wie ook in mei eerste ronde

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door knuffie 23, 20 apr 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jazz

Jazz Niet meer actief

Oh ja logisch! Thanks kimster87 haha

2. kimster87

kimster87 Actief lid

18 mrt 2012
    175
    0
    0
    Helemaal klaar voor ons meisje
    tilburg
    jaaa dan snap ik dat je dat wilt proberen! spannend he hihi! Heb ik ook hoor! wat nou als het gelijk lukt hihi....jij ging geen gebruik maken van ovulatietesten toch?

3. Jazz

Jazz Niet meer actief

Ja dat is dus wat ik ook steeds denk: wat als het meteen raak is :$ hahaha dat zou natuurlijk fantastisch zijn (en waarschijnlijk niet zo reeel) maar ik zou het ook wel eng vinden hoor haha.

Maar wat vinden jullie van mijn situatie/wat zouden jullie doen in mijn situatie? Ik ben er namelijk nogal wat onzeker over: nog bezig met afstuderen, nog niet weten wanneer ik eindelijk een keer klaar ben en dan ook nog geen zekerheid van een baan. Als ik het zo zeg klinkt het eigenlijk of ik niet helemaal lekker ben:)

En ik denk niet dat ik meteen gebruik ga maken van ovulatietesten. Misschien als het na drie maanden bijvoorbeeld nog niet raak is

4. Liza28

Liza28 Fanatiek lid

24 apr 2012
    1.229
    1
    0
    Marketing & Communicatie
    Brabant
    @Gin Ik ga ook geen ovulatietesten gebruiken, wil het ook eerst "spontaan" proberen.. En herken je gevoel.. wij gaan er helemaal voor en zou het te gek vinden als het direct raak zou zijn maar zou het ook niet erg vinden als het wat langer duurt.. Haha hartstikke leuk om hier te schrijven namelijke en ook wel goed om even aan het idee te wennen! Mocht het na een jaar ofzo niet lukken dan ga ik me wel verdiepen in testen, temperaturen etc. Maar tot die tijd gewoon proberen en wel zelf mijn cyclus meten en dan hopen dat het spontaan lukt!
    Overigens heb ik wel een vast contract en goede baan.. Afstuderen is ruim zes jaar geleden voor mij..

Gezelligheid hier!

5. Jazz

Jazz Niet meer actief

Het zou idd erg leuk zijn als het 'spontaan' lukt! Maar als ik echt heel erg ongeduldig word ga ik misschien wel aan de gang met ovulatietesten.

Ben altijd zo "jaloers" op mensen die gewoon zekerheid hebben van hun centjes/werk. Lijkt me zo'n fijn gevoel. Als ik dat had was ik al veeeel eerder begonnen hihi:)

6. kimster87

kimster87 Actief lid

18 mrt 2012
    175
    0
    0
    tilburg
    @ gin , maar hoe betaal je nu dan alles of is jou vriend dan gewoon kost drager? Er is toch eigenlijk nooit een goede tijd ? zou je als extra dan niet bijvoorbeeld in een supermarkt werken ? toen ik nog op school zat had ik ook best wat klasgenootjes die aan kinderen begonne.

7. Jazz

Jazz Niet meer actief

Nu ik nog studeer ontvang ik nog studiefinanciering en normaal gesproken heb ik altijd een bijbaantje gehad naast mijn studie. Ik heb mijn bijbaan sinds januari dit jaar stopgezet omdat ik in januari een hele maand naar Uganda ben geweest voor mijn minor en daarna begon het afstuderen. School raadde het sterk af om daarnaast nog een bijbaan te hebben, hoewel er best wat klasgenoten zijn die wel een bijbaantje hebben hoor. Maar ik leen nu iedere maand een extra bedrag naast studiefinanciering waarmee ik gewoon de boodschappen betaal. Mijn vriend betaalt nu eigenlijk de huur, gas/water/licht etc en ik betaal de boodschappen. Zo is dat nu geregeld en dat gaat eigenlijk al een aantal jaar prima! Hebben echt niks te klagen.

Ik wilde dus na afstuderen gaan werken/leren op een kdv maar dat gaat dus waarschijnlijk niet lukken. Maar wij zeiden ook van als ik echt niks vind kan ik desnoods altijd nog wel bij een supermarkt terecht als het echt moet. Is natuurlijk niet fantastisch maar geld is geld. Dus mijn vriend maakt zich ook helemaal geen zorgen en denkt dat ik heus wel op de een of andere manier aan een baantje kom. Ik hoef ook niet ontzettend veel te verdienen, als ik maar gewoon nog wel lekker mn boodschapjes kan betalen en wat overhoud voor andere dingen :) we zijn overigens nu wel al aan het sparen voor de spulletjes voor de beeb. Maar de duurste dingen (kamer+wagen) hebben we dus al en dat voor 235 euro!;)

8. kimster87

kimster87 Actief lid

18 mrt 2012
    175
    0
    0
    tilburg
    @gin ja , zo moet je het toch bij elkaar zien te sprokkelen! En weet je als je straks mama bent wil je toch niet zoveel meer gaan werken!denk ik dan.....pas als een kindje weer groter is en naar school gaat kan jij ook weer meer gaan werken en dat gaat wel makkelijker in bijvoorbeeld een supermarkt als in mijn werk daar hebben we helaas geen 9-5 baan.

9. Jazz

Jazz Niet meer actief

Ja dat is ook zo. En het is natuurlijk niet zo dat mijn toekomst ligt bij de supermarkt;) het is uiteraard meer een tijdelijke oplossing voor wat centjes. Als de kleine dan wat groter is kan ik echt gaan kijken voor een serieuzer baantje, ik blijf de vacatures voor kdv gewoon in de gaten houden in de tussentijd.

Dus jij denkt dat het wel mogelijk is? ;)

10. kimster87

kimster87 Actief lid

18 mrt 2012
    175
    0
    0
    tilburg
    absoluut! zoals mijn vriend ook altijd zegt! Je kan altijd wel een excuus verzinnen! En je wordt er ook niet jonger op dus waarom niet :) ! waarom niet proberen wie weet duurt het nog een half jaar! Ik zeg DOEN!:)

11. Jazz

Jazz Niet meer actief

yeahhhhhhh :D ik krijg altijd letterlijk zo'n big smile als iemand dat tegen me zegt hahahaha wil ook echt niets liever!! Dan gaan we ervoor bij mn volgende eisprong woehoe!

Die van jou is er al over 11 dagen spannend!!

12. Mamajens

Mamajens Actief lid

5 apr 2012
    409
    0
    0
    Hi meiden,

Wat moest ik even bijlezen zeg!! Haha! Werk en dus inkomsten is altijd lastig, want t is nooit genoeg! Je leeft na wat je krijgt, stapje terug is moeilijker maar als er geen stapje terug gezet kan worden, kan het alleen maar beter worden!

Wij zijn begonnen en gelijk zwanger geraakt terwijl wij beide net begonnen waren met ieder ons eigen bedrijf. Mijn vriend vond dit nogal spannend en ik spring altijd lekker het diepe in haha.. Nu is het bedrijf van mijn vriend helemaal op poten en draait prima! De mijne ligt nu door de bevalling en het ziek zijn al een maand stil. Geen inkomsten dus.. Maar toch zijn we weer begonnen voor een wondertje!

Ik zou ook wel graag zo'n banner instellen, heb na de bevalling alleen nog geen menstruatie gehad dus kan nog niets invullen. Dat ik ergens tussen de bevalling en de menstruatie een eisprong heb weet ik wel, alleen niet wanneer, dus om de dag klussen! Wie weet!

Hebben jullie nog meer 'angsten' dan werk, financiën?

13. kimster87

kimster87 Actief lid

18 mrt 2012
    175
    0
    0
    tilburg
    @mamajens mijn angst is dat wij misschien helemaal geen kindjes mogen krijgen! Waarom weet ik niet maar dat is toch wel een gevoel die altijd achter in mijn hoofd blijft spoken! Ik drink en rook niet en let best wel op mijn eten! Maar mijn vriend rookt al sinds zijn 15 hij is nu 26 en hij houdt ook wel van een drankje echte brabander! Maar ik hoop niet dat dat negatief uitpakt wat denken jullie? Mijn vriend krijgt volgende week wel medicijnen om te stoppen voor het roken dus wel super fijn! en let al wel meer op zijn drank maar ja.....das mijn angst

@gin er staat 11 dagen maar ik denk dat hij al eerder komt! heb ook een app op mijn telefoon en die geeft al eerder aan dus begin zondag al met mijn test kijken of ik wijzer wordt :)

14. swimming

swimming Fanatiek lid

15 apr 2012
    2.985
    3
    38
    Nederland
    Even weg geweest en alweer veel pagina's erbij om terug te lezen! Ga zo door dames. Zo kunnen we alles bespreken. Net weer even lekker gesport. Over 2dagen mijn eisprong. Spannend.

15. dilara1

dilara1 Bekend lid

25 apr 2012
    896
    1
    0
    wij gaan ook voor de eerste ronde in mei ik heb vorig jaar een eileider onsteking gehad en een kuurtje gehad was snel weer over nu lees ik vandaag pas ergens dar het kan zijn dat je minder snel vruchtbaar bent weet iemand daar iets meer over

16. dilara1

dilara1 Bekend lid

25 apr 2012
    896
    1
    0
    @kimster87 ik heb 2 gezonde kindjes allebei met de 3de ronde ik rook en drink ook niet maar mijn man wel ook sins zijn14 de dus daar hoef je je denk ik niet druk om te maken maar iedereen die een kindje wil heeft denk ik wel eens een angst dat het niet zou lukken ..

17. kimster87

kimster87 Actief lid

18 mrt 2012
    175
    0
    0
    tilburg
    @mizgin dank je wel voor je geruststelling!Over jou vruchtbaarheid zou ik alleen niets weten! :) Jullie gaan dus al voor jullie derde hoe oud zijn jou kindjes?

18. dilara1

dilara1 Bekend lid

25 apr 2012
    896
    1
    0
    mijn zoontje is 8 en dochter 4 ja ik weet zelf ook niet veel maar maak me ook niet al te veel zorgen want was er heel snel bij en het was ook snel weer over,, ik denk als het erger dan gedacht is had me ha me het wel verteld..:)

19. Mamajens

Mamajens Actief lid

5 apr 2012
    409
    0
    0
    Ow kimster, maak je daar geen zorgen over. Mijn vriend rookt al bijna 20 jaar en ik 10. We houden ook wel van een drankje, hockeyen allebei. Hoef ik denk ik niet uit te leggen. Bij ons was het in 1x raak! Tuurlijk kan t zijn dat het niet lukt, dat kan zoveel oorzaken hebben. Maar ga er absoluut niet vanuit. Komt allemaal vast goed meid!

Ontsteking in de eierstok weet ik niks van, sorry! Hoop dat het allemaal meevalt en je snel een positieve test in handen hebt!

20. Zep

Zep Actief lid

7 feb 2012
    446
    83
    28
    Jeetje, wat is er alweer veel geschreven!! Gezellig!!

Op de vraag of je ergens bang voor bent, ja ben bang dat ik onvruchtbaar ben of dat ik een miskraam krijg....... Ook ben ik redelijk bang voor de bevalling.........

Hebben jullie ook dat je je heel bijzonder voelt nu je ervoor gaat? Ik voel me soms zweven........... Echt erg, ben nog niet eens zwanger.......

Deel Deze Pagina