Klopt, ik dacht voorheen altijd een cyclus van 28 dagen te hebben, maar toen ben ik ovutesten gaan gebruik en me ei kreeg ik maar niet wanneer het zou moeten komen... blijkt dat mijn cyclus zo'n 36 dagen is dus vandaar Dus NOD is nu 10 of 11.. @gin, het kan best zijn hoor dat je helemaal geen klachten krijgt tussen de innesteling en je NOD en je toch zwanger bent.. niet ieder vrouw krijgt kwaaltjes. Ikzelf had gewoon hele zere tepels dus verwachtte wel iets... de misselijkheid begon bij mij pas nadat ik getest had.. Leuk he al die babykleertjes! Ik kijk ook altijd even hoor @jandl, spannend hoor! Nog een weekje wachten dus....Hoop voor je dat het raak is! @swimming, je hoeft je niet te schamen hoor... Toen ik nog aan de pil was deden we het ook zo'm 1 1 a 2 keer per maand.. Heus niet iedereen heeft zin om elkaar iedere avond te bespringen
Ja wel iets anders... Ik ben er nu rustiger onder, met het zwanger worden. Bij de eerste vraag je je meer af of het allemaal wel gaat lukken of je dus uberhaupt wel moeder zal worden etc.... waardoor je er echt veel meer mee bezig bent. Nu heb ik dat allemaal niet. Maar de dingen van ohh ik heb last van dit, zou het?? dat blijft wel hoor hahaha
Het stukje van zal ik wel moeder worden heb ik ook.. Hier nog geen tekenen van menstruatie vraag me bijna af of het vele rekbare stugge slijm van donderdag geen teken was van me ei.. al weet ik eigenlijk zeker dat ik die rond de 20ste had.. heb toen zoveel last onderin me rug gehad. Had vandaag het zoontje van me vriendin weer zo'n geweldig ventje! Mag in me handen klappen als ik er later zo een mag krijgen.
Deze maand snap ik mn lijf niet zo geloof ik , donderdag steekjes links, gister niks tot 's avonds opeens weer wat krampjes. En vandaag krampen rechts maar weet heel zeker dat dat mn darmen zijn haha. Ach, we zullen t wel zien moet nog tijdje geduld hebben voorlopig klussen we even door wanneer we zin hebben ook niet vervelend ik ga expres niets kopen voor ik zwanger ben, maar volgende week wel lekker rondsnuffelen! Vorige keer bij de babydump cadeautjes gekocht voor kraamvisite, ook maar ff boven gaan kijken ("misschien hebben ze daar nog meer leuks", en daar waren dus allemaal kamertjes en kinderwagens enzo, kinderwagens wilde vriendlief niet bekijken, maar de kamertjes hebben we wel bekeken we zitten redelijk op dezelfde lijn in elk geval hihi, dat was wel leuk nu weet ik dat ze bij prenatal ook boven leuke kleertjes enzo hebben, dus gelijk weer een excuus om de rest ook te bekijken mn mams vandaag "Vind je t nou niet moeilijk dat er veel om je heen zwanger zijn?" ghehe, dus ik "voor mn vriendin ben ik echt blij, maar op een gegeven moment hadden we 9 zwangeren om ons heen, toen dacht ik wel grrr" en vervolgens "ach, nu heb ik t niet zo erg, onze tijd komt nog wel " waarop mn mams weer zei "weet nog wel toen t bij ons maar niet wilde lukken, ik was echt jaloers op anderen waarbij t wel lukte" maar misschien denkt ze nu toch dat we nog even wachten met proberen zou fijn zijn, want als ze ernaar gaat vragen zou ze t gelijk aan me zien
Dat rekbare stugge slijm heb ik nu ook ineens sinds 2 dagen.. wat is dat? Echt een dikke sliert zeg maar yikes Ik weet zeker dat het geen eisprong was, want ik heb mijn ei wel erg goed gevoeld deze maand.... Pff hele avond op de bank gelegen met hoofdpijn, de paracetamol is nu eindelijk gaan werken.... Al is hoofdpijn geen goed teken, meestal word ik dan een dag later of 2 ongi....
Herkenbaar.. geen idee wat t is, nog nooit eerder gehad :s had t bij jou ook een (sorry) bruinige kleur maar doorzichtig?
@jandl, ga toch voor je duimen dat t niet je ongi is! @rekbaar slijm, geen idee wanneer jullie voor t laatst geklust hebben, maar is t geen restand zwemmers dat eruit komt zetten? hihi @krampjes, hier zeker weten van mn darmen! Zijn ook echt geen krampjes meer, heel mn onderbuik (en rondom stuitje ofzo) doet enorm zeer! Dus lig al lekker in bed, nog ff lezen en hopen dat de pijn snel weg is of ik al in slaap ben gevallen morgen weer over (please???)... Morgen fotoshoot in Arnhem, dus morgen buikpijnloos zou fijn zijn! Kan amper normaal lopen maar positieve instelling voorop, morgen weer over slaap lekker (alvast) allemaal!
Nee het was meer melkachtig, maar dan dik... dus zoiets als yoghurt hahaha. Als mijn hoofdpijn een voorteken van ongi is, dan is die afscheiding dat misschien ook... want meestal heb je ook afscheiding voordat je ongi wordt... shit... waarschijnlijk weer een ronde misgeschoten.
Donderdag voor t laatst geklust... maar denk niet dat het dat is, want het was best dik en anders zou t meer vloeibaarder moeten zijn I guess.. Mijn vermoeidheid is hier trouwens nog steeds niet over... vanmiddag geslapen van 6 tot 8, toen ff wakker en kreeg ik hoofdpijn, daarna weer geslapen tot half 10.....toen werd zoonlief ineens wakker Beterschap! En hoop voor je dat het morgen over is
Toen ik zwanger was had ik ook heel erg hoofdpijn in het begin.. Ik had toen lang haar en heb het toen allemaal afgeknipt omdat ik dacht dat het te zwaar was. Kon echt geen staart meer in deed zo zeer... Bleek voor niets afgeknipt te zijn want ik was toen zwanger Kwam echt door de zwangerschap dus wie weet.....
Oh echt waar? Ja bij mn vorige zwangerschap had ik ook hoofdpijn, maar ik dacht eigenlijk dat het door de spanningen kwam, want ik was zo nerveus... Is waarschijnlijk toen dus ook gewoon een kwaaltje geweest dan?
ja was ook echt een kwaaltje... was het alweer vergeten, maar nu je zo over hoofdpijn begon schoot het me weer te binnen! Het heeft toen wel een paar weken aangehouden.
Hmm misschien toch een klein beetje hoop nu..... - Hoofdpijn dan - Mijn rode handpalmen hihi - Nog steeds super moe..... Nu word ik wel heel erg benieuwd voor aankomende week, ik hoop echt dat ik kan wachten tot zondag.... Ik had deze ronde eigenlijk al afgeschreven Heb trouwens al wel 3 testen in huis... dus nu hoef ik niet meer ergens op een zondag een test te zoeken hahaha Maarja ik kan voor de bovenstaande dingetje ook wel weer allemaal andere dingen verzinnen waarom het geen zwangerschap zou hoeven te zijn... hoofdpijn kan natuurlijk altijd, ja behalve mijn rode handpalmen dan en moe... tja ik heb een dreumes in huis die nu de hele wereld gaat ontdekking en mama er maar achteraan kan en 100 keer waarschuwen op een dag, dat is ook vermoeiend hahaha
klinkt veelbelovend, nu afwachten maar! Ik heb nog helemaal geen kwaaltjes en over 9 dagen kan ik testen... ben bang dat ik ronde 1 wel kan afschrijven... Maargoed misschien gaat het bij de tweede wel anders dan bij de eerste
Ja die hoofdpijn en handpalmen zijn bij mij ook pas sinds vandaag.. en vermoeid vanaf dinsdag.. maar had mn vorige berichtje nog even gewijzigd, dat ik de kwaaltjes ook wel een andere reden zou kunnen geven dan een zwangerschap haha..... ik weet gewoon dat ik niet op mijn lichaam kan vertrouwen, bij de eerste heeft ie mij zovaak voor de gek gehouden pff. Behalve met de pijnlijke borsten, maar die heb ik nu dus niet
Ik lees het Ja die kleintjes kunnen heeeeel vermoeiend zijn haha... mijn meisje was vandaag zo ontzettend dwars! De hele dag strijd... Ze is zindelijk, maar als ze boos is gaat ze gewoon expres in haar broek plassen. Ze gilde vandaag de hele kruitvat bij elkaar... Maargoed het blijft een schatje hoor haha, ze heeft gewoon een temperamentvol karaktertje Hoe oud was je zoontje nu ook alweer? 10 maanden? Of was dat bij iemand anders? Kan het niet allemaal onthouden haha Maargoed het blijft lastig om op je lichaam af te gaan dus toch maar wachten tot de test!
Oh dat is ook altijd gezellig ja, als ze gaan gillen in de winkel haha. Mijn zoontje is 13 maanden, maar nu al heel ondeugend. Hij weet goed wat ie wel en niet mag eigenlijk, want bij de dingen die hij niet mag gaat ie het uitdagen, eerst kijken of ik het zie en dan raakt ie het aan of pakt ie het etc... en als ik niet kijk dan doet ie er ook niks meer hahaha (zie ik dan in mijn ooghoeken). Mijn zoontje wordt altijd boos als ik boos op hem word, dan gaat ie jengelen en maakt ie echt zo'n boos zijn beweging zeg maar, echt zo van grrrrrrrrrr...... en als ik hem dan met mijn grote ogen in zijn ogen aan kijk dat hij moet ophouden, dan geeft ie mij een kusje hahaha zo lief, en dan maken we het samen weer goed
Oh ja, ff voor de mama's... Mijn zoontje eet echt slecht, iedere dag opnieuw een strijd aan tafel.. zowel in de middag als avond pff en hij is de dikste al niet... Hebben jullie nog tips? Dit is een beetje zijn schema half 8 flesje 200 cc 10 uur fruithapje, daarna nog een koekje 12 uur een boterham -> met een gevecht krijg ik er 1 in Dan slapen....... 15 uur papflesje 17 uur tussendoortje 18.30 uur avond eten + toetje -> avond eten laat ie meestal veel van over, toetje gaat er wel altijd in en rond half 8 a 8 uur naar bed Wat kan anders?
Hoi meiden ben ik ook weer even Leuk he die dreumessen en peutertjes haha je hoeft je nooit te vervelen! @jandl Snap dat je erg moe kan zijn daardoor, maar hoop toch voor je dat het wat anders is. Wordt wel spannend he ? Ik vind het ook moeilijk om te wachten. Ik heb ook 2 testjes dus dat is wel fijn om al te hebben inderdaad. Oh en qua eten kan ik je niet echt helpen misschien de dingen die hij wel goed eet(fruithapje bijv) proberen iets meer te geven? En het broodje eten of avondeten nog 'leuker' te maken ofzo? Maarja als hij echt geen honger heeft zal dat ook weinig zin hebben. Al een keer voorgelegd bij het consultatiebureau?