Vrijdag of zaterdag denk ik maar ik snap het niet meer.. Ik had zondag avond of maandag ongi moeten worden maar dat is in geen velden of wegen te bekennen, behalve de rugpijnen 18,19,20 mei heel veel rugpijn gehad ging uit van mn ei, maar afgelope donderdag stugge doorzichtige sliert slijm (yum) als dat me ei was heb ik m gemist.. was namelijk ziek. Maar 14 dagen daarna zou ik dus volgende week do me nod moeten zijn maar San is ie ineens 38 ipv 28 dagen??
@marisje, ja lastig! een sliert hoeft natuurlijk niet altijd te zeggen "hallo ik ben je ei en ik ga springen of ben gesprongen", kan natuurlijk iets anders zijn geweest...zou anders als je vrijdagochtend nog geen ongi hebt dan nog een testje wagen? en als t dan weer paar dagen weg blijft nog een testje??
@Gin, @Char, Welkom en Succes! @Julia, Gezellig welkom bij de club @Kiwi, 2voor5 van de KV zijn goed die andere nog nooit gebuikt. 6dagen voor NOD heb ik zo me vraagtekend bij @Jandl, Ik hoop dat het niet door zet meis! @Marisje, Hoelang ben je al gestopt met de pil dan?
@ Gin, vroeg uit je bed went wel hoor.. Ik was ook altijd een uitslaper, nu is het helaas een half jaar geleden dat ik voor het laatst heb uitgeslapen haha. Ik zag dat je had getest, jammer dat ie nega was. En gezellig een dagje Den Bosch hihi, al moet ik zeggen als ik ga shoppen ofzo dan ga ik zelf bijna nooit hier de stad in... En bedankt dat jullie allemaal zo positief zijn hihi, al ben ik dat zelf eigenlijk niet zo. Nee nog geen veeg bloed, gewoon een rood slijmsliertje zeg maar. Maar heb nu ineens ook heel erg veel afscheiding, voel het er zo uit lopen, ja sorry hoor haha... Dus ik verwacht wel dat het gaat doorzetten @ alle nieuwe, welkom hier op het gezelligste forum
@babyfotograaf hahaha moest echt lachen 'hey hallo ik ben je ei' stel je voor, zou wel handig zijn zo'n stemmetje @jandl ik snap dat je er zelf niet zo meer in gelooft maar toch kan het nog! En idd gezelligste forum
Kinderkamer van lief en kinderwagen heb ik al, van bugaboo.. die gaat dan naar de tweede maar dan wel met andere kleur bekleding als dat ie nu is
Jazeker.. wij zijn er al uit. Hebben de kinderkamer, kinderwagen en box al bij baby dump uitgezocht. Hopelijk zijn ze tegen de tijd dat we ze nodig hebben, nog in assortiment Haha.. Gelukkig allebei dezelfde smaak..
Wij hebben wel al gekeken bij babydump maar nog niet voor vast gezegd tegen elkaar dat wordt hem ofzo.. Volgende week zijn we vrij en dan gaan we naar babydump nog een keer en Babypark en dan willen we echt goed gaan kijken wat we willen nemen mocht het zover zijn Jandl, heb je een plaatje van die kinderkamer van lief?
Wij hebben samen afgesproken dat we pas naar babypark gaan als ik zwanger ben. We hebben samen (ik meer hihi) al op babypark.nl gekeken. Wil graag een hoog glans witte babykamer en de bugaboo donkey. Kamertje willen we wit maken (muren zijn nu crème) en mijn sluier gebruiken voor boven het wiegje. Ik wil dan in zilverkleur een gedicht op de muur maken die net boven het wiegje uitkomt. Het lijkt me geweldig om naar babypark te gaan. Ik weet zeker dat ik er binnen 3 weken ben na een positieve test haha. Ik lijkt wel gek als ik zie wat ik allemaal al besloten heb terwijl ik nog niet eens zwanger ben!
ik probeer niet al teveel op de zaken vooruit te lopen, wel zijn we t aardig eens over de meubels. vriendlief wil geen hele witte meubels, al vind ik dat nog afhangen van hoe we de muren doen, als die felgekleurd en redelijk druk zijn dan zijn witte meubels wel zo makkelijk en rustig, maar denk dat de muren niet zo heel druk worden hihi, dus dan hebben we liever de meubeltjes in een hout/grijstint (bijv. de greystone kinderkamer ), die vinden we allebei leuk! kinderwagens geen idee, als t maar in de kofferbak van mn aygo past vriendlief heeft wel grote auto met grote kofferbak, maar mn aygo is lekker zuinig en makkelijk in elk klein gaatje te parkeren haha, dus dat is wel mn grootste eis hoeft niet perse bugaboo te zijn, mura, mutsy of quinny is ook prima liefst een quinny, maar dat is dus afhankelijk of t gaat passen (de reiswieg kan op de achterbank dus die hoeft niet perse te passen haha, dat gaat toch nooit lukken!) ik weet daarentegen wel al precies op welke plek wat komt te staan qua meubels hihi, en muren heb ik wel ideeen over, maar dat zal vast nog veranderen (of anders is vriendlief t er vast niet mee eens.....)
Ik heb geen plaatje van de Lief kamer, moet je maar eens kijken op lief! online | babykleding, kinderkleding & meer | lief! lifestyle Mijn schoonzusje heeft voor haar dochtertje een kamertje van pipstudio, ook hartstikke leuk... zoonlief heeft nu een kamer van disney tigger, daar kan ik wel een foto van sturen. Heel neutraal kamertje...
@Jandl, leuk kamertje! Ook die spulletjes van Lief vind ik helemaal leuk! Hier helaas geen ruimte voor een babykamer dus daar hoef ik niet naar de kijken.. alleen een wiegje en ledikantje haha Wat voor een wagen ik wil weet ik ook nog niet... eerst maar eens even afwachten tot ik zwanger ben... wie weet krijgen we wel een tweeling
Als ik straks weer een tijdje zwanger ben van de tweede, gaat de hele disney tigger verzameling op marktplaats hihi... zelfs het wiegje. Kan ik weer opnieuw beginnen met inrichten
Haha ja die lamp......... zit een heel historie achter Ik was samen met mijn schoonzusje zwanger en zij had ooit een keer geroepen dat ze die lamp zo leuk vond. Nou, ikke eigenlijk niet, vind nijntje namelijk walgelijk! Kregen we toch allebei die lamp van onze schoonouders Ik had mijn kamertje in Disney Tigger en ik wilde dat ook zo laten... ga ik toch geen nijntje tussen zetten. Haha ja ondankbaar krengetje he, waren misschien toen ook de hormonen, je wil het gewoon perfect hebben dan. Maarja... het was natuurlijk ook zo lullig om die lamp in het berghok te zetten Pff heb nog 5 maanden over die lamp zitten zeiken tegen mn mannetje haha... En nu..... ben ik er echt zo blij mee! Hij geeft hartstikke rustgevend licht, we hebben nooit de grote lamp aan, altijd nijntje