wie ook in mei eerste ronde

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door knuffie 23, 20 apr 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. BellaNoa

BellaNoa Niet meer actief

Hier zit het eigenlijk dan zo.

We hebben 1 normale slaapkamer en 1 heeele grote. Manlief wil niet met schotten werken enzo dat vind ie lelijk. Nu slapen wij in de grote en zoonlief in de "kleine". Ik wil wel een babykamer maken voor de tweede omdat we dat voor de eerste natuurlijk ook hebben gedaan... Dus wil ik de tweede in de kleine kamer en tja zoonlief dan op een of andere manier even bij ons op de kamer (tijdelijk). Zodra de tweede doorslaapt en echt goed slaapt dus na een maandje of 4 dan willen we switchen met de kamers. Manlief en ik in de klein kamer en de 2 kids samen op de grote kamer en dan maken we daar een leuke kinderkamer van. Maarja ik vraag me gewoon af of dat uberhaupt wel zal gaan, een peuter en een baby op 1 kamer. Ben zo bang dat mijn zoontje snachts een keer wakker word ofzo en dan de baby pakt.... kan wel gewoon de camera mee naar onze kamer nemen natuurlijk dat ik gewoon af en toe daarop kan zien of ze slapen, maarja...

2. clientje

clientje Actief lid

2 nov 2010
    124
    0
    0
    Mijn nod kan naar 29 juni. Gelukkig is de ongi weer bijna over. En dan kunnen we weer. Vandaag ovutesten besteld bij zw & kids, dus ben benieuwd of dat iets is. Ik dacht zijn toch niet zo duur kan het altijd proberen, vind ik het niks kan ik nog altijd die dure van cb aanschaffen.

3. madelief123

madelief123 Niet meer actief

Heb je de baby nooit bij jou op de kamer gehad in het begin?

Ik weet ook niet of het hier gaat lukken omdat mijn dochtertje al een groot bed heeft en er zelf uit kan klimmen... ik vind dit ook nog een beetje eng dus weet ook niet of dat het gaat worden...

Maar jouw jongste ligt denk ik nog in een ledikant? Die zou er dan in principe niet zelf uit kunnen toch?

Is de grote kamer echt niet op een leuke manier op te delen in twee kamertjes? Of heb je nog een zolder waar je eventueel een kamer zou kunnen maken?

4. BellaNoa

Ja het is in ieder geval al fijn dat je een zolder hebt. Dat hebben wij niet. Als de tweede er is gaat ons huis in de verkoop, maarja wie weet hoelang het nog zal duren voordat ie verkocht is en we groter kunnen gaan wonen. Tot die tijd is het gewoon even roeien met de riemen die we hebben. We wilden altijd graag de kids snel achter elkaar, en dat ga ik nu niet aanpassen vanwege de woonruimte hoor... het is maar iets tijdelijks en als we straks eenmaal kunnen verhuizen kunnen ze ieder hun eigen kamer krijgen. Al heb ik van veel mensen gehoord die in dezelfde situatie zaten, dat ze daarna niet meer apart willen slapen hahah want het is natuurlijk ook gezellig. Maar dat zien we dan wel weer..

5. madelief123

Ok geen zolder lees ik :D Wij gaan niet meer verhuizen, want we wonen hier net... en het komt dus wel goed als we de verbouwing gehad hebben, maar voorlopig dus ook even aanpassen aan de situatie zoals ie is...

6. BellaNoa

Jawel mijn zoontje heeft de eerste 3 weken bij ons op de kamer geslapen. Toen snachts in zijn eigen bedje.

De eerste weken wil ik de tweede ook bij ons, dus dan slapen we er met zn 4en als zoonlief dan ook niet iedere nacht wakker is.... Ja manlief vind het praktischer om de baby gewoon bij ons te houden. maar ik heb het zo in mijn hoofd dat ik een babykamer wil maken voor de 2de, omdat ik hem/haar dan niet wil achterzetten op de eerste hahaha...

Ik weet niet of zoonlief dan nog in een ledikant slaapt. Stel ik zou nu zwanger zijn dan is zoontje bijna 2 en ik denk dat ie dan wel naar een groot bed gaat al toch? Of duurt dat nog wel langer?

7. wonderful

wonderful Niet meer actief

Huh dat heb ik dan even gemist dat jij hebt getest. is nog wat vroeg dus kan nog alle kanten op.

8. BellaNoa

Ja ik hoop het dat het nog te vroeg was... Maar veel meiden testen zoveel dagen voor nod posi met zo'n k2v5

9. madelief123

Oh oke snap ik :) ons dochtertje heeft het eerste half jaar ook bij ons geslapen dus ben het wel gewend :)

Je hebt gelijk wat betreft je zoontje! Dan is hij al bijna 2, ons dochtertje is met 1,5 naar een peuterbedje gegaan..

10. wonderful

Wanneer heb jij getest dan

11. BellaNoa

Ja dan denk ik dat ie dus gewoon vrolijk kan rondlopen snachts als ie zou willen en sochtends natuurlijk.. En dan ook naar de baby kan gaan.

Het is natuurlijk wel het meest ideale als zoonlief gewoon op die aparte kamer blijft en de beeb bij ons. Ook met de nachtvoedingen enzo dan heeft ie er misschien geen last van.

Maar die babykamer voor de 2de zit zo in mijn hoofd en ik vind het natuurlijk ook helemaal leuk om m weer opnieuw aan te kleden. De meubels blijven er wel in staan, van de eerste, maar dan wil ik qua accessoires alles veranderen.

Dus ja, heeft iemand een tip hoe ik dit dan het beste zou kunnen aanpakken?? :D

12. BellaNoa

Ik had vanmiddag gestest

13. wonderful

Hihi moeilijk is dat!

Wij hebben nog een kamer dat is nu kantoor van VL maar die gaat dan naar de kelder en kan Dean naar die andere kamer en de babykamer houden we denk ik zo maar weet nog nie zeker

14. Dinges1989

Dinges1989 Fanatiek lid

4 mei 2012
    1.478
    0
    0
    Gehandicaptenzorg
    West-friesland

Ik wil je heeeel graag een wijziging geven maar geen posi test noch menstruatie.. pff

15. BellaNoa

Ja dat is ideaal dan! Wonderful, dit beebje is volgens de chinese kalender een meisje ;) haha

16. madelief123

pffff nog niets?! Wanneer wil je nog een testje wagen?

17. wonderful

Echt ja volgens pendel ook spannend!! Maar bij Dean klopte die niet die kalender...

Ow die heb ik ff gemist dan die test van jou heb wel alles terug gelzen pff heb het ook zo druk hier op ZP hihi eigen schuld van mij....

18. wonderful

meiden ik ga naar bed

Sweet dreams...

19. BellaNoa

welterusten! En lekker dromen over het beebje in je buik ;)

20. Dinges1989

Dinges1989 Fanatiek lid

4 mei 2012
    1.478
    0
    0
    Gehandicaptenzorg
    West-friesland
    Het weekend denk ik.. wel al last van me rug sinds vanavond maar nog super witte afscheiding dus ben benieuwd.
    Normaal als ik begin van de avond rugpijn krijg ben ik savonds ongi maar nu....?

Deel Deze Pagina