Zeeeeeeeeeeerrr goed doortje!!! En nu op naar een succesvolle tp he! Ladiessssss Vanavond pregnyl en maandag tp van 2 embryo's Schot in de zaak, dat werd tijd
Ik mag er geen 2 omdat ik 'pas' 30 ben... daarom gaan wij naar Dusseldorf... Eerst nog 4 cryo's verdeeld over 2 rietjes in het VU opmaken...
Wat fijn voor je Vmiss duim duim duim! Hoe doen ze dat bij jou dan Maria, als ze er per rietje 2 ingevroren hebben?!
Afschuwelijk... als er 1 goed ontdooit, zoals bij ons laatste keer... dan gooien ze die weg of gaat die de medische wetenschap in. maar goed, het voordeel ervan hebben we ook al ervaren: Soms ontdooit er 1 goed, en 1 niet en dan heb je evengoed een terugplaatsing. De derde optie hebben we ook al gehad.... 2 rietjes ontdooien en alle 4 de embryo's dood.... Maar ik vind, dat als er 2 goed ontdooien, dat ze allebei gewoon teruggeplaatst moeten worden... De lijdensweg is er groot genoeg voor geweest. Dat gooi je niet zomaar weg!
helemaal mee eens MariaC!! Je hebt er zovele pijn voor moeten doorstaan en dan is het hopptee weg ermee. Kán toch niet?! Ik heb er ook 2 dit keer ondanks hun tp beleid van 1 voor je 36e. Ze maken gelukkig een uitzondering als je al meerdere mislukte tp hebt gehad. Ik hoop zo dat het 'm deze keer wel gaat worden! Ben oerigens wel benieuwd of ze mn rietjes met 2 gaan aanbreken of 2 ontdooien die los zijn ingevroren... hmmm
Tat, ben jij ook bij het VU? Ze vinden 2 mislukte cryo terugplaatsingen nog geen reden voor een dubbele terugplaatsing. Ik ben de eerste keer bij de verse Tp natuurlijk heel even zwanger geweest, dus dan denken ze.. jaa het kán wel.... maar ik wil sowieso de punctie niet nog een keer meemaken... Vreselijk...
nee,bij HAGA/LUMC. Maar ik ben niet eens een beetje zwanger geweest (voor zover je een beetje zwanger kunt zijn natuurlijk ) dus misschien dat ze daarom wat coulanter zijn?
ja ik was een beetje zwanger.... dat dat kan he... haha omg... maarik hoop dat ze of iig 1 blijven plakken!!!!!
doortje: echt een heel goede score,, ben echt blij voor je.. mariac: ik zit in umcnijmegen.. 1e tp dan miskraam en 2e mislukt.. daarna hebben ze bij mij gewoon 2teruggeplaats.. en ik ben 21 jaar.. raar dat ze overal zo anders daar over denken..
jeetje, ja.. mijn verhaal, precies zoals bij jou. Ik heb hierdoor helemaal geen vertrouwen meer in cryootjes...
heb ook niet echt vertrouwen in cryo's .. alle 2 de keren dat ik zwanger was was van verse emmy's.. maar je weet het nooit.. het is toch een kans.. maar in het ziekenhuis hebben ze ook gezegt dat cryo's minder kans op slagen hebben.. het is een kans dus laat die niet voorbij gaan..
mja, als je dan minder kans hebt snap ik niet dat ze vaak maar 1 cryo tp doen.. doe dan 2.. heb je wel iets meer kans..
..maar ook meer kans op een meerlingzwangerschap. Dat is bij mij in het ziekenhuis de reden dat ze er maar 1 terug plaatsen.
klopt je hebt dan wel meer kans op een meerlingen zwangerschap.. dat is ook weer zo dubbel.. het is altijd wel wat blijft raar dat het bij iedere zkh het weer anders is.. mariaC: helemaal mee eens bij ons kan je ook afspreken hoe het wilt.. heb gekozen om te kijken hoe de cryo's ontdooien.. ze zitten ook per 2 dus als ze alle twee goed zijn dan alle 2 en als maar 1tje goed is dan 1.. vind het zonde om 1 kans weg te gooien.. en zo hoeven ze niet perse een 2e rietje te openen..
Weet je wat ik apart vind, als ze er toch maar eentje terug plaatsen dat ze ze dan met zijn tweeen op een rietje invriezen.... en inderdaad, een punctie is nou niet het leukste wat je kunt doen, dus zouden ze dan toch eigenlijk zo spaarzaam mogelijk met onze cryootjes om moeten gaan..