Goed plan Timon!!!! Ik hoop van harte dat jullie kleintje er naar luisterd! Het is je gegund meis... Ik ga ons cryo'tje ook uitnodigen om straks lekker bij ons te blijven!
Ik ben benieuwd of jullie al wat voelen na de tp en zoja wat... ik ben "last" van erg gevoelige borsten, gevoelige buik en onderrug. Ik zit nu op dag 5 na tp.
MissQ, mijn borsten zijn ook pijnlijk, maar dat waren ze al voor de tp haha! Al die rothormonen... De afgelopen dagen had ik ook een gevoelige buik en onderrug, nog steeds voel ik mijn onderrug wel, net alsof je je eisprong hebt of ongesteld moet worden. Ik heb al wat minder last van mijn buik, het lijkt wat rustiger te worden daarbinnen. Of dat een goed teken is weet ik niet, ik hoop het! Spannend he! Denk jij dat je het geduld hebt om pas de 31e te gaan testen? Ik durf denk niet eerder dan 2 juni te testen hihi!
Ik moet van mezelf het geduld opbrengen om niet eerder te gaan testen hoor. Anders denk ik dat ik mezelf helemaal gek maak. Het vervelende is, dat ik na de test wel weer moet gaan werken, had het liever een dag later gehad! De test mogen wij in het ziekenhuis doen, hoeft ook niet met ochtendurine zei de verpleegkundige, hun apparatuur is zo goed dat ze het met een latere urine ook goed kunnen testen (wij hebben om 10:30 uur een afspraak). Ik twijfel of mijn rugpijn van de behandeling afkomt of dat het weer tijd is om mijn matras van mijn bed om te gooien
Ik mag de test gewoon thuis doen, op Hemelvaartsdag! Mijn vriend is dan ook vrij, dus dat is wel fijn. Wel enorm spannend hè!!!
Best wel heel erg ja. Ik probeer mezelf er alleen niet helemaal op vast te pinnen door mezelf teveel hoop te geven. We zijn inmiddels al bijna 4 jaar verder en ben al vaak teleurgesteld (zoals de meeste meiden hier trouwens...).
Dat herken ik helemaal MissQ. Ik probeer er niet teveel aan te denken en met andere dingen bezig te zijn, maar dat is erg lastig. Ook houd ik mezelf voor dat het weleens zo kan zijn dat ik niet zwanger ben, maar ik denk dat de teleurstelling hoe dan ook erg groot zal zijn als het echt zo is. Ik blijf positief, maar wel met enige terughoudendheid haha!
Meiden ik duim voor jullie!! Ik had bij mijn vorige zwangerscha helemaal geen kwaaltjes niets! Alleen enkele steekjes, maar borsten niets last wel enorm moe. Maar dit verschilt van mens tot mens en van zwangerschap tot zwangerschap. Symptomen kwamen pas na 5 weken overigens! Heb nog ff een vraagje, stel dat mijn cryos morgen niet overleefd hebben wat doen ze dan? Moet ik dan niet gaan ? Moet ik dan dinsdag of zo gaan?
VMiss, ik neem aan dat het ziekenhuis dan met jou contact opneemt. Hoe laat heb je je TP? Ik baal hier trouwens van mezelf. Ben afgelopen dinsdag (ik weet het, heel laat pas en heel slecht van mezelf...) gestopt met roken en heb net weer een peuk opgestoken en de nodige biertjes gedronken. Mijn kind was vanmiddag een half uur kwijt en was daarvan nogal over de zeik, kwam er net allemaal uit en had zo mijn behoeftes.......... zo slecht van mezelf. Hoe zou emmie dit vinden? Ik neem aan dat ik 5 dagen na TP nog geen bloedband met mijn emmie heb... ZUCHT en dikke vette BAAL van mezelf.
Ik moet morgen voormiddag bellen en dan zeggen ze hoe laat ik namiddag moet gaan. Maar dat is het net. Stel dat er geen overleefd heeft moet ik dan tot dinsdag wachten? MissQ probeer dat toch niet meer te doen meid. Denk niet dat je al bloedband hebt met je kleintje maar alcohol en sig zijn toch niet goed hoor meid. Doe het voor je emmy
Morgen gaan we weer ons best doen, had gewoon even een moment van zwakte, zeker omdat ik mijn uk vanmiddag dus een half uur kwijt was. Gaat je ook zeker niet in de koude kleren zitten................... SNIK
Meisje, haal goed adem en doe rustig aan. Het is niet niets je kind even kwijt te zijn. Gelukkig is je kleine er weer.
MissQ,Jeetje das niet zo raar hoor,Kan me voorstellen dat je je doodschrikt als je kleine uk een half uur kwijt was,Al zou dat voor jou hebben gevoeld alsof dat uren waren! Waar was hij dan?....Nou gelukkig is hij weer terecht en nu weer opgelucht adem halen!
..hij had zich "verstopt" achter de kliko van de buren De buurman had hem daarna snel verteld dat als hij een spelletje verstoppertje wilde doen, hij het van te voren beter even kon melden.............
Jeetje, goed bedoeld maar mama had bijna een hartverzakking. Toch fijn dat de buurman achter de kliko keek.
@ Vmiss; Ik neem aan dat ze je bellen, ze kijken alles 's morgens nog een keer goed na. Dus geen bericht is goed bericht. Heel veel succes! Ik duim voor je. @ Doortje en MissQ; Moeilijk he om niet met elk steekje, pijntje en vlaagje misselijkheid bezig te zijn... Ik vind alles wat jullie schrijven heel herkenbaar. Ik probeer mezelf zo hard met twee benen op de grond te houden, maar het blijft lastig soms. @ MMouse; Er zijn heel veel verhalen van puncties die wel heel erg goed zijn gegaan en achteraf gezien enorm meevallen. Jij gaat gewoon ook voor zo'n punctie! Zet hem op dinsdag! @ Char; Ik snap je helemaal hoor... @ Timon; Ik vind het een enorm lief idee; de eerstvolgende TP het eskimootje uit te nodigen om een enorm lief mensje te worden. Snif... Stomme hormonen! Hier is nog steeds alles rustig.
Miss Q was dat schrikken, ik zou ook in alle staten zijn! Hier naar het labo gebeld, 3 ontdooid, gisteren waren er 2 over, vandaag 1 topemmy over ze ze. Nu vroeg ze aan mij wat ik wilde, als ik er 2 teruggeplaatst wilde haalde ze er nog 1 of 2 uit. Maar dan kon ze me niet garanderen of deze ook van topkwaliteit waren. Ik heb voor het laatste gekozen. Tot nu toe had ik er nog 4 over, straks misschien nog 2. Maar maakt niet uit als ze het overleven overleven ze het. Maar straks om 14u30 tp duimen jullie voor een blijvertje???