wie ook in mei/juni'11 ivf/icsi behandeling of cryo tp?

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door welcomehome, 11 apr 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MissQ

MissQ Fanatiek lid

3 jun 2006
    4.824
    1
    0
    Hier is alles gelukkig met een sisser afgelopen. ML had aangegeven dat hij wel voor een week mee kon naar Schotland, maar daarna had zijn maat al iets anders geregeld. Kunnen we toch samen testen de 31ste en komende maandag (als we 10 jaar samen zijn) het ook samen vieren!

Ik weet ook niet hoeveel cryo's er van mijn embrio's gemaakt kunnen worden. Heb hier vandaag wel mijn eigen ziekenhuis over gebeld. Het schijnt dat ze ze vandaag nog observeren en dan bepalen welke goed zijn voor invriezen en of ze ze per stuk of per 2 in een rietje invriezen.

2. Minniemouse1974

Minniemouse1974 Fanatiek lid

14 mei 2011
    3.570
    55
    48
    Ik zat afgelopen maandag in het ziekenhuis, en dan denk ik als ik in de wachtruimte zit; zit hier iemand van het forum? Ook zo dom om te vragen natuurlijk, maar het lijkt me wel leuk om iemand tegen te komen van het forum daar. Nou ja, ik zit er morgenmiddag weer, weer een echo, ik begin toch wel tegen de echo en de punctie op te zien, maar daarna tracteer ik mezelf altijd op zo'n heerlijke koffie met caramel van DE, beneden bij de ingang, kijk ik nu al naar uit hahaha. Tja je moet wat he. Ik ben best zenuwachtig hoor, echo, punctie terugplaatsing....

3. Strijkkraal

Strijkkraal VIP lid

11 apr 2008
    10.680
    3.692
    113
    Hallo meisjes,
    Sorry dat ik wat minder ben, druk en ik probeer wat minder hier te zjin, anders duren die 2 weken echt vreselijk lang ... wat haaaaaaat ik dit zeg, ben al geen geduldig persoon :x

@ Doortje: ik ben heel blij dat je zo'n goede uitslag hebt. Dat had je een week geleden ook niet verwacht, toen je nog aan het twijfelen was of je de hele punctie af moest blazen. Het moet gewoon zo zijn!

@ iedereen: dikke knuffel, ik probeer mee te lezen en af en toe wat te reageren, maar vergeef me alvast als ik iets of iemand mis :)

4. Timon

Timon VIP lid

4 sep 2008
    10.015
    0
    0
    Gelderland
    Wat is dit mooie nieuws. Je heb gewoon 6 eskimo's, en een emmy in je.

5. Timon

Timon VIP lid

4 sep 2008
    10.015
    0
    0
    Gelderland
    Super nieuws!!! Heel veel succes morgen met de tp.

6. butterfly stars

butterfly stars VIP lid

14 jan 2008
    6.766
    0
    0
    HR
    Zuid-Holland
    Doortje succes vandaag

7. MissQ

MissQ Fanatiek lid

3 jun 2006
    4.824
    1
    0
    Heel veel succes om 11 uur Doortje, ik heb van de TP haast niets gemerkt, hopelijk is dat bij jou hetzelfde!! Ik denk aan je :)

Ik heb sinds vannacht een soort van spierpijn in mijn buik, net of ik gigantisch aan de sit-ups heb gedaan, zou dit met de IVF te maken kunnen hebben? Mijn tepels zijn ook erg gevoelig, mijn plas ruikt veel sterker dan voorheen, terwijl ik meer drink. Nog maar 12 dagen te gaan om te kunnen testen....

8. MissQ

MissQ Fanatiek lid

3 jun 2006
    4.824
    1
    0
    Wie/Wat/Waar
    Char1983, ICSI 1, St Elisabeth Tilburg
    MissQ, IVF 1, GZG 's-Hertogenbosch / St. Elisabeth Tilburg
    Strijkkraal, IVF 2, St. Elisabeth Tilburg
    Daffie76 ICSI 4, UMCU
    Timon, ICSI 2 cryo, UMCU
    Doortje25, ICSI 1, MCK Leiderdorp
    Danielle81: ICSI 1, MCK Leiderdorp
    Angelica IVF 1, LUMC
    Tat76: ICSI 1, HAGA / LUMC
    spannende tijden, IVF1, AMC
    Dreumes20, ICSI 1 (voor brusje), Maasstad ziekenhuis/ erasmus MC
    Sonne: ICSI 2, UMCG
    Maritu, IVF3, GHB Leuven (belgie)
    Chybou, IVF/ICSI 2, Geertgen / ZOL Genk
    Vmiss: cryo 1, Limburg (B)
    cm89: ivf 2, umc nijmegen
    Muppet80; ICSI 2; UMCG
    Matroosje: IVF 1; TP2; Bronovo/LUMC
    Minnie Mouse1974:ICSI 1. St.Elisabeth ziekenhuis Tilburg

Wanneer Starten
    Dreumes20, 13 april (decapeptyl), 23 april (Gonal-F)
    Doortje25, 26 april gestart met Deca, 28 april Puregon erbij
    Strijkkraal, 27 april start Gonal-F
    Daffie76, 27 april start pil, 25 mei start decapeptyl
    Danielle81: 27 april decapeptyl, 29 april Puregon
    Chybou, 28 april
    MissQ: 4 mei start decapeptyl, 5 mei start puregon
    Muppet80: 7 mei starten deca
    Timon: 9 mei tel consult ivm cryo poging
    Timon: 16 mei tel consult ivm meer willen weten over zuurgraad bms
    Sonne: 14 mei Deca; 26 mei Puregon
    ST, geschat: ongi rond 22mei
    Timon: rond 20 mei ongi=pil, 30-5 start deca, 13-6 start progynova
    Char1983, ongi 13 mei dus mogen weer starten
    Angelica: Juni
    Minnie Mouse1974: April begonnen

Echo/FM
    Muppet80: 19 mei 1e FM
    cm89: 19 mei echo na vmk
    Char1983,23 mei echo (cryotp)
    Sonne: 26 mei startecho
    Daffie76, 15 juni 1ste FM
    Timon, 23 juni 1e fm

Punctie
    Maritu, 29 april
    Dreumes20, 3 mei
    Strijkkraal, 11 mei
    Chybou, 11 mei
    MissQ: 14 mei
    Doortje, 16 mei

Terugplaatsing
    Maritu, wrs 2mei
    Dreumes20, 6 mei
    Matroosje 12 mei
    Chybou, 13 mei

Strijkkraal, 14 mei
    MissQ: 17 mei
    Doortje, 19 mei
    Tat, 20 mei

Char1983, Waarschijnlijk begin juni cryo tp (5 cryo's over)
    ST, geschat: begin juni (4 cryo's over)
    Daffie76; wrs 21 juni

Testen
    Maritu, 14 mei
    Martoosje: 23 mei
    Dreumes20, 24 mei

Chybou, 27 mei
    Strijkkraal, 30 mei
    MissQ: 31 mei
    Doortje, 2 juni

Zwanger

Niet Zwanger

Miskraam
    Char1983, 1e tp (maart) geëindigd in vroege miskraam.(4wk 6d)
    ST, 3e tp (maart) geeindigd in vroege mk (4wk 3d)
    cm89: 3e tp (april) geeindigd in vmk (5wk)

Ik heb even de afspraken zoveel mogelijk op datum gezet, zo is het makkelijker te zien wie wanneer een afspraak heeft staan.

Muppet en CM, succes met jullie echo's vandaag!

9. Doortje25

Doortje25 Fanatiek lid

25 jul 2010
    4.056
    884
    113
    Effe snel want ik krijg zo bezoek, maar....

Mijn emmy zit waar die hoort haha!!!
    En nu maar heel hard hopen dat hij zich innestelt!
    Ze zagen er volgens de analist alledrie perfect uit, ze delen goed door en daarom mochten de andere twee de vriezer in!
    Geweldig toch, wat kan het gek lopen in een week tijd!

Ben wel heel onzeker nu, durf me amper te bewegen, te plassen, hoesten of niesen... Maar volgens de arts kan ie er echt niet zomaar uitvallen, dus daar ga ik maar vanuit haha!

Later reageer ik even wat uitgebreider op jullie!

10. KateK

KateK VIP lid

26 dec 2008
    5.185
    0
    36
    Drenthe
    Spannend Doortje! Ik wens je alle succes!!!

11. Tat76

Tat76 Fanatiek lid

20 jan 2011
    1.288
    0
    36
    Vancouver
    whihihi, spannend doortje! Herken het hoor dat je eigenlijk niets meer durft nu. Het kan gelukkig wel, dus doe waar je je goed bij voelt!

Ik moet zo even op check naar het zkh. Ik had gisteren opeens knalrood slijm. Schrok me helemaal rot. Heb morgen tp, dus het zit me gewoon niet lekker. Vorige keer rond tp ook al wat gekleurde afscheiding. Toch vreemd. Als alles ok is jhopelijk morgen gewoon tp. Ben nog steeds niet gebeld voer tijd, dus hoop dat nog wel gebeurd.

Muppet & CM ik hoop dat jullie check ok was vandaag!

uuhm Maritu, misschien heb ik het gemist (ben niet heel fanatiek geweest de afgelopen tijd) maar hoe is je test verlopen...? Zie je op de lijst staan en vroeg het me af.

12. MariaC

MariaC Fanatiek lid

4 mei 2008
    2.185
    56
    48
    Vrouw
    Education
    Noord Holland
    Oh Tat, jeetje... daar zou ik oo onwijs van schrikken!

13. Chybou

Chybou Fanatiek lid

27 jan 2011
    2.211
    8
    38
    Docent
    Twente
    Hé wat balen Tat. Dat had ik ook bij de eerste TP. Hopen dat het allemaal meevalt en dat het goed komt. Ik duim voor je.

@ CM; Ik moest erg lachen om jouw idee van de B-tjes en C-tjes en dat wij ook wel een zo'n B of C ei zouden kunnen zijn. Dat weet je idd niet.

@ Doortje; Jippie!! Mooi hoor! Nu lief en rustig naast me op het bankje gaan zitten en hopen dat het er niet uit valt. Hahaha... Heel herkenbaar die gevoelens.

@ Suzy; Ik kan me voorstellen dat je niet steeds hier meeleest. Je moet doen wat je kan om die wachtweken zo aangenaam mogelijk te maken.

@ MissQ; Fijn dat het is opgelost. Ik kan me voorstellen dat het fijn is om je man erbij te hebben.
    Grappig dat wat jij zegt over de spierpijn. Dat heb ik sinds twee dagen ook... spierpijn onderin mijn buik. Had het er net met Lieve over en nu lees ik dit stukje van jou.

Zo meisjes, ik ga eens van mijn vrije dagje genieten... Nou ja, lekker op de bank hangen en allemaal dingen bedenken die ik zou kunnen gaan doen maar niet doe. ;)
    Ik ben echt heel moe de afgelopen dagen. Vind het zo truttig en zeurderig klinken. Moe... Maar het is gewoon zo. Ben gisteren toen ik terug kwam even op bed gaan liggen en ik heb zo twee uur geslapen. Zou het van de Utrogestan komen?

14. MariaC

MariaC Fanatiek lid

4 mei 2008
    2.185
    56
    48
    Vrouw
    Education
    Noord Holland
    Door Utrogestan voel ik me altijd bejaard. MOE MOE MOE

15. Tat76

Tat76 Fanatiek lid

20 jan 2011
    1.288
    0
    36
    Vancouver
    ja heftig he MariaC?
    Ben ook erg benieuwd wat ze me te vertellen hebben straks.

vertel eens Chybou, wat had jij precies en wat was het toen?
    Vorige tp had ik ook wel rond de tp wat gekleurd, maar niet zoals gisteren. Was echt een dikke klodder dit keer (excuse my French ;) maar kan het niet plastischer omschrijven )
    Ik hoop gewoon dat het een nasleep van mijn eisprong is. De kant waar de eierstok met het ei zat is gewoon slecht zichtbaar en hangt wat tussen mn darmen in :S Die kant is dan ook nog steeds erg gevoelig. Wellicht dat het daarmee te maken heeft. Ik weet het echt niet. Maar geduldig even afwachten. mijn lijstje met vragen ligt klaar :D

16. MissQ

MissQ Fanatiek lid

3 jun 2006
    4.824
    1
    0
    Hier ook erg moe, bijwerking van de Utro?

17. Chybou

Chybou Fanatiek lid

27 jan 2011
    2.211
    8
    38
    Docent
    Twente
    Ik bleek later gewoon een tussenbloeding of menstruatie te hebben gehad. Het baarmoederslijmvlies liet in ieder geval los. Volgens onze gyn kan je geen bloedverlies hebben door een eisprong. Hij zegt dat de eierstok en de baarmoeder niet op die manier in verbinding staan. Ik volg dat niet helemaal, want ik heb toch wel vaker wat bloedverlies rond mijn eisprong.
    Zolang het niet doorzet (en bij een klodder blijft ;)) zou ik me niet te veel zorgen maken. Maar als het wel doorzet kan je je afvragen of TP zinvol is.
    In mijn geval zette het door en bleef het aanhouden totdat het een volledige menstruatie werd. Mijn andere FA zei later dat hier geen ei in kon blijven plakken. Dan is een TP toch wel zonde.
    Ik hoop dat het ZH je wat meer duidelijkheid kan geven.
    Gebruik je medicatie of mag je lichaam het helemaal zelf in je eigen cyclus doen? Ik vraag dit omdat met medicatie eerder kans is op gedoe met bloedverlies dan zonder medicatie.

18. MariaC

MariaC Fanatiek lid

4 mei 2008
    2.185
    56
    48
    Vrouw
    Education
    Noord Holland
    kijk, das useful info!

19. KateK

KateK VIP lid

26 dec 2008
    5.185
    0
    36
    Drenthe
    Hey tat wat schrikken zeg! Ben benieuwd wat ze nu gaan doen..Hoop dat alles goed is en door mag gaan.

Vanmorgen eerste FM gehad van deze 2e poging. BMS was bijna weg en mocht meteen de puregon zetten vanaf vandaag (250),
    vlgd wk woensdag 2e FM. Hopen dat ik meer folikkels en eicellen produceer dan poging 1! (5 folikkels en 3 eicellen, mede doordat ze door mijn baarmoeder heen moesten prikken omdat ze anders links niet konden komen (ben zo scheef als wat geloof ik van binnen) maar deed me zo zeer dat ze zijn gestopt!)

Anywayz, we zien wel.. ik ga nu iig minder drinken dan vorige keer, misschien is dat beter.

20. Timon

Timon VIP lid

4 sep 2008
    10.015
    0
    0
    Gelderland
    Maria, heb je een stok in de buurt of een rollator?:p

Tat, schrikken!!! Ben benieuwd of ze je iets erover kunnen vertellen.

Doortje, gewoon bewegen, hoor! :D

Suze, sterkte met deze wachtweken. Waarom zijn ze niet zo voorbij?

MissQ, misschien wel. Ieder lichaam reageert anders.
    Ik lees dat manlief toch thuis zal zijn volgende week. Toch fijn. Heb je het zh al gebeld over je emmy's?

Minnimouse, volgende keer een bordje meenemen 'Zit iemand ook op zp?';)
    Vandaag heb je een echo gehad? Hoe ziet je schema er eigenlijk uit?

Angelica, best irritant dat Nederland verschillende dingen niet erkent terwijl Duitsland en/of België dat wel doen. Echt stom dat jouw zus geen draagmoeder mag zijn.

Sonne, knap dat je de deca alleen kan zetten. Ik laat mijn man darten en zelf spuit ik de vloeistof. Ik klep te lang tegen de naald en dan nog zit 'ie er niet in.:$;)

Mijn buik is stiekem aan het rommelen. Ik heb al wat rood afgeveegd, maar de ongi heeft nog niet doorgezet. Fijn dat ik deze 2 dagen vrij heb. Ik verwacht het vandaag of morgen.

Deel Deze Pagina