@Marisje voor jou is t spannend zeg!!! maar waarom staat je banner al opnieuw als je nog geen ongi hebt gezien???
Goedemorgen meiden! Ook ik ben een keer vroeg aanwezig op ZP hihi en dat betekent dat ik vanochtend heb getest maar je raadt het al.. Kon niet witter! Eigenlijk voelde ik me helemaal niet zo teleurgesteld omdat ik bijna zeker wist dat ie niet posi was. Ten eerste omdat ik niks bijzonders voel en het ook echt te vroeg is zeker als mn ei ook later was. Maar tuurlijk had ik liever een positest hihi. Hopelijk was t alleen te vroeg en heb ik nog kans ! Zaterdag nog maar een ookal verwacht ik daar ook niks van @woning leuk jandl riviera maison stijl. Dat hebben wij ook, die stijl dan. Riviera maison meubels zijn nogal duur! Hier ook eengezinswoning met twee slaapkamers en een vliering (geen vaste trap). Met een beeb gaat het dus prima maar met een tweede zouden we toch echt een kleine verbouwing moeten ondergaan Trouwens even iets totaal anders ik zag een keer een foto van jou jandl wat is jouw afkomst? Half indisch toevallig of heb ik dat helemaal verkeerd? Ben zelf wel half indisch @marisje jeetje jij nog steeds in onzekerheid echt vervelend. Hopelijk nog een kansje! En idd sommige meiden kunnen heel ver gaan (soms ook super bot en onaardig? Wat ik wel eens lees dan) ik ben benieuwd naar dat topic zo ff spieken
Goedemorgen ladies, Ik lees al een tijdje met jullie mee. Ik ben Kiwi en 27 jaar. Wij zitten ook in ronde 1 voor ons eerste kindje. Afgelopen april zijn wij getrouwd en een jaar daarvoor hebben wij ons eerste huis gekocht. Omdat we dat toen goed voor elkaar wilden hebben, hebben we in 2011 een geregistreerd partnerschap afgesloten. Dat hebben we in toen in besloten kring gevierd. Dit jaar, 26 april 2012, hebben we ons huwelijk gesloten in de kerk en een superdag gehad met feest!! Dus niet "dunnetjes" maar GAAF overgedaan! We wilden graag allebei na onze bruiloft naar het volgende uitkijken. Dus gestopt met de pil en mei is/was onze eerste ronde. Als de cyclus klopt is mijn NOD op 14 juni. Mag ik bij jullie aansluiten?
Goedemorgen dames, Jeetje. Heb echt heel wat bij moeten lezen! Kiwi, welkom en wat spannend allemaal! Net getrouwd, leuk hoor en nu op naar de volgende stap! Veel succes Gin, ja ik ga denk ik maandag testen of dinsdag.. Vriendlief en ik zijn die week vrij allebei, dus dat vind ik wel fijn! Kunnen we het samen doen.. Babyfotograaf, ik wist niet dat aleve niet goed was als je zwanger wilt worden als ik last heb van hoofdpijn neem ik dat altijd omdat paracetamol niet zo goed werkt bij mij! Maar dan weet ik dat want dan neem ik ze vanaf nu niet meer! Is er eigenlijk een grens met aantal PCM als je zwanger wilt worden? Woonruimte: wij hebben 2 jaar geleden ons eerste huisje gekocht. Een massionette woning, dus eigenlijk een eengezinswoning boven op een andere woning.. 4 woonlagen, 2 slaapkamers en een zolder die al verbouwd is naar een 3e slaapkamer dus genoeg ruimte maar toch willen wij over 2 jaar ongeveer graag verhuizen naar een woning met tuin.. We hebben nu een inpandig dakterras van 10 m². Straks vergadering VVE hopelijk mogen we de laatste ramen enkelglas vervangen voor dubbelglas!
@kiwi welkom hier! Ik had je idd al een x voorbij zien komen Super leuk zeg huisje, getrouwd en nu voor een beeb! Spannend he. Houd ons op de hoogte @wonderwensje voor jou dus ook nog een weekje wachten. Spannend!!
@kiwi, welkom! Gefeliciteerd en nu op naar een beebje! Helemaal leuk! @gin, kon je het toch niet laten hihi... Nou houd de moed erin want je kunt over een paar dagen gewoon nog een keer testen @marisje, ik schreef ook tweeondereenkapje haha. Een lief, klein, schattig huisje.. Zijn niet altijd van die kasten hoor Zie dat de Riviera Maison stijl in is, hebben wij ook haha
Haha nee kon t niet laten stom he?? Hoe bedoel je geen geduld. Nog een paar dagen wachten inderdaad jou lukt t wel he. Stond je kleine meid alweer vroeg aan je bed of ben je op t werk
Geen idee vanzelf gegaan.. zal ff een andere maken als ik thuis ben, op me werk is dat niet zo slim hihi
Jawel went wel, maar soms zou een keertje uislapen ook wel lekker zijn haha.. Het enigste waar ik toch een heel klein beetje tegenop zie zijn straks weer de gebroken nachten en een kleine meid die overdag niet meer wil slapen... Kan ik zelf ook niet even bijtanken haha.. Zal ook vast wel weer goedkomen en het is maar voor een bepaalde tijd Ik ga nu eens even wat boodschappen in huis halen. Denk tot vanavond!
♥♥ NOD♥♥ ♥♥wonderful (25 jaar), Zwanger! 3 juni (2e ronde), 2e kindje. ♥♥marisje1706 (22 jaar), nod: 3 juni, 1e ronde, 1e kindje. ♥♥jandl (25 jaar), nod: 7 juni, 2e ronde, 2e kindje. ♥♥gin (21 jaar), nod: 8 juni, 1e ronde, 1e kindje. ♥♥fiena26 (26 jaar), nod: 11 juni, 1e ronde, 2e kindje. ♥♥wonderwensje (21 jaar), nod: 13 juni, 1e ronde,1e kindje. ♥♥Kiwi1405 (27 jaar), nod: 14 juni, 1e ronde, 1e kindje ♥♥babyfotograaf (24 jaar), nod: 15 juni, 2e ronde, 1e kindje. ♥♥zep (30 jaar), nod: 16 juni, 2e ronde, 1e kindje. ♥♥swimming (26 jaar), nod: 21 juni, 2e ronde, 1e kindje. ♥♥meelanor (23 jaar), nod: 28 juni, 2e ronde, 1e kindje. ♥♥clientje (27 jaar), nod: 29 juni, 2e ronde, 2e kindje. 1 zwanger, 3 negatief getest, 8 nog niet bekend zo de lijst is weer even up to date @Kiwi welkom! van harte gefeliciteerd met jullie trouwen! en dat de lijst maar mooi roze mag worden!
Thnx meiden voor het hartelijke ontvangst! Spannend hoor zo na ons huwelijk. Al behoorlijk wat gerommel gevoeld de afgelopen dagen.. Vraagje.. zouden jullie testen as. zondag met "waarschijnlijke" NOD op 14 juni? Ik heb speciale testen van Zwanger & Kids extra gevoelig. Op verpakking staat 6 dagen voor NOD. @babyfotograaf, thnx voor het vermelden op het NOD lijstje
Ben benieuwd naar dat topic ga zo ff kijken. @Marisje, Jaa het kan zeker!!! @Kiwi, Nog gefeliciteerd met je trouwen! Welkom hier en Succes! leuk he zon nieuwe stap. @Gin, Haha erg is dat he dat wachten die nega test wil idd nog niets zeggen nog ff geduld pfff heel makkelijk gezegd want ik had dat ook niet hoor Hier was het vannochtend ook 6 uur ik kan er toch echt niet aan wennen iedere ochtend denk ik neee niet nu al ben moe maar zodra ik het kamertje van mijn zoon binnen loop en hij in bed staat met n big smile is het alweer over *smelt*
hoi kiwi welkom wij wonen ook in een eengezinswoning met 3 kamers en geen zolder. de twee kids zijn nu al heel blij dat ze de grote kamer mogen delen ze zijn allebei in de winter yarig 3 weken na elkaar dus dat word een mooie verjaardags verassing voor hun. allebei de kids heb ik nooit bij me gehad vond ik ook niet fijn wou dat ze meteen wennen aan eigen kamer ik zelf kan ook niet slapen als die bij ons slaapt dan let ik de hele tijd op en blijf ik wakker.. mag ik ook op de lijst word 27 jaar nod 27 juni 3e kindje
Wij wonen in een 2 onder 1 kap. Vriendlief heeft deze zelf gebouwt wij hebben aan ruimte geen gebrek. Wij hebben 4 verdiepingen Kelder, Woonkamer, Slaapkamers, Zolder. Owja ook nog een Garage. Dean heeft de eerste 3 weken bij ons geslapen en ik vond het heerlijk.. De volgende komt weer de eerste paar weken bij ons op de kamer.
♥♥ NOD♥♥ ♥♥wonderful (25 jaar), Zwanger! 3 juni (2e ronde), 2e kindje. ♥♥marisje1706 (22 jaar), nod: 3 juni, 1e ronde, 1e kindje. ♥♥jandl (25 jaar), nod: 7 juni, 2e ronde, 2e kindje. ♥♥gin (21 jaar), nod: 8 juni, 1e ronde, 1e kindje. ♥♥fiena26 (26 jaar), nod: 11 juni, 1e ronde, 2e kindje. ♥♥wonderwensje (21 jaar), nod: 13 juni, 1e ronde,1e kindje. ♥♥Kiwi1405 (27 jaar), nod: 14 juni, 1e ronde, 1e kindje ♥♥babyfotograaf (24 jaar), nod: 15 juni, 2e ronde, 1e kindje. ♥♥zep (30 jaar), nod: 16 juni, 2e ronde, 1e kindje. ♥♥swimming (26 jaar), nod: 21 juni, 2e ronde, 1e kindje. ♥♥dilara1 (27 jaar), nod: 27 juni, 2e ronde, 3e kindje ♥♥meelanor (23 jaar), nod: 28 juni, 2e ronde, 1e kindje. ♥♥clientje (27 jaar), nod: 29 juni, 2e ronde, 2e kindje. 1 zwanger, 3 negatief getest, 9 nog niet bekend @Dilara, je staat erbij hoor!