wie ook in mei eerste ronde

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door knuffie 23, 20 apr 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mama van Shaun

Mama van Shaun Fanatiek lid

17 okt 2011
    1.820
    0
    0
    Spijkcity
    Ja vond ik ook wel alleen iedereen gaf cham aan me haha haddenhet niet zo door.
    Nu zal het rond shaunnzijn verjaardag zijn mocht het gelijk raak zijn maar dan wachten we dat is zijn dag we hebben de week erna fotoshoot ook wel leuk om een foto daarmee te doen mocht ik zwanger zijn wil ook een buikband met broertje/zusje van en dan een shirt kijken hoe snel ze het door hebben

2. swimming

swimming Fanatiek lid

15 apr 2012
    2.985
    3
    38
    Nederland
    @fiena wij hebben ook meer sex dan voorheen. Ik heb meer zin nu ik de pil niet meer slik!

3. BellaNoa

BellaNoa Niet meer actief

@ Gin, ja dan is het het beste nog ff te wachten.. maar ach als je ze toch in huis hebt kan je het altijd proberen toch?

@ Mama van Shaun, oh dat is leuk met nieuwjaar joh!!

@ Wonderful, ja ik ben ook benieuwd. Al heb ik wel het idee dat ze meer geneigd zijn naar de kant van het houden als ze naar hun hart luisteren... al zegt hun verstand iets anders natuurlijk. We zullen het zien, laat het jullie wel weten als ik meer weet ;)

Nou, meiden... ik ga toch echt mijn bedje weer opzoeken... kan mijn ogen wederom niet meer open houden.. word eigenlijk ook echt moe van mezelf, wil eigenlijk van alles doen maar daar heb ik gewoon de puf niet voor, irritant zeg.... dus maar lekker vroeg naar bed, misschien morgen wat meer energie :D Slaap lekker allemaal!

4. madelief123

madelief123 Niet meer actief

Ja toch, zie die hormonen doen nogal wat met je... ik ga hierna in ieder geval niet meer aan de pil :D

5. swimming

swimming Fanatiek lid

15 apr 2012
    2.985
    3
    38
    Nederland
    @fiena ik dus ook niet meer!

6. Mama van Shaun

17 okt 2011
    1.820
    0
    0
    Spijkcity
    Hier ook geen pil meer wat wel geen idee

7. wonderful

wonderful Niet meer actief

we schaffen die pil gewoon af Nederland word steeds geiler whahaha:p

8. Dinges1989

Dinges1989 Fanatiek lid

4 mei 2012
    1.478
    0
    0
    Gehandicaptenzorg
    West-friesland
    Heb alles gevolgd maar druk geweest met me eindopdracht sorry sorry.. veel gebeurt in de tussen tijd zag ik.. ik ga nu weer gezellig mee proberen te kletsen in ieder geval :)

Ohhh ik ga bijna geloven dat ik zwanger kan zijn met jullie zere tepel verhalen!!
    Ik heb zo ontzettend veel last van me tepels (sorry).. dat me bh er gewoon zeer op doet :s
    (Nu nog onsmakelijker) heb veel "last" van waterig witte afscheiding.. iemand hier mee bekend? Is vijwel geurloos...

@seks, bij ons is het nu ook meer als voorheen.. lijk ook wel meer zin te hebben, sorry dames was niet aan de pil maar de nuvaring.

9. Mama van Shaun

17 okt 2011
    1.820
    0
    0
    Spijkcity
    Klinkt goed marisje ik had geen last van mijn boobs bij shaun maar slijm wel heeeel erg haha

10. madelief123

madelief123 Niet meer actief

@marisje, wie weet! Ik zie bij jou nog 4 dagen voordat je kan testen! @ waterige witte afscheiding, komt bij mij niet bekend voor... en de zwangerschap van mijn dochtertje was 3 jaar geleden dus dat weet ik niet meer precies.... herinner me alleen nog die zere tepels!

11. Dinges1989

Dinges1989 Fanatiek lid

4 mei 2012
    1.478
    0
    0
    Gehandicaptenzorg
    West-friesland
    Pfff ik word helemaal gek.. bh doet zeer bikini doet zeer.. me vriend kwam er net ineens mee van uhm wanneer moet je eigenlijk ongi worden?
    Maar omdat ik eerlijk gezegd erg druk was voor school heb ik niet op mijn ban er gelet na mn ei dus moest die er bij pakken en dacht....uuhhh zondag maandag?? Pff spannend hoor!
    Heb eerlijk gezegd een beetje in me hoofd dat ik misschien wel bij de dames hoor waarbij het niet wil lukken.. vreemd ik weet t maar toch

12. Mama van Shaun

17 okt 2011
    1.820
    0
    0
    Spijkcity
    Ik heb 4 dagen voor mijn nod posi getest maar zou wachten zelf tot zondag

13. Dinges1989

Dinges1989 Fanatiek lid

4 mei 2012
    1.478
    0
    0
    Gehandicaptenzorg
    West-friesland
    Ik wacht zelfs tot maandag want zondag hebben vrienden van mij een soort vrijgezellen feestje voor me gepland?? Geen idee..! Maar druk genoeg om nog even af te wachten in ieder geval :)
    Ik ga 21-8-12 in geregistreerd partnerschap

14. Wonderwensje

Wonderwensje Fanatiek lid

12 mei 2012
    1.758
    0
    36
    Thuiszorg
    Marisje, wat spannend allemaal zeg! En leuk zo'n feestje haha!

15. dilara1

dilara1 Bekend lid

25 apr 2012
    896
    1
    0
    hallo dames

wat kunnen jullie kletsen zeg :))))
    moest een hoop bij lezen
    ik heb een paar dagen niet kunnen kijken mijn laptop had een nieuwe formaat nodig.
    ik ben inmiddels ongi geworden voelde erg opgelucht na dat je weet dat je niet zwanger bent.
    heb voor het eerst een cyclus gehad van 32 doe nu de berekening met 30 dagen dan zal het vast goed komen..

16. Wonderwensje

Wonderwensje Fanatiek lid

12 mei 2012
    1.758
    0
    36
    Thuiszorg
    Dat is inderdaad zo, dan kan het maar beter komen want dan kan je weer met volle moed de volgende ronde in! Succes

17. clientje

clientje Actief lid

2 nov 2010
    124
    0
    0
    Hier heeft de ongi toch ook doorgezet. Mijn cyclus wordt dus elke maand korter. Ga zo maar even een nieuwe banner maken en zet die op 30 dagen en dan zien we wel weer. Ben wel blij dat het meteen doorzet nu, weet ik tenminste waar ik aan toe ben.

18. swimming

swimming Fanatiek lid

15 apr 2012
    2.985
    3
    38
    Nederland
    @marisje ga je trouwen dan?

19. Dinges1989

Dinges1989 Fanatiek lid

4 mei 2012
    1.478
    0
    0
    Gehandicaptenzorg
    West-friesland
    We gaan voor geregistreerd partnerschap, is bijna het zelfde.. maar we hebben het geld niet om een feestje te geven met alles erbij en ik voel me eerlijk gezegd nog een beetje jong om me "de vrouw van" te noemen en zijn naam aan te nemen
    Erg he?

20. Jazz

Jazz Niet meer actief

@marisje spannend zeg allemaal. Hoop dat die zere tepels goed nieuws zijn. Knap dat je kan wachten met testen!

@mizgin en clientje 'fijn' dat de ongi is doorgebroken

Ik heb het idee dat ik de laatste tijd heel veel en duk droom enzo en slaap echt heeeeel diep en vast. Maarja zegt natuurlijk niks maar t viel me op haha verder helaas geen zere boobs of iets dergelijks..

Deel Deze Pagina