wie ook in mei eerste ronde

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door knuffie 23, 20 apr 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jazz

Jazz Niet meer actief

@babyfotograaf leuk nieuws!! Gefeliciteerd met je vriendin;)
    Ik denk dat je ei dan idd gister is geweest aangezien je gister die krampjes voelde en dat t vandaag weg is en dat lichte streepje. Denk ik hoor:D

En idd koorts begint bij mij ook altijd met huidpijn en spierpijn. Zo voel ik me vandaag dus ook blegh voel me niet top. Huidpijn heb ik niet echt ,eer had vanochtend paracetamol genomen. Heb nu wel erg zeurderig gevoel in mn buik en rug.. Ben dus ook bang dat dit ongi klachten zijn :( had met vorige ongi ook en dat was ook al een week van te voren. Ben dus bang dat ik ergens volgende week gewoon ongi ga worden. Echt van die steekjes maar ook gewoon buikpijn dat ik echt ff een kruikje ga maken zo. Kan ook maar weinig eten. Nouja ff een off day dus;) lekker languit op de bank de rest vd avond

2. BabyFG

BabyFG VIP lid

20 feb 2012
    9.071
    1.917
    113
    omgeving Rotterdam
    Gin beterschap meid! hoop dat je je morgen weer wat beter voelt!

3. madelief123

madelief123 Niet meer actief

@babyfotograaf, heftig verhaal zeg! Hoop dat je het een plek heb kunnen geven.. het is nogal wat...

Gefeliciteerd met je vriendin! Wat betreft de ovutesten. Ik had eerst ook ovutesten waar een streepje moest komen. Er stond in de gebruiksaanwijzing dat de test alleen positief was als het streep net zo donker was als de controlestreep. Als het streepje lichter was dan was het gewoon negatief... ik werd hier helemaal gek van, want twijfelde heel vaak of het nu positief was of niet... Gebruik nu de ovutesten van Clearblue omdat ik deze ook met ochtendurine kan testen en je krijgt gewoon een smiley of niet. Lekker duidelijk (wel erg duur zoals hier eerder ook al genoemd is)

@gin, vervelend dat je je niet lekker voelt. Hoop dat het snel weer beter gaat!

@zep, echt heel erg balen. Ik snap dat je er nogal van in de stress raakt, kan ik mij heel goed voorstellen. Ik hoop voor je dat er een oplossing voor komt..

@jandl, ik zat inderdaad nog eens te denken aan die vrienden van je... ze hebben toch een echo gehad? Hoe kan het nou zijn dat daar iets op te zien was? Of bakte die vrouw er gewoon helemaal niets van? Dat moet haast wel dan, bizar :$

@marisje, even afwachten meis! Hoop snel op een beetje duidelijkheid voor je. Leukste is natuurlijk een posi test en anders dan maar snel die ongi zodat je weer op naar de volgende ronde kan!

4. Wonderwensje

Wonderwensje Fanatiek lid

12 mei 2012
    1.758
    0
    36
    Thuiszorg
    Babyfotograaf, jeetje. Ik schrik ervan! Wel fijn dat je het nou achter je hebt kunnen laten..

Hier: geen klachten meer die ik gisterenavond had gelukkig, blij toe! Pff was echt naar..

5. madelief123

Dacht al dat ik vergeten was ergens op te reageren ;) Ik vind het zo lastig om te zeggen wanneer je ei is... ik denk dat ik hem bij mij gevoeld heb als een steek in mn buik. Lastig, lastig...lang leve de ovutest! Ik hoop dat het je ei was :D als je goed geklust heb is het misschien wel raak ;)

Fijn dat je je nu weer beter voelt dan gisteravond... niet leuk als je niet lekker in je vel zit..

6. Wonderwensje

12 mei 2012
    1.758
    0
    36
    Thuiszorg
    Fiena haha, met zoveel geklets lees je al snel ergens over heen! Maar het is inderdaad niet fijn.. Het zou heel bijzonder zijn, maar blijf gewoon doorklussen haha!

7. Jazz

Jazz Niet meer actief

Thanks meiden.. buikpijn nu alweer wat gezakt.
    Las wel ergens dat je ongeveer een week voor NOD de innesteling zou kunnen voelen met steken/buikkrampen maarja lijkt me niet hoor. We wachten gewoon af. Ik krijg het gevoel dat ik echt niet kan wachten op mn NOD ben nu al zo ongeduldig:) pff vooral omdat ik zoveel lees dat er meiden zijn die zelfs al 6(!) dagen voor NOD posi testte met kv 2v5 en de meeste 4 dagen voor NOD. Daardoor kan ik het denk ik gewoon niet opbrengen om netjes te wachten haha.

Oja en iets anders, het is eerder voorbij gekomen maar misschien voor de nieuwe meiden ook: zijn jullie al uit de namen? Voor een jongen zijn we eruit en ik opzich ook wel voor een meid, maar vriendlief twijfelt ineens.. hij vindt het niet bijzonder genoeg. Ik sta ook wel open voor andere namen maar het voelde voor mij al zo vertrouwd. Klinkt misschien stom. Maar het gaat dus om Jacey voor een meid. Ik vind sowieso leuk als het met een J begint en dan Engelse uitspraak zeg maar.. Ben nu ook wel op zoek naar andere meisjesnamen dus hebben jullie misschien een leuk idee?? :D (niet dat het haast heeft ofzo haha nog laaaang de tijd)

8. Wonderwensje

12 mei 2012
    1.758
    0
    36
    Thuiszorg
    Gin, ik heb de sensitest in huis.. Kan je 4 dagen voor NOD testen.. Maar wil toch kijken of ik het kan volhouden tot m'n NOD maar denk niet dat het me lukt haha! Veeeeels te benieuwd!

We hebben wel al meisjes en jongens namen opgeschreven die we leuk vinden, maar nog niet een uitgekozen van dat wordt het..

9. BabyFG

BabyFG VIP lid

20 feb 2012
    9.071
    1.917
    113
    omgeving Rotterdam
    Een meisjesnaam zijn we het al een paar jaar over eens, en we hebben opzich wel een jongensnaam waar we het over eens zijn, maar ben er nog niet zo van overtuigd :D ik vind Aidan en Declan heel gaaf, en vriendjelief dus helemaal niet :(. Vooral Aidan, die staat bij mij op 1! dus dat is wel beetje jammer ;)
    We zijn het in elk geval wel eens dat het een engelse/keltische naam wordt :)

Jacey, nog nooit gehoord eigenlijk, leuk!

10. Wonderwensje

12 mei 2012
    1.758
    0
    36
    Thuiszorg
    Ik vind ook een naam die je niet veel hoort erg leuk! Iets bijzonders :D

11. Jazz

Jazz Niet meer actief

Haha nou dit ga ik dus aan vriendlief laten lezen aangezien hij het 'niet bijzonder genoeg' vond :D hahaha

Ja ik vond 'm dus ook leuk! Ik zei al heel flauw van oké ik ben benieuwd met welke naam jij dan gaat komen (hij doet nooit suggesties) ;)

12. Jazz

Jazz Niet meer actief

Super balen he als jij 'm echt te gek vindt en je vriend niet :( Aidan vind ik ook leuk en Declan heel uniek nooit gehoord! Stoere naam

13. Wonderwensje

12 mei 2012
    1.758
    0
    36
    Thuiszorg
    Spreek je declan uit in het Nederlands of Engels? Erg Apparte naam! Wel erg leuk!

14. Dinges1989

Dinges1989 Fanatiek lid

4 mei 2012
    1.478
    0
    0
    Gehandicaptenzorg
    West-friesland
    Ohh leuke namen allemaal zeg! gin, jacey vind ook super leuk en apart :)

15. BabyFG

BabyFG VIP lid

20 feb 2012
    9.071
    1.917
    113
    omgeving Rotterdam
    Ach kan mij t schelen, ken jullie niet persoonlijk :p dus voor een meisje hebben wij Kaeleigh :) al zijn we t nog niet helemaals eens over de spelling, vriendjelief wil Kayleigh, maar de betekenissen zijn verschillend.
    Kayleigh = slank :S
    Kaeleigh = puur, bewaarder van sleutels :)
    en vind "mijn" spelling sowieso mooIer en aparter :)

en gin zeg maar tegen je vriend dat Jacey een heel bijzonder naam is!

16. madelief123

Ik vind het ook hele aparte namen! Ken in ieder geval niemand die zo heet (aiden, jacey, kaeleigh)

Ik denk niet dat de namen die wij in gedachten hebben hier in de smaak zullen vallen haha. Ons dochtertje heet Féline.

Als we nu een zoontje zouden krijgen noemen wij het waarschijnlijk Olivier en bij een meisje Fleur of Elisabeth

17. Dinges1989

Dinges1989 Fanatiek lid

4 mei 2012
    1.478
    0
    0
    Gehandicaptenzorg
    West-friesland
    Ahh dat is ook een mooie en aparte spelling babyfotograaf! Ik zou persoonlijk voor jou spelling gaan!

18. BabyFG

BabyFG VIP lid

20 feb 2012
    9.071
    1.917
    113
    omgeving Rotterdam
    Haha nieuwe reacties terwijl ik aan t typen was!
    declan op zn Engels :)
    voor een jongen vind vriendjelief Devon heel leuk, en die vind ik ook wel leuk, al vind ik Logan en Fynn ook leuk :) maar die vind hij ook weer niets :S zucht...mannen...
    hij vind dan wel Damian weer leuk, maar nare ervaring met Damians, dus dat wordt m niet, terwijl ik de naam wel leuk vind :)
    Dus dat wordt nog wat als we ukje mogen krijgen :D

19. Dinges1989

Dinges1989 Fanatiek lid

4 mei 2012
    1.478
    0
    0
    Gehandicaptenzorg
    West-friesland
    Het hoeft toch niet altijd apart te zijn ;) als het maar goed voelt maar dat zijn toch ook leuke namen?! Féline vind ik ook leuk trouwens!

20. BabyFG

BabyFG VIP lid

20 feb 2012
    9.071
    1.917
    113
    omgeving Rotterdam
    @Fiena, feline vind ik ook leuke naam! Maar zou er zelf denk ik niet voor kiezen, maar ik ben nu eenmaal fan van engelse/Keltische namen :)
    Zelf oerhollandsze naam en buitenlanders kunnen m nooit goed uitspreken, zoooooo irritant!

net geboren bij vrienden: Jurre (noooooit gehoord) en Julia Aline :)
    en ons neefje heet Sjoerd(je) ;)

Deel Deze Pagina