wie ook in mei/juni'11 ivf/icsi behandeling of cryo tp?

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door welcomehome, 11 apr 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. KateK

KateK VIP lid

26 dec 2008
    5.185
    0
    36
    Drenthe
    Tat.. spannend meid.. ik zou er nu nog niet vanuit gaan dat het mis is.. wat doe je met die temperatuur eigenlijk? Is dat heel betrouwbaar ofzo? Mensen wisselen toch ook wel eens van temp? Dat zegt toch niet meteen iets? (I is a Temp-N00b!)

Vmiss; spannend! :) die symptomen zeggen idd niet zoveel, dat is wel jammer vind ik.. je weet verdorie nooit waar je aan toe bent.. wel/niet/wel/niet blabla.. :p

2. Tat76

Tat76 Fanatiek lid

20 jan 2011
    1.288
    0
    36
    Vancouver
    klopt ook helemaal muppet, maar het is zo'n gutfeeling. Maar jullie hebben gelijk en moet de hoop niet laten varen. Verdriet komt er toch wel of ik mezelf probeer te beschermen of niet en blijdschap net zo goed natuurlijk.
    Ik wacht braaf af ;)

3. KateK

KateK VIP lid

26 dec 2008
    5.185
    0
    36
    Drenthe
    ik zou die thermometer maar gewoon ff aan de kant leggen.. daardoor ben je er nog meer mee bezig. Ga een boek lezen, koop een leuk frusteltje voor je toekomstige kindje.. ga lekker shoppen (of window shoppen is ook leuk) en probeer te genieten van het feit dat je een emmy in je buik meedraagt wat al dan niet blijft plakken.. Het is ook mega spannend.. maar in de wachtweken probeer ik er in iedergeval op een andere manier mee bezig te zijn.. Vind het al erg genoeg dat ik iedere dag twee injecties moet zetten en om de zoveel dagen 80km moet rijden voor een echo. Zie die wachtweken dan juist als een rustmoment.. even los van dat "moeten".

Iig; dit is hoe ik er mee om ga.. misschien heb je er iets aan..

Liefs!

4. VMiss

VMiss Bekend lid

24 nov 2010
    826
    0
    16
    NULL
    NULL
    Groot gelijk muppet, zou verstandig zijn om je raad op te volgen :)

5. Tat76

Tat76 Fanatiek lid

20 jan 2011
    1.288
    0
    36
    Vancouver
    Je hebt helemaal gelijk muppet !! :)

6. KateK

KateK VIP lid

26 dec 2008
    5.185
    0
    36
    Drenthe
    *me is a wise muppet* :D

hihi..

7. MissQ

MissQ Fanatiek lid

3 jun 2006
    4.824
    1
    0
    Sorrie voor mijn ego-berichtje...

Met mij gaat het niet zo goed meiden, ik zit er behoorlijk doorheen. Ben vanmorgen wel naar mijn werk gegaan, maar kon me totaal niet concentreren. Ik ben een klein uurtje geleden naar huis gegaan. Ik zat de hele tijd met gisteren in mijn hoofd. Ik heb net mijn eigen zienhuis gebeld omdat ik met zoveel vragen zit. Ze vertelde mij dat het invriezen van embriootjes haast nooit gebeurd, ze moeten namelijk van zo'n goede kwaliteit zijn dat ze ook nog van redelijke kwaliteit zijn als ze ze gaan ontdooien. Ze zoeken de beste embrio uit voor de terug plaatsing en daarna gaan ze de rest observeren. Ook heb ik gevraagd of het mogelijk is om eerder een zwangerschapstest te doen omdat ik er zo doorheen zit. Ik kreeg te horen dat we zondag zelf een test mogen doen met ochtendurine. Het kan zijn dat de test negatief is, maar zonder bloedverlies kunnen we gewoon dinsdag dan alsnog naar het ziekenhuis om daar een test te laten doen. De Utrogestan capsules hebben geen invloed op de uitslag van de test, gelukkig maar want die moet ik zondagochtend ook nog 2 inbrengen. Ik ben weer een heel klein beetje gerust gesteld en ga zo met mijn honden langs de waal uitwaaien. Uitwaaien zal wel lukken, want hier in mijn achtertuin waait het al erg, laat staan dalijk in het open veld.

8. Strijkkraal

Strijkkraal VIP lid

11 apr 2008
    10.680
    3.692
    113
    @ MissQ: dikke knuffel. Ik kan me voorstellen dat je er doorheen zit hoor. Lekker uit gaan waaien

@ Tat: idd lekker wise muppet's raad opvolgen, ik heb die thermometer lang geleden al in de kast gemiept, werd er ook knetter van hoor ...

hier uiteraard een testje weer gedaan vanochtend ... :) kon het niet laten. Het tweede streepje was iets meer helder, maar dat komt wss door ochtendurine. Heb jezelf beloofd pas zaterdagochtend weer te testen eventueel ...

9. Minniemouse1974

Minniemouse1974 Fanatiek lid

14 mei 2011
    3.570
    55
    48
    Tip:

Ik bestel de zwangerschapstesten via sensitest.nl
    Daar zijn ze een stuk goedkoper, en de volgende dag heb je ze al in huis. In een blanco envelop.Kan je testen zoveel je wilt...
    Want ik blijf ook steeds testen, en in de winkel zijn ze zo duur.
    Je kan ze daar 6 stuks voor 10,49 euro kopen. Of de iets minder luxe 6 voor 6,49 euro.

Groetjes Minnie Mouse 1974

10. sportmama

sportmama Actief lid

7 mrt 2010
    432
    0
    0
    administratief
    Gelderland
    Ik breek effe in hier om je een hart onder de riem te steken meis! Ik ben momenteel niet zo actief op zp maar ik hou sommigen (zoals jij!) een beetje in de gaten. Ik snap zo hoe je je voelt! Ook wij hadden geen cryo's en ook ik heb hier behoorlijk van gebaald aangezien zoveel meiden ze hier wel hebben! Maar het klopt dat er echt maar weinigen zijn die dit bereiken. Tegen ons is gezegd 1 op de 9 stellen.... Goed dat je van je werk bent weggegaan om even uit te waaien en vertrouw op die mooie emmy in je buik hoor! Ik duim heel hard voor je en uiteraard voor jullie allemaal in hetzelfde schuitje!!!

11. MissQ

MissQ Fanatiek lid

3 jun 2006
    4.824
    1
    0
    Dank je wel Sportmama. Ik had totaal niet begrepen dat er eigenlijk maar een kleine kans was dat de emmies ingevroren zouden worden. Ik dacht van de 6 er toch wel een paar over te houden voor een eskimo actie. Helaas hebben wij dit tijdens het intakegesprek of niet gehoord, of het is ons niet verteld. Wat lief trouwens dat je mij volgt, heb ik in ieder geval 1 trouwe fan ;)

Hoe is jouw evaluatiegesprek gegaan de 23ste?

12. Minniemouse1974

14 mei 2011
    3.570
    55
    48
    Na alle spanning van de afgelopen dagen heb ik toch maar het ziekenhuis gebeld ivm de terugplaatsing van morgen.
    In eerste instantie dachten ze dat ze 5 eitjes hadden, maar in het labaratorium bleek er nog een 6e eitje te zijn!
    De 6 zijn alle 6 goed aan de slag gegaan. Het schijnt dat dat bijna nooit voorkomt, 100%!!!
    Ik ben weer helemaal blij, en ik hoop dat morgen de terugplaatsing goed verloopt.
    Daarna worden de andere 5 nog een paar dagen in de gaten gehouden om te kijken of ze afsterven of verder ontwikkelen, daarna kon ze pas zeggen of ze ingevroren werden.

Ik ben weer helemaal gerustgesteld nu. :)

13. KateK

KateK VIP lid

26 dec 2008
    5.185
    0
    36
    Drenthe
    wow wat een mooie opbrengst minnimouse!!!!! Mag je trots op zijn! Hoop dat je lekker veel cryootjes mee neemt!! Succes morgen!

14. Tat76

Tat76 Fanatiek lid

20 jan 2011
    1.288
    0
    36
    Vancouver
    goed nieuws minniemouse!!

15. MissQ

MissQ Fanatiek lid

3 jun 2006
    4.824
    1
    0
    Wat goed dat je toch het ziekenhuis even gebeld hebt minniemouse! Scheelt toch een hoop onzekerheid he :)

16. Minniemouse1974

14 mei 2011
    3.570
    55
    48
    Ja scheelt zeker een hoop stress zeg. Ik was meteen weer vrolijk, ik zat toch echt in een dip na de punctie.
    Ik had dinsdag de punctie, en ik heb er nog steeds last van...wat een ellende he die punctie.:$

Maar goed alle hoop is gevestigd op morgen.

17. Minniemouse1974

14 mei 2011
    3.570
    55
    48
    Weet iemand hoe je je profielfoto bij je berichtjes kunt plaatsen en onderaan je berichtje tekst kan plaatsen? Ik krijg het niet voor elkaar helaas.

18. Tat76

Tat76 Fanatiek lid

20 jan 2011
    1.288
    0
    36
    Vancouver
    ik heb je een pbtje gestuurd :)

19. Timon

Timon VIP lid

4 sep 2008
    10.015
    0
    0
    Gelderland
    #679 Timon, 26 mei 2011
    Laatst bewerkt: 26 mei 2011
    WOW!!! GAAF!! Voorzichtig gefeliciteerd!!

20. Minniemouse1974

14 mei 2011
    3.570
    55
    48
    #680 Minniemouse1974, 26 mei 2011
    Laatst bewerkt: 26 mei 2011
    Dank je Tat76!
    Alleen de foto lukt me niet helaas.
    Maar met deze tekst ben ik ook al heel blij.

Deel Deze Pagina