wie ook in mei/juni'11 ivf/icsi behandeling of cryo tp?

Discussion in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' started by welcomehome, Apr 11, 2011.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Tat76

Tat76 Fanatiek lid

Jan 20, 2011
    1,288
    0
    36
    Vancouver
    dat is wel een aardig eindje tuffen MariaC vanuit Noord Holland ;)

2. Doortje25

Doortje25 Fanatiek lid

Jul 25, 2010
    4,056
    884
    113
    Hier plaatsen ze ze ook per 1 terug, tenzij je ouder bent dan 35.
    Maar ze vriezen ze ook per 1 in, dus dan wordt er niets weggegooid gelukkig!

3. maritu

maritu Actief lid

Jun 15, 2010
    135
    0
    0
    NULL
    NULL
    Meiden, sorry, ik breek even in met een ego-bericht!

Ben hier een week niet meer geweest. Drukdruk en ook bewust wat afstand genomen om mijn ww wat makkelijker te laten verlopen. Ging goed. Tot vanochtend...
    Ik werd vroeg wakker met ongi-gevoel. Geen bloed, maar ook geen gevoelige boobies meer zoals ik tot gisteren wel had. Ongi-gevoel komt en gaat zodat ik slinger tss. hoop en wanhoop.
    Net naar de wc geweest. Guess what?! Kleine rode sliertjes!!:$:(:( Met ook wat doorzichtig slijm. (tja, kan het niet anders beschrijven, sorry)
    Ik weet nu echt niet wat ik er van moet denken. Mijn ongi begint normaal altijd eerst met bruin. Zou dit nog innestellingsbloed kunnen zijn? Of kan mijn ongi door de IVF er nu anders uitzien?
    Ik heb KV-testjes gehaald vanochtend. Zou ik er vanavond al 1 wagen? Normaal pas zaterdag testen, maar omdat ze in het weekend geen zwangerschapsbloedtesten doen in het zh mag ik morgen al komen voor bn.

Graag jullie mening. Wat is dit toch telkens een helletocht!:x

Sorry, voor dit ego-bericht. Lees zo snel mogelijk bij, beloofd!

4. daffie76

daffie76 Fanatiek lid

Maritu; ik zou gewoon een test doen, heb je meteen zekerheid.
    Rode sliertjes klinkt voor mij niet helemaal goed, maar je weet natuurlijk nooit. Voor een innestelingsbloeding lijkt het me een beetje laat.:( Tot wanneer heb je de utro moeten gebruiken? Die kan een ongi ook tegenhouden.
    Dikke knuffel

5. MariaC

MariaC Fanatiek lid

May 4, 2008
    2,185
    56
    48
    Female
    Education
    Noord Holland
    Jaaa... maar ik heb het er voor over:)

6. maritu

maritu Actief lid

Jun 15, 2010
    135
    0
    0
    NULL
    NULL
    Daffie76, heb net een testje gedaan : OMOwit!
    Game over, lijkt me. Ben nog steeds aan de utro.
    Morgen BN. Aaargh, heb er zo de pest in!!

zucht

7. Tat76

Tat76 Fanatiek lid

Jan 20, 2011
    1,288
    0
    36
    Vancouver
    balen maritu :( het was je zo gegund en dit gevoel is zoo klote! Dikke knuf!

uiteraard Maria! Maar voorlopig heb je gelukkig nog net zoveel emmies op je wachten als ik :) Dat is een goed vooruitzicht toch?

8. Char1983

Char1983 Fanatiek lid

Feb 19, 2011
    3,447
    21
    38
    Female
    Noord-Brabant
    He meiden!

Zo ben er ook weer eens een keer...Was er even wat minder omdat ik er echt helemaal doorheen zat...

Even bijlezen hoor gaat zo snel hier...

@ Tat...he meis heb jou hier ook even niet gezien hoe is het? Morgen fm zie ik?

@ Maritu Wat balen voor jullie zeg! van mij ook een dikke digi knufff...

@ Doortje Wat fijn dat ze gegroeit zijn! Super goed nieuws!

@ Strijkkraal jij bijna de tp zie ik op het lijstje staan? Spannend!

@ Timon hoe is het met jou lieverd? Lukt het met spuiten want dat moest je even zonder je man doen toch?

@ Maria zie dat je lekker op vakantie gaat..er even tussenuit zal je vast goed doen....Wanneer mogen jullie weer verder?

@ Sabine hoe is het meis? Heb je al last van de kwaaltjes en wanneer heb je de eerste echo?

@ Gemma (helaas) welkom hier...En hoe is de intake verlopen?

Zie ook dat er dames zijn die vandaag een echo/fm hebben gehad hoe is bij jullie gegaan?

@ ego dacht dat ik vandaag eindelijk ongi was geworden begon licht verlies te krijgen maar nu is het weer over...pfff dat wachten...wil gewoon weer verder.

@ iedereen ben voor iedereen druk aan het duimen hoor!

9. Danielle81

Jun 2, 2010
    29
    0
    0
    NULL
    NULL
    Maritu, wat k*t zeg! Heb er geen andere woorden voor.. Sterkte meid!

Doortje, wat goed om te horen!! Op naar de punctie!!
    Ik mag morgen weer heen:(. Ben benieuwd hoe het nu verder gaat.

Chybou, wat fijn dat er 8 bevrucht zijn! Voor jullie dus ook spannende weken! Succes!

10. daffie76

daffie76 Fanatiek lid

Maritu; das verschrikkelijk balen meid....weet niet zo goed wat ik moet zeggen, het blijft gewoon k%%^%^&:x

11. sonne

sonne Actief lid

Dec 7, 2010
    236
    22
    18
    NULL
    NULL
    He dames,
    Lang geleden. Jeetje, wat wordt er tegenwoordig veel geschreven! Ga eens kijken of ik wat kan reageren.

Eerst Maritu: heeeele dike knuffel!!! Wat erg... Heel veel sterkte.... ben stil.

Maria, wat jammer dat we elkaar hier weer tegenkomen, dat was niet de bedoeling. Ik heb ook al contact gezocht met Dusseldorf. Als deze poging weer niet lukt gaan we daar heen voor iig een second opinion. Maar hoe ze bij jou et je cryo's omgaan blijf ik echt belachelijk vinden!! Ik ga deze keer ook weer acupunctuur doen. De eerste ker in mijn leven dat mijn cyclus gewoon 28 dagen was was toen ik acupunctuur deed.... Fijne vakantie, lekker even niks!

Chybou, wat een goed nieuws! Fijn dat die punctie er op zit, jammer dat het tegen viel. En wat absurd, die artsen bij jou! Pfoe, zou daar ook we van in de stress raken! Sterkte voor Lieve en veel plezier met de terugplaatsing morgen!

Muppet, succes met het prikken! Fijn dat de start er weer vanaf is!

Doortje, oh, wat een opluchting zeg! 'Fijn' dat je een punctie hebt.

Timon, fijn dat je weet wanneer je kan beginnen. Nog even genieten van een hormoon-, medicijn- en spuitloos bestaan!

Hier tel ik de dagen af, zaterdag gaat de Decapeptyl er weer in. Gisteren heeft Sonneman de medicijnen opgehaald en in de koelkast gelegd. Ik vermijdt de groentela nog maar even, wil die hoop hormonen niet zien liggen. Ik spuit altijd zelf, wil op de een of andere manier toch de controle hebben geloof ik... Wil daarnaast ook weg kunnen gaan zonder man, niet te afhankelijk zijn. Mijn allereerste Deca was ik in het buitenland met vriendinnen, dus had toen al gelijk flinke exposure... In die poging zijn er nog een paar keer geweest dat Sonneman er uberhaupt niet was. Deze keer is hij vanaf dag twee ook weer een kleine week weg voor zijn werk. Ach ja, zo is het nou eenmaal. Uiteindelijk kost die hele handeling toch ook maar een paar seconden. Ik ben nu veel aan het werk. Vind ik wel lekker, wat afleiding en de dagen gaan snel. Als ik niks te doen heb hik ik er alleen maar tegenaan.
    Nou dames, succes met alles en een extra knuffel voor Maritu.

12. welcomehome

welcomehome Niet meer actief

char alles gaat goed heb wel last van kwaaltjes maar die neem ik allemaal voor lief ik heb dinsdag me echo gehad alles gelukkig goed en het termijn klopte ook dus 21dec is de datum

hoe is het met jou? zie dat je ongie niet ecbt door zet wat vervelend wat je wilt toch verder heel veel succes

13. Char1983

Char1983 Fanatiek lid

Feb 19, 2011
    3,447
    21
    38
    Female
    Noord-Brabant
    @ Sabine ja snap dat je die kwaaltjes allemaal maar al te graag voor lief neemt dat heb je wel over voor jullie wondertje! Ben echt super blij voor jullie! En fijn dat alles goed gaat.

Ja pfff die stomme ongie die wil niet echt doorzetten...dus kunnen we ook maar niet verder dus echt balen...Verder doe ik me best om positief te blijven al valt dat niet echt mee...

Geniet van je zwangerschap meis!

14. maritu

maritu Actief lid

Jun 15, 2010
    135
    0
    0
    NULL
    NULL
    Meiden, bedankt voor jullie knuffels. Doen toch wel deugd, al zijn ze digi!;)

Marituman gelooft niet in de OMOtest. Was met dun namiddagurine en bovendien 2 dagen te vroeg, zegt ie. Ach, vind het wel lief van hem, dat ie er wil in blijven geloven. Krijg ook telkens een angstig vragende blik als ik uit de badkamer kom. En eerlijk, het blijft bij wat ienimieni rood bij het afvegen; niets op het maandverbandje te bespeuren. Het is verleidelijk om stiekem toch nog een sprankeltje hoop levend te houden, maar denk dat ik dat beter niet doe.:(

We hebben het ook al eventjes over een volgende (verse, weer geen cryo's) poging gehad. En misschien gelijk een 2de opinie elders vragen.
    Toch vreemd dat je al snel na de eerste shock aan een nieuwe poging durft denken, niet? :(

Morgen meer nieuws en dan reageer ik op jullie trajecten, hoor. Nu even niet, sorry hiervoor!:)

Enfin, morgen vroeg op voor BN, dus snel bed in!

Weltruste, meiden!

15. Timon

Timon VIP lid

Sep 4, 2008
    10,015
    0
    0
    Gelderland
    Tat, ik heb nog 3 eskimo's, maar kan deze alleen ontvangen met een gestimuleerde poging.

MissQ, goed nieuws! Zaterdag de punctie, succes!

Chybou, mooie score! Morgen al je tp. Succes! Fijn dat het al wat beter gaat met Lieve. Laat ze maar rustig aan doen.
    Ik lees dat jullie gek zijn op lange autoritten. Nou, veel plezier...:$

Muppet, welkom.

Maria, jij angsthaas! ;) Jullie zijn ook al gek op de snelweg... :$;)

Doortje, wat hebben jullie geweldig nieuws! Wat een wonder... Zie, je eigen gevoel volgen na deze fm.;)

In het UMCU doen het het net zo.

Maritu, ik lees dat je borsten niet meer gevoelig zijn. Herkenbaar.:( O, je heb getest... zwaar balen!!! Dikke knuffel!

Lieve Char, het spuiten laat nog enkele weken op zich wachten. Ik moet sowieso eerst ongi worden en door een ander schema (zie banner) komt het precies goed uit met aanwezigheid manlief.

Danielle, veel succes morgen!!!

Sonne, je bent er weer.

Sabine, fijn dat alles volgens het boekje gaat. ;)

Vandaag bij iemand geweest die aangaf dat mijn bms te zuur is. Daardoor stoot het de emmy's af. Ja, hoe word je dan zwanger? Toch maar eens contact opnemen met de gyn. Je weet maar nooit, want anders kan ik dus eindeloos in de mm blijven en dat is niet waar mijn voorkeur ligt.;)

16. MissQ

MissQ Fanatiek lid

Jun 3, 2006
    4,824
    1
    0
    Hebben jullie dat ook meiden, net voor de punctie zo'n zwaar gevoel onderin je buik? Lijkt een hele lichte zeurderige pijn. Zou dat kunnen komen dat je eileiders vol zitten? Heb er rechts namelijk veel meer "last" van dan links.

17. Char1983

Char1983 Fanatiek lid

Feb 19, 2011
    3,447
    21
    38
    Female
    Noord-Brabant
    @ MissQ ik had idd ook last van mijn onderbuik voor de punctie maar daarna ook kwam omdat ik er best een aantal had...Suc6 morgen met de punctie!

@ Timon sorry niet goed gelezen...Wel fijn dat hij dan kan spuiten voor je.En betreft de bms zou idd even contact opnemen met je Gyn.

18. Char1983

Char1983 Fanatiek lid

Feb 19, 2011
    3,447
    21
    38
    Female
    Noord-Brabant
    Ow en bij mij heeft me ongie zich eindelijk laten zien ben nooit zo blij geweest! 23 mei echo afspraak en dan hopelijk snel de cryo tp plannen!

Fijn weekend allemaal!

19. MissQ

MissQ Fanatiek lid

Jun 3, 2006
    4,824
    1
    0
    Dat we soms zo blij kunnen zijn met een ongesteldheid he! Ik heb het nu ook 2 x gehad dat ik mega blij was! Op naar de 23ste, moet een mooie echo worden voor je, want dan zijn manlief en ik 10 jaar samen!

20. VMiss

VMiss Bekend lid

Nov 24, 2010
    826
    0
    16
    NULL
    NULL
    CHAR WAS ook zo blij toen ik mijn ms kreeg! Succes meid.

Miss Q succes morgen zie dat je pu hebt!

Ik morgen fm (cryo), hoop dat het allemaal niet meer te lang gaat duren ;)

Share This Page