wie ook in mei eerste ronde

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door knuffie 23, 20 apr 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. BellaNoa

BellaNoa Niet meer actief

Ja ik wou net zeggen, ik heb er nu 3 voor 15 euro op vitaminstore.nl

2. BellaNoa

Ovulatietesten zijn daar voor 7, 26 euro.... maar weet eigenlijk niet of dat duur is want ik heb ze nog nooit gekocht/gebruikt

3. Kiwi1405

Kiwi1405 Fanatiek lid

17 mei 2012
    1.784
    1
    0
    Ik heb ze bij kruidvat gekocht. 5 voor 10,95 geloof ik.. Scheelt enorm met de clearblue testen.

4. Mama van Shaun

Mama van Shaun Fanatiek lid

17 okt 2011
    1.820
    0
    0
    Spijkcity
    Ik gebruikte 2v5 van kruidvat 2 dagen voor mijn nod knal test

5. BabyFG

BabyFG VIP lid

20 feb 2012
    9.071
    1.917
    113
    omgeving Rotterdam
    @meelanor, wat ontzettend klote zeg van je veulentje! Voor jou en je merrie! Snap ook dat je niet weet hoe je je moet voelen wat betreft je schoonzusje...gelukkig wil zij t in elk geval houden...

@ovulatietesten, ik wil ze nog niet gaan gebruiken, ws pas als we heel wat rondes verder zijn, ik wil niet dat het een moetje wordt namelijk, en we hebben er ook geen haast mee, we zouden het natuurlijk wel helemaal geweldig vinden als t opeens raak is :) mn vriendin gebruikt ze wel vanaf t begin, vooral om te bepalen waar dr ei zit, maar ik vind t maar een hoop gedoe die zij gebruikt (smiddags en savonds plassen,sochtends is uit den boze...) en dan aantal dagen achter elkaar..pfff..enige die ik zou kunnen gebruiken is geloof ik de clearblue, die kan je met ochtendurine gebruiken.smiddags is voor mij niet echt een optie op mn werk haha. En die van clearblue zijn nogal duur, dus vind t wel ff best zo.. Ik weet wanneer mn vruchtbare dagen zijn, en dan klussen we sowieso, dus we zien wel of t lukt :) vind t wel heel spannend :)

@nieuwe meiden, gezellig dat jullie mee komen kletsen!

vandaag nog een heerlijk zonnige dag, dus genietze allemaal! :)

6. minnie84

minnie84 Actief lid

3 mei 2012
    244
    0
    0
    Was hier dus geen innestelingsbloeding :( ben sinds vandaag ongi!! Dan moet ik vanaf vandaag weer opnieuw beginnen met tellen?

7. BellaNoa

@ My86, meid balen dat je ongi toch is gekomen! Als je gisteren al wat zag, al is het maar een beetje dan moet je vanaf die dag tellen.. Op naar de volgende ronde maar weer! En ach, de tijd gaat best snel ;) Nog 10 dgn en dan moet de mijne weer komen, heb eigenlijk het idee dat ik er net vanaf ben hihi..

Al druk geweest vandaag en het is pas 1 uur! Mijn huis al gepoetst, paar wasjes al gedraaid en zoonlief ligt nu op bed... geeft mij even de mogelijkheid om te gaan leren want ik heb morgen die tentamens pfff heb er nog helemaal niks aan gedaan ,echt erg en ik kan me er ook echt niet toe zetten met dit weer!! Maar goed, moet toch ff vanmiddag... maar vanavond lekker een frietje eten in België :D

8. Zep

Zep Actief lid

7 feb 2012
    446
    83
    28
    Welkom voor de nieuwe meiden!

Meelanor, wat erg van dat dood geeboren veulen, sterkte ermee!!

Jandl, succes met leren!! Wat voor een tentamen moet je doen?
    Echt vervelend als je zo'n hommelnest in de tuin hebt...... Brrrr, moet ook niks van wespen en hommels en bijen hebben...

Gin, ik snap dat je onzeker bent over wanneer je ei is gekomen..... Is ook onzeker...... Gelukkig voel ik hem elke maand......... Ik zou ook nog geen testen gebruiken. Pas als het niet lukt na een maand of 7 zou ik ze wel gaan gebruiken. Hoe gaat het nu met je? Ben je weer een beetje tot rust gekomen na de vervelende afspraak op school? En super leuk dat je vriend het aan zijn beste vriend heeft verteld!

Hier geen nieuws..... Bleh, voel me niet heel erg happy.........Vind het zo vervelend dat gedoe rondom het klussen........ Gisteren het erover gehad, was wel een goed gesprek gelukkig!! Vandaag zelfs geklust!!

9. Jazz

Jazz Niet meer actief

@my86 balen van je ongi!! :(
    @ ovulatietesten ik weet niet ik zou het toch wel fijn vinden om te weten wanneer mn ei is. Bijna iedereen voelt m behalve ik hihi wel lastig. Ik kan wel zeggen: ik wil ze niet gebruiken, het komt wanneer het komt maar dat zou niet helemaal waar zijn want dan zou ik ook niet zo bewust nadenken over mn vruchtbare dagen en klussen enzo hihi maarja
    Die ovutesten van clearblue zag ik voor 35 euro ofzo!!?:$ bizar haha

@jandl ohh balen van je tentamens meid, heel veel succes!! :)
    @zep ben er nog niet helemaal overheen hihi heb af en toe echt zo'n dip als ik geen afleiding heb en kan er nogal in blijven hangen soms maarja als ik dan weer denk aan dit hele proces van zwanger worden voel ik me weer helemaal opbeuren :D daarom denk ik dat we er toch voor blijven gaan en niet ga wachten tot ik ooit dat papiertje heb. Ik merk juist dat dit me op de been houdt, iets om naar uit te kijken, wat me happy maakt dus dat wil ik zeker niet opgeven.
    Fijn dat je een goed gesprek hebt gehad met je vriend! Dat moet wel een opluchting zijn. En fijn dat je geklust hebt! Hoop dat het nu beter gaat

10. BabyFG

BabyFG VIP lid

20 feb 2012
    9.071
    1.917
    113
    omgeving Rotterdam
    @jandl veel succes morgen! Hoop dat je nog een beetje hebt kunnen leren vandaag!

@gin, als t je zo blij maakt moet je er zeker gewoon voor gaan!

@my86 balen van je ongi! Maar geen onverwachte lange cyclus, dat scheelt :) op naar de volgende ronde!

@Zep, fijn dat jullie wat geklust hebben vandaag! Is je vriend er dan misschien nog niet geheel aan toe om proberen zwanger te raken? Ik duim voor je dat ie maar vaak zin mag hebben! :)

Hier zijn we ook weer lekker aan de klus, dan zat er maar geen dag tussen, mn ei komt pas vrijdag, zaterdag of zondag, dus nu maakt t nog niet zoveel uit :D morgenavond zit ie op school, woensdag slaap ik in een hotel voor een training van mn werk (echt onzin want zeker op rij afstand!), dus ws klussen we pas weer op donderdag :D
    vandaag weinig in de zon gezeten, op t balkon is t niet uit te houden zonder een windje, dus maar verder gegaan met onze verslaving game of Thrones haha
    straks nog maar eens met foto's aan de slag als vriendjelief pannenkoeken gaat bakken :)

11. Jazz

Jazz Niet meer actief

@jandl woon je aan de grens met Belgie ofzo dat je vanavond een frietje gaat eten in Belgie :D

Hier trouwens net aardig wat slijm, zo'n sliert (ohh wat erg sorry hoor vind echt vies om te zeggen) maar dus misschien toch nu pas ei? En waarschijnlijk te laat? Heb echt t idee dat ik compleet mis geklust heb en mn ei kwijt ben letterlijk:(. Echt balen maarja hopelijk vanavond klussen maar weet niet of dat m wordt..

12. BellaNoa

@ Zep, fijn dat je een goed gesprek hebt gehad, misschien gaat het vanaf nu minder stroef. Ik moet morgen mijn PE punten halen voor leven/beleggen, schade en basis... bah, moet iedere 18 maanden. Gelukkig had zoonlief vandaag van 1 tot 4 geslapen en in die tijd heb ik nog wat huiswerkcases gemaakt... niet echt geleerd maar door die vragen blader je wel wat door de stof heen, maar waren van 2 modules, die andere moet ik nog even doorlezen.

Net thuis van mn frietje, was weer heerlijk hihi. Nee niet echt aan de grens, ong een half uurtje rijden... het is in poppel. Dus voor degene die ook in brabant wonen, echt een aanrader om bij BAKS een frietje te eten :D Ja manlief heeft van thuis uit van die rare gewoontes meegekregen om einden te rijden voor eten, maar het is wel gezellig. Zo ook voor ijsjes naar Nuenen en helemaal naar scheveningen rijden om een haring te eten........ en wij hebben het vrolijk overgenomen, zo ook zijn broer met vrouw haha

Ik heb vandaag weer een beetje menstruatie buikpijn gehad, wat zou dat zijn? ik weet zeker dat ik vorige week mijn ei had, want die buikpijn was veel pijnlijker weliswaar een dag voordat mijn banner het aangaf maar ga er eigenlijk wel vanuit dat ie toen was gesprongen.

13. knuffie 23

knuffie 23 Bekend lid

17 jun 2008
    731
    0
    0
    Hey meiden

Hier even een berichtje van mij ben al tijdje niet geweest maar ben goed ziek geweest van de warmte nu wel weer ietsje beter hellaas wel ongi geworden dus heb een nieuwe banner gemaakt moet wel zeggen dat het minder is als normaal geen klonten sorry voor het detail en minder maandverband verbruik

Hoe is het verder met iedereen?

14. Wonderwensje

Wonderwensje Fanatiek lid

12 mei 2012
    1.758
    0
    36
    Thuiszorg
    Goedemorgen meiden, ik heb alles wel gelezen de afgelopen dagen maar door een druk weekend niet de tijd gehad om te kunnen reageren! Hoe gaat het met iedereen?

15. Mama van Shaun

17 okt 2011
    1.820
    0
    0
    Spijkcity
    Goedemorgen vandaag oppassen op mijn buurmeisje die loopt bij jeugdzorg zo sneu

Had net allemaal bruin slijm (sorry voor de bah bah praat)

16. Wonderwensje

Wonderwensje Fanatiek lid

12 mei 2012
    1.758
    0
    36
    Thuiszorg
    Jeetje, wat sneu zeg! Nog een kleine meid ook?

17. Mama van Shaun

17 okt 2011
    1.820
    0
    0
    Spijkcity
    Zij is 8 en haar zusje 18 maanden maar het alleen om het grote meisje

18. BabyFG

BabyFG VIP lid

20 feb 2012
    9.071
    1.917
    113
    omgeving Rotterdam
    @mama van shaun, waarom dan eigenlijk jeugdzorg? Toch hopelijk niet omdat dr ouders niet goed voor dr zorgen?

19. Jazz

Jazz Niet meer actief

Hier alles rustig, we zitten op 't wachtbankje ;) kan denk wel pas later testen want volgens mij heb ik mn ei net pas ergens gehad gister of eergister of weet ik het.. Lastig om 't niet zeker te weten maarja ik hou gewoon 8 juni aan om voor t eerst te testen.

20. swimming

swimming Fanatiek lid

15 apr 2012
    2.985
    3
    38
    Nederland
    Ongi is afgelopen. We gaan vanaf nu weer om de dag heerlijk klussen. Manlief vind het goed en we houden er plezier in. Hopen op een goede 2de ronde!

Deel Deze Pagina