wie ook in mei eerste ronde

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door knuffie 23, 20 apr 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Zep

Zep Actief lid

7 feb 2012
    446
    83
    28
    Jandl, mooi verhaal!!! Lijkt me zo'n bijzonder moment!! en grappig dat je dan van te voren bedenkt wat je gaat zeggen en hoe, en dat het op het moment supreme niet uitmaakt.

2. Jazz

Jazz Niet meer actief

@ Wonderwensje inderdaad dat vind ik ook zo vies hihihi

@ Zep oohh wat onwijs oneerlijk en frustrerend:$ echt om helemaal gek van te worden. Maar we laten dit niet in de weg staan van onze kinderwens he. Echt ooit komt die scriptie echt wel af. En andere mensen hebben weer andere dingen die eventueel in de weg zouden kunnen staan.

@jandl oh 4 weken pas! Rot voor ze dat ze niet weten wat ze willen. Ben benieuwd wat ze gaan beslissen als ze een beetje bijgekomen zijn van de schrik..
    En wat een heerlijk moment voor jullie die positieve test toen! Zou het ook echt niet durven te geloven hoor! Volgens mij ga je echt meerdere testen doen om er zeker van te zijn haha. Ik zou ook naast heel blij ook echt in de stress schieten denk ik! Zo van oh shit nu is het dus echt zo? Help haha. En inderdaad volgens mij ben je zo hyper dat het je echt niet meer boeit hoe je het gaat vertellen. En vervolgens migraine pff ja het is niet niks natuurlijk. Kon je wel slapen? Ik zou denk ik de hele nacht wakker liggen nadenken en piekeren enzo. Wel met een big smile :D en ik denk dat ik er echt 24/7 aan zou denken van: ik ben zwanger, ik ben zwanger.. als je gaat slapen..als je wakker word: ohja ik ben zwanger. Hihi hoop dat we het gauw (weer) mogen meemaken

3. BellaNoa

BellaNoa Niet meer actief

Ja ik hoop het ook snel weer mee te mogen maken... Ik had zo'n idee mocht het deze keer raak zijn, dan wil ik bij de opa's en oma's met EK dat shirtje van Lief! kopen in het oranje, dan staat er op de voorkant Stoer! en dan wil ik aan de achterkant laten drukken... Want ik word grote broer! :D Had nu namelijk weer de instelling om het leuk te vertellen en misschien dat ik bij de tweede net zo hyper ben bij een posi test, maar dat ik het wel meer in bedwang kan houden hoop ik hihi...

Ik heb de laatste dagen echt van die vage dingen ineens..... Steeds een beetje last van menstruatie buikpijn en dan voelt het ook net alsof ik ongi ben geworden, dus dan ga ik snel naar de wc (ookal zou t een week te vroeg zijn) maar dan heb ik echt heel veel afscheiding, bahhh... En ik ben echt zoooo moe. Net zoontje op bed gelegd en ff wat blaadjes in de container gegooid en ik sta echt te hijgen als een gek... Kan de hele dag wel slapen en heb echt nergens zin in. Hebben andere dit ook, zou het aan het weer liggen?

4. Wonderwensje

Wonderwensje Fanatiek lid

12 mei 2012
    1.758
    0
    36
    Thuiszorg
    Jandl, nee geen last van eigenlijk..
    Leuk idee als je het op die manier kan vertellen! Ik ben ook heel creatief bezig met cadeaus die ik zou willen geven als we het mooie nieuws kunnen vertellen. Nu ik jouw verhaal zo lees zie ik het al helemaal voor me dat ik in blijdschap heel die cadeaus vergeet dan haha!

5. madelief123

madelief123 Niet meer actief

@jandl, Dat is wel een heel leuk idee! Ik heb het de vorige keer ook direct verteld omdat ik het geduld niet had! Ik was zo hyper!

Die moeheid kan natuurlijk wel van het warme weer komen, maar zie dat je over 8 dagen ook al kan testen.... Had je bij je vorige zwangerschap al kwaaltjes voordat je moest testen??

@zep, wat ontzettend irritant van je school zeg! Zulke instellingen, inderdaad om gek van te worden! :x

Ik kan pas over 12 dagen testen... ben zo benieuwd!!

6. Wonderwensje

12 mei 2012
    1.758
    0
    36
    Thuiszorg
    Ik over 14 dagen, ben ook echt benieuwd! Heb vandaag de testen binnen gekregen dus die heb ik in ieder geval in huis haha!

7. madelief123

Ik heb de test ook al klaarliggen :D moet mezelf toch echt wel bedwingen om te wachten tot NOD. Bij mijn vorige zwangerschap had ik echt zulke zere tepels dat ik wel heel stiekem hoopte dat ik zwanger zou zijn... en dat was ik!

Nu had afgelopen weekend ook zulke zere tepels, maar kwam dit keer echt door mijn ei want nu is het weer weg. Blijft net zo spannend!!

Ik ben soms wel heel bang voor alle dingen die mis kunnen gaan. Zo kreeg ik net te horen van een vriendin van mij dat haar vriendin net bevallen is van een dood kindje... Bij mij op zwangerschapsgym overkwam een vrouw dit gewoon 2 keer achter elkaar...

Ik weet ook wel dat het ook vaak goed gaat, maar zeker nu ik al zo'n kleine meid heb rondhuppelen beangstigd mij dat soms best wel... Hebben jullie dat ook?

8. BellaNoa

@ Fiena, ja toen was ik ook moe en lag ik bijna iedere avond om 8 uur te slapen.. maar toen had ik daarnaast ook nog heel erg last van mijn borsten (al 6 dgn na ei) en dat heb ik nu helemaal niet.

Gisteren ging ik bij mn schoonouders eten vanuit t werk omdat ik daar mn zoontje moest ophalen. Kwam daar thuis plofte op de tuinstoel (zoonlief sliep nog) en zij stonden te koken en ik was gewoon binnen een minuut in slaap gevallen... 's avonds ook al vroeg naar bed gegaan want ik was nog steeds super moe. Vanmiddag lag ik denk ik ook ff op de bank en ik viel ook meteen in slaap, werd wakker van de babyfoon en ik weet zeker als ik nu weer op de bank ga liggen dat mn ogen dan weer dichtvallen

9. Wonderwensje

12 mei 2012
    1.758
    0
    36
    Thuiszorg
    Ik snap wel wat je bedoelt.. Soms denk ik dat ik vaker de nare dingen hoor en soms lees hier op het forum dan de mooie dingen! Ik maak me er niet zo heel veel zorgen om, heb voor mezelf ook zoiets al die zorgen doen ook niets goeds! Dus hoop dat ik dat zo kan houden..
    Welke testen heb jij? Ik heb de sensitesten.. Dan kan je al 4 dagen voor NOD testen maar hoop dat ik het volhoud tot gewoon m'n NOD haha

10. Jazz

Jazz Niet meer actief

Oh dat zou echt leuk zijn jandl! Mijn moeder gaat 11 juni naar Bali en ik doe denk ik 9juni een test. Waarschijnlijk te vroeg maar je weet het nooit. Ik vroeg mij af of ze t dan wilde weten als het posi is omdat ze dan misschien helemaal hyper op vakantie gaat of is. Maar ze zei nee tuurlijk wil ik t weten het is toch goed nieuws?? Voor mn moeder zal het dus niks bijzonders worden, gewoon een hysterisch telefoontje en/of bezoek. Voor de rest vd familie zou ik wel de eerste echo willen laten zien (als ik daarop kan wachten). Heb eigenlijk nog helemaal geen idee!

@kwaaltjes ik herken die ongi buikpijntjes. Ik heb het vooral als ik 's avonds in bed lig. Het rommelt dan onwijs dat ik er bijna niet van kan slapen. Soort steekjes/ongi pijn/rommelende darmen ofzo. Verder overdag voel ik soms ook wat steekjes maar verder niet iets heel bijzonder eigenlijk. Ik ben over t algemeen eigenlijk altijd moe maar als ik jou zo hoor ben je wel heeel erg moe! Wanneer ga jij testen denk je? Over 8 dagen of eerder/later?

11. madelief123

Ik heb de Clear Blue digital, als je het tot die tijd vol kan houden zou ik het wel doen! Volgens mij, hoe dichter bij je NOD hoe beter het te meten is... maar wachten is lastig :D

12. madelief123

Dat klinkt wel heel moe! Nou ff wachten meis, dan kan je testen! Hopenlijk is dit een heel goed voorteken ;)

13. BellaNoa

Ik heb wat digitale testen besteld van het weekend, nog steeds niet binnen trouwens... maar ik wil het liefst wachten tot dat ik een paar dagen overtijd ben, als dat lukt :D

Ja zulke verhalen beangstigen mij ook en dan zie je overal gevaren in, daar sluit ik me er ook vanaf. Ik ga het ook niet zoeken op internet en als iemand er iets over wil vertellen over een ander dan hoef ik het niet te horen... je hebt er niets aan en je word zelf alleen maar bang. Overal gebeurd er wel iets en inderdaad het gaat vaker goed dan fout. En je moet er maar vanuit gaan dat het goed komt toch ;)

14. madelief123

Daar heb je ook wel gelijk in. Over het algemeen kan ik me er wel voor afsluiten, maar heel soms lukt dat niet zo goed.. Het is niet zo dat ik het opzoek op internet hoor.. helemaal niet maar op één of andere manier ben ik mij er nu meer bewust van dan bij de eerste..

We gaan voor een goede zwangerschap en een gezond kindje ;)

15. BellaNoa

@ Gin, het zou dan al wel kunnen hoor, want 8 juni is de nod. Ik zag trouwens in het boekje van mijn zoontje dat ik op de NOD positief had getest, dus moet kunnen. Ik denk ook volgende week zaterdag, maar zie nu dat mijn nod 7 juni is, dus dan ben ik sowieso al 2 dgn overtijd als ik dan nog niet ongi ben. Die zaterdag is mijn mannetje in de ochtend thuis en op vrijdag moeten we werken. Of misschien dat ik wel wacht tot zondag, want op zaterdag zien we vrienden voor het EK dan kan ik straks mn mond niet houden als ik zo super hyper ben ;)

@ Fiena, ja maar dat is echt ineens vanaf dinsdag die moeheid, daarvoor helemaal niet ofzo... Misschien als ik gewoon ff een paar dgn veel slaap dat het dan minder wordt, dat ik ff moet bijtanken ofzo hihi... Ik durf op niks te hopen hoor, zolang ik geen last van mijn borsten heb ;)

16. madelief123

@jandl, ja die borsten daar vertrouw ik nu ook weer op haha... en maar hopen op zere tepels ;) klinkt ook zo raar he, maar het is wel zo :D

17. Jazz

Jazz Niet meer actief

@jandl ja maar ik denk dat mn ei 4dagen later was.. Weet het niet echt zeker maar denk het wel, sowieso later dan gedacht dus mn NOD is dan ook later. Maarja ik probeer het 9 juni gewoon 's ochtends. Wij zien dan ook familie met EK dus dat is inderdaad erg moeilijk als je een positest hebt gehad 's ochtends:$ pfff vind t wel erg spannend worden terwijl ik eigenlijk denk dat het niet raak is omdat ik geen schokkende dingen voel. Inderdaad pas als ik zere borsten krijg en misselijk word dat ik dan pas durf te hopen..

18. Mama van Shaun

Mama van Shaun Fanatiek lid

17 okt 2011
    1.820
    0
    0
    Spijkcity
    Ik had duidelijke kwalen ineens zo een pijn in mijn ogen en droog dus door iedereen aangemoedigd (in een ander clubje) en getest na 5 min nog steeds wit (met ochtend urine) dus legde hem weg en ging dingen doen na 3 uur dacht ik eraan en ja hoor een dikke vetten streep. Weer een test gedaan en die werd gelijk duidelijk ( met avond urine) wij hebben het met oud en nieuw verteld was toen 12 weken mijn buurmeisje schreeuwde het toen ik naar buiten kwam had haar gezegt dat ze toen ons geheim mocht verklappen.
    Geslacht tot aan de bevalling geheim gehouden dat wilde vriendlief bij plup (2e baby) wil ik shaun een shirt aan doen met ik wordt grote broer en gebakjes laten maken bij de hema

19. Wonderwensje

12 mei 2012
    1.758
    0
    36
    Thuiszorg
    Dat is nog eens een knallend nieuwjaar haha! Leuk joh!

20. wonderful

wonderful Niet meer actief

@Gin, Haha ja het vervolg ga ik ook weer kijken lijkt me leuk. Draagmoeder gezocht kijk ik ook vind het erg mooi.

@Jandl, Zo die zullen vast geschrokken zijn ben benieuwd wat ze nu gaan doen hoop echt dat ze het houden vind eerlijk gezegd arbortus
    niet kunnen, in deze situatie dan he.. Leuk idee met dat EK shirt.

@Wonderwensje, Nog ff wachten voor je ze kunt gebruiken....

@Fiena, haha herkenbaar hier ook meer zin..:D

@Zep jeetje wat vervelend allemaal. Ik hoop dat het snel goed komt!

@Gin, Whaha wijntje? :p

@Mamavanshaun, Dat is leuk met nieuwjaar.!

Deel Deze Pagina