwerk te houden :p hebbe jullie dat ook?:)

4. BellaNoa

BellaNoa Niet meer actief

@My86, ja je hebt denk ik veel te vroeg getest. Ik zou ook even je nod afwachten... je hebt dan toch het beste resultaat denk ik. Ik geloof ook niet echt in zo'n vroege test want waarom zijn al die andere testen dan niet zo?? Bij mijn zwangerschap kreeg ik wel vanaf een dag of 6 na de eisprong erg last van mijn borsten waardoor ik eigenlijk gewoon bijna zeker wist dat het raak was. Als ik er al naar keek deed het pijn, kon ook geen BH meer verdragen op dat moment. Dat ik als ik van mn werk kwam het ook meteen uit deed als ik thuis was, dus was wel overduidelijk iets wat ik normaal dus niet had. Dat was ook het enige verschijnsel wat heb ik gehad hihi.. verder niets.

@ Meelanor, toen ik posi had getest (was indd maar goed dat ik vrij was) werd ik ineens zo zenuwachtig en druk hahaha van de spanning denk ik... dat ik er die avond gewoon migraine van gekregen had!!

5. BellaNoa

Als jullie straks zwanger zijn, of misschien zijn sommige het nu zelfs al ;)... gaan jullie dan mee doen aan moeders voor moeders?

6. dilara1

dilara1 Bekend lid

Apr 25, 2012
    896
    1
    0
    hoi dames hier ook test gedaan vandaag maar negatief.
    heb geen verscheinselen van ongi nix .
    terwijl ik paar dagen terug erg veel ongikrampen had.
    nu afwachten misscgien langere cyclus.

7. BellaNoa

Jammer! Maar even afwachten dan..

8. minnie84

minnie84 Actief lid

May 3, 2012
    244
    0
    0
    thnx jandl!

Als ik zwanger zou zijn zou ik graag mee doen aan moedersvoormoeders maar helaas komen ze hier de flessen niet ophalen (nadeel van in een boerengat wonen). Ik zou de flessen dan iedere keer twee dorpen verder op moeten brengen. Dit was trouwens zo bij mijn vorige zwangerschap 5 jaar geleden, miss chien is het ondertussen veranderd, hoop van wel zou graag mee willen doen.

9. meelanor

meelanor Fanatiek lid

Apr 29, 2012
    1,408
    142
    63
    Alphen, NB
    @jandl ik moet me nog even in verdiepen maar ik denk t wel. Tis een kleine moeite en het kan het leven van een ander beter maken :)

10. BellaNoa

Ik wil dit keer denk ik ook mee gaan doen aan MvM. Bij de eerste zwangerschap had ik me ook opgegeven, maar dat ging 2 wkn later mis waardoor ik bij de tweede zwangerschap eigenlijk meer met mezelf bezig was of het wel goed zou gaan en ik het anders weer af moest zeggen en heb ik het niet gedaan.

11. dilara1

dilara1 Bekend lid

Apr 25, 2012
    896
    1
    0

toen we de spiraal gingen verwijderen hadden we ook echt van 3 maanden weten ze zeker dat het niet lukt want allebei de kids waren 3e ronde raak maar toch voelt het heel raar wil me eigenlijk niet eens zo voelen.maar ben al blij genoeg dat we de stap hebben gezet.
    dit is ook wel zo een bijzondere tijd waar je later altijd over kunt kletsen enzo.

12. dilara1

dilara1 Bekend lid

Apr 25, 2012
    896
    1
    0
    MvM heb ik vorige keren aan mee gedaan.

het was altijd wel een gedoe hoor maar ja daar heb je het wel voor over ga er nu ook over na denken.

13. kimster87

kimster87 Actief lid

Mar 18, 2012
    175
    0
    0
    Helemaal klaar voor ons meisje
    tilburg

Heej Gin,
    Blijf jullie toch maar volgen denk ik!
    Wat leuk dat jullie zo geinterreseerd zijn!
    Het voelt heel raar namelijk!
    Vorige week "mocht" ik nog van alles!
    En nu is het ineens op mijn eten letten.
    Niet teveel in de zon de kattenbakken niet meer legen!

Terwijl ik me eigenlijk niet anders voel als vorige week!
    Naast af en toe een beetje misselijk te worden heb ik verder nergens last van! Ik mag hopen dat het zo blijft 'even afkloppen '
    Wat wel echt heel lief is is dat mijn vriend en over bezorgd nu is!
    Moet goed mijn rust pakken (terwijl ik om 11 uur s`avonds nog niet niet bed kan van de energie). Als mensen hun mening geven heeft hij zoiets van hou je mond ze mag geen stress krijgen!
    Super lief en dit is nog maar het begin!
    Ik hoop voor jullie dat het ook snel raak zal zijn!
    en niet dat ik ervaren nu ben ofzo maar vraag maar raak vindt ik alleen maar leuk!:)

14. minnie84

minnie84 Actief lid

May 3, 2012
    244
    0
    0
    gefeliciteerd kimster87!! Hopen dat je de gehele zwangerschap zo mag blijven voelen....al die kwaaltjes word je soms ook niet vrolijk van

15. BabyFG

BabyFG VIP lid

Feb 20, 2012
    9,071
    1,917
    113
    omgeving Rotterdam
    @kimster, gezellig dat je toch bij ons blijft! ik ga voor je duimen dat je niet teveel last zult krijgen van kwaaltjes! niks zo fijn als een onbezorgde zwangerschap lijkt me :)
    2 vriendinnen waren tegelijk zwanger, wereld van verschil! de een heeft van week 8 t/m wk 16-18 alles eruit gekotst wat erin ging en zeker 8 kg afgevallen (en de rest van de zwangerschap wel ochtendmisselijkheid gehouden), en de ander was af en toe beetje misselijk en moest veel boeren, maar verder helemaal niks. weer andere vriendin is de hele zwangerschappen door ziek geweest, en kreeg bij de 2e zwangerschap ook nog eens bekken instabiliteit erbij. zij heeft nu ook wijselijk besloten om niet voor een derde te gaan in de toekomst, al zou ze het toch wel willen, het is niet echt goed voor haar lichaam.
    ik hoop dat ik tot de categorie "nergens last van" ga behoren :) maar ik ben lichtelijk hypermobiel, dus ik hou wel rekening met bekken instabiliteit...:)
    maar kimster, nogmaals, ik ga voor je duimen dat je een onbezorgde zwangerschap hebt!
    wel heeeeel lief van je vriend trouwens! mn vriendin werd er helemaal gek van dat ze niks meer mocht van hem hahaha, ik zou t wel schattig vinden :)
    vind je het nou niet moeilijk om het nog geheim te houden voor de wereld???

16. BellaNoa

@ Kimster, wat gezellig dat je toch nog bij ons komt kijken. Wij wachten hier nog even af hihi.. Hoeveelste ronde was het nu eigenlijk bij jou? de eerste toch? En ging je uit nieuwsgierigheid testen of had je toch wel een gevoel dat het raak was? Spannend nu allemaal he? Nog eventjes en dan krijg je een echo!! En natuurlijk duim ik voor je dat je een hele fijne zwangerschap zult hebben en er goed van kunt genieten, het is zo bijzonder.

17. Jazz

Jazz Niet meer actief

Super voor je Kimster87!! En wat lief van je mannetje:D geniet er lekker van! Lijkt me heerlijk om helemaal in de watten gelegd te worden hihi
    Leuk dat je hier af en toe mee blijft kletsen. Weet je al wanneer je een echo krijgt?

18. Jazz

Jazz Niet meer actief

Voor geinteresseerden: eindelijk mail van school.. Ook de 3e beoordelaar vind mn voorstel nog niet voldoende. Morgenmiddag om 15:00 gesprek op school waarin ik hopelijk meer hoor over hoe en wat nu verder. Hopelijk is het alleen een kwestie van aanpassen en verbeteren en niet van nul af aan opnieuw beginnen in september! :$ zit er ff doorheen nu maargoed wou t ff laten weten :)

19. Jazz

Jazz Niet meer actief

Ik zit nu trouwens aan de wijn :) is dat heel erg?

20. meelanor

meelanor Fanatiek lid

Apr 29, 2012
    1,408
    142
    63
    Alphen, NB
    @hey gin dat is even balen zeg! Zit je de hele tijd te wachten is het nog niet goed. Hopelijk is het inderdaad een kwestie van verbeteren. Ik zal voor je duimen!

Share This Page