wie ook in mei eerste ronde

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door knuffie 23, 20 apr 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jazz

Jazz Niet meer actief

@ jandl, wat leuk dat het een geslaagd feestje was!! Zijn je inspanningen niet voor niets geweest ;) toevallig dat er hier twee dylan/dilan 's zijn hihi

Als we het nieuws mogen vertellen zal denk ik niemand verbaasd zijn :D bij jullie?? Mijn moeder/schoonmoeder/schoonzus/vriendinnen gaan gillen denk ik hahaha. Zucht, als je er zo over nadenkt kan het niet snel genoeg zover zijn he.
    Ik heb vanmiddag een dvd gehuurd bij de bibliotheek: zwangerschap van week tot week en een aantal boeken over zwangerschap etc. Naast dat ik gewoon obsessed ben vind ik het ook gewoon heel interessant allemaal haha. Kan ik lekker wegzwijmelen

@jandl en knuffie 23 waren jullie erg ziek vorige zwangerschap?

2. Jazz

Jazz Niet meer actief

@ swimming ik zie dat je vandaag je meest vruchtbare dag hebt! werk aan de winkel?!:D

3. BellaNoa

BellaNoa Niet meer actief

@ Gin, ja hebben we niet voor niets ons uitgesloofd :)

Ik heb echt een ideale zwangerschap gehad, nergens last van gehad. In het begin merkte ik wel dat ik zwanger was aan mijn boobs, waren een beetje gevoelig, maar verder niets. Hoop dat het straks weer zo gaat. Alleen aan het eind van de zwangerschap vaak last van maagzuur. Maar alle kwaaltjes die je in het begin zou moeten hebben, heb ik niet gehad :D

@ Vertellen, ik denk dat onze omgeving niet zo heel verrast zullen zijn.. we krijgen nu steeds de vraag, en wanneer komt de tweede?? Dan vind ik het wel moeilijk om mijn mond te houden hihi maar als je eerste deze leeftijd hebben vinden mensen het schijnbaar normaal dat de tweede er weer aankomt..... maar ben benieuwd wat de reacties zullen zijn als het zover is

4. Liza28

Liza28 Fanatiek lid

24 apr 2012
    1.229
    1
    0
    Marketing & Communicatie
    Brabant
    @Jandl Hoe snel was je zwanger van jullie eerste kindje?

Nieuwsgierig, ik ben vorige week gestopt met de pil en wij gaan nu voor ons eerste kindje.. Vind het allemaal heel spannend!

5. BellaNoa

@Liza28, bij ons ging het niet zo heel snel. Ik was de eerste keer in de 9e ronde zwanger maar dat ging al snel weer mis. Daarna was het weer in de 3e ronde raak :D ging wel helemaal goed.

6. Liza28

Liza28 Fanatiek lid

24 apr 2012
    1.229
    1
    0
    Marketing & Communicatie
    Brabant
    Okay, goeie dingen hebben tijd nodig dat blijkt wel! ;)

7. Mamajens

Mamajens Actief lid

5 apr 2012
    409
    0
    0
    Oef.. Vandaag ongesteld geworden. Bijna precies 4 weken na de bevalling.. Had gehoopt niet meer ongesteld te worden maar ben blij dat het allemaal weer zo snel opgang is! Nu hopen dat ik net als vorige keer een keurige cyclus heb van 28 dagen.. Dan is het 8,9 en 10 mei leuke dagen haha!

8. Jazz

Jazz Niet meer actief

Eigenlijk best wel netjes toch mamajens? Dat het inderdaad zo snel alweer 'werkt'. Toch ook wel weer een fijn idee. Ik zou zeggen ga er lekker voor;) en hopen op een snelle positieve test

9. Mamajens

Mamajens Actief lid

5 apr 2012
    409
    0
    0
    Klopt is ook netjes!! Nu is het dan echt begonnen!

10. dilara1

dilara1 Bekend lid

25 apr 2012
    896
    1
    0
    hoi dames

wat was jullie antieconceptie eigenlijk ..
    de mijne was een mirena spiraal..
    ben benieuwd of er iemand meer over weet was je meteen ongesteld ?

11. knuffie 23

knuffie 23 Bekend lid

17 jun 2008
    731
    0
    0
    Ja dat denk ik iddd ook hor kan ik vast beetje wennen he hihi

12. Mamajens

Mamajens Actief lid

5 apr 2012
    409
    0
    0
    Ik had ook een Mirena spiraal. Heb hem bijna 9 jaar gehad. Daarna binnen een maand ongesteld, gelijk een cyclus van 28 dagen en daarna gelijk zwanger, eerste ronde dus!! Hoop dat het voor jou ook goed uitpakt! En dat t bij mij ook weer zo gaat werken nu..

13. dilara1

dilara1 Bekend lid

25 apr 2012
    896
    1
    0
    ik heb hem 3 jaar gehad en maandag eruit laten halen en vandaag ongesteld als dat het is natuurlijk heb tijdens het eruit halen en vanmiddag geen bloeding gehad..weet ook niet of dit een na bloeding is of me menstruatie..

14. Mamajens

Mamajens Actief lid

5 apr 2012
    409
    0
    0
    Kan dat het nog een bloeding is, heb dat ook gehad, kan mij alleen niet herinneren wanneer dat was. Ga er maar vanuit dat het een menstruatie is, dan kan je je ei uitrekenen uitgaande van en cyclus van 28 dagen. Als het t toch een bloeding is, kom je daar bij de 'echte' menstruatie dan achter.. Of die blijft uit.. Kan je het nog volgen?? Haha

15. knuffie 23

knuffie 23 Bekend lid

17 jun 2008
    731
    0
    0
    Ik heb bijna de eerste 12 jaar de pil geslikt migrenon en toen 3e ronde zwanger na bevalling spiraaltje gehad heeft me lichaam afgestotem dus nu jarin pil 3e jaar dus ben benieuwen wanneer ik ongesteld word of niet natuurlijk gisteren wel bloed verlies gehad maar echt minimaal nu wel rare buik en super misselijk maar das volgens mij ontpillen of een griepje me man riep al heb geen turbozaad hor moest ik zo om lachen

16. kimster87

kimster87 Actief lid

18 mrt 2012
    175
    0
    0
    Helemaal klaar voor ons meisje
    tilburg
    @ wat ik slikte Ik slikte de pil weet even niet meer welke haha das erg heb hem wel 7 jaar geslikt hihi! Heb gelukkig een normale cyclus tot nog toe! Oo denk dat ik trouwens ook maar eens een biebpas ga aanvragen vindt ik ook wel interresant van die boeken :)

17. Zep

Zep Actief lid

7 feb 2012
    446
    83
    28
    Tjonge, wat is er al weer veel geschreven.........

Wat erg als mensen zo reageren op overgewicht, zo ontzettend respectloos. Ik snap niet dat iemand het in zijn hoofd haalt om zulke dingen te zeggen......

Foliumzuur. toen ik dat kocht had ik echt een rode kop aan de kassa hahahaha.... Ik besefte dat ik nu echt ging beginnen...

Hier best wel last van lage rugpijn......... Auw....... Ik denk dat mijn ei binnenkort gaat springen.. Dus klustijd:D:D:D Spannend!!:)

18. swimming

swimming Fanatiek lid

15 apr 2012
    2.985
    3
    38
    Nederland
    @gin idd werkt aan de winkel! :)

19. knuffie 23

knuffie 23 Bekend lid

17 jun 2008
    731
    0
    0
    ja idd maarja zulke mensen zijn er hellaas he
    maar sta ik nu boven hoor teminste dat probeer ik

succes met klussen:p

20. BellaNoa

@ Swimming, werkze :p

@ Anticonceptie, ik heb ook microgynon 20 (ofzoiets) geslikt, eigenlijk pas een jaartje weer.

Ik kwam net nog een stuk of 12 doosjes centrum tegen (voor zwangere vrouwen) daar zit ook foliumzuur enzo in... Maar, zou het nog wel goed zijn? Stond verder niks op de doosjes :( Bij mijn laatste zwangerschap gebruikt, dus ong 1 a 1,5 jaar geleden.

Deel Deze Pagina