Chybou goede oogst he! Maar je spreekt over belde naar Genk. Waar zijn jullie in behandeling? In Genk zelf? Ben zelf ook van Limburg...
We waren nog even aan het denken of 24 follikels, 17 eicellen en 8 bevruchtingen goed was... (Je ziet het zo snel minder worden) Maar we zijn blij! Vrijdag de 13e wordt onze dag!
Wij zijn in behandeling bij Geertgen in Elsendorp. Zij maken gebruik van het IVF lab van het ZOL in Genk. We hebben daar de terugplaatsingen. Wij zijn helemaal niet van Limburg We wonen in Twente. We zijn gewoon gek op lang in de auto zitten. Haha! Ken je het ZOL VMiss?
Muppet, je bent weer begonnen. Succes! MissQ, klinkt erg voorspoedig! Spannende dagen komen eraan voor jou! Chybou, dat is goed nieuws hoor!! Hoop dat Lieve goed haar rust pakt, erg belangrijk. Tis niet niks zo'n punctie. Genk als in Belgie? Daar ben ik vlakbij (Peer) net een weekje op vakantie geweest
@ cm89 --> Ik hoop ookecht dat ik zo verder kan zodra ik terugkom uit Italië. Ik geloof echt dat mijn cyclus weer goed is door de acapunctuur. Normaal verga ik ook van de pijn als ik ongesteld ben, nu heb ik nergens last van en vergeet ik zelfs dat ik ongesteld ben... Als je een behandeling vóór de punctie afbreekt, telt deze niet mee als poging. Na de punctie ben je 1 van de 3 pogingen kwijt. Wat moet het vreselijk zijn om al 2 miskramen gehad te hebben meis... @ Chybou--> Niet gek dat je zenuwachtig en niet jezelf bent over/door alles. Je maakt dit niet 'standaard' mee ofzo toch? Goed dat je afleiding zoekt in wat dan ook (nu dus poetsen) dat vind ik steeds ook erg fijn! @ Tat76--> Herkenbaar verhaal.. ik heb ook al 3 mislukte terugplaatsingen gehad. Deze maand ook nummer 4. Ik mag er maar 1 door het SET protocol van het Vu en daar baal ik onwijs van... Wanneer heb je je cryo ongeveer? @ Timon--> Nou je durft meer dan ik met prikken.. Ik doe alleen maar mn handen voor mn ogen en hij doet alles En ik lig maar van au au au! Nog een weekje... spannend joh!!! @ All--> Nog meer meiden onder behandeling in het VU hier? En nog meer die aan acapunctuur doen oid? Ben benieuwd... Liefss en XxM
Lieve meiden, Even een ego-update: Vandaag de echo gehad en wat we niet meer verwacht hadden, is toch gebeurd: er zitten ineens 6 follikels van 12 mm! Ik zei dat links zo gevoelig was en af en toe echt pijn deed en toen ze keek zagen we ineens 4 follikels zitten!!! Ik wist niet wat ik zag... Rechts zitten er ook 2 of 3, het aantal kon ze door de grote niet zo goed zien, maar zeker 2... Ongelooflijk! Dus nu word ik zo gebeld met hoe nu verder. Sowieso nog doorspuiten en waarschijnlijk die andere 3 opgeven, de grootste was al 24 mm. Wanneer ik de punctie heb, hoor ik waarschijnlijk zo, maar dat we een punctie gaan doen is nu wel zeker!
chybou een hele afstand dus Ik woon kortbij genk Wel gek eigenlijk dat geertgen met Genk samenwerkt ( zo'n grote afstand)
Angelica ik zie dat je een maandje rust hebt genomen. Ik hoop dat het juni raak zal zijn Je hebt nu toch ook wel echt verdient heh
wondertje dat is lief van je. Ik ga me klaarstomen voor mijn eerste IVF. Ik lees dat je ook weer een gesprek aangaat voor een brusje
Thanx meiden, ben zooo blij! Ik weet wel dat we er nog lang niet zijn hoor, maar wat dit betreft is het wel een flinke opluchting!
Ja klopt Angelica we gaan over een aantal maandjes weer voor een brusje. Heb je ff een pb gestuurd aangezien ik niet weet of je me herkent onder deze nickname
Doortje goed nieuws meid!!! MariaC, ook in het LUMC hebben ze dit beleid, echter nu er al een aantal mislukte pogingen zijn geweest, willen ze dan toch een uitzondering maken. Waar we erg blij mee zijn natuurlijk. Deze maand dus DET Morgen hoor ik hopelijk of er een eitje is gaan groeien, wanneer ik dan mn pregnyl krijg en wanneer we weer mogen. maar het is dus waar dat ze in het VU gewoon een emmy weggooien omdat ze er maar 1 tp?! Ik kan daar echt niet bij. Zeker niet als je ziet hoeveel pijn sommigen van ons hebben gehad om die eitjes te verkrijgen. het zal verdorie je alleerlaatste poging zijn en dat ontnemen ze je dan gewoon...bah!