Minniemouse, nou, ik blijf het vreemd vinden hoor, het hele verhaal. Je hebt hogere kansen als je jong bent, gezond leeft etc., maar de kans is altijd nog kleiner dan dat het niet lukt. Volgens mij mag een arts zoiets nooit zeggen. Maar ik hoop voor jou natuurlijk wel dat hij gelijk heeft Daarnaast kunnen ze aan de follikels aan de buitenkant niet zien of er ook daadwerkelijk een eitje inzit, dus ik denk dat ze 14 follikels bedoelden. Wel balen dan dat ze die niet hebben kunnen leegzuigen! Betekent dat dan ook dat die vanzelf gaan knappen? En wat vervelend dat je nog zo'n last hebt. Kijk je uit dat je geen overstimulatie hebt? Ik weet niet waar je precies last van hebt? Maar ik heb daarmee in het ziekenhuis gelegen, en dat is geen pretjes. En ik zou me proberen nog niet druk te maken over een evenetuele volgende poging, hopelijk wordt dit hem gewoon! Strijkkraal, wauw!!! Gewoon weer een zwangere erbij!! Gefeliciteerd meid!!
Ja die eitjes die bleven zitten kregen een eisprong. Daarom zal ik nog wel last hebben. Strijkkraal; Gefeliciteerd!! Fijn hoor, dan zal er wel een last van je schouders vallen nu! Ik geef de moed nog maar niet op, Strijkkraal zit in hetzelfde ziekenhuis,..hahaha dus er is nog hoop! Waarschijnlijk maak ik me druk om niets... Goh wat fijn, Strijkkraal zwanger, ik knap meteen weer op.
@ Minniemouse: wat lief van je Ik moet zeggen dat Tilburg ons tweede ziekenhuis is, ik ben er bijzonder tevreden over, lieve assistentes, gyn's waar ik vertrouwen in heb, fertiliteitsartsen die gewoon open zijn en de werkelijkheid niet mooier of slechter maken als het is. Daarbij vind ik het heel fijn dat die fertiliteitsafdeling een heel stuk weg zit van de afdeling gyneacologie, want in Roosendaal, waar we eerst zaten, zaten we dus echt tussen de zwangeren ... dat is confronterend hoor. Mijn punctie was ook bijzonder pijnlijk, mijn TP daarentegen ging echt zo ontzettend snel dat ik binnen 4 minuten weer buiten stond. Volledig pijnloos en super vlot. En ik heb een bm die ietwat naar achter gekanteld is, dus het is altijd knungelen geweest bij mij. Het komt mij jou ook helemaal goed hoor. Suzyman en ik kijken elkaar al de hele tijd aan ... een beetje verbrouwereerd eigenlijk, durven het eigenlijk niet echt te geloven. Ik zal ook een stuk relaxter zijn als ik maandag de uitslag van de bloedtest heb ...
jeetje Suzy, wat goed meis!! En zo snel al een pos test. Dat geeft ons wachtende weer hoop!! Was er een reden dat je zo vroeg al testte? Voelde je iets of juist niets?
Eigenlijk op verzoek van Suzyman . Gisterenavond hadden we allebei een vreselijk dip, we waren beiden eigenlijk bijna overtuigd dat het weer niet zou lukken, na zoveel jaar en al die tegenslagen. Dus gisterenavond vroeg hij of we niet konden testen vanavond. In principe is zaterdag 14 dagen na TP, maar omdat ze in het weekend geen bloed afnemen, is dat naar maandag gezet. Dus onder normale omstandigheden zijn we 3 dagen voor NOD, en dacht ik zelf dat er wel iets zou moeten kunnen zitten. Verders voel ik weinig, ja nu opeens krampen en steken , maar dat had ik van de week al. En ik husselde dingen door elkaar, zoals een tophypotheek zeggen en topverzekering bedoelen, een vriendin opeens anders noemen, niet meer uit mijn woorden komen.
Jeetje Strijkkraal wat geweldig! Ik zie die tweede streep ook! Mag ik vragen waarom ze maandag bij jou bloed prikken? Ik mag dinsdag terug komen en een kwartier voor de afspraak een potje urine inleveren bij het lab (zit wel in den bosch in het ziekenhuis). Ik vind het verhaal van mini ook wel erg vreemd. Waarom zouden ze op voorhand al zeggen dat ze niets invriezen? Dan hoeven ze ook geen brief te sturen waarin ze aangeven dat er 'helaas geen embrios zijn ingevroren'. De TP was bij mij ook pijnloos. We stonden ook met een paar minuten buiten. Manlief lag in een deuk toen we weer over de gang liepen.. ik keek hem raar en vroeg wat er aan de hand was.. zei hij doodleuk, dat het zo snel kan allemaal. Daar moet je dan zoveel pijn voor hebben bij je punctie! Ik heb van ellende net maar de hele buitenboel opgeruimd, schoongeveegd en alles water gegeven. Als ik maar bezig ben hoef ik er niet te veel bij stil te staan, al is mijn hoop voor dinsdag toch een heel end bekoeld. Ik verwacht er weinig van nu. Zeker nu ze zeggen dat de 6 embrio's van zo'n slechte kwaliteit waren dat ze niet konden worden ingevroren. Wat zegt dat dan over de emmie die ze hebben terug geplaatst? Ik heb vanmiddag trouwens wel in mijn ligstoel in de zon mijn handen op mijn buik gelegd en aan emmie gevraagd of hij ajb bij ons wil blijven.. pffff, nog maar 6 dagen tot zekerheid.
MissQ, ze prikken bloed bij ons om HcG te meten. Als ik voor 9 uur bij het lab ben om te prikken, kan ik 's middags bellen tijdens het telefonisch spreekuur voor de uitslag, als ik dat na 9 uur doe, dan pas de volgende dag. Mijn man schoot ook in de lach eigenlijk op de gang. "Nou" zei hij "zo snel kan ik het zelfs niet voor elkaar krijgen, hoor" ... Tja, verschil moet er zijn he
Ja juist!!! Hij vond het met de punctie zo mooi om mee te mogen kijken op het scherm. In Tilburg hangen 2 schermen, KAASJE dacht hij! Hij dacht, dan kan ik mooi meekijken hoe onze emmie op zijn plaats gebracht word. Nou mooi niet dus, eendebek erin, slangetje erin, leeg knijpen en klaar. Gaat u maar zitten mevrouw dan controleert de lab mevrouw even of de emmie niet nog in het slangetje zit. En u mag aankleden. Idd, samen doe je er iets langer over he Hoe voel je je nu?!!! Kun je het een beetje geloven dat je een tweede test streep hebt!!
Zo ging het precies bij ons ook. Het jammere was wel dat bij de eerste IVF poging gingen ze daarna nog kijken met de echo war de emmy zat, en zag je ook een heel mooi wit stipje op de monitor. Nu niet, en ik lag daar in de beugels te wachten op die echo ... geen echo nou ja ... als ik straks maar iets anders mooi op die echo mag zien ben ik gelukkig. Hoe voel ik me? Sja ... weet ik niet. Ik zal echt geruster zijn denk ik als ik maandag de bloeduitslag heb (want ik zit zeker te weten voor 9 uur bij de bloedafname). En ik ben licht misselijk, maar dat het ik al een week ofzo, na het eten. Ik durf ook te wedden dat ik mij morgenochtend ook weer niet in ga kunnen houden en toch weer een testje ga doen ... sja, ik blijf natuurlijk wel een vrouw
Bij ons hebben ze helaas ook geen echo gedaan. Ik had van te voren nog gevraagd of we emmie konden zien toen die op het petri-schaaltje lag, maar dat was niet mogelijk volgens de verpleegkundige. Erg jammer dat ze niet heel even de tijd nemen om het schaaltje onder de microscoop te leggen zodat wij 2 tellen kunnen kijken naar emmie. De laborant moet tenstotte ook kijken of emmie wel in het slangetje zit :S Tuuuurlijk zit je er maandag voor 9 uur! Hahahaha, wat dacht jij dan!!! Jij wilt in de middag de uitslag hebben en niet de dag erna! En gelijk heb je qua testen, ik zou me ook suf testen meis! Probeer ervan te genieten. Ik ga nog even bankhangen en dan naar bed. Manlief is de honden uit aan het laten en morgen is het weer vroeg dag voor ons allebei. Slaap lekker.
Wie/Wat/Waar Char1983, ICSI 1, St Elisabeth Tilburg MissQ, IVF 1, GZG 's-Hertogenbosch / St. Elisabeth Tilburg Strijkkraal, IVF 2, St. Elisabeth Tilburg Daffie76 ICSI 4, UMCU Timon, ICSI 2 cryo, UMCU Doortje25, ICSI 1, MCK Leiderdorp Danielle81: ICSI 1, MCK Leiderdorp Angelica IVF 1, LUMC Tat76: ICSI 1, HAGA / LUMC spannende tijden, IVF1, AMC Dreumes20, ICSI 1 (voor brusje), Maasstad ziekenhuis/ erasmus MC Sonne: ICSI 2, UMCG Maritu, IVF3, GHB Leuven (belgie) Chybou, IVF/ICSI 2, Geertgen / ZOL Genk Vmiss: cryo 1, Limburg (B) cm89: ivf 2, umc nijmegen Muppet80; ICSI 2; UMCG Matroosje: IVF 1; TP2; Bronovo/LUMC Minnie Mouse1974:ICSI 1. St.Elisabeth ziekenhuis Tilburg Wanneer Starten Dreumes20, 13 april (decapeptyl), 23 april (Gonal-F) Doortje25, 26 april gestart met Deca, 28 april Puregon erbij Strijkkraal, 27 april start Gonal-F Daffie76, 27 april start pil, 25 mei start decapeptyl Danielle81: 27 april decapeptyl, 29 april Puregon Chybou, 28 april MissQ: 4 mei start decapeptyl, 5 mei start puregon Muppet80: 7 mei starten deca Timon: 9 mei tel consult ivm cryo poging Timon: 16 mei tel consult ivm meer willen weten over zuurgraad bms Sonne: 14 mei Deca; 26 mei Puregon ST, geschat: ongi rond 22mei Timon: 20 mei pil, 30-5 start deca, 13-6 start progynova Char1983, ongi 13 mei dus mogen weer starten Angelica: Juni Minnie Mouse1974: April begonnen Echo/FM Muppet80: 19 mei 1e FM cm89: 19 mei echo na vmk Char1983,23 mei echo (cryotp) Sonne: 26 mei startecho Daffie76, 15 juni 1ste FM Timon, 23 juni 1e fm Punctie Maritu, 29 april Dreumes20, 3 mei Strijkkraal, 11 mei Chybou, 11 mei MissQ: 14 mei Doortje, 16 mei Minnie Mouse1974: 24 mei Terugplaatsing Maritu, wrs 2mei Dreumes20, 6 mei Matroosje 12 mei Chybou, 13 mei Strijkkraal, 14 mei MissQ: 17 mei Doortje, 19 mei Tat, 20 mei Vmiss, 23 mei Char1983, 30 mei cryo tp ST, geschat: begin juni (4 cryo's over) Daffie76; wrs 21 juni Minniemouse1974: 27 mei Testen Maritu, 14 mei Martoosje: 23 mei Dreumes20, 24 mei Chybou, 27 mei Strijkkraal, 30 mei MissQ: 31 mei Vmiss: 31 mei Doortje, 2 juni Char1983,13/14 juni Zwanger Niet Zwanger Matroosje: 21 mei Miskraam Char1983, 1e tp (maart) geƫindigd in vroege miskraam.(4wk 6d) ST, 3e tp (maart) geeindigd in vroege mk (4wk 3d) cm89: 3e tp (april) geeindigd in vmk (5wk)
Morgen is pas een week na tp...maae heb dit nu al 2 keer eerder gehad. Gister al een pukkel hoofd nog niks doorgebroken, dus klein n beetje hoop is er nog...
Zou het niet een verlate innesteling kunnen zijn..... **probeert voorzichtig de hoop erin te houden**
lief! Misschien, maar bij tp werd gezegd dat de innesteling binnen 2 dagen zou zijn. We kunnen niet meer dan wachten....
..ik weet het Tat, het enige wat me kunnen doen is wachten wachten en nog eens wachten en proberen om niet gek te worden ondertussen. Hoewel, prettig gestoord is hier al het geval hoor En nu ga ik ervandoor, kleine naar school brengen en werken vandaag. Fijne dag allemaal! -x-
thanks voor je lieve woorden!! Fijne dag ook. Wachten wachten wachten, daar bestaat die MMM uit. Pas als er echt iets gebeurd heb je zekerheid. Maar bescherm mezelf toch maar om nu nog even van niets uit te gaan.
Miss Q ik zie 2 streepjes dus een voorzichtige proficiat meid!! Doe vandaag nog een testje met ochtendurine misschien! Tat niet te snel wanhopen meid, het kan nog allemaal dus. Hier niet veel te melden lichte buikpijn, eerder zeurend maar dat had ik vorige keer ook, en in mijn cyclus ook dus dat zegt niet veel. Afwachten is de boodschap, nog 5 dagen!