@meelanor Super vervelend dat je zo'n buikpijn hebt! Hopen dat het snel over is en dat je lekker aan de slag kan Ik heb vanmiddag testjes gehaald bij kruidvat. Die 2 voor 5. Klopt het dat je daarbij zo'n pipetje moet gebruiken? Zag geen andere 2 voor 5 hihi ik wil ze wel gaan proberen. Vind de andere vrij duur zeg. Wilde ze al de hele tijd halen maar stelde t steeds uit. Nu heb ik ze lekker binnen. Nadeel is dat ik gauw geneigd ben te vroeg te testen. Moet nog behoorlijk lang wachten. Wie heeft verzonnen dat je pas vanaf NOD kan testen?! Waarom niet gewoon veel eerder. Scheelt een hoop onzekere en ongeduldige dames (nu op weg naar school, zenuwachtig!)
ja daar zit zo een pipetje bij. als het echt raak is kunnen de meestje 3 dagen voor nod licht postief testen heb ik ook gedaan. ik zit hier nog steeds te wachten op me ongi. wil wel dat het nu snel komt.
Ik zit op 't wachtbankje. Ik reageer niet zo heel vaak, maar heb het momenteel erg druk vandaar. Vandaag vertrekken we naar de camping voor 4 dagen, daarna ben ik er weer. Heb daar denk ik geen internet. Hopelijk veel goed nieuws als ik weer terug ben. Iedereen een heel fijn en zonnig weekend!
@mizgin ja dan heb je wel geluk als je voor NOD posi test! Dat zou heel fijn zijn. Ik zou daarom denk ik ook niet kunnen wachten tot NOD omdt ik weet dat de kans bestaat dat je daarvoor misschien ook wel posi kan testen hoop voor je dat je ongi snel komt! Erop wachten is ook niks @clientje lekker dat je 4 daagjes naar de camping gaat. Je hebt prachtig weer! heel veel plezier en geniet ervan ik had vannacht trouwens gedroomd dat ik 2 testjes deed en dat ze wel 2 streepjes kregen maar dat ze ongeldig waren haha maar later droomde ik weer dat ik moest bevallen en na de bevalling wist ik er echt niks meer van! En volgens mij had ik een jongetje haha wat een dromen.. Begin steeds vaker te denken dat het een jochie wordt terwijl ik altijd overtuigd was van een meid. Gelukkig maakt het me niks uit
Gratis tip voor de meiden met buikpijn aleve feminax doet wonderen begin met 2 pillen tegelijk en dan mag je geloof ik elke 8 uur eentje, werkt echt fantastisch! paracetamol helpt bij mij namelijk niet, wordt t alleen maar erger van juist :S... sterkte met de buikpijn! En hoop dat t voor jullie snel over is! @clientje, fijne zonnige dagen en ik ga voor je duimen!
hey babyfotograaf, thanks voor de tip. Als t echt te erg wordt kan ik t wel eens proberen. Normaal werkte paracetamol ook al wel, maar ik neem t nooit ivm dat ik met een kleine dosis al duizelig wordt, (werkt iets te goed bij mij ) komt wel goed ben t wel gewend ben vorig jaar ook al eens een tijdje gestopt. Was de pil beu en had toch geen goede relatie waarin we kluste.
Jandl, ja dat weet hij..... Ik word dan een beetje zenuwachtig omdat ik weet dat hij niet zo vaak wil, zo komt hij er dan achter....... Maar ik zal het eens proberen... Gelukkig hebben we gisteren geklust en gaan we er lekker op door klussen hebben we afgesproken... Het zou veel leuker zijn als hij er wat spontaner in was... maar ja........ Gin, heel veel succes op school!!! Meelanor, ik hoop dat de buikpijn snel zakt, echt vervelend als je er zo'n last van hebt....
Pfffffffffffffffffffffff.. Oke om een lang verhaal kort te maken: mijn voorstel is nog niet voldoende, hiermee kan ik niet verder met mijn onderzoek, er zijn officieel 2 kansen, die heb ik gehad, het is niet voldoende dus de volgende officiele stap is dat ik in september in het nieuwe schooljaar pas weer verder kan. Ik hoef niet opnieuw te beginnen, ik kan verder met wat ik heb, moet het wel verbeteren en vanaf september dus verder werken...... Wtf:x mn nachtmerrie is dus toch uitgekomen.. Ik kon even niet anders dan een potje janken daar ik kon mn frustraties en emoties even niet meer inhouden. Heb ook zeker gezegd wat ik ervan vond en hoe ik erover dacht. Ze vonden het allebei rot voor me blabla want ik was zo'n leuke meid blablablabla heb ik allemaal niks aan. Heb dus gezegd dat ik bezwaar ging maken bij examencommissie hoe dit is verlopen en dat ik vind dat het niet eerlijk is gegaan. Zal vast niks veranderen aan de zaak maar ja het komt erop neer dat ik deze zomer dus niet afstudeer en pas in sept verder kan met mn onderzoek en ergens eind van het jaar klaar ben???? Sorry toch lang verhaal ik voel me super kut (vooral door mn kinderwens) en weet even niet meer wat ik nou moet doen Gelukkig heb ik een gezellig weekend voor de boeg dus ga ik even van genieten... Bij jullie wel alles goed??
O Gin, dat is echt heel erg balen zeg............ Ik zou zeker een klacht in gaan dienen, dit is echt niet normaal........ Volgesn mij gaat het bij alle scholen zo...... Maar het gaat je vast lukken!! Geef de moed niet op he!!!! Volgend schooljaar heb je je papiertje!!!! Heel veel sterkte, ik snap precies hoe je je voelt......
@zep ja ik moet echt de moed erin houden. Best lastig Het is dus wel een tegenvaller maar we willen eigenlijk wel graag doorgaan met proberen zwanger te worden.. Vind het ook wel eng maar we zijn al bezig en het voelt gewoon zo fijn en we willen het eigenlijk niet opgeven! Maar wil ook niet dat heel onverstandig of onverantwoordelijk is maar.. Dat denk ik niet. We willen het gewoon zo ontzettend graag en willen echt niet meer wachten. Zo blijven we aan de gang en kan ik wachten tot ik een ons weeg
Hier ben ik ook weer.. Vanmiddag lekker een middag vrij genomen, wat was het weer heerlijk in het zonnetje... Lekker met zoonlief in het badje gespeeld @ Gin, wat klote voor je zeg!! kan je het wel nog dit jaar afronden? Het is inderdaad wel zo dat je nog 9 maanden zwanger bent en je dus je papiertje wel zal hebben wanneer je baby er is. En je moet dan ook nog eerst zwanger worden. Maar heb je er nog erg veel tijd voor nodig? Je moet straks ook wel genieten van je zwangerschap hoor, want de tijd gaat zo snel en je bent misschien maar 2 keer zwanger in je leven (tenzij je meerdere kids zou willen dan hihi).. Als ik dan in jou schoenen zou staan, zou ik eerst kijken hoeveel energie je nog in het afstuderen moet stoppen en of je dan wel erg kan genieten van je zwangerschap als het straks zover is. @ Meelanor, fijn dat je ongi is doorgebroken... nou ja fijn liever niet natuurlijk maar nu kan je weer opnieuw proberen @ Zep, ja ik zou het gewoon proberen om er niks over te zeggen en anders het verbergen wanneer het moet... Voor mannen brengt het ook een druk met zich mee als ze weten dat ze voor het "echt" moeten seksen en dan vinden ze het gewoon niet leuk. Evenals al dat babypraat, dat hoeft ook niet voor alle mannen. Toen wij voor de eerste gingen, overal waar ik aan dacht of mee bezig was wilde ik delen met hem, maar hij was daar gewoon erg nuchter in waardoor dat mij weer irriteerde of liet twijfelen of hij het wel wil. Normaal zette hij altijd aan tot seks maar zodra hij wist dat ik in mijn vruchtbare periode zat (omdat ik dat ook liet merken) moest ik altijd moeite doen om hem zover te krijgen. Ze vinden het ook gewoon heel eng om papa te worden, toch een hele verantwoordelijkheid. Meestal gaat de vrouw minder werken enzo, moet hij het geld binnen brengen en gaat t dan wel financieel etc. Daar zijn mannen altijd mee bezig hahaha.... Nu we voor onze tweede gaan, is hij heel anders want hij weet nu hoe het is om papa te zijn en hoe het nu financieel gaat. Maar nu heb ik het er ook niet over wanneer mijn eisprong is of iets dergelijks en tja als we geen zin hebben dan niet, volgende maand weer kansen zo denk ik nu.. En het grappige is dat hij er nu steeds over begint vanne... hoe zit het ermee?? wanneer komt die ei? En dan antwoord ik: uuhh geen idee schat, ergens de aankomende weken denk ik. hahaha
Gister is mijn lieve neefje geboren. Ohh wat een schatje. De volgende in de rij zullen wij zijn. Ik ben gelijk verliefd geworden op hem! Schatjes zo lief en klein
@jandl ja ik snap het.. Word zo moe van het wel/niet/wek/niet bah.. Maarja volgens mij kan ik het wel dit jaar afronden ja. Inderdaad eerst zwanger worden en dan nog 9 maanden zwanger. Ik denk niet dat het meer energie kost dan iemand die 'gewoon' fulltime werkt. Denk dat ik zelfs meer kan genieten omdat ik mijn eigen tijd kan indelen en gewoon vanuit huis werk en dus zelf kan bepalen wanneer en hoelang ik eraan werk. Maargoed ik wil jullie er niet langer mee lastig vallen moet maar is gaan praten met een psycholoog hihi grapje. Lekker genoten van je vrije dagje met je mannetje jandl? Heerlijk he! @swimming wat leuk! Gefeliciteerd! Geniet lekker van je kleine neefje
Meiden ff een vraagje: nu al twee testen gedaan allebei negatief! Zou het denk je nog positief kunnen worden? Dinsdag is mijn bod! Zijn sensi testen echt gevoeliger? Heb nu van kruidvat met pippetje. Dit klinkt zo stom normaal heb ik.best een buik maar die is spoorloos! Wordt hier nog ongeduldiger van!!
@my86, misschien was je nog wat vroeg, wacht anders eerst even je nod af, kan je altijd dan nog een testje wagen. @swimming, van harte gefeliciiteerd met je neefje! Leuk zeg! @gin, kut zeg van je school! Fijn als je het meeste vanuit huis kan doen! Zou je wel nu alvast kunnen gaan beginnen met aanpassen/verbeteren? Dat scheelt dan weer voor volgend schooljaar, mocht je dan zwangger zijn hoef je er niet nog zoveel aan te doen! @Zep irritant zeg als je vent niet zovaak zin heeft, kijken jullie wel eens natuurfilms? Kan een eerste zetje zijn voor je vent mijn mannetje weet niet precies van mn vruchtbare dagen af, hou dat ook wel lekker voor mezelf @jandl mn mannetje vind t ook niet zo tof als ik t er veel over heb, gelukkig bestaat dit forum! Dan hoef ik hem niet met alles lastig te vallen had me gister bijna versproken tegen mn mams, vind t zooooo moeilijk! En volgens mij heeft ze t door, want ze is er op gebrand om een vrijdagmiddag samen door te brengen haha, al is dat ook wel weer een tijdje geleden, maar normaal zit ze niet zo te pushen haha vandaag in elk geval genieten van t zonnetje en van ons neefje, straks eerst ff boodschapppen doen voor de bbq en dan lekker ff met dat kleine knullie naar de kinderboerderij fijne dag allemaal!
@my86 ik zie dat je nod over drie dagen pas is. En dan is t de vraag of het dan wel je nod is. Hoellang was je vorige cyclus? (Nou ja day was ieg bij mij t geval. hoeft voor jou niet te gelden) k zou zeggen wacht nog even drie daagjes. En tuurlijk kan die test als je zwanger bent nog veranderen in positief! Het hormoon niveau is niet voor iedereen het zelfde. hopelijk heb je over een paar dagen een positieve test
@ My86, ik zou gewoon over een paar dagen nog een keertje proberen. Denk dat het nu nog wel veel te vroeg is geweest. Als je zwanger bent verdubbeld je hcg hormoon iedere dag in de eerste weken en pas vanaf een bepaald niveau meten de testen het en daarom word aangegeven te testen op de dag van je nod.. succes! Heb je al wat symptomen waarvan je zou denken dat het op een zwangerschap kan duiden? @ Gin, hoe is het met jou? Iets gevoeld van je ei, of voor de zekerheid nog aan het klussen? @ Babyfotograaf, waarom vertel je het niet tegen je mam dan? Mijn man wou het eerst ook geheim houden, maar ik heb toen ook gezegd dat ik het echt wel met mijn moeder ga delen, zoiets bijzonders, het is ook echt een moeder-dochter dingetje vind ik hihi. Dus hij moest zich er bij neerleggen maar toen wilde hij ook dat zijn moeder het wist, had ik verder ook geen problemen mee. Moet ook zeggen dat ik niet zo van de geheimen ben.. al is het ook weer niet zo dat iedereen het hoeft te weten maar de mensen die echt heel dicht bij ons staan mogen dat best. En wanneer het raak is, is hoe dan ook een verrassing! Je kunt wel merken dat het mooi weer is de afgelopen dagen, er wordt minder gekletst hier En pff we hebben een hommelnest in de tuin!! In het kozijn bij de deuropening, echt superrr irritant nu durf ik niet in mn tuin te zitten manlief heeft maar wespen spul gehaald en het er vanavond ingespoten, hopelijk zijn ze morgen dood. Ja sorry voor degene die een zwak hart hebben voor de "lieve hommels" maar ik kan er echt niet tegen, word helemaal kriebelig van insecten!!