wie ook in mei eerste ronde

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door knuffie 23, 20 apr 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. madelief123

madelief123 Niet meer actief

Ik ben de afgelopen dagen soms misselijk, heb ook best vaak kramp in mn buik... maarja het kan net zo goed iets anders zijn, lastig hoor! grrrr afwachten maar

2. Wonderwensje

Wonderwensje Fanatiek lid

12 mei 2012
    1.758
    0
    36
    Thuiszorg
    Het is zo moeilijk want je wilt niet gelijk bij elk kwaaltje denken ja dat is een zwangerschapskwaal! Soms kan je lichaam je echt voor de gek houden!

3. Jazz

Jazz Niet meer actief

Ja zeker ik was eerst nog redelijk relaxt maar hoe dichter bij NOD hoe ongeduldiger.

@fiena26 wanneer wil jij gaan testen?

4. dilara1

dilara1 Bekend lid

25 apr 2012
    896
    1
    0
    hoi meiden het is inderdaad erg moeilijk om te wachten op je nod.
    en hoe meer je op je lichaam let hoe meer dingen je voelt.
    maar ik denk een week voor nod misselijkheid wel erg vroeg is voor een sympthoom ik zelf heb allebei zwangerschappen met 7 weken in ziekehuis infuus gehad omdat ik bijna uitgedroogd was zo misselijk was ik die begon pas met 6 weken tot 11 weken maar ieder lichaam is natuurlijk anders.
    even voor de dames de een langere cyclus hadden deze maand hoe berekenen jullie de volgende cyclus dan.
    had namelijk deze keer voor het eerst 32 dagen door stress of warmte weet het niet..

5. swimming

swimming Fanatiek lid

15 apr 2012
    2.985
    3
    38
    Nederland
    @mizgin ik ga uit van mijn kortste cycles zodat ik mijn ei niet meer. Heb sinds een uur last van ongi krampen, dus denk dat mijn ei binnenkort wel komt. Ben erg benieuwd of het deze ronde gaat lukken. jij?

6. Jazz

Jazz Niet meer actief

Ik heb een vrij lange cyclus en ook nog eens onregelmatig. Lastig dus.. Mn vorige cyclussen waren 37 en 34 dus ben er nu een beetje tussen gaan zitten met 35 ofzo. Het blijft gewoon gissen want misschien is ie wel langer dan 35 en is mn NOD ook helemaal niet over 5 dagen. Dus het blijft maar een beetje een gokje en verder je afscheiding beetje in de gaten houden voor je ei enzo maar ook dat vind ik maar een gokje hoor.

7. madelief123

Ik wil pas zondag testen... houd ik wel vol, zeker omdat ik niet zoals bij mijn vorige zwangerschap overduidelijke kwaaltjes heb... tenzij die zere tepels van de week ineens opzetten haha dat weet ik niet of ik tot zondag kan wachten ;)

8. madelief123

ik denk inderdaad dat die misselijkheid bij mij geen symptoom is... ik werd bij mijn vorige zwangerschap inderdaad ook pas misselijk nadat ik getest had, dus zo'n 6 weken... wel ontzettend naar als je er zo extreem last van hebt... ik hoop voor je dat het deze keer beter gaat...

9. Jazz

Jazz Niet meer actief

Hihi ja precies! Ik heb opzich ook wel redelijke motivatie om te wachten want wil wel erg graag dat mn mannetje erbij is :) maarja als ik echt niet kan wachten kan ik ook gewoon tegelijk met mannetje opstaan dus zo ben ik dan ook wel weer hahaha maar ik doe wel mn best. De kans is ook gewoon groter dat ie negatief is en dat is dan weer een teleurstelling

10. madelief123

Ja ik wil ook testen met mn mannetje erbij hoor! Hebben we vorige keer ook gedaan en als het dan raak is, is het zo leuk om dat gelijk samen te kunnen delen!

11. dilara1

dilara1 Bekend lid

25 apr 2012
    896
    1
    0
    ik hoop ook erg dat het dit keer beter gaat met de misselijkheid.

ik heb 3 manieren me ei uitgerekend 28 30 32 dagen
    ik heb op 11 of 13 of 15 me eisprong
    we klussen al altijd om de dag meestal dus als ik 8 juni begin met om de dag weer klussen dan zit ik in elke geval bij mijn vruchtbaarste tijden denk ik.
    en als ik zo terug lees dat sommigen 2x in de maand klussen wat goed van jullie vriend/man die dat kunnen volhouden de mijne zou dat nooit kunnen maar als ik echt geen zin heb dan doe ik het ook echt niet.. :)

12. Jazz

Jazz Niet meer actief

Lijkt me ook geweldig!!! Lijkt me zo'n mooi en onwerkelijk moment. Zucht.. Mag t snel zo ver zijn?? :D

13. Jazz

Jazz Niet meer actief

Dat lijkt me inderdaad wel prima als je dan om de dag blijft klussen :)
    Enne mijn mannetje heeft daar helemaal geen moeite mee, hij heeft vaak zelf ook geen zin dus gelukkig is het van beide kanten hihi

14. swimming

swimming Fanatiek lid

15 apr 2012
    2.985
    3
    38
    Nederland
    @gin wanneer ga je testen?

15. Jazz

Jazz Niet meer actief

Ik wil zaterdag 9juni testen :) liever eerder maarja wil niet dat ik té vroeg ben zeker omdat ik niet eens zeker weet of 9juni echt mn NOD is. Ben vrij zeker niet zwanger te zijn maar toch kan ik niet wachten om te testen!

16. swimming

swimming Fanatiek lid

15 apr 2012
    2.985
    3
    38
    Nederland
    @gin gek hè dat je dat voorgevoel hebt hè? Wij gaan deze week hopelijk raak schieten. Manlief heeft er zin in. (ikke ook)

17. wonderful

wonderful Niet meer actief

Ja ons weekend kan echt niet meer kapot. Vrijdag avond ten huwelijk gevraagd Gisteren verjaardag van mijn vriend gevierd vandaag op zijn verjaardag een positest en wat ik nu even helemaal vergeet te melden maar waar ik owwww zo blij mee ben is dat Dean sinds vandaag Mama zegt. Ik ben Kei gelukkig haha:D

Symptomen, Het enigste is dat ik al een paar dagen erg misselijk ben tot kokhalzen toe verders nergens last van.

Vertellen, De vorige keer hebben we mee na de positest verteld we proberen nu te wachten want wij gaan met mijn ouders mijn zussen en mijn zwager 23 juni een weekend naar texel en willen we het daar vertellen

Inmiddels ook met de cleurbleu getest en er staat ZWANGER.:D

18. BellaNoa

BellaNoa Niet meer actief

Ik ben er ook weer, net verjaardagsfeestje gehad... Nou, natuurlijk steeds heletijd achter mn zoontje aan gehuppeld hihi... Maar steeds bij het opstaan krijg ik een steek in mijn lies, links en rechts afwisselend, misschien toch over een paar dagen ongi??

Ik wil toch ook wel weer wachten tot zaterdag of zondag... Mijn mannetje is as woensdag vrij en ik ook smiddags dat zal wel ff moeilijk zijn om me in te houden haha, maar aan de andere kant heb ik zoiets bij die CB testen dat ze dan waarschijnlijk toch nog niet kunnen meten, dus die stok houd ik maar achter de deur ;)

19. BellaNoa

BellaNoa Niet meer actief

Oh geweldig dat je zoontje nu Mama zegt... dan voel je je pas echt moeder he! Leuk idee om het op het weekendje te zeggen, dan zullen ze het denk ik vast niet verwachten... knap dat je het nog vol gaat houden tot de 23ste!

Was vandaag je nod eigenlijk dan? Dat de clearblue het aangeeft?

20. madelief123

@jandl & wonderful, jullie mannetjes zijn allebei nog vrij jong he! 10 en 13 maanden! Wilden jullie altijd al een broertje of zus vrij kort na de eerste?

Ons meisje wordt in juli 3 jaar en sinds kort hebben wij pas zoiets van, nu hebben we iets meer handen vrij voor een baby erbij.. Het wisselt natuurlijk ook wel heel erg per kindje... Ons meisje is behoorlijk druk en heeft altijd moeilijk geslapen... Vanaf 1 jaar sliep ze al niet meer overdag...

Wel leuk hoor als ze wat dichter op elkaar zitten qua leeftijd!

Deel Deze Pagina