wie ook in mei eerste ronde

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door knuffie 23, 20 apr 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jazz

Jazz Niet meer actief

Hey Kimster87 hoe gaat het met jou?? :) ben je al beetje gewend? Mensen verteld? Feestje gevierd?

2. wonderful

wonderful Niet meer actief

pag. 155

3. wonderful

wonderful Niet meer actief

Nee we hebben het nog niemand verteld hoop dat ik zolang nog kan wachten... Nu is het nog niet zo heel moeilijk omdat ik kan vertellen dat we verloofd zijn.

4. Jazz

Jazz Niet meer actief

Ja dat scheelt inderdaad! Veel last van kwaaltjes?

5. swimming

swimming Fanatiek lid

15 apr 2012
    2.985
    3
    38
    Nederland
    @meelanor wanneer is jou nod?

6. madelief123

madelief123 Niet meer actief

♥♥ nod..

♥♥meelanor (23 jaar), nod: 13 mei, 1e ronde, 1e kindje.
    ♥♥fiena26 (26 jaar), nod: 11 juni, 1e ronde, 2e kindje.
    ♥♥marisje1706 (22 jaar), nod: 3 juni, 1e ronde, 1e kindje.
    ♥♥gwoonan (22 jaar), nod: 6 juni, 1e ronde, 1e kindje.
    ♥♥clientje (27 jaar), nod: 6 juni, 1e ronde, 2e kindje.
    ♥♥gin (21 jaar), nod: 8 juni, 1e ronde, 1e kindje.
    ♥♥jandl (25 jaar), nod: 7 juni, 2e ronde, 2e kindje.
    ♥♥wonderful (25 jaar), Zwanger! 3 juni (2e ronde), 2e kindje.
    ♥♥zep (30 jaar), nod: 16 juni, 2e ronde, 1e kindje.
    ♥♥wonderwensje (21 jaar), nod: 13 juni, 1e ronde,1e kindje.
    ♥♥babyfotograaf (24 jaar), nod: 15 juni, 2e ronde, 1e kindje.
    ♥♥swimming (26 jaar), nod: 21 juni, 2e ronde, 1e kindje.

Heb even mijn NOD aangepast... misschien zijn er nog meer van wie het niet meer klopt?

7. meelanor

meelanor Fanatiek lid

29 apr 2012
    1.408
    142
    63
    Alphen, NB
    Ja idd aan de zijkant voelt beetje als spierpijn. Maar borstel zijn verder niet gevoelig

8. Jazz

Jazz Niet meer actief

@fiena26 die van mij kan wel blijven staan weet toch niet precies wanneer mn NOD is. Ik heb zo'n zin om morgenochtend te testen echt een enorme drang hahaha maar word echt mega zenuwachtig als ik eraan denk. Maar t wordt toch wel een domper als ik het morgen doe. Moet echt geduld hebben maar weet niet of t lukt..

9. meelanor

meelanor Fanatiek lid

29 apr 2012
    1.408
    142
    63
    Alphen, NB
    Volgens mijn app 28 juni :) dus duurt helaas nog even.. dus lekker klussen :)

10. madelief123

♥♥ nod..

♥♥meelanor (23 jaar), nod: 28 juni, 2e ronde, 1e kindje.
    ♥♥fiena26 (26 jaar), nod: 11 juni, 1e ronde, 2e kindje.
    ♥♥marisje1706 (22 jaar), nod: 3 juni, 1e ronde, 1e kindje.
    ♥♥gwoonan (22 jaar), nod: 6 juni, 1e ronde, 1e kindje.
    ♥♥clientje (27 jaar), nod: 6 juni, 1e ronde, 2e kindje.
    ♥♥gin (21 jaar), nod: 8 juni, 1e ronde, 1e kindje.
    ♥♥jandl (25 jaar), nod: 7 juni, 2e ronde, 2e kindje.
    ♥♥wonderful (25 jaar), Zwanger! 3 juni (2e ronde), 2e kindje.
    ♥♥zep (30 jaar), nod: 16 juni, 2e ronde, 1e kindje.
    ♥♥wonderwensje (21 jaar), nod: 13 juni, 1e ronde,1e kindje.
    ♥♥babyfotograaf (24 jaar), nod: 15 juni, 2e ronde, 1e kindje.
    ♥♥swimming (26 jaar), nod: 21 juni, 2e ronde, 1e kindje

11. madelief123

haha ik ben benieuwd of je jezelf kan bedwingen, anders lees ik het morgen wel haha ;)

12. Jazz

Jazz Niet meer actief

Haha ja tis heel erg. Wil zo graag maar is echt zo te vroeg haha en ik heb zoiets van als zelfs jandl negatief test met kwaaltjes en dichterbij NOD is t bij mij helemaal kansloos maargoed. Waarschijnlijk doe ik t niet want dat betekent dat ik tegelijk met mannetje op moet. Nu denk ik van dat doe ik wel ff maar morgenochtend denk ik daar vast anders over;)

13. madelief123

Moet is altijd zo vroeg op voor z'n werk?

14. Jazz

Jazz Niet meer actief

Nou valt eigenlijk wel mee, schaam me een beetje want ik kan iedere dag van de week uitslapen. School zat natuurlijk tegen dus heb eigenlijk vakantie en heb nog geen baantje (morgen wel gesprek) dus ik ga echt pas tussen 10:00 en 11:00 mn bed uit iedere dag! Oh ja echt erg schaam me rot.. Maar mannetje rond half 8 dus voor mij is dat heel vroeg hihi. Kijk wel even of ik in de testmood ben morgen ;)

15. madelief123

haha dat is best een luxe ;) Ik werk drie dagen in de week en sta dan om 06.00 uur op en als we vrij zijn staat de kleine er om 06.30 uur... Ik ben jaloers! ;)

16. BellaNoa

BellaNoa Niet meer actief

Haha jeeeeeeeeetje wat een heerlijk leven :p Wil trouwens niks zeggen hoor dat ik nega test... Jij kan net zo goed posi testen ;) Hihi, ben benieuwd. Ik kon t ook niet bedwingen hoor, maar inderdaad heb er nog niks aan gehad... had dus net zo goed gewoon kunnen wachten, maar het is dan gewoon je gevoel dat je er toch eentje hebt gedaan. Heb nu nog 4 testen... dus ja als ik straks een keer posi test heb ik de rest niet meer nodig, dus waarom ze dan niet gewoon verspillen hahahahah. Als ik er straks uiteindelijk nog 1tje over heb, dan wacht ik wel tot ik echt vet overtijd ben, ooooit.....

17. BellaNoa

Ik realiseer me trouwens nu, dat hele gedoe voor het zwanger worden, die spannende dagen enzo.... dat dit riedeltje echt de laatste keer is... (we willen max 2 kids). Dat is eigenlijk ook raar hihi...

18. madelief123

Ja hier eigenlijk hetzelfde....tenminste denk ik haha :)
    Dat dacht ik na de eerste ook :) Maar ik denk dat het bij twee wel goed is... Dan zit ons huisje ook vol... We hebben maar twee slaapkamers... wel mogelijkheid tot een 3e kamer op zolder. Maar daar is nog wel een verbouwing voor nodig... Dit willen we wel doen zodat je kids straks beide een eigen kamer hebben..

19. BellaNoa

Oh hier hetzelfde, ook 2 kamers! Ben eigenlijk wel nieuwsgierig hoe jullie dat gaan oplossen? Ik twijfel hier zo erg over..

20. madelief123

Nou zoiezo het eerste half jaar bij ons op de kamer...
    We willen alvast een vaste trap naar zolder maken... ik kan er staan, maar vriendlief niet.. Maar voor een kindje groot genoeg dus kan er eventueel al een kamertje maken voor de oudste..

En dan over een tijdje een nokverhoging om er een goede kamer van te maken..

Zit er ook aan de denken om straks twee op één kamer te leggen als dat lukt.. Dat kan best goed gaan, maar is natuurlijk even afwachten..

Deel Deze Pagina