He Chybou, ik schrijf hier niet en je kent me niet, maar ik lees hier wel, maar ik wil wel zeggen dat ik het een briljante grap vind! Chinese hamster met een goede CAO, briljant! Groet, Sjak
Hoi meiden, Zo een dag na de tp... Heb nog steeds last van mijn buik door de punctie, maar heb nu ook een soort ongesteldheidspijn en lichte krampjes. Ben benieuwd of dat een teken is dat mijn baarmoeder de embryo opneemt of juist afstoot. Ik ben er wel vrij nuchter onder, het kan goed zijn of het kan fout zijn, je kunt er nu zelf niets meer aan doen... Maar alles wat ik voel maakt me wel onzeker, al zou ik ook weer onzeker zijn als ik niets voelde haha! Het is ook nooit goed... Tat, heel veel succes vandaag! VMiss, jij ook bijna he! Timon, ben jij al ongesteld geworden? CM, dikke knuffel voor jou! Hier ook een vriend die zich heel schuldige voelde, nu gaat het gelukkig beter!
Doortje ik had dat ook en ik was effectief zwanger (wel vmk gehad) maar ik denk dat dat een GOED teken is, ik hoop het en duim heeeeeeeeeeeel hard
zo, die zitten Kunnen nu niets meer doen he. Het was toch niet zoals ik dacht. Ze hebben de 3 laatste enkele ceyo's ontdooit. 1 daarvan heeft het dus niet gered. De ene is een 6cellig cryo en de 2e is eeen beginnende morula Ach niet dat het ook maar iets zegt over innesteling, maar geeft in elk geval aan dat ze sterk zijn...denk ik? Probeer ook maar positief te zijn dit houdt wel in dat we nog 4 pogingen hebben opeens, want we hebben nu nog 4 dubbele cryo's. Gaat hard en ik hoop van harte dat we ze niet allemaal nodig gaan hebben. Ook deze arts gaf overigens aan dat het door de eisprong kon komen, mijn bloedverlies. Ik hoop het maar. Ook zei ze dat de innesteling al over 2 dagen zou zijn. Dat wist ik dan weer niet dat dat zo snel zou zijn. Dacht dat dat langer duurde. En dan nu dat ellendige wachten... Nou doortje, dat klinkt spannend!! Je buik is natuurlijk nog best beurs van de punctie en sinds ik die punctie heb gehad is ook alles veel gevoeliger. Ik hoop gewoon dat het iets positiefs betekend!
Meiden; ik duim heel hard voor jullie hoor. Ben druk druk druk en daarom schrijf ik hier niet zoveel, maar denk wel aan jullie Enne....heel blij zijn als je cryo's hebt hoor, wij hebben ze in de 5 pogingen nog nooit gehad en dan heb je dus echt maar 3 pogingen en daarna mag je zelf betalen Ken genoeg mensen die door cryo's zwanger zijn geraakt
Hey allemaal, Graag zou ik met jullie mee schijven. Na mijn eerste ivf in februari gelijk zwanger helaas bij bijna 9 weken een mk. Nog 3 cryo,s is de vriezer. Maandag de eerste echo na de mk om te kijken of alles goed is en dan hopelijk verder met de eerste cryo. spannend allemaal weer! Ik wens jullie allemaal veel succes!!
Haha! Dank je wel! Op het andere toppic zijn ze dagen bezig geweest over die arme pluizige zielige Chinese hamstertjes
@ Tat; Fijn dat het goed is gegaan. We gaan er gewoon voor. Op naar een PB! @ Sas; Welkom! Schrijf lekker mee! @ Daffie; Helemaal waar wat jij over de cryo's schrijft. Er is momenteel een positieve verhalen toppic over verse en cryo TP's. Als ik er even baal lees ik dat door. @ Doortje; We blijven gewoon enorm POSITIEF! Ik heb geen punctie gehad maar heb ook nu 3 dagen (een soort van) krampjes. Ik hoop zo dat het een goed teken is. Fijn dat VMiss er goede ervaringen mee heeft. Hier zit de eerste wachtweek er op... Ik moet zeggen dat het best snel ging. Op naar de tweede week!
Vanmorgen weer voor een FM naar Tilburg geweest. Dinsdag is de punctie. Hopelijk is de pijn van de punctie een beetje te verdragen, ik zie er namelijk nu al zooo tegenop he.... Doortje: Heel veel sterkte de komende weekjes....spannend hoor!
@ Minnie Mouse ik was ook erg zenuwachtig voor de punctie zo erg dat ik er misselijk van was,later bleek bij mij dat dat nergens voor nodig was geweest want had veel bevruchte eitjes en heb tijdens de punctie geen pijn gehad,ik weet dat er genoeg dames zijn die dat anders ervaren hebben. Is wel fijn he de afdeling in tilburg? En lieve mensen he? Ik loop daar ook....Veel succes dinsdag!
Wie/Wat/Waar Char1983, ICSI 1, St Elisabeth Tilburg MissQ, IVF 1, GZG 's-Hertogenbosch / St. Elisabeth Tilburg Strijkkraal, IVF 2, St. Elisabeth Tilburg Daffie76 ICSI 4, UMCU Timon, ICSI 2 cryo, UMCU Doortje25, ICSI 1, MCK Leiderdorp Danielle81: ICSI 1, MCK Leiderdorp Angelica IVF 1, LUMC Tat76: ICSI 1, HAGA / LUMC spannende tijden, IVF1, AMC Dreumes20, ICSI 1 (voor brusje), Maasstad ziekenhuis/ erasmus MC Sonne: ICSI 2, UMCG Maritu, IVF3, GHB Leuven (belgie) Chybou, IVF/ICSI 2, Geertgen / ZOL Genk Vmiss: cryo 1, Limburg (B) cm89: ivf 2, umc nijmegen Muppet80; ICSI 2; UMCG Matroosje: IVF 1; TP2; Bronovo/LUMC Minnie Mouse1974:ICSI 1. St.Elisabeth ziekenhuis Tilburg Wanneer Starten Dreumes20, 13 april (decapeptyl), 23 april (Gonal-F) Doortje25, 26 april gestart met Deca, 28 april Puregon erbij Strijkkraal, 27 april start Gonal-F Daffie76, 27 april start pil, 25 mei start decapeptyl Danielle81: 27 april decapeptyl, 29 april Puregon Chybou, 28 april MissQ: 4 mei start decapeptyl, 5 mei start puregon Muppet80: 7 mei starten deca Timon: 9 mei tel consult ivm cryo poging Timon: 16 mei tel consult ivm meer willen weten over zuurgraad bms Sonne: 14 mei Deca; 26 mei Puregon ST, geschat: ongi rond 22mei Timon: rond 20 mei ongi=pil, 30-5 start deca, 13-6 start progynova Char1983, ongi 13 mei dus mogen weer starten Angelica: Juni Minnie Mouse1974: April begonnen Echo/FM Muppet80: 19 mei 1e FM cm89: 19 mei echo na vmk Char1983,23 mei echo (cryotp) Sonne: 26 mei startecho Daffie76, 15 juni 1ste FM Timon, 23 juni 1e fm Punctie Maritu, 29 april Dreumes20, 3 mei Strijkkraal, 11 mei Chybou, 11 mei MissQ: 14 mei Doortje, 16 mei Terugplaatsing Maritu, wrs 2mei Dreumes20, 6 mei Matroosje 12 mei Chybou, 13 mei Strijkkraal, 14 mei MissQ: 17 mei Doortje, 19 mei Tat, 20 mei Char1983, Waarschijnlijk begin juni cryo tp (5 cryo's over) ST, geschat: begin juni (4 cryo's over) Daffie76; wrs 21 juni Testen Maritu, 14 mei Martoosje: 23 mei Dreumes20, 24 mei Chybou, 27 mei Strijkkraal, 30 mei MissQ: 31 mei Doortje, 2 juni Zwanger Niet Zwanger Miskraam Char1983, 1e tp (maart) geëindigd in vroege miskraam.(4wk 6d) ST, 3e tp (maart) geeindigd in vroege mk (4wk 3d) cm89: 3e tp (april) geeindigd in vmk (5wk)
@Char, Ik zie dat jullie ook in Tilburg lopen, wij lopen voor de bevruchting en tp ook in Tilburg. Wanneer hoorde jij hoeveel cryo's er zijn en per hoeveel ze ze ingevroren hebben? Wij hebben de 14de de punctie gehad en ik weet dat we 7 bevruchte eitjes hadden en er dus nog 6 over hadden om te worden ingevroren. Mijn eigen ziekenhuis van de week gebeld of ik er dan vanuit mocht gaan dat er 6 ingevroren werden (1 was er terug geplaatst de 17de), maar zij vertelde dat Tilburg dat zou laten weten omdat ze ze eerst daar nog 1 of 2 dagen observeerden. Ik ben benieuwd wanneer jij iets te horen kreeg van Tilburg..
Wie/Wat/Waar Char1983, ICSI 1, St Elisabeth Tilburg MissQ, IVF 1, GZG 's-Hertogenbosch / St. Elisabeth Tilburg Strijkkraal, IVF 2, St. Elisabeth Tilburg Daffie76 ICSI 4, UMCU Timon, ICSI 2 cryo, UMCU Doortje25, ICSI 1, MCK Leiderdorp Danielle81: ICSI 1, MCK Leiderdorp Angelica IVF 1, LUMC Tat76: ICSI 1, HAGA / LUMC spannende tijden, IVF1, AMC Dreumes20, ICSI 1 (voor brusje), Maasstad ziekenhuis/ erasmus MC Sonne: ICSI 2, UMCG Maritu, IVF3, GHB Leuven (belgie) Chybou, IVF/ICSI 2, Geertgen / ZOL Genk Vmiss: cryo 1, Limburg (B) cm89: ivf 2, umc nijmegen Muppet80; ICSI 2; UMCG Matroosje: IVF 1; TP2; Bronovo/LUMC Minnie Mouse1974:ICSI 1. St.Elisabeth ziekenhuis Tilburg Wanneer Starten Dreumes20, 13 april (decapeptyl), 23 april (Gonal-F) Doortje25, 26 april gestart met Deca, 28 april Puregon erbij Strijkkraal, 27 april start Gonal-F Daffie76, 27 april start pil, 25 mei start decapeptyl Danielle81: 27 april decapeptyl, 29 april Puregon Chybou, 28 april MissQ: 4 mei start decapeptyl, 5 mei start puregon Muppet80: 7 mei starten deca Timon: 9 mei tel consult ivm cryo poging Timon: 16 mei tel consult ivm meer willen weten over zuurgraad bms Sonne: 14 mei Deca; 26 mei Puregon ST, geschat: ongi rond 22mei Timon: rond 20 mei ongi=pil, 30-5 start deca, 13-6 start progynova Char1983, ongi 13 mei dus mogen weer starten Angelica: Juni Minnie Mouse1974: April begonnen Echo/FM Muppet80: 19 mei 1e FM cm89: 19 mei echo na vmk Char1983,23 mei echo (cryotp) Sonne: 26 mei startecho Daffie76, 15 juni 1ste FM Timon, 23 juni 1e fm Punctie Maritu, 29 april Dreumes20, 3 mei Strijkkraal, 11 mei Chybou, 11 mei MissQ: 14 mei Doortje, 16 mei Terugplaatsing Maritu, wrs 2mei Dreumes20, 6 mei Matroosje 12 mei Chybou, 13 mei Strijkkraal, 14 mei MissQ: 17 mei Doortje, 19 mei Tat, 20 mei Char1983, Waarschijnlijk begin juni cryo tp (5 cryo's over) ST, geschat: begin juni (4 cryo's over) Daffie76; wrs 21 juni VMiss, 23 mei Testen Maritu, 14 mei Martoosje: 23 mei Dreumes20, 24 mei Chybou, 27 mei Strijkkraal, 30 mei MissQ: 31 mei Doortje, 2 juni Zwanger Niet Zwanger Miskraam Char1983, 1e tp (maart) geëindigd in vroege miskraam.(4wk 6d) ST, 3e tp (maart) geeindigd in vroege mk (4wk 3d) cm89: 3e tp (april) geeindigd in vmk (5wk)
Wie/Wat/Waar Char1983, ICSI 1, St Elisabeth Tilburg MissQ, IVF 1, GZG 's-Hertogenbosch / St. Elisabeth Tilburg Strijkkraal, IVF 2, St. Elisabeth Tilburg Daffie76 ICSI 4, UMCU Timon, ICSI 2 cryo, UMCU Doortje25, ICSI 1, MCK Leiderdorp Danielle81: ICSI 1, MCK Leiderdorp Angelica IVF 1, LUMC Tat76: ICSI 1, HAGA / LUMC spannende tijden, IVF1, AMC Dreumes20, ICSI 1 (voor brusje), Maasstad ziekenhuis/ erasmus MC Sonne: ICSI 2, UMCG Maritu, IVF3, GHB Leuven (belgie) Chybou, IVF/ICSI 2, Geertgen / ZOL Genk Vmiss: cryo 1, Limburg (B) cm89: ivf 2, umc nijmegen Muppet80; ICSI 2; UMCG Matroosje: IVF 1; TP2; Bronovo/LUMC Minnie Mouse1974:ICSI 1. St.Elisabeth ziekenhuis Tilburg Wanneer Starten Dreumes20, 13 april (decapeptyl), 23 april (Gonal-F) Doortje25, 26 april gestart met Deca, 28 april Puregon erbij Strijkkraal, 27 april start Gonal-F Daffie76, 27 april start pil, 25 mei start decapeptyl Danielle81: 27 april decapeptyl, 29 april Puregon Chybou, 28 april MissQ: 4 mei start decapeptyl, 5 mei start puregon Muppet80: 7 mei starten deca Timon: 9 mei tel consult ivm cryo poging Timon: 16 mei tel consult ivm meer willen weten over zuurgraad bms Sonne: 14 mei Deca; 26 mei Puregon ST, geschat: ongi rond 22mei Timon: 20 mei pil, 30-5 start deca, 13-6 start progynova Char1983, ongi 13 mei dus mogen weer starten Angelica: Juni Minnie Mouse1974: April begonnen Echo/FM Muppet80: 19 mei 1e FM cm89: 19 mei echo na vmk Char1983,23 mei echo (cryotp) Sonne: 26 mei startecho Daffie76, 15 juni 1ste FM Timon, 23 juni 1e fm Punctie Maritu, 29 april Dreumes20, 3 mei Strijkkraal, 11 mei Chybou, 11 mei MissQ: 14 mei Doortje, 16 mei Terugplaatsing Maritu, wrs 2mei Dreumes20, 6 mei Matroosje 12 mei Chybou, 13 mei Strijkkraal, 14 mei MissQ: 17 mei Doortje, 19 mei Tat, 20 mei Char1983, Waarschijnlijk begin juni cryo tp (5 cryo's over) ST, geschat: begin juni (4 cryo's over) Daffie76; wrs 21 juni VMiss, 23 mei Testen Maritu, 14 mei Martoosje: 23 mei Dreumes20, 24 mei Chybou, 27 mei Strijkkraal, 30 mei MissQ: 31 mei Doortje, 2 juni Zwanger Niet Zwanger Miskraam Char1983, 1e tp (maart) geëindigd in vroege miskraam.(4wk 6d) ST, 3e tp (maart) geeindigd in vroege mk (4wk 3d) cm89: 3e tp (april) geeindigd in vmk (5wk)
@ MissQ Ik hoorde dat pas vrij laat,want toen wij terug op gesprek kwamen nadat ik een miskraam heb gehad toen vertelde ze pas dat ze zijn ingevroren en per hoeveel bij ons zijn het er 5 cryo's dus 2x twee en 1x een ingevroren.Wat ik dus heb begrepen hoor je dat pas vrij laat dus.Pas op het gesprek die je hebt als het gelukt is of niet. Maar je kan natuurlijk altijd even proberen te bellen. Succes!
Wat een hoeveelheid verhalen weer! Dat krijg je natuurlijk als ik enkele dagen niet op zp kijk, eigenlijk helemaal niet met de pc bezig ben geweest. Ik heb even genoeg aan mezelf en ben druk aan het lezen in spannende boeken. De pil ben ik alweer braaf aan het slikken. Volgende week maandag ga ik weer tijdelijk junk wezen ivm de deca. Gelukkig is manlief er dan weer om te darten. In dit *ahum* geweldige mmm proces is het heel belangrijk om alles een plekje te kunnen geven. Uit eigen ervaring weet ik dat het niet goed is om maar door te blijven stomen. Uiteindelijk kan je dan met jezelf in de knoop komen en eigenlijk snapt je omgeving je dan allang niet meer. Dan is het ook erg fijn om je te kunnen uiten bij je man/vriend en hier op zp. Vmiss, hebben de muren in België oren? *Timon krijgt hele rare beelden* Tat, heel goed gaan broeden!! Het waren mooie emmy's. Met cryo's is helemaal niets mis. Het is in elk geval uitstel van een volgende poging en extra mogelijkheden tot het in vervulling brengen van je kinderwens. Heel vervelend als je helemaal geen cryo's heb gehad zoals Daffie. Dan ben je er echt (te) snel doorheen. Sas, welkom bij de klepclub. Succes morgen met de echo. hopelijk ziet het er goed uit. Chybou, hoe kunnen ze daar nog dagenlang over zijn bezig geweest? Ander gevoel voor humor? Minnimouse, dinsdag je punctie. Heb je aangegeven dat je zo tegen de punctie opzie zodat je misschien wat kunnen toedienen? Char, hoe krijg je normaal te horen hoeveel eskimo's je hebt? In het UMCU krijgen we een aantal weken later een brief ter bevestiging van wat we al met de tp hebben gehoord.
Timon; ik bedoelde het niet vervelend over die cryo's hoor. Maar denk echt dat iedereen dankbaar moet zijn voor de extra kansen Bij ons is dat helaas niet zo, maar hoop dat er hier veel cryobaby's geboren gaan worden
@ Timon wij kregen idd wel te horen per brief hoeveel embryo's we hebben. Maar toen stond het er niet bij hoeveel ze er ingevroren hebben dat hoort normaal wel denk ik idd.... Wat ik ook van anderen altijd hoor... Het is idd vaak wel fijn om stoom af te blazen maar dan wel bij de juiste mensen helaas zijn er genoeg mensen die je dan lastig gaan vinden en er niets van snappen,omdat ze het zelf ook nooit hebben meegemaakt,en het juist heel goed als je goed steun bij vriendlief of manlief zoekt en andersom geeft. hier op zp is het ook erg fijn om veel te delen je word tenminste hier wel begrepen!
O, ik pakte het ook niet als negatief op, hoor. Vind het erg jammer dat jullie deze extra kansen niet hebben gehad. Ik nodig onze eskimo uit om met de eerstvolgende tp uit te groeien tot een lief mensje.