wie ook in mei eerste ronde

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door knuffie 23, 20 apr 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dinges1989

Dinges1989 Fanatiek lid

4 mei 2012
    1.478
    0
    0
    Gehandicaptenzorg
    West-friesland
    Devon logan en fynn vind ik ook leuk!
    Hier ook niet eens over de jongens namen.. vriend vind Jayden leuk en ik zou voor Quinn gaan.. "gelukkig" is het nog niet zo ver :)

2. Dinges1989

Dinges1989 Fanatiek lid

4 mei 2012
    1.478
    0
    0
    Gehandicaptenzorg
    West-friesland
    Ondanks de nicknamen mag ik vragen wat jou oerhollandse naam is babyfotograaf??

3. madelief123

madelief123 Niet meer actief

dochtertjes van mijn vriendinnen heten Britt en Alysia... wie weet denk iemand: ja dat is het!

4. Wonderwensje

Wonderwensje Fanatiek lid

12 mei 2012
    1.758
    0
    36
    Thuiszorg
    Laatst zag ik ergens dat een meisje was geboren; Livvy

5. Dinges1989

Dinges1989 Fanatiek lid

4 mei 2012
    1.478
    0
    0
    Gehandicaptenzorg
    West-friesland
    Ik vraag me eigenlijk af uit welke plaatsen/ delen van het land jullie komen??
    Ik woon nu in Hoogkarspel,ligt tussen hoorn en Enkhuizen.
    maar geboren en getogen in amsterdam en.opgegroeid in Purmerend..

6. BellaNoa

BellaNoa Niet meer actief

Dat is inderdaad een heftig verhaal meid, maar het is goed dat je het nu meer een plekje kan geven. En inderdaad ook goed wat je zojuist hebt gedaan, het opschrijven! Die jongen op gesprek laten komen had denk ik ook weinig zin gehad, buiten dat je het hele verhaal weer oprakelt en er alleen maar gefrusteerder van was geworden als hij het niet zou bekennen..... Loslaten, je hebt een goed leven nu toch en je gaat nu nog zoveel mooie dingen meemaken. Laat dat gedeelte van je leven het niet verpesten voor de rest van de tijd.

@ Je vriend.... hihi lijkt heel erg op mijn verhaal joh! Wat toevallig zeg.... Peukie lekker gesmaakt? ik ga er nu ff eentje doen... :D en dadelijk verder typen hier...

7. Wonderwensje

12 mei 2012
    1.758
    0
    36
    Thuiszorg
    Ik kom uit Nieuwegein!

8. madelief123

Woon in de buurt van Arnhem. @Marisje, woonde eerst voor werk redelijk in de buurt van jou. Ons dochtertje is in het MCA geboren :)

9. BellaNoa

@ Zep, klote met je vriend joh... tja het is dat je zijn zaad nodig hebt.... haha. Het zou mij in ieder geval echt gaan irriteren, zo gaat het spontane en leuke er wel vanaf... ik zou gewoon aangeven dat hij de leuke tijd van het zwanger worden op deze manier echt VERPEST!

@ Gin, beterschap! Hopelijk is het gewoon een griepje. Jacey vind ik ook leuk hoor! Ik vond eerst Janice een leuke naam voor een meid, maar manlief helaas niet.

@ Babyfotograaf, persoonlijk vind ik Kayleigh mooier geschreven. Same here met Damian haha, manlief vind die naam ook geweldig, maar ik heb ook niet zo'n goede ervaring met een Damian hahaha

@ Fiena, toevallig, kennissen van ons hebben afgelopen maand een dochtertje gekregen die heet ook Féline, vond het een mooie en lieve naam! Olivier, Fleur en Elisabeth zijn dan niet echt mijn smaak, al vind ik Elise wel super leuk.

De namen die ik had voor een meisje waren:
    - Demi
    - Elise
    - Noa
    - Liv
    - Liz

Nou manlief kraakt ze allemaal af, behalve Demi die vind hij wel hartstikke leuk, dus dat wordt m bij ons (al had ik dat al een keer eerder verteld geloof ik hihi)

Voor een jongen zijn we nog niet uit, ik Sem of Julian leuk... Sem toch wel op nr 1. Manlief twijfelt over Sem, maar vind Julian helemaal niks... Hij komt aan met Damian, Dustin, Dion en dat vind ik dan allemaal niks haha

10. BellaNoa

Ik kom trouwens uit Den Bosch

11. Wonderwensje

12 mei 2012
    1.758
    0
    36
    Thuiszorg
    Moeilijk eigenlijk hè al die namen! Het is ook niet niks zo'n keuze..

Wat vinden jullie van namen zoals vlinder of storm?

12. BabyFG

BabyFG VIP lid

20 feb 2012
    9.071
    1.917
    113
    omgeving Rotterdam
    @jandl ha! een mede-roker! gezellie! ;) en ja las t ja jouw verhaal over hoe je je vriend hebt ontmoet! en ja peukie was heeeeeeeeeerlijk!

@allemaal, ja heftig was het zeker, ben erg blij dat ik t nu achter me heb kunnen laten, en voor 100% kan genieten van mn leventje in t heden :) niet dat ik er nu met een glimlach over kan vertellen, maar het maakt me niet meer zo verdrietig en woedend, het raakt me natuurlijk nog wel, maar ik kan er nu mee om gaan :) maar dat is ook wel de reden dat ik t klussen vooral niet als een "moeten" wil gaan ervaren, dan gooi ik zeker weten de blokkades weer op, dus dat moeten we maar zien te voorkomen :) vandaar ook dat ik nog niet echt ovutesten al wil gebruiken, ben bang dat t dan dus een moetje wordt...wil gewoon lekker genieten, dat gaat nou net zo goed :D

@marisje, woon in de buurt van rotterdam :) en heb vroegah nog 4 jaar in een dorp in drenthe gewoond :) en mijn oerhollandse naam is (jaja adem in ;)) Lonneke (en adem uit :p)

maar ik gaat jullie nu weer verlaten, morgen de wekker om 7 uur :( bah veel te vroeg voor op zaterdag zolang er nog geen kleintje is :D...ook zondag weer te vroeg mn bed uit, maar gelukkig wel beide dagen voor leuke dingen!
    fijn weekend meiden! zal morgen vast nog wel even komen spieken :)

13. madelief123

Zou ik persoonlijk niet voor kiezen... Je hoort het nu wel vaker, maar kan er niet echt aan wennen.

Heb je zelf al namen in gedachten?

@jandl, elise vind ik ook een leuke naam! De andere namen zou ik zelf niet zo snel kiezen. Maargoed smaken verschillen! Daarom vind ik het ook zo leuk om te lezen van iedereen :)

14. Dinges1989

Dinges1989 Fanatiek lid

4 mei 2012
    1.478
    0
    0
    Gehandicaptenzorg
    West-friesland
    Namen zijn indd moeilijk!
    Ik vind dat persoonlijk niets om zelf te doen.. de namen dan.. maar ik vind het niet vreemd om te horen ofzo, dat vind ik dan wel weer lief.
    Maar ik ben ook meer van de Engelse namen :)

15. BabyFG

BabyFG VIP lid

20 feb 2012
    9.071
    1.917
    113
    omgeving Rotterdam
    @jandl ja Sem vind ik ook leuk voor een jongen! vriendjelief natuurlijk niet :D eigenlijk enige hollandse naam waar ik gek op ben :D

wat ik ook leuk vind voor een meisje: Elise Sophie :) vind t zoooooooo lief klinken! maar vriendlief walgt ervan...:(

16. Dinges1989

Dinges1989 Fanatiek lid

4 mei 2012
    1.478
    0
    0
    Gehandicaptenzorg
    West-friesland
    Hehe daar hoef je je toch niet voor te schamen?! Ik vond Mariska ook altijd verschrikkelijk en dat klinkt ook niet in het engels hihi

Enne veel plezier het weekend!

En..... zoiets als bij jou is mij ook overkomen maar dan.minder erg..

17. Dinges1989

Dinges1989 Fanatiek lid

4 mei 2012
    1.478
    0
    0
    Gehandicaptenzorg
    West-friesland
    Als je al die gebeurtenissen trouwens leest vraag je je toch af wat voor zieke mensen er rondlopen?!

18. Wonderwensje

12 mei 2012
    1.758
    0
    36
    Thuiszorg
    Buurmeisje heet vlinder maar elke keer als ik het hoor kan ik er maar niet aan wennen.. Ik denk dan maar, stel over 40 jaar.. Hoe zou ze het dan vinden.. Ik zou er zelf ook nooit voor kiezen! Ik heb in een app namen staan.. Zal ze zo even hier neer zetten!

19. BabyFG

BabyFG VIP lid

20 feb 2012
    9.071
    1.917
    113
    omgeving Rotterdam
    vlinder en storm...niet echt mijn ding, maar in elk geval wel meer fantasie dan "boy", "guy", "girl"....;)
    vind daarentegen Dawn ook wel weer mooi voor een meisje :)
    en sinds we Game of Thrones kijken vind ik "Arya" ook erg leuk voor een meisje! en van Lord of the Rings "Eowyn" :)
    maar Eowyn is in elk geval afgekeurd door vriendlief, en Arya weet ik nog niet :D
    vind namen als Dakota ook stoer!
    namen als Mercedes dan weer niet zo....mercedes is een auto...;)

20. BellaNoa

Ons nichtje is vandaag 1 geworden, echt een dotje.... maar zij heet Lois, dat vond ik ook een leuke... dus misschien een tip voor iemand ;)

Deel Deze Pagina