wie ook in mei eerste ronde

Discussion in 'Zwanger worden clubs' started by knuffie 23, Apr 20, 2012.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Dinges1989

Dinges1989 Fanatiek lid

May 4, 2012
    1,478
    0
    0
    Gehandicaptenzorg
    West-friesland
    Hehe ik zou zelf gewacht hebben tot zondag maar vriendlief zegt testen.. dus dat gaan we zo maar doen :) ben alleen bang dat me urine te dun zou zijn ofzo omdat het geen ochtend urine is?
    Wanneer had jij gestest toen?

2. madelief123

madelief123 Niet meer actief

@jandl, wat een verhaal zeg :D maar eindelijk na al dat gedoe er een leuk man aan overgehouden, is het allemaal toch ergens goed voor geweest!

3. Dinges1989

Dinges1989 Fanatiek lid

May 4, 2012
    1,478
    0
    0
    Gehandicaptenzorg
    West-friesland
    3kwartier tot een uur

4. BellaNoa

BellaNoa Niet meer actief

Oooh spannend, en en en?

5. Dinges1989

Dinges1989 Fanatiek lid

May 4, 2012
    1,478
    0
    0
    Gehandicaptenzorg
    West-friesland
    Jeetje jandl wat een verhaal! Maat zoals fiena al zegt uiteindelijk toch samen :) je Zoontje is ook van je man toch? (Of is dat niet netjes om te vragen) sorry dan.

6. BellaNoa

Ja gelukkig wel :D Toch een goede keuze gemaakt

7. madelief123

Ik heb destijds zelf met ochtendurine getest, maar op veel testen staat ook in de bijsluiter dat het op ieder moment getest kan worden...

Ik heb ovulatietesten gehad waarbij ik twee uur van tevoren niet mocht drinken.... weet niet of dit bij zwangerschapstesten ook zo is?

Als ik al jouw symptonen had zou ik gewoon testen (eerlijk gezegd omdat ik geen geduld zou hebben om te wachten) is de test negatief dan zou ik het op je NOD gewoon nog een keer testen.

8. Dinges1989

Dinges1989 Fanatiek lid

May 4, 2012
    1,478
    0
    0
    Gehandicaptenzorg
    West-friesland
    Hehe ik ga zo :p

9. BellaNoa

Ja die is van mijn man.. en nog een keertje GELUKKIG! :D hihi....

10. Dinges1989

Dinges1989 Fanatiek lid

May 4, 2012
    1,478
    0
    0
    Gehandicaptenzorg
    West-friesland
    Staat er niet bij.. heb de kruidvat 2v5. En ik heb het geduld ook alleen nog omdat ik de link zelf nog niet had gelegd hoor kwam door me vriend hihi

11. BellaNoa

Waarom doe je het niet eerst in een bakje? en als ie geel genoeg is :D dan die test erin hahaha

12. madelief123

Ja inderdaad! Simpel genoeg ;) goed idee

13. Dinges1989

Dinges1989 Fanatiek lid

May 4, 2012
    1,478
    0
    0
    Gehandicaptenzorg
    West-friesland
    Dat was het niet maar hij was dan ook mooi omo wit :) maar nu had ik weer vlokken in me urine.. Pff snap niets van me lichaam! Maar zondag of maandag zal ik er nog een doen met ochtend urine

14. madelief123

Mmm nou nog even geduld meis! En dan over een paar dagen nog een keer proberen! Sommige vrouwen testen pas een week na NOD positief...

15. Jazz

Jazz Niet meer actief

@jandl jeetje moeilijke tijd voor je joh!! Maar jullie hebben elkaar gevonden en uiteindelijk voor elkaar gekozen. GELUKKIG ;) en een prachtige zoon samen (had ooit jullie foto gezien, mooi gezin!) en hopelijk gauw een broertje/zusje voor Dilan :)

@marisje oh jeetje dat was even spannend. Dan toch nog even wachten tot zondag/maandag. Brr spannend allemaal hoor

16. Dinges1989

Dinges1989 Fanatiek lid

May 4, 2012
    1,478
    0
    0
    Gehandicaptenzorg
    West-friesland
    Oohh dan hebben we nog ff :) moet eerlijk zeggen dat ik stom verbaasd was geweest als ik 2streepjes had gehad.
    Maar urine was ook net warm water met vlokken hihi sorry voor de details :D

17. Dinges1989

Dinges1989 Fanatiek lid

May 4, 2012
    1,478
    0
    0
    Gehandicaptenzorg
    West-friesland
    Hehe ja toch stiekem een beetje wel maar zou stom verbaasd geweest zijn hoor Maja wie weet.. is me NOD nog niet dus nog steeds ronde 1

18. minnie84

minnie84 Actief lid

May 3, 2012
    244
    0
    0
    Zo daar ben ik weer een x!!
    laatste tijd zo druk mijn zoontje zit sinds kort op de basisschool dus even wennen aan een nieuw ritme hier :D

Kan jullie amper bijhouden met lezen hihi, weer veel bijgekomen zeg.

Mijn vriend en ik hebben elkaar leren kennen tijdens een vakantiebaantje!! Was van beide kanten liefde op het eerste gezicht :D. 1 van mijn beste vriendinnen heeft toen eerst nog flink tussen ons zitten stoken, zij dacht namelijk dat hij gek was op haar......helaas hihi. Zijn nu ondertussen al weer 10 jaar samen!

Mijn ongi is gelukkig weer weg blijf der zo'n hekel aan hebben he, die stomme buikpijn je eigen gewoon helemaal niet fijn voelen.
    Op naar ronde 2!! Hopen voor iedereen hier die nu ook ongi dat ronde 2 raak is.
    En voor de gene die bijna kunnen testen, hopelijk is het positief!

Tis ondertussen een aardig lang verhaaltje geworden voor mijn doen.......hopelijk tot snel.

@marisje1706: wanneer ga je testen?

19. madelief123

Die vlokken komen mij niet bekend voor... misschien iemand anders hier?

Ik ga mijn bedje maar eens opzoeken, morgen weer vroeg op!

Liefs

20. Dinges1989

Dinges1989 Fanatiek lid

May 4, 2012
    1,478
    0
    0
    Gehandicaptenzorg
    West-friesland
    @my86 jammer voor je vriendin hihi maar 10 jaar alweer! En 86 is van je geboorte datum denk ik? Super hoor zo lang al happy together!
    Wat leuk dat je zoontje nu naar school gaat spannend allemaal hoor..

Enne ik doe zondag of maandag ochtend nog een poging:)

Share This Page