♥♥ NOD.. ♥♥Meelanor (23 jaar), NOD: 13 mei, 1e ronde, 1e kindje. ♥♥Fiena26 (26 jaar), NOD: 3 Juni, 1e ronde, 2e kindje. ♥♥Marisje1706 (22 jaar), NOD: 3 Juni, 1e ronde, 1e kindje. ♥♥GwoonAn (22 jaar), NOD: 6 Juni, 1e ronde, 1e kindje. ♥♥Clientje (27 jaar), NOD: 6 Juni, 1e ronde, 2e kindje. ♥♥Gin (21 jaar), NOD: 8 Juni, 1e ronde, 1e kindje. ♥♥Jandl (25 jaar), NOD: 7 Juni, 2e ronde, 2e kindje. ♥♥Wonderful (25 jaar), NOD: 9 Juni, 2e ronde, 2e kindje. ♥♥Zep (30 jaar), NOD: 16 Juni, 2e ronde, 1e kindje. ♥♥Wonderwensje (21 jaar), NOD: 13 Juni, 1e ronde,1e kindje. ♥♥Babyfotograaf (24 jaar), NOD: 15 Juni, 2e ronde, 1e kindje. ♥♥Swimming (26 jaar), NOD: 21 juni, 2e ronde, 1e kindje.
ja ben echt benieuwd, maar verder heb ik geen kwalen dus het kan ook net zo goed toeval zijn van die rode handen hahaha... al is het een jaar geleden dat ik ze voor het laatst gezien heb Dus ga ik maar vanuit dat ik gewoon ongi wordt aankomende donderdag.... hoop natuurlijk niet maar we zullen zien. Ga anders denk ik toch pas zondag testen dus sowieso nog een week wachten.
@jandl wat apart van je handpalmen! Zeker omdat je het voor t laatst had bij je vorige zwangerschap. Dat maakt het wel spannend ineens ik hoop het echt voor je! Ik voel verder ook niks dus verwacht ook ongi te worden volgende week en anders ook volgend weekend testen.
Jandl, Spannend!! Ben echt benieuwd!! Ik mag van het lijstje af voor de tweede ronde NOD, Volgende NOD ben ik weer van de partij!! Meelanor, Wat vervelend dat je slecht hebt geslapen....... Ik snap dat het een hele impact op je heeft, lijkt me ook echt verdrietig.. Hoe is het met de merrie? en wat gek die droge tong
Hoop dat het een goed voorteken is jandl! Ja sorry, laptop is nog steeds stuk en op de iPad is het nog al een gedoe om het lijstje bij te houden!
Ohh dat maakt niet uit! Ik vroeg me alleen af met wie ik tegelijk zou testen.. maar volgens het lijstje is dat fiena alleen volgens haar banner niet meer.. Vandaar
Dames, Wat een verhalen lees ik hier. Gelukkig heb ik zelf zoiets nooit meegemaakt, maar vind het echt super erg/naar voor jullie. Ik hoop dat jullie het een plekje hebt kunnen geven. Wij zijn duinpannen klus. Al weet ik niet precies wanneer mijn ei komt. Als ik mijn bannen aanhou dan komt mijn ei over 4dagen. Maar als ik uitga van mijn vorige cycles komt hij pas over ongeveer 14dagen. Is wel een verschil. Mijn libido is sinds ik gestopt ben met de pil erg verhoogt. Vriendlief is daar erg blij mee. Klussen doen we nu geregeld, maar vroeger misschien een en twee keer in de maand.(ik schaam me). Gelukkige hebben we nu een mooi doel. Klussen werkt ontspannend en is ook erg fijn. Geniet er nu dubbel van.
Hey swimming schaam je niet.. hier ook ongeveer 2x in de maand... nu alleen door het klussen meer maar is geen moeten dus das ook wel prettig
@zep: Tja is niet fijn dat ik nu zo moe ben. Ik lig nu ook op bed en probeer zo even te slapen. Met mijn merrie gaat t niet helemaal goed dus daar is vannochtend de dierenarts voor gekomen. Was maar goed dat we die gebelt hadden want e andere paard lag kreunend op de grond. Hij leek wel dood te ganan . Maar goed hij doet t weer (waarschijnlijk koliek) en mijn merrie bleek uierontsteking te hebben (logisch zit melk in maar geen veulen wat het eruit drinkt. Dus ze hebben allebei spuitjes gehad en we hopen dat het wer goed komt . @jandl hou jij t lijstje bij? Zo ja zou je me dan naar tweede ronde NOD op 28 juni willen zetten? @swimming joh kan me best voorstellen dat je het wat minder deed deed ik met de pil ook. En fijn dat je er nu nog mer van kunt genieten. Ik ben in elk geval ook al weer aan het klussen terwijl het voor het tzwanger raken warschijnlijk geen nut heeft Zo en. U eerst even slapen
Wij deden ook niet zovaak klussen hoor, zeker niet in t jaar voor ik naar de psych ging, zo sneu, vriendjelief dacht echt dat t aan hem lag, tot ik op een avond t hele verhaal had opgeschreven en t hem liet lezen. Hij begon te koken zo kwaad werd ie op die kl**tzak (zal t netjes houden ). Maar hij bregeep t daarna wel en drong toen ook eindelijk tot m door dat t echt niet aan mij lag en dat t echt die kronken in mn koppie was. Hij dringt ook nooit aan, hoe graag ie ook wil (werkt averechts) al vind ik t tegenwoordig wel leuk als ie laat merken dat ie zin heeft sinds we voor t echie aan t klussen zijn (of eigenlijk al sinds spiraal eruit was maar 1e maand met regenjasjes) zijn we pas meer aan t klussen idd voor een heel goed doel! en nu naar de ikea Ohja @jandl, spannend! Ga voor je duimen hoor!
Ik deed het eigenlijk ook maar twee keer in de maand, soms zelfs maar 1. Gewoon geen zin en merk nu echt dat dat door de pil komt, heb nu een veel hogere libido, je zou bijna mega hoog zeggen vergeleken met eerst. Vol plezier aan het klussen om de dag, niet omdat het moet.. We hebben er plezier in en willen het graag
Goh wat fijn dat jullie libido zo omhoog is gegaan na stoppen met de pil bij mij helaas niet! Maar volgens mij ben ik ook de enige die geen klachten had van de pil, sterker nog: sinds ik van de pil ben heb ik ineens menstruatieklachten (kramp/buikpijn) en dat had ik met de pil nooit!! Slikte m ook door en was dus ook bijna nooit ongesteld. Ideaal dus haha Ik heb echt zin om te testen hihi moeilijk om te wachten. Voor de mama's: kan het ook dat je helemaal geen kwaaltjes hebt na je ei/tot je NOD en toch zwanger bent? Ik denk namelijk dat ik niet zwanger ben omdat ik niks voel.. Ik kon het vanmiddag weer eens niet laten om naar prenatal en hema en h&m en zara kinderafdeling te gaan. Dat is echt een standaard riedeltje als ik door het centrum loop en er zijn niet eens nieuwe dingen omdat ik er bijna dagelijks binnenloop maar t moet gewoon haha en op het terras zaten een moeder en oma met een heel ini mini babytje ohh moest me echt inhouden om niet te staren Ik hoop zo voor ons allemaal dat het snel raak mag zijn!
Gelukkig mag ik volgende week cadeautje voor mn lieve vriendinnetje gaan halen bij de prenatal nu al zin in om ff lekker rond te neuzen!
@ Libido, wij deden het altijd wel 1 x per week... maar dacht dat dat al weinig was hihi valt nog wel mee dus. Mijn libido is niet extreem verhoogd ofzo, in de vruchtbare week klussen we dus een keer extra en soms ook nog wel, maar niet dat ik 'm nou iedere avond wil bespringen hahaha @ Babykleertjes... ik heb een goede smoes om de kinderwinkels nu in te gaan of bij prenatal te kijken.... das wel een voordeel deze keer dat ik nu al een kind heb.