Goede morgen meiden! @Minnie Mouse (helaas) welkom hier...Veel succes maandag met jullie eerste echo! spannend allemaal he? @ Vmiss meis ik duim voor je hoor! pfff hoop het zo voor je dat je snel de tp hebt! Wij hadden ook gevraagd voor 2 maar dat mocht ik weer niet de eerste keer ookal niet...ze vinden me te jong (28) Gaan jullie nog iets doen vandaag?
Vmiss, dan lopen we gelijk! Ik heb vr ook tp en van 2 ja Timon, was er vroeg bij vandaag. Mijn zus was over uit London en hebben we naar Schiphol gebracht. 1 voordeel, we zijn klaar met alles voor vandaag! Alleen om 5 uur mn pregnyl laten zetten, vanmorgen mn laatste puregonprik gezet, en dan naar vrienden voor een etentje. Zo maar even joggen denk ik en dan misschien in bad met een boek...hmmmm! Goed weekend allemaal!!
Snelweg huh?? Ohh wat een descovery Timon, over je BMS, goed om dat uit te laten zoeken. Al het leed in de MMM moet wel leed met een mogelijk einddoel zijn! Potdikkie!
Maria, zit je niet veel op de snelweg om naar het zh te komen? Ik kan niets vinden over de zuurgraad in de bm, wel genoeg over de bmsmond. Daar hoef ik me niet druk over te maken ivm ICSI, we gaan daar al langs.
Oh lieve Skat, ik rij nu ook al vaak 220 km per dag... van Opmeer, naar Amsterdam, dan naar Utrecht en dan naar Leusden en weer naar OPmeer... Dan weer naar Haarlem en... arrghhh... Oh dus in die zin ben ik idd echt gek op de snelweg Klopt dat je dr zo langsgaat... Ik moet zeggen dat ik nooit heb gehoord van een foute zuurgraad van het BMS...
Jeetje, doe jij graag aan een rondje Nederland? Ik heb er ook niet eerder van gehoord, maar wil dit toch proberen duidelijk te krijgen. Het kan met een gen te maken hebben.
He dames, Wat wordt er veel geschreven zeg, en wat is iedereen actief!! Ik vanaf vandaag ook eindelijk, vanmorgen mijn eerste Deca gezet Ik zag er heel erg tegenop, maar blijkbaar leer je het prikken niet af, het viel erg mee. Nu maar hopen dat ik, net als vorige keer, geen last krijg van bijwerkingen. Toch wel weer fijn dat we weer begonnen zijn....
VMiss, spannend hoor! Hopelijk is alles goed en gaat de terugplaatsing door! Tat, jij ook al vrijdag, spannend! Zou wel super zijn als jullie gelijk liepen. Als bij mij alles goed gaat en er een embryo ontstaat, heb ik donderdag de tp, dus dan kunnen we met zijn allen gespannen op het wachtbankje! Char, jammer dat ze zo streng zijn he, met 2 terugplaatsen. Volgens mijn arts heb je wel iets meer kans op een zwangerschap, maar als je nog zo jong bent, is sowieso de kans groter op een (goede) zwangerschap, zei ze... Tja, feitelijk gezien misschien wel, maar in de praktijk blijkt toch geregeld wat anders! Timon, ik had ook nog nooit iets gehoord over het bms dat te zuur kan zijn. Hoe ben jij erop gekomen? Goed dat je het eerst wilt laten uitzoeken, het zou zonde zijn van je cryo als het achteraf aan je bms blijkt te liggen. Kunnen ze er eventueel dan wel iets aan doen, of weet je dat nog niet? Minniemouse, welkom! Succes maandag met je 1e echo! Ben je er erg gespannen voor? Zo Maria, jij zit zeker veel op de weg! Zou mijn hobby niet zijn... haha! Sonne, nee volgens mij verleer je dat prikken ook niet, helaas! Soms zie ik er wel tegenop, de Deca is soms zo pijnlijk, maar ik merk wel dat ik nu een goede manier heb om ze te zetten. De Deca met het scherpe kantje onder, zodat die als eerst je huid raakt. Dan voel ik er bijna niets van! Gisteren de laatste Puregon gezet en vanavond de laatste Deca! Om half tien moet ik de Pregnyl zetten, ik zie wel een beetje op tegen het mengen en de pijn die de prik schijnt te doen... Maar ben al zover gekomen, dit moet ook wel goed komen! Mijn vriend is er alleen niet, dus ga ik het samen met mijn moeder doen. Die mag mij helpen met het klaarmaken van de Pregnyl, ben veel te bang dat ik iets verkeerds doe! En dan is het wachten tot maandag! Vind het wel heel spannend allemaal en dan is dit nog maar het begin van al het ellendige wachten...
HEY Net gebeld naar het ivf center. Waardes zijn nog te laag voor pregnyl vandaag. Dus maandag terug echo en dan hopelijk wel pregnyl! Char je bent nog zo een jong bloempje ik al 33 Super he tAT we lopen bijna gelijk op, suc6 vrijdag he Aan al de rest suc6 met pu tp of wachtdagen, probeer later nog te reageren maar nu lekker shoppen met ventje en kleintje
Wie/Wat/Waar Char1983, ICSI 1, St Elisabeth Tilburg MissQ, IVF 1, GZG 's-Hertogenbosch / St. Elisabeth Tilburg Strijkkraal, IVF 2, St. Elisabeth Tilburg Daffie76 ICSI 4, UMCU Timon, ICSI 2 cryo, UMCU Doortje25, ICSI 1, MCK Leiderdorp Danielle81: ICSI 1, MCK Leiderdorp Angelica IVF 1, LUMC Tat76: ICSI 1, HAGA / LUMC spannende tijden, IVF1, AMC Dreumes20, ICSI 1 (voor brusje), Maasstad ziekenhuis/ erasmus MC Sonne: ICSI 2, UMCG Maritu, IVF3, GHB Leuven (belgie) Chybou, IVF/ICSI 2, Geertgen / ZOL Genk Vmiss: cryo 1, Limburg (B) cm89: ivf 2, umc nijmegen Muppet80; ICSI 2; UMCG Wanneer Starten Dreumes20, 13 april (decapeptyl), 23 april (Gonal-F) Doortje25, 26 april gestart met Deca, 28 april Puregon erbij Strijkkraal, 27 april start Gonal-F Daffie76, 27 april start pil, 25 mei start decapeptyl Danielle81: 27 april decapeptyl, 29 april Puregon Chybou, 28 april? MissQ: 4 mei start decapeptyl, 3 mei start puregon Muppet80: 7 mei starten deca Timon: 9 mei tel consult ivm cryo poging Timon: 16 mei tel consult ivm meer willen weten over zuurgraad bms Sonne: week 21 Puregon ST, geschat: ongi rond 22mei Timon: rond 20 mei ongi=pil, 30-5 start deca, 13-6 start progynova Char1983, ongi 13 mei dus mogen weer starten Angelica: Juni Echo/FM Daffie76, 15 juni 1ste FM Muppet80: 19 mei 1e FM Timon, 23 juni 1e fm cm89: 19 mei echo na vmk Char1983,23 mei echo (cryotp) Punctie Maritu, 29 april Dreumes20, 3 mei Strijkkraal, 11 mei Doortje, 16 mei Terugplaatsing Maritu, wrs 2mei Dreumes20, 6 mei Strijkkraal, 14 mei Tat, 20 mei Char1983, Waarschijnlijk begin juni cryo tp (5 cryo's over) ST, geschat: begin juni (4 cryo's over) Daffie76; wrs 21 juni Testen Maritu, 14 mei Dreumes20, 24 mei Strijkkraal, 30 mei Zwanger Niet Zwanger Miskraam Char1983, 1e tp (maart) geëindigd in vroege miskraam.(4wk 6d) ST, 3e tp (maart) geeindigd in vroege mk (4wk 3d) cm89: 3e tp (april) geeindigd in vmk (5wk)
Goedemiddag Nou, het grote wachten is begonnen. 1 heel mooie emmy teruggeplaatst. De totale opbrengst viel wat tegen, van de 7 eicelletjes, zijn er maar 3 bevrucht. Maar goed, de arts zei dat het best goede waren en de mooiste is nu teruggeplaatst en hopelijk zijn de overige 2 goed om op poolexpeditie te gaan. Het was overigens in een recordtempo gebeurd, normaal is het priegelen, omdat mijn bm ietwat naar achter gekanteld ligt, maar nu was het klaar voordat ik het doorhad. @VMiss: succes op maandag!! @Doortje: wat goed dat er zoveel follikels nog zijn gevonden. Ik ga voor je duimen voor de punctie maandag. Succes @Char: wij krijgen er ook geen twee terug hoor, ze vinden mij weer te oud Wij hebben wel de afspraak dat dat wel afhankelijk is van de kwaliteit van de emmy's, bij mindere kwaliteit worden er wel 2 teruggezet, maar blijkbaar is dat nog niet nodig geweest. @MariaC: ja dan moet je zeker van de auto houden. Mijn vent doet dat soort km's ook per dag. Ruim 250 km ... hij liever dan ik @Minniemouse1974: welkom. @ iedereen die ik ben vergeten: sorry en dikke knuffel *smak*
@ Suzy zoooo wat spannend! ik ga voor je duimen hoor dat die mooie emmy van jullie bljft plakken! @ Maria Jij houdt idd van afstanden rijden...hebben wij gelukkig ook nooit zo'n problemen mee aangezien mijn familie een stukje van ons vandaan wonen... Schijnt het zonnetje bij jullie ook zo lekker? en ik maar denken dat het zou gaan regenen....
@ VMiss: Leuk te horen dat je daar zo dicht in de buurt woont, ben je er zelf ook in behandeling? Succes met de TP. Zo'n cryo is vergeleken de hele IVF poging echt een 'eitje'. Ik voelde me bij de TP in mijn eigen cyclus heel erg goed. @ Tat: Ik zou willen dat Lieve haar rust pakt. Die heeft woensdag de hele dag geslapen. En is vervolgens donderdag en vrijdagavond weer gewoon gaan werken. Nu is ze moe en heeft ze buikpijn... Raar he? Jij heel veel succes met de komende TP. Hij is komende vrijdag? Kunnen we nog even samen een weekje op het wachtbankje. @ Ons wondertje: Ook in de buurt van Genk? Vind het een leuk idee dat mensen er in de buurt wonen. Jullie zijn in gesprek voor een Brusje... Doen jullie dat ook in Genk? Geertgen - Genk is bijna een uur rijden. Denk dat Geertgen met Genk samenwerkt omdat ziekenhuizen in de buurt het niet eens zijn met (delen van) het beleid dat Geertgen voert. Daarom moest Geertgen uitwijken naar Genk. Ze zijn nu heel hard bezig om een vergunning te krijgen voor een lab. @ Doortje25: Wat een goed nieuws... Toch nog! Echt geweldig. Ik ga voor je duimen! Heel veel succes! @ MariaC: Fijn dat er meer mensen poetsen fijn vinden. Het is ook niet niets zo'n IVF/ICSI behandeling. Ik heb geen ervaring met IVF en acapunctuur. Ik heb er wel eens het een en ander over gelezen bij andere toppics. Ik zou zeggen dat als je dit zelf een goed idee vind en je er prettig bij voelt je dit moet doen. Het maakt niet uit wat andere mensen er van vinden of welke ervaringen zij hebben. Want als het voor jou werkt is het toch goed? @ Timon: Wij vinden autorijden niet erg, maar ik ben er nu wel even klaar mee. Ik heb gisteren in totaal ruim 6 uur in de auto gezeten richting Genk. Vind het wel weer even goed. @ Maritu: Ik las net een niet zo'n bemoedigend bericht. Ben benieuwd hoe het nu is. Sterkte meis! @ Danielle: Dank je voor je reactie! @ Sonne: Succes met ICSI poging 2. Je weet precies wat er gaat gebeuren en wat je te wachten staat. Dat heeft fijne en minder fijne kanten. Ik kan je gevoelens over de groentela goed voorstellen. Toi toi toi! @ Suzq: Heel veel succes met de twee wachtweken. Op naar twee streepjes! Ik hoop dat ik niemand vergeten ben... Ik moest een paar pagina's terug lezen. Jullie zijn zo veel aan het schrijven. Ik wilde gisteren al een update geven maar wij hebben de hele dag in de auto gezeten... We waren een beetje gaar. De terugplaatsing ging heel voorspoedig (hoewel ik het heel fijn zou vinden als ze je niet een uur laten wachten met een volle blaas) Ik heb het dit keer kunnen zien. Ik vond het heel bijzonder. Het werd voor mij opeens iets wat er echt was. We hebben nog een gesprek gehad met de embryoloog. 6 Embryo's zijn bij -195 graden aan het wachten totdat wij ze nodig hebben. 1 Embryo ligt nog in 'kultuur' (In Nederland kennen wij die term niet) Komt er op neer dat ze hem tot maandag de kans geven om zijn best te doen. 1 Pakketje met vier cellen, 46 chromosomen dat zichzelf in 38 weken in elkaar zetten tot een volledig mensje is teruggeplaatst. Nu gaan we twee weken wachten.
Wel een beetje irritant dat er iedere keer oude lijsten gequote worden.. nu zijn mijn punctie en tp weer weg gehaald....... Even korte update van mij; De punctie vanmorgen is erg meegevallen. Het resultaat is 8 eicellen van mij en 32 miljoen zwemmertjes van manlief. Morgen weten ze in het lab of ze bevrucht zijn en maandag weten ze of ze daadwerkelijk delen en dus embrio's genoemd mogen worden. Als ik voor maandag 12:00 uur geen telefoontje heb gehad van het ziekenhuis in Tilburg, dan gaat de terug plaatsing dinsdag om 15:30 uur door. Ik duik er vanaaf maar weer vroeg in, want mijn pijnstillers zijn reeds enige uren uitgewerkt en het voelt daaronder als een zware ongi. Voor het slapen gaan 2 paracetamolletjes nemen zei de verpleegkundige, dus die ga ik er zo maar bijpakken.
Wie/Wat/Waar Char1983, ICSI 1, St Elisabeth Tilburg MissQ, IVF 1, GZG 's-Hertogenbosch / St. Elisabeth Tilburg Strijkkraal, IVF 2, St. Elisabeth Tilburg Daffie76 ICSI 4, UMCU Timon, ICSI 2 cryo, UMCU Doortje25, ICSI 1, MCK Leiderdorp Danielle81: ICSI 1, MCK Leiderdorp Angelica IVF 1, LUMC Tat76: ICSI 1, HAGA / LUMC spannende tijden, IVF1, AMC Dreumes20, ICSI 1 (voor brusje), Maasstad ziekenhuis/ erasmus MC Sonne: ICSI 2, UMCG Maritu, IVF3, GHB Leuven (belgie) Chybou, IVF/ICSI 2, Geertgen / ZOL Genk Vmiss: cryo 1, Limburg (B) cm89: ivf 2, umc nijmegen Muppet80; ICSI 2; UMCG Wanneer Starten Dreumes20, 13 april (decapeptyl), 23 april (Gonal-F) Doortje25, 26 april gestart met Deca, 28 april Puregon erbij Strijkkraal, 27 april start Gonal-F Daffie76, 27 april start pil, 25 mei start decapeptyl Danielle81: 27 april decapeptyl, 29 april Puregon Chybou, 28 april? MissQ: 4 mei start decapeptyl, 5 mei start puregon Muppet80: 7 mei starten deca Timon: 9 mei tel consult ivm cryo poging Timon: 16 mei tel consult ivm meer willen weten over zuurgraad bms Sonne: week 21 Puregon ST, geschat: ongi rond 22mei Timon: rond 20 mei ongi=pil, 30-5 start deca, 13-6 start progynova Char1983, ongi 13 mei dus mogen weer starten Angelica: Juni Echo/FM Daffie76, 15 juni 1ste FM Muppet80: 19 mei 1e FM Timon, 23 juni 1e fm MissQ: 12 mei 1e FM cm89: 19 mei echo na vmk Char1983,23 mei echo (cryotp) Punctie Maritu, 29 april Dreumes20, 3 mei Strijkkraal, 11 mei MissQ: 14 mei Doortje, 16 mei Terugplaatsing Maritu, wrs 2mei Dreumes20, 6 mei Strijkkraal, 14 mei MissQ: 17 mei Tat, 20 mei Char1983, Waarschijnlijk begin juni cryo tp (5 cryo's over) ST, geschat: begin juni (4 cryo's over) Daffie76; wrs 21 juni Testen Maritu, 14 mei Dreumes20, 24 mei Strijkkraal, 30 mei MissQ: 31 mei Zwanger Niet Zwanger Miskraam Char1983, 1e tp (maart) geëindigd in vroege miskraam.(4wk 6d) ST, 3e tp (maart) geeindigd in vroege mk (4wk 3d) cm89: 3e tp (april) geeindigd in vmk (5wk)
Wie/Wat/Waar Char1983, ICSI 1, St Elisabeth Tilburg MissQ, IVF 1, GZG 's-Hertogenbosch / St. Elisabeth Tilburg Strijkkraal, IVF 2, St. Elisabeth Tilburg Daffie76 ICSI 4, UMCU Timon, ICSI 2 cryo, UMCU Doortje25, ICSI 1, MCK Leiderdorp Danielle81: ICSI 1, MCK Leiderdorp Angelica IVF 1, LUMC Tat76: ICSI 1, HAGA / LUMC spannende tijden, IVF1, AMC Dreumes20, ICSI 1 (voor brusje), Maasstad ziekenhuis/ erasmus MC Sonne: ICSI 2, UMCG Maritu, IVF3, GHB Leuven (belgie) Chybou, IVF/ICSI 2, Geertgen / ZOL Genk Vmiss: cryo 1, Limburg (B) cm89: ivf 2, umc nijmegen Muppet80; ICSI 2; UMCG Wanneer Starten Dreumes20, 13 april (decapeptyl), 23 april (Gonal-F) Doortje25, 26 april gestart met Deca, 28 april Puregon erbij Strijkkraal, 27 april start Gonal-F Daffie76, 27 april start pil, 25 mei start decapeptyl Danielle81: 27 april decapeptyl, 29 april Puregon Chybou, 28 april MissQ: 4 mei start decapeptyl, 5 mei start puregon Muppet80: 7 mei starten deca Timon: 9 mei tel consult ivm cryo poging Timon: 16 mei tel consult ivm meer willen weten over zuurgraad bms Sonne: week 21 Puregon ST, geschat: ongi rond 22mei Timon: rond 20 mei ongi=pil, 30-5 start deca, 13-6 start progynova Char1983, ongi 13 mei dus mogen weer starten Angelica: Juni Echo/FM Daffie76, 15 juni 1ste FM Muppet80: 19 mei 1e FM Timon, 23 juni 1e fm MissQ: 12 mei 1e FM cm89: 19 mei echo na vmk Char1983,23 mei echo (cryotp) Punctie Maritu, 29 april Dreumes20, 3 mei Strijkkraal, 11 mei Chybou, 11 mei MissQ: 14 mei Doortje, 16 mei Terugplaatsing Maritu, wrs 2mei Dreumes20, 6 mei Chybou, 13 mei Strijkkraal, 14 mei MissQ: 17 mei Tat, 20 mei Char1983, Waarschijnlijk begin juni cryo tp (5 cryo's over) ST, geschat: begin juni (4 cryo's over) Daffie76; wrs 21 juni Testen Maritu, 14 mei Dreumes20, 24 mei Chybou, 27 mei Strijkkraal, 30 mei MissQ: 31 mei Zwanger Niet Zwanger Miskraam Char1983, 1e tp (maart) geëindigd in vroege miskraam.(4wk 6d) ST, 3e tp (maart) geeindigd in vroege mk (4wk 3d) cm89: 3e tp (april) geeindigd in vmk (5wk)[/QUOTE]
Wie/Wat/Waar Char1983, ICSI 1, St Elisabeth Tilburg MissQ, IVF 1, GZG 's-Hertogenbosch / St. Elisabeth Tilburg Strijkkraal, IVF 2, St. Elisabeth Tilburg Daffie76 ICSI 4, UMCU Timon, ICSI 2 cryo, UMCU Doortje25, ICSI 1, MCK Leiderdorp Danielle81: ICSI 1, MCK Leiderdorp Angelica IVF 1, LUMC Tat76: ICSI 1, HAGA / LUMC spannende tijden, IVF1, AMC Dreumes20, ICSI 1 (voor brusje), Maasstad ziekenhuis/ erasmus MC Sonne: ICSI 2, UMCG Maritu, IVF3, GHB Leuven (belgie) Chybou, IVF/ICSI 2, Geertgen / ZOL Genk Vmiss: cryo 1, Limburg (B) cm89: ivf 2, umc nijmegen Muppet80; ICSI 2; UMCG Wanneer Starten Dreumes20, 13 april (decapeptyl), 23 april (Gonal-F) Doortje25, 26 april gestart met Deca, 28 april Puregon erbij Strijkkraal, 27 april start Gonal-F Daffie76, 27 april start pil, 25 mei start decapeptyl Danielle81: 27 april decapeptyl, 29 april Puregon Chybou, 28 april MissQ: 4 mei start decapeptyl, 5 mei start puregon Muppet80: 7 mei starten deca Timon: 9 mei tel consult ivm cryo poging Timon: 16 mei tel consult ivm meer willen weten over zuurgraad bms Sonne: 14 mei Deca; 26 mei Puregon ST, geschat: ongi rond 22mei Timon: rond 20 mei ongi=pil, 30-5 start deca, 13-6 start progynova Char1983, ongi 13 mei dus mogen weer starten Angelica: Juni Echo/FM Daffie76, 15 juni 1ste FM Muppet80: 19 mei 1e FM Timon, 23 juni 1e fm MissQ: 12 mei 1e FM cm89: 19 mei echo na vmk Char1983,23 mei echo (cryotp) Sonne: 26 mei startecho Punctie Maritu, 29 april Dreumes20, 3 mei Strijkkraal, 11 mei Chybou, 11 mei MissQ: 14 mei Doortje, 16 mei Terugplaatsing Maritu, wrs 2mei Dreumes20, 6 mei Chybou, 13 mei Strijkkraal, 14 mei MissQ: 17 mei Tat, 20 mei Char1983, Waarschijnlijk begin juni cryo tp (5 cryo's over) ST, geschat: begin juni (4 cryo's over) Daffie76; wrs 21 juni Testen Maritu, 14 mei Dreumes20, 24 mei Chybou, 27 mei Strijkkraal, 30 mei MissQ: 31 mei Zwanger Niet Zwanger Miskraam Char1983, 1e tp (maart) geëindigd in vroege miskraam.(4wk 6d) ST, 3e tp (maart) geeindigd in vroege mk (4wk 3d) cm89: 3e tp (april) geeindigd in vmk (5wk)[/QUOTE][/QUOTE]
Suzy, wat spannend zeg! Fijn dat het zo gebeurd was en nu afwachten Ik duim voor je dat deze mooie emmy uitgroeit tot een prachtig beebje! Chybou, ik kan me voorstellen dat je gaar bent na zon dag voornamelijk in de auto te hebben doorgebracht. En dan ook nog eens alle emoties en spanningen erbij meegeteld, het is niet niks allemaal! Fijn dat de terugplaatsing zo goed is gegaan! Wauw, nog 6 cryos en misschien wel 7, dat is een fijn idee! Zoals jij het beschrijft doet het mij weer beseffen dat het echt heel bijzonder is, dat er vanuit zoiets kleins een echt mensje kan ontstaan en dat wij ook zo zijn ontstaan hihi! Heel bijzonder toch! MissQ, ik kopieer altijd gewoon de laatste lijst die erop gezet is, dus dan kan het nog weleens misgaan als iemand anders net een iets oudere lijst gequote heeft. Hopelijk blijf je er nu wel goed opstaan hihi! Fijn dat de punctie zo is meegevallen! En nu maar heel hard duimen en hopen dat er wat bevruchtingen hebben plaatsgevonden en je een toppetje krijgt teruggeplaatst dinsdag! Ik heb gisteravond de Pregnyl gezet, dat was een eitje, pijnloos zelfs! Ik vond het klaarmaken spannender haha, maar mijn moeder heeft me geholpen omdat mijn vriend er niet was en ik het niet alleen wilde doen. Spuit ik vanochtend mijn lievelingsluchtje op, vind ik hem toch stinken! Had niet verwacht bijwerkingen te hebben en zeker niet deze haha! Maargoed, dat is te overzien, ik heb nog genoeg andere luchtjes staan hihi! Morgen de punctie, ik vind het erg spannend en bereid me maar op het ergste voor, dan kan het alleen maar meevallen...
Succes morgen Doortje, nog iets meer dan 2 dagen ik krijg mijn terug plaatsing. Ik denk dat ik morgen toch maar met mijn eigen ziekenhuis bel om te vragen of ze weten hoeveel embrios er zijn ontstaan Hahaha, ik kan toch niet wachten tot dinsdag einde van de dag!!