wie ook in mei eerste ronde

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door knuffie 23, 20 apr 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. BellaNoa

BellaNoa Niet meer actief

@ Wonderful, gefeliciteerd! Super! Zwanger trouwen heeft 2 kanten haha... ik vond het wel heel erg bijzonder en emotioneel, waardoor de dag toch extra speciaal was. Nadeel was dat je snel moe bent en dan nog het hele feest moet blijven hihi en je toch egoistische mensen hebt dat het feest was afgelopen en dan toch blijven hangen. En je mag natuurlijk zelf niks drinken op je eigen feestje...

Nou, mijn mannetje zit mij helemaal gek te maken!!! Hij zegt dat ie zeker weet dat ik weer zwanger ben, omdat ie het helemaal herkent hoe ik toen was en zo nu blijkbaar ook ben... pfff dus nu hou ik het niet meer tot wanneer ik kan testen. Terwijl mijn mannetje zoiets normaal niet zegt, want hij is heel nuchter, maar nu uit zichzelf zelfs...

2. wonderful

wonderful Niet meer actief

Meiden ik heb getest. En ik denk dat ik zwanger ben kijken jullie even mee?

Deze is van vanochtend sensitest.

Deze van net 2voor5 KV

Ik wacht op jullie reacties Spannend!!! :D

3. BellaNoa

Jaaaaa zeker weten ik zie het streepje ook!!!!!

GEFELICITEERD!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :D:D

4. wonderful

Jandl heb je geen vroege test?

5. wonderful

Yessss ben ik niet de enigste haha Dankjewel:D:D

6. Jazz

Jazz Niet meer actief

OMG ja ik denk het ook wonderful!!!:D:D:D:D
    Oke ik ben helemaal hyper, GEFELICITEERD!!!!!!!

7. wonderful

Vriendlief durft nog niet te juichen hihi

8. BellaNoa

Nee :( Ik heb clear blue digital..... volgens mij duurt dat helemaal een eeuwigheid voordat die wat aangeeft... Ik heb er wel 3 dus zou t kunnen proberen, maar manlief zegt dat ik maar mooi moet wachten tot het weekend en niet zo zenuwachtig moet doen haha... (zoals ik al zei, nuchtere harry)

9. wonderful

ow ik ok whahaha dankjewel:D

10. BellaNoa

Tuurlijk wel joh!!!!!!! Dat mag echt wel..... Het is zelfs zichtbaar op de foto, dat is echt al heeel wat! ;)

11. wonderful

Ow echt ik ben net naar DB gereden stad in en bij KV 2voor5 gehaald haha heb ook de clearbleu liggen 3 idd maar daar wacht ik idd ook nog even mee.

12. Jazz

Jazz Niet meer actief

Whaaaaa we hebben alweer de tweede posi tester hier!! (na kimster87)
    He le maal geweldig! Dit zijn gewoon streepjes hoor dus je vriend mag echt gaan juichen. Wat fantastisch net ten huwelijk gevraagd en ook nog eens zwanger!

Je zei dat je het al dacht he? Wat voor symptomen voel je?

13. Wonderwensje

Wonderwensje Fanatiek lid

12 mei 2012
    1.758
    0
    36
    Thuiszorg
    Jandl! Spannend! Ja als je dr 3 hebt kan je het natuurlijk proberen..
    Wonderful! Gefeliciteerd meid! Nu nog een keer een knaltest haha!!

14. Wonderwensje

12 mei 2012
    1.758
    0
    36
    Thuiszorg
    Of je besteld de sensitest, heb je ze waarschijnlijk morgen binnen!

15. BellaNoa

Als je er 3 hebt.... jij bent zwanger probeer jij het eens of ie het nu al aangeeft :p en uuhhh als ik zometeen iemand hoor schreeuwen, dan weet ik dat het vanuit vlijmen komt hahha :D

16. BellaNoa

Ja of ik ga morgen gewoon ff langs de kv... Ben toch smiddags vrij :D Maarja zou dat niet erg vroeg zijn dan, 3 dagen voor nod? Wat erg zeg, ik had me voorgenomen 2 dagen overtijd te testen en nu kan ik me toch niet bedwingen, mijn man's schuld :p

17. Wonderwensje

12 mei 2012
    1.758
    0
    36
    Thuiszorg
    Mannen hè...... Hahaha! Nou het is te proberen toch! Ik weet niet hoever je voor NOD kan testen met die van kv, met sensitest kan je 4 dagen voor NOD testen..

18. Jazz

Jazz Niet meer actief

@jandl maar voor wonderful is het vandaag dr NOD toch? Dr banner zegt nog 6 dagen maar volgens mij had ze gezegd dat ze dr ei eerder had gevoeld en dat het nu 14 dagen later was. Dus voor jou zal het dan niet veel zin hebben hihi maar misschien kan je vroege testen gaan kopem jandl?

Ik kan nu al helemaal niet meer wachten met testen terwijl ik echt voor 99,9% denk niet zwanger te zijn hahaha

19. BellaNoa

@ Wonderwensje en Gin... hmm ja moeilijk, of zal ik toch maar gewoon heel "geduldig" gaan wachten?? Ga het nog proberen hihi tot het weekend.....

20. Jazz

Jazz Niet meer actief

Er zijn meiden die ook 4 dagen of zelfs eerder posi hebben getest met kv

Deel Deze Pagina