Jaa dat heb ik ook gin.. Ik weet ook eigenlijk wel zeker dat ik het niet ben maar als de test het dan zegt is het toch een bevestiging en kan je weer voor de volgende ronde! Nu denk je maar wat en een beetje zekerheid is gewoon fijner vind ik zelf
@wonderwensje ja precies als je het bevestigt ziet op de test weet je zeker dat hetniet zo is en kun je het uit je hoofd zetten, nu weet je het gewoon niet. @jandl ik ga ook proberen te wachten tot t weekend moeilijk he? Maar we helpen elkaar wel geduld te hebben hihi.
Ja maar toch! Ik mag woensdag de 13e officieel testen maar weet nu al dat ik het maandag ga doen haha
Wonderful wat leuk gefeliciteerd jullie mogen echt wel juichen heb zef ook toen 4 dagen voor nod gestes met kv 2v5 geniet ervan en doe rustig aan..
Ha meiden, Gisteravond viel me internet weg dus kon niet meer reageren! En wat zie ik nu! Wonderful zwanger!!!!! Gefeliciteerd meis!! Super! En een huwelijksaanzoek! Jouw weekend kan niet meer stuk!
Jand, spannend!!! Ik duim voor je!! Gin, ik snap dat het moeilijk is om te weachten.. Wonderful, Gefeliciteerd!!! Geweldig!!!
Ik heb nu al best vaak gelezen dat meiden 4 of 5 dagen voor NOD posi testte. Dat maakt het wachten echt niet makkelijk Ook dat er vaak genoeg meiden zijn die niks voelde en toch zwanger waren. Maar ik probeer niet te hopen.. Dan is de teleurstelling nog groter
Gin, ja soms kan je jezelf helemaal gek maken met de berichten op dit forum.. Ik wil mezelf ook niet gek maken en doordraaien, hoe groter de teleurstelling inderdaad..
Lastig he... Wanneer wil je gaan testen? Je probeert inderdaad niet te hopen, maar toch wil je het zo graag dus je hoopt toch altijd op een posi test en het is toch een teleurstelling als het niet zo is...
Hallo meiden, Over een paar dagen is mijn eisprong. Nu komt het rara ongi gevoel al in mijn onderbuik. Ben benieuwd of ik die steekjes ook ga voelen. Borsten zijn inmiddels was voller en heb last van mijn emoties. Spannend!
Het is idd de kunst je niet gek te laten maken door je lichaam en door de kwaaldjes die je op het forum leest.... Is echt moeilijk... En dat terwijl je dan steeds moet wachten op je NOD, een lastige combinatie
Ja je kan je behoorlijk gek laten maken hihi soms denk ik ook wel eens dat ik wat minder moet rondsnuffelen op dit forum/internet @fiena26 ik wil eigenlijk as zaterdag testen, hoop dat ik het geduld kan opbrengen! @swimming succes en veel klusplezier weer deze dagen
Ja is ook zo, zoiets houd je ook gewoon zo bezig! Er komen er best een aantal aan die eerdaags kunnen gaan testen! Spannend! @marisje, balen van die negatieve test....maargoed nog geen ongi dus nog een klein kansje? En anders snel die ongi en door naar de volgende ronde!
Ik voel wel wat dingen maar niet de typische zwangerschapskwaaltjes zoals zere borsten enzo. Voel wel af en toe rommelende buik, lichtje steekjes, krampjes maar kan echt net zo goed ongi zijn, hoofdpijn en wat puistjes maar dat heb ik eigenlijk ook altijd wel, ja ook hoofdpijn heb ik vaak. Laatst ook echt last van windjes haha echt apart, alleen 's avonds dus nouja zijn allemaal geen bijzondere hoopvolle dingen en toch hoop je het hihi Hoe is het verder met iedereen?? En wonderful ben je al een feestje aan het vieren ?