wie ook in mei eerste ronde

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door knuffie 23, 20 apr 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. BellaNoa

BellaNoa Niet meer actief

Ja al ben ik dan denk ik wel geneigd eerder een poging te wagen, maar ik heb digitale en volgens mij kunnen die echt pas vanaf nod aflezen dacht ik? Ga in ieder geval mijn best doen te wachten tot zondag :D

2. Dinges1989

Dinges1989 Fanatiek lid

4 mei 2012
    1.478
    0
    0
    Gehandicaptenzorg
    West-friesland
    Ik ben geen mama maar ben wel gewent aan een kleintje in huis :)
    Misschien kan je proberen..
    8.00 papflesje
    10.00 fruithapje
    12.00 broodje? Want met koekje na t fruithapje kan die best vol Zitten..
    *Slapen*
    15.00 tussendoortje
    16.30 fles
    18.30 avond eten.. en toetje alleen als ie goed eet ik zou namelijk ook me eten laten staan als ik zou weten dat ik toch wel een toetje zou krijgen ;)
    En wij doen met Sem altijd nog 100/120 cc warme melk voor het slapen, Sem is nu 19 maanden maar dat is wat wij hanteerde..
    Wil niets opdringen hoor ^_^

3. BellaNoa

Super bedankt! Ja melk is amper een optie hier. In de ochtend altijd wel goed gegaan, maar vanaf 8 maanden zitten we al de klote met die flesvoedingen, was al blij dat het niet meer zo nodig was... mijn zoontje wil het niet. Dat papflesje heb ik ook sinds een paar maanden uitgevonden (kant-en-klare pyjamapap granen of biscuit, dat vind ie wel lekker maar verder krijg ik er niks van melk in hihi...

Inderdaad goed idee het koekje te laten na zn fruithapje... :D

4. Dinges1989

Dinges1989 Fanatiek lid

4 mei 2012
    1.478
    0
    0
    Gehandicaptenzorg
    West-friesland
    Heb je al eens soya melk geprobeerd? Smaakt heel anders en vinden ze soms ook lekker..
    Misschien wat vreemde tussen doortjes maar werkte bij mij altijd goed..
    Liga vervrummeld met appelmoes of met sinaasappelsap klinkt vreemd maar is lekker :)
    En ipv papfles bordje pap?

5. BellaNoa

Ja die papfles, dat is dan dus dat klant en klare papje, die pakt hij wel goed, dat doe ik gewoon in een drinkbeker zeg maar. Die krijgt hij smiddags, want een gewoon flesje krijg ik er alleen maar sochtends in dat wil hij verder op de dag niet meer. Pff ben al vanaf zijn 8e maand bezig geweest voor alternatieve hihi..... En een bordje pap werkte in het begin wel, want toen was het nieuw, maar later moest ie er ook niks meer van... ging hij steeds de lepel wegslaan waardoor hier steeds alles onder zat... toen kwam het kant en klare papje in de beker er dus voor in de plaats..... Heb op advies van CB ook nog overgestapt naar friso destijds, maar was ook geen succes, toen wilde hij zelfs het ochtend flesje niet meer... Eigenlijk heeft ie altijd wel moeilijk gedaan met flesje, vanaf zijn geboorte... er staat ook iedere dag in mijn kraamboek dat Dilan matig drinkt, hij vindt het denk ik gewoon echt niet lekker haha... Gewone melk drinkt hij nu ook wel af en toe als ik het in zijn beker doe, maar dat doe ik dan meer als drinken ipv water....

Qua gewicht zit hij bij het CB steeds onder de middellijn, al vind ik dat ie in zijn gezicht en benen en armen niet overdreven dun is, alleen zijn buikje is dun vind ik.... maar volgens mijn moeder zat ik vroeger ook altijd onder de middellijn en was ik ook heel tenger, dus misschien is het gewoon zijn bouw....... ook ik was vroeger een moeilijke eter... wat ik nu steeds met mijn zoontje heb aan tafel herkent mijn moeder echt van vroeger ;) Hopelijk veranderd het een keertje.......

Misschien dat zijn broertje of zusje straks een hele goede eter is en hij zijn/haar voorbeeld aanneemt :D I hope so hihi

6. Wonderwensje

Wonderwensje Fanatiek lid

12 mei 2012
    1.758
    0
    36
    Thuiszorg
    Jandl, met al die kwaaltjes die wel herkenbaar zijn, nou ik hoop voor je meid! Mijn duimen draaien!
    Verder, vervelend dat je kleine man slecht eet.. Ben geen moeder, heb ook geen idee. Hoop dat je iets mag vinden wat hij wel lekker vind!

7. Dinges1989

Dinges1989 Fanatiek lid

4 mei 2012
    1.478
    0
    0
    Gehandicaptenzorg
    West-friesland
    @allemaal test gedaan maar die blijft witter dan wit.. nu wachten op menstruatie dus, op naar ronde 2

8. wonderful

wonderful Niet meer actief

Heey meiden,

Sorry dat ik al een paar dagen niets van me heb laten horen heb het nogal druk gehad.

Gisteren de verjaardag van mijn verloofde gevierd, verloofde??? ja dat lezen jullie goed ik ben ten huwelijk gevraagd whaaaaa:D:D Ben helemaal gelukkig natuurlijk heb ik ja gezegd! Vandaag is hij echt jarig 29 alweer wat gaat dat snel...

Ik ben erg aan het twijfelen of ik vandaag een testje doe ja of nee. Als je me banner ziet zou je denken nee joh veel te vroeg Maar ik heb 30 dagen geteld omdat dat me eerste echte ongi was na pil gebruik maar ik heb me ei al op dag 11 of 12 gehad deze ronde en als ik daar 14 dagen bij optel dan zou vandaag mijn NOD zijn. De afgelopen cyclus was ik ook 14 dagen na ei ongi geworden.
    Wat denken jullie??

Ga nu even terug lezen;)

9. Dinges1989

Dinges1989 Fanatiek lid

4 mei 2012
    1.478
    0
    0
    Gehandicaptenzorg
    West-friesland
    Gefeliciteerd!!!
    enne een testje kan nooit kwaad toch :D

10. wonderful

Dit is het dag schema van mijn zoontje 10 mnd.

Tussen 6:00 en 8:00uur word hij ergens wakker
    8:00/8:30uur Pap
    10:00/10:30uur Fruit en drinken (Ranja, water, Thee net wat je wilt)
    Slapen
    Tussen 12:00 en 13:00uur Ligt eraan hoelaat hij wakker word Boterham 1 of 2 ligt eraan hoeveel honger dat hij heeft. daarna flesvoeding 200cc
    Rond 15:00uur een koekje met drinken
    Hier slaap hij ook nog even
    17:00/17:30 Warm eten met een toetje.
    Daarna in badje en dan rond 19:00uur naar bed.

Ik denk dat jou zoontje teveel krijgt en dus minder honger heeft zou hem geen koekje bij zijn fruit geven maar wat drinken en ook geen pap om 15:00uur dan zou ik juist een koekje met wat drinken geven mss die flesvoeding van de ochtend vervangen door pap en dan na zijn brood die flesvoeding geven.

Ik hoop dat je er iets aan hebt moeilijk is dat afentoe he heb ook iedere keer heel erg moeten wennen omdat het iedere keer veranderde nu gaat het super goed.

11. wonderful

hihi dat klopt! Ben zo bang voor de terleurstelling denk ik achteraf had ik toch maar gewacht haha..:p

12. Dinges1989

Dinges1989 Fanatiek lid

4 mei 2012
    1.478
    0
    0
    Gehandicaptenzorg
    West-friesland
    Dat gevoel ken ik! Vanmorgen dus ook negatief.. nu wachten op menstruatie

13. swimming

swimming Fanatiek lid

15 apr 2012
    2.985
    3
    38
    Nederland
    @wonderful gefeliciteerd. Leuk dat je gaat trouwen. Hebben jullie al een datum?bij ons duurt het niet zo lang meer. Nog iets meer dan 3 weken en dan zijn we getrouwd. Spannend!!!

14. wonderful

Jeetje wat een heftige verhalen die ik nu lees. Weet niet zo goed wat ik moet zeggen ben er helemaal stil van.

Ik heb hele mooie namen voorbij zien komen!

Woonplaats ik zie dat jandl heeeel dicht bij mij woont Ik woon namelijk in Vlijmen dat is een plaatsje naast den Bosch..

15. wonderful

Bedankt voor de felicitaties we hebben nog geen datum denk ergens in 2014 want we willen denk ik niet zwanger trouwen we gaan er nog even goed over nadenk hihi.

Swimming, Oewww spannend alles al geregeld en klaar??

Marisje/lonneke zo heette mijn verloskundige ook. Ow wat balen nou geen bloed geeft moed!!!

Meelanor ik zie je wat erg van je merrie hoe is het nu met haar?

16. swimming

swimming Fanatiek lid

15 apr 2012
    2.985
    3
    38
    Nederland
    @wonderful bijna alles is geregeld. De puntje op de i nu! Vandaag regent het dus we gaan nog wat dingen afmaken zodat we ze kunnen wegstrepen van de lijst. Ben benieuwd wanneer mijn ei komt.

17. Dinges1989

Dinges1989 Fanatiek lid

4 mei 2012
    1.478
    0
    0
    Gehandicaptenzorg
    West-friesland
    Nou dames.. ik ben vandaag ook in bruidsjurk..als soort vrijgezellenfeestje doen we mee aan de brides run in leiden haha

18. Jazz

Jazz Niet meer actief

@wonderful waaaa gefeliciteerd!! Hoe waar wanneer heeft hij je gevraagd? Super leuk!

@swimming voor jou ook al bijna, spannend!

@marisje balen van je test.. Hopelijk snel ongi maar de hoop is nog niet weg ;) en wat grappig die brides run haha geweldig. Heel veel plezier hoop dat het droog blijft

19. Dinges1989

Dinges1989 Fanatiek lid

4 mei 2012
    1.478
    0
    0
    Gehandicaptenzorg
    West-friesland
    Haha gin dat lukt nu al niet! Het regent hier pijpestelen
    En indd hoop nog niet opgegeven maar hoop aan de einde kant dat ik snel ongi wordt.

20. Wonderwensje

Wonderwensje Fanatiek lid

12 mei 2012
    1.758
    0
    36
    Thuiszorg
    Wonderful, wat leuk! Gefeliciteerd!!

Marisje, blijft een teleurstelling. Maar toch, geen bloed geeft nog moed en anders op naar de volgende ronde!

Deel Deze Pagina