Ook jij welkom Chybou,En succes met jullie 2de poging... Als je wil kan je je toevoegen aan ons lijstje...
nieuwe meiden welkom allemaal hopelijk word het een vruchtbaren ronden voor ons allemaal hier nog steeds geen ongie tebekenen durf ook niet testen want zal toch wel weer een teleurstelling worden valt nog mee hoor ben pas 3 dagen overtijd
Nou toch wel spannend sabine, heb je normaal een stabiele cyclus? De mijne varieert tussen de 16 en 32 dagen.....
Erg is dat he Sabine,zo heb ik dus ook een paar keer gezeten om gek van te worden die onzekerheid! Hopelijk heb je snel duidelijkheid dan weet je weer waar je aan toe bent! Fijne zondag allemaal!
ja k wil zo graag weer beginnen en dan komt me ongie niet en als je wilt dat het weg blijft komt het al lijkt me een wonder als het opeens gelukt is zo geloof er ook niet echt in maar ja wachten maar rustig af fijne zondag iedereen ga lekker werken tot 9 uur
Hoi nieuwe meiden, welkom! Wat een verhalen van sommige meiden, dan is ons tot nu toch nog veel ellende bespaard gebleven. Aan de andere kant had ik graag eerst de kans op IUI gehad, ICSI is toch wel zo definitief het laatste mogelijke redmiddel... Sabine, de wonderen zijn de wereld niet uit he, het zou altijd kunnen! Maar kan me heel goed voorstellen dat je er niet in geloofd, zou ik ook niet doen! Hopelijk komt je ongesteldheid snel en kan je beginnen! En anders hoop ik stiekem toch dat je zwanger bent...
Wie/Wat/Waar Char1983, ICSI 1, St Elisabeth Tilburg Doortje25, ICSI 1, MCK Leiderdorp MissQ, IVF 1, GZG 's-Hertogenbosch / St. Elisabeth Tilburg Sabine25 IVF Albert schweitzer ziekenhuis/ erasmus mc Chybou, IVF/ICSI 2 Geertgen / ZOL Genk Dreumes20, ICSI 1 (voor brusje) Maasstad ziekenhuis/ erasmus MC Wanneer Starten/ Char1983, Hopelijk Mei Doortje25, rond 27 april MissQ, pil start 13 april, intakegesprek verpleegkundige 26 april Sabine25 april Chybou, 28 april? Dreumes20, 13 april (decapeptyl), 23 april (Gonal-F) Echo/FM Punctie Terugplaatsing Char1983, Hopelijk mei nog 5 embryo's over dus cryo tp Sabine25 Begin mei nog 2 cryo's over Testen Zwanger Niet Zwanger Miskraam Char1983, 1e tp (maart) geëindigd in vroege miskraam.
@Sabine: TE GEK!!!!!!!!!!!! Ik ben zo blij voor je. Wat een wondertje. Krijg gewoon kippenvel. Hoe voel je je? Wat onwerkelijk he?!
voel me goed nergens last van het is dat me ongie uitbleef anders zou je niks merken maar kan nog komen het is echt zo onwerkelijk lijkt wel of ik droom heb 10 mei de 1ste echo
Joepieeeeee Sabine gefeliciteerd!!!!!!!! Wow echt super zeg! Zie je wonderen zijn de wereld nog niet uit echt geweldig ben heeeel blij voor je! En wat een mooie test zeg!!!!! En natuurlijk voelt het nog onwerkelijk niet zo gek hoor maar ga er toch ook van proberen te genieten he!
Ik blijf dit topic maar even volgen... Hahaha... Hier gebeuren kennelijk wonderen. @ Sabine: Van harte gefeliciteerd... Hoe kwam je er zo bij om een test te doen? Hoe ver ben je denk je? Echt geweldig! Wordt er helemaal vrolijk van Hier ook op een ongi aan het wachten (euhm, nee ik kan niet spontaan zwanger zijn, als dat zo zou zijn ga ik met Lieve op de kermis staan... lol) Niets te zien nog hier. Ik ben zo heerlijk regelmatig, maar sinds het geIVF kan ik er niets meer over zeggen... Kennen jullie dat?
ik was 5 dagen overtijd en vond het raar heb normaal een cyclus van 28 dagen dus dacht doe maar een test dan weten we waar we aan toe zijn en toen stonden er opeens 2 streepjes erg onwerkelijk eerst waren we 3 jaar bezig voor onze zoon 6 iui en 3 punctie's en voor deze zwangerschap 2 cryo's behandelingen gehad en niks en dan opeens spontaan zwanger
hey meiden...nou ik zal me ook even voorstellen.. ik was 1,5 jaar bezig om zwanger te worden, toen elke menstruatie erg pijnlijk begon te worden...4 maand lang elke maand 3 dagen in het ziekenhuis....heb toen de laatste keer snachts een kijk operatie gehad en toen bleek dat ik ernstige endometriose heb...maand later hebben ze me geopereerd en alle endo weggehaald (gelaserd) + 1 eileider....toen heb ik een half jaar aan de zoladex gezeten (tijdelijk in e overgang) kan niet meer spontaan zwanger raken dus nu gaat het eidelijk gebeuren... ik begin 7 mei met de decapepyl...erg spannend dus!! fijn dat je dit met anderen kunt delen die in het zelfde schuitje zitten.. heb wel even een vraagje, gaat de punctie onder narcose of niet??
@ Sabine: Echt geweldig! Wat een verhaal zeg! @ Mareille: Welkom Wat spannend dat je nu gaat starten. Over de punctie Het ligt aan het ziekenhuis of de kliniek waar je loopt. Het is overal weer anders. De meeste ziekenhuizen doen het niet onder narcose. Ik geloof dat alleen Dusseldorf dat doet. Veel ziekenhuizen geven pijnbestrijding en eventueel een lokale verdoving tijdens de punctie. De kliniek waar ik en mijn partner lopen (Geertgen) geeft tijdens de punctie dormicum. Hierdoor krijg je niet alles 'live' mee. Succes met alles!
@ Sabine ben echt blij voor je meis! @ Mareille,Het is idd erg fijn dat je dit met anderen kan delen want het valt immers gewoon niet mee...En dan is er niets fijner dan het kunnen delen met meiden die in hetzelfde schuitje zitten...We begrijpen elkaar en dat is een goed gevoel! Dus gooi alles er maar uit hier hoor...Ik heb alleen tijdens de punctie een prik in mijn bil gehad...dus verder niets maar is volgens mij in ieder zkh weer anders....Wanneer ga je beginnen?