wie ook in mei eerste ronde

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door knuffie 23, 20 apr 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dinges1989

Dinges1989 Fanatiek lid

4 mei 2012
    1.478
    0
    0
    Gehandicaptenzorg
    West-friesland
    Truste!

2. BellaNoa

BellaNoa Niet meer actief

@ Marisje, jammer zeg.... anders inderdaad van het weekend maar weer proberen :D Die vlokken zijn volgens mij gewoon slijm deeltjes. Maar dat zegt volgens mij niets over een zwangerschap. Ik had het vorige maand namelijk ook, maar gewoon ongi geworden.

@ Gin, hoe jij het omschrijft klinkt het inderdaad wel heel mooi hihi :D "Sometimes the things that don't seem right, leads to the best thing of a life"

Ik hoop ook dat er gauw een broertje of zusje komt voor Dilan, helemaal gezellig!

3. Dinges1989

Dinges1989 Fanatiek lid

4 mei 2012
    1.478
    0
    0
    Gehandicaptenzorg
    West-friesland
    We zullen zien :) heb nu in me hoofd zie je wel hihi ik had gelijk maar misschien ook om mezelf te beschermen tegen een teleurstelling. Maar ik hou jullie op de hoogte!

Ik hoop het ook voor jullie jandl! Zou trouwens leuk zijn als we allemaal een beetje gelijk posi testen hebben meteen een vast clubje bij zwanger zijn hihi

4. BellaNoa

BellaNoa Niet meer actief

Ja dat zou inderdaad wel gezellig zijn! We kletsen nu al bijna zo'n anderhalve maand hier op het forum met elkaar. Dan kunnen we dit onderwerp verplaatsen naar Ik ben zwanger! hihi.. ;)

5. minnie84

minnie84 Actief lid

3 mei 2012
    244
    0
    0
    Ja klopt ben in 86 geboren ;) voor jou erg.spannend!!
    Me zoontje was erg aan.school toe is nu veel gezelliger, hij kan zijn ei kwijt!

Welterusten allemaal.

6. Dinges1989

Dinges1989 Fanatiek lid

4 mei 2012
    1.478
    0
    0
    Gehandicaptenzorg
    West-friesland
    Ohh dat geloof ik graag.. op een gegeven moment kunnen ze hun energie niet meer kwijt he..
    Ik ben uit 89 :)

7. Dinges1989

Dinges1989 Fanatiek lid

4 mei 2012
    1.478
    0
    0
    Gehandicaptenzorg
    West-friesland
    Indd!! Ik ben op het forum gekomen door een vriendin maar had nooit verwacht dat het zo'n verslavend werkte haha jullie zijn gewoon gezellig!

Maar ik ga wel een poging wagen te slapen.. wekker staat weer om 05.45 pff

8. Wonderwensje

Wonderwensje Fanatiek lid

12 mei 2012
    1.758
    0
    36
    Thuiszorg
    Hee dames,

Net rond half 10 een opgeblazen gevoel en een beetje misselijk.. Daarna geklust en sinds dien misselijk en buikpijn. Zou dat dan m'n ei kunnen zijn? Als ik uitga van een cyclus van 28 (ik weet dat niet zeker) dan zou ik gisteren of vandaag m'n ei hebben.. Pff erg naar, kan er maar niet van slapen..

Las iets over vlokken.. Vlokken in je urine zijn resten uit je blaas. Dit kan je krijgen als je een keer daarvoor niet goed uitgeplast hebt.. Dus niet even blijven zitten als je hebt geplast. Kan verder geen kwaad maar is volgens mij ook niet gelinkt aan zwangerschap..

Nu maar weer eens proberen te slapen..

Tot morgen,

9. swimming

swimming Fanatiek lid

15 apr 2012
    2.985
    3
    38
    Nederland
    Dames,hier alles nog rustig. Ik heb deze ronde wel meer last van mijn hormonen en ben emotioneler. Ben benieuwd of het deze ronde lukt. Zou zo mooi zijn. We zijn hier ook bijna helemaal klaar met de voorbereidingen van ons huwelijk.

10. BabyFG

BabyFG VIP lid

20 feb 2012
    9.071
    1.917
    113
    omgeving Rotterdam
    Zo, ben ook weer helemaal bijgelezen :D
    @marisje, spannend nog even! Ga voor je duimen!
    @jandl, je mag t vragen hoor, maar de vraag is of t echt wilt weten hihi. Goed, hier komt ie (zal wel ff goed zijn voor me om t weer eens neer te zetten), zal t wel ff kort houden11 jaar geleden ben ik verkracht, niet zo bruut onder dreiging van mes/pistool en helemaal lam geslagen, nee dat gelukkig niet. Ik kwam hem tegen op hyves vorig jaar waardoor ik opeens zijn achternaam wist. Ik heb toen gelijk de politie gebeld met de vraag of ik nog aangifte kon doen of dat t verjaard was. Was nog niet verjaard, omdat ik pas 13 was, dus toen heb ik alsnog aangifte gedaan. Gezien t zo lang geleden is was er geen fysiek bewijs meer natuurlijk, dus kwam t puur op mijn verhaal en getuigenverklaringen af. T was op een feestje gebeurd, dus mijn vriendin werd als getuige verhoord, helaas kon zij zich er niks meer van herinneren (laatste keer dat ik haar erover had gesproken was ik 16)....en feitelijk kon de politie niks zonder getuigenverklaring. Ik kreeg begin dit jaar de keuze om t dossier af te sluiten, of hem eerst op gesprek te laten komen waarin ze hem zouden confronteren met mijn verhaal...alleen als hij zou bekennen zou t nog een zaak kunnen worden, anders was t einde verhaal. Ik heb toen uiteindelijk besloten om t maar meteen af te sluiten, hij zou toch niet bekennen, en ik wilde t na een jaar onzekerheid ook wel eens afsluiten. Ook had ik nog maar 2s sessies bij mn psych over, en met de snelheid van de politie, zou ik na het verhoor geen opvang bij psych meer hebben. Heb een jaar bij de psych gelopen, want ik had t trauma ver weg gestopt, ipv dat ik t destijds verwerkt heb. Was dan ook al 10 jaar een schaduw van mezelf, met een gigantische muur om me heen. Maar goed, de psych heeft me daar mee geholpen, en met alle andere gevolgen die t met zich meebracht. Ben nu weer helemaal mezelf, en de muur is een stuk minder dik en hoog :) ik kan nu de muur zelf omhoog zetten (om t maar even zo te noemen) wanneer ik dat zelf wil.
    maar misschien is dit toch wel de reden dat ik niet snap dat meiden zich zo hoereren, en t de normaalste zaak van de wereld vinden. In mijn opzicht heb je dan geen zelfrespect, maar nogmaals, dat is mijn mening :)
    nou, echt kort was dit ook niet...sorry

@vriend, ik heb mn mannetje in de pub leren kennen zo'n 6 jaar geleden, was daar met mn beste vriendin en we stonden er als kleine 13 jarige meisjes "kijkt ie kijkt ie?" zij vond een andere gozer in hun groepje wel leuk. Ik heb toen maar de stap gezet voor t eerste contact of zij op onze drankjes wilden passen, want wij moesten heel nodig plassen, en we wilden daarna wel heel graag bij hun komen staan", nou dat vonden ze wel goed :) eigenlijk was ik gelijk helemaal weg van mn mannetje, maar ik had toen nog een vriend. Dat ging al heel lang niet goed, maar toch die hoop gehouden dat t toch nog goed zou komen. Daarna contact gehouden met mn mannetje, via msn, sms en een paar keer zijn we ff op een terrasje gaan zitten als vrienden (terwijl we elkaar wel leuker vonden). Na een halfjaar heeft mn ex de emmer doen overlopen waardoor ik t uiteindelijk om 4 uur snachts hebt uitgemaakt met m. Enige keer dat ik met drank op ben gaan rijden :D. En eigenlijk vind ik t wel slecht, want week later hadden mn mannetje en ik voor t eerst gezoend tijdens t klussen in zijn huisje :D wel beetje snel erna. Maar misschien mag ik als verdediging nog opvoeren dat t voor mijn gevoel al veel langer over was met mn ex.
    inmiddels zijn webijna 5,5 jaar samen, en hij verdient een prijs want ik heb t hem absoluut niet makkelijk gemaakt de laatste jaren, en vooral vorig jaar niet.

Dus uhm, ja geloof dat dit hem wel even was :D

11. BabyFG

BabyFG VIP lid

20 feb 2012
    9.071
    1.917
    113
    omgeving Rotterdam
    Haha oh ja, en nu eerst een peuk ;)

12. swimming

swimming Fanatiek lid

15 apr 2012
    2.985
    3
    38
    Nederland
    @babyfotograaf wat een heftig verhaal zeg. Ik schrik ervan!

13. Zep

Zep Actief lid

7 feb 2012
    446
    83
    28
    Babyfotograaf, jeetje zeg, wat heftig.... Ben er stil van...

Voor de mensen die ongesteld zijn geworden, jammer zeg..... Maar met volle moed nar de volgende ronde

Voor de testers, ik duim voor jullie!!

Vriend: Ik heb mijn vriend leren kennen bij een cursus op het werk. Ik dacht, o jij bent echt leuk. En toen zijn we gaan smsen en afspreken en nu zijn we alweer 3 jaar samen!

Hier echt klote dagen gehad..... Niet geklust en herrie met vriendlief...... Gelukkig is het nu weer goed, maar deze ronde is verloren want heb gisteren mijn ei gehad. Ik moet zeggen dat ik daar erg van baal. Dus volgende maand gaan we voor ronde 2......

14. BabyFG

BabyFG VIP lid

20 feb 2012
    9.071
    1.917
    113
    omgeving Rotterdam
    @Zep echt klote zeg van je vriend! Ben je toch in staat om zn nek om te draaien :S...ik zou daar niet mee om kunnen gaan denk ik! Het gaat ons natuurlijk niets aan, maar weet jij zelf wel de reden dat hij niet zovaak zin heeft? Ik hoop dat jullie t op kunnen lossen en de volgende ronde volop kunnen klussen!

Weet van mn beste vriendin dat hun ook niet echt veel kluste, hij had steeds geen zin, geen energie, of gewoon teveel gedronken, maar sinds ze aan t proberen zijn gaat t juist heel goed, hij vind t ook wel spannend en zeurt wel tegen vrienden haha, maar hij gaat er helemaal voor en toen ze haar ei al had gehad (die hadden ze gemist bleek na ovutesten in de 1e maand) stelde hij zelfs voor om toch nog een poging te wagen! Echt een hele ommekeer! Dat is trouwens de gozer ook uit de pub haha, hun zijn inmiddels 6 jaar samen ;)
    dus Zep, ik hooop dat jou vriend ook gaat veranderen! In elk geval op je vruchtbare dagen! Sterkte en succes!

15. swimming

swimming Fanatiek lid

15 apr 2012
    2.985
    3
    38
    Nederland
    Wij kennen elkaar al sinds 1996. De liefde is langzaam gegroeid. Nu zijn we al bijna 10jaar samen. Op naar een nieuwe stap in ons leven.

16. Jazz

Jazz Niet meer actief

@babyfotograaf jeetje wat een heftige en nare ervaring :( ben blij dat je weer jezelf kan zijn..

@zep wat balen voor je meid .. Het zit wel een beetje tegen he? Heb je helemaal niet op vruchtdare dagen geklust of heb je nog kans deze maand?

Vandaag voelt het alsof er een griepje aan zit te komen, dan voel ik een soort huidpijn. Hoop dat t niet doorzet. Hoe is het verder met iedereen? :)

17. BabyFG

BabyFG VIP lid

20 feb 2012
    9.071
    1.917
    113
    omgeving Rotterdam
    hey meiden,

net was mn beste vriendinnetje hier, ze had woensdag gebeld naar mn vriend of we thuis waren want ze moest even iets afgeven aan me, maar ik was natuurlijk op training, en nee t moest wel echt persoonlijk aan mij. dus wij zaten gisteravond al "misschien restant van haar ovutesten, heeft ze ze niet meer nodig, of een cupcake met ik ben zwanger erop o.i.d."in elk geval hadden we sterk t gevoel dat ze me kwam vertellen dat ze zwanger is! dus ze komt hier en geeft me een dikke envelop, en jahoor resterende ovutesten! ze is hartstikke zwanger! nu 8 weken en woensdag hebben ze de eerste echo gehad! zit nu een kleie pinda in haar buik :) ben zoooooooooo blij en helemaal hyper! mn beste vriendinnetje zwanger! jeeeej! bij hun trouwens ronde 3 dus dat is wel lekker vlot gegaan nog :)
    ben ook voor haar wel blij dat ze eerder is dan ik hihi, en ben er zelf ook wel blij om ;)
    ze is wel heel moe, met vlagen misselijk en kan niet meer tegen zoetigheid :D, dus ik hoop dat ze het zo blijft houden en niet dat t gaat verergeren! werd wel beetje emo, maar ben vooral heeeeeeeeeeeeeeeeeel erg blij voor hun!
    moest t jullie ff laten weten :) volgens mij loop ik te stralen voor mn vriendin haha :D

nu weet ik ook weer waar ik nog meer op wilde reageren :D

@jandl, jouw vrienden he....zo moeilijk is t toch niet om een test af te lezen?? haha, wat een verhaal zeg!

@fiena, ik kon in Disney nog maar net de verleiding weerstaan om iets te kopen voor onszelf, voor de toekomst, maar t voelde alsof ik dan de goden zou verzoeken (niet dat ik geloof maar toch), dus heb me sterk gehouden! :) maar ik vind dat je vooral moet doen waar je je zelf goed bij voelt, dus als je iets wilt kopen moet je dat vooral doen :D

@gin, als ik koorts heb doet mijn huid ook altijd verschrikkelijk zeer, en overal spierpijn dan. daar merk ik altijd aan dat ik koorts heb :) hoop dat de griep niet doorzet of dat je er anders snel vanaf bent!

18. Arual83

Arual83 Fanatiek lid

11 jan 2012
    3.530
    0
    0
    Zuid-Holland
    <breekt in>

En sorry dat ik even inbreek :)
    Mannetje van 'beste vriendin' (thats me) ging er helemaal voor toen we serieus aan de slag gingen voor een ukje. Zie banner voor het resultaat ;).

Heel veel succes dames!!!
    <breekt weer uit>

19. Dinges1989

Dinges1989 Fanatiek lid

4 mei 2012
    1.478
    0
    0
    Gehandicaptenzorg
    West-friesland
    @Babyfotograaf wat een nare ervaring zeg! Maar wat goed dat je "eindelijk weer een beetje een weg kan vinden in alles wat er gebeurd is..
    ENNE super gefeliciteerd met je vriendin!

@zep balen zeg! Gaat alles wel weer een beetje??

Hier verwacht ik toch een aankomende menstruatie, nu ziek op de bank misselijk maar ook pijn onderin me rug.. hoop het zo niet hihi

20. BabyFG

BabyFG VIP lid

20 feb 2012
    9.071
    1.917
    113
    omgeving Rotterdam
    okee, nu had mn vriendin haar resterende ovutesten voor me meegenomen (zij heeft ze natuurlijk niet meer nodig :p;))
    en ik had gister van die krampjes en steekjes links dat ik dacht dat vandaag mn ei zou komen. maar nu voel ik vandaag helemaal niks meer? :S (ja okee, goed, beetje hoofdpijn van alle emoties, 2x goed nieuws ontvangen vandaag van mn beste vriendinnetjes :))
    kon het dan ook natuurlijk niet laten en heb net toch ff een ovutest gedaan (als ik ze dan toch in huis heb :D) maar nu staat er maar een heeeeeeel licht ovustreepje?
    is mn ei dan gister al geweest? in dat geval is mn NOD 13 juni al....en is mn cyclus deze maand maar 26 dagen :O
    misschien toch maar vanaf volgende ronde met ovutesten :) hahahaha

Deel Deze Pagina