Char, jij maandag de tp en ik de deca. Matroosje, wat ontzettend jammer. Knuffel!! Wanneer mag je voor IVF 2? Lieverds op de wachtbank, sterkte. Niet alles voelen, niet alles voelen... Man, niet te doen!!! Tat, hoe is het met je hoofd? Ik lees nu dat het over lijkt te zijn. Lieffie toch... dikke knuffel! Daffie, hoe is de deca gevallen? Hopelijk geen last van hoofdpijn. Ik zie net dat we 5 dagen na elkaar met de deca gaan zitten en 8 dagen verschil met de 1e fm. Apart... Iemand gisteren Babyboom gezien? Daar was een stel voor de punctie en tp in het UMCU. Daffie, die lieve arts C. was er beide keren. MissQ, dat meen je niet! Wat een lieve, nuchtere man heb jij. Ben je een beetje bekomen? Nu weer goed voor je emmy zorgen. Minnimouse, een diepe frons op mijn voorhoofd ivm hetgeen je gyn heeft verteld. Ook dat ze zeggen bijna nooit in te vriezen. Die opmerking bij de punctie vind ik erg storend! Wat heb jij aan verdoving gekregen dat het zo pijnlijk was en ze niet door zijn gegaan? Heb jij zo gespaard en dan prikken ze er maar 5 aan. Heb je in Tilburg geen formulier hoeven te tekenen ivm cryo's? Ik hoop dat je deze tp als enige keer nodig heeft. Als je nog zoveel eitjes op springen heb staan kan een beetje klussen misschien nog iets opleveren? Chybou, lekker blijven douwen tot zo'n 10 weken zwangerschap. Veel plezier! Suzy, geen eskimo's... erg jammer. Maarre... nu al zwangerschapsdementie? Sonne, hoe was de echo? Hee Muppet, de wachtweken als rustmoment is iets waar we niet snel aan denken. Go girl! MissQ, natuurlijk moeten de eskimo's in spé van een bepaalde kwaliteit voldoen. Maar bijna geen emmy's die worden ingevroren is best apart. Blijkbaar ligt de lat in Tilburg nog hoger dan bij een ander zh. Minimouse, bij de Kruidvat heb je van eigen merk 2 voor 5,-. Ook best te doen. Trouwens, mooie score met je emmy's!! Nu allemaal goede bevruchtingen. Sportmama, alles goed met je? Ik zie dat je in de rustmaanden zit. Enig idee wanneer jullie weer starten? Hier nog aan de pil en sinds enkele dagen erg vermoeide benen waardoor ik soms slecht uit de voeten kan op mijn werk. Gelukkig heb ik een aantal begripvolle collega's. 's Avonds zakken mijn luiken vlot dicht en dat is best vermoeiend.
WHAHAHHAHAAAAAAA!!!! Jaaaaa! Wat goed! Ik zie net je berichtje staan en ik moest er even op reageren! Wat leuk! Samen zwanger!
@ MissQ; Ik duim enorm voor je! @ Miniemouse; Wat een goed nieuws zeg! Succes bij de TP! @ Tat; Ik ben blij dat ik dat nooit wist van dat getemp... Zou er echt helemaal gek van worden. @ Timon; Zorg goed voor jezelf. Lekker je rust pakken en je lijf baby klaar maken. Hier gaat het goed. Nog steeds streepjes. De één wat donkerder dan de ander. Ik had maandag echt een knal test (ik denk en hoop omdat ik heel weinig had gedronken) Zo donker heb ik hem niet meer gehad. Ik drink gewoon te veel denk ik en ik test op te veel verschillende tijden. Wordt er wel een beetje onzeker van... Maar er liggen hier 6 testjes met streepjes. Geen bloed, ik voel me redelijk goed (alleen die hoofdpijn) Ik heb me nu net als Suzy voorgenomen om voor zaterdag niet meer te testen. Liefs!
Even een kort berichtje van mij, geen tijd om op iedereen te reageren. Mijn echo was goed, de eerste 2 Puregon zitten er weer in. Was wel een beetje een muts, moest huilen bij de arts, gewoon doordat alles nu weer echt begint, de onzekerheid, de spanning etc... En dat terwijl ik me de afgelopen weken heel goed voelde. Gelukkig was Sonneman mee, die reageerde heel lief en vond het volstrekt logisch Nu snel naar mijn werk. Groetjes!
Dames hier niet veel te melden. Soms nog lichte buikpijn maar vrees dat dit op zich niet veel zegt. Ben wel moe s avonds maar ook dit zegt op zich niet veel. Nog geduld uitoefene tot woensdag want we gaan er een paar dagen tussenuit tot dinsdag dus kan ik pas woensdag gaan voor bn. en misschien als ik echt niet kan wachten, maandag een thuistestje doen. Als er geen bloed is te zien natuurlijk. Hopen van niet en dames duimen jullie mee!
Wie/Wat/Waar Char1983, ICSI 1, St Elisabeth Tilburg MissQ, IVF 1, GZG 's-Hertogenbosch / St. Elisabeth Tilburg Strijkkraal, IVF 2, St. Elisabeth Tilburg Daffie76 ICSI 4, UMCU Timon, ICSI 2 cryo, UMCU Doortje25, ICSI 1, MCK Leiderdorp Danielle81: ICSI 1, MCK Leiderdorp Angelica IVF 1, LUMC Tat76: ICSI 1, HAGA / LUMC spannende tijden, IVF1, AMC Dreumes20, ICSI 1 (voor brusje), Maasstad ziekenhuis/ erasmus MC Sonne: ICSI 2, UMCG Maritu, IVF3, GHB Leuven (belgie) Chybou, IVF/ICSI 2, Geertgen / ZOL Genk Vmiss: cryo 1, Limburg (B) cm89: ivf 2, umc nijmegen Muppet80; ICSI 2; UMCG Matroosje: IVF 1; TP2; Bronovo/LUMC Minnie Mouse1974:ICSI 1. St.Elisabeth ziekenhuis Tilburg Wanneer Starten Dreumes20, 13 april (decapeptyl), 23 april (Gonal-F) Doortje25, 26 april gestart met Deca, 28 april Puregon erbij Strijkkraal, 27 april start Gonal-F Daffie76, 27 april start pil, 25 mei start decapeptyl Danielle81: 27 april decapeptyl, 29 april Puregon Chybou, 28 april MissQ: 4 mei start decapeptyl, 5 mei start puregon Muppet80: 7 mei starten deca Timon: 9 mei tel consult ivm cryo poging Timon: 16 mei tel consult ivm meer willen weten over zuurgraad bms Sonne: 14 mei Deca; 26 mei Puregon ST, geschat: ongi rond 22mei Timon: 20 mei pil, 30-5 start deca, 13-6 start progynova Char1983, ongi 13 mei dus mogen weer starten Angelica: Juni Minnie Mouse1974: April begonnen Echo/FM Muppet80: 19 mei 1e FM cm89: 19 mei echo na vmk Char1983,23 mei echo (cryotp) Sonne: 26 mei startecho Daffie76, 15 juni 1ste FM Timon, 23 juni 1e fm Punctie Maritu, 29 april Dreumes20, 3 mei Strijkkraal, 11 mei Chybou, 11 mei MissQ: 14 mei Doortje, 16 mei Minnie Mouse1974: 24 mei Terugplaatsing Maritu, wrs 2mei Dreumes20, 6 mei Matroosje 12 mei Chybou, 13 mei Strijkkraal, 14 mei MissQ: 17 mei Doortje, 19 mei Tat, 20 mei Vmiss, 23 mei Char1983, 30 mei cryo tp ST, geschat: begin juni (4 cryo's over) Daffie76; wrs 21 juni Minniemouse1974: 27 mei Testen Maritu, 14 mei Martoosje: 23 mei Dreumes20, 24 mei Chybou, 27 mei Strijkkraal, 30 mei MissQ: 31 mei Vmiss: 31 mei Doortje, 2 juni Char1983,13/14 juni Zwanger Niet Zwanger Matroosje: 21 mei Miskraam Char1983, 1e tp (maart) geëindigd in vroege miskraam.(4wk 6d) ST, 3e tp (maart) geeindigd in vroege mk (4wk 3d) cm89: 3e tp (april) geeindigd in vmk (5wk)
Vandaag heb ik de terugplaatsing, maar ik heb nog steeds veel last van de punctie. Pff, een buik alsof ik 8 maanden zwanger ben, en behoorlijk pijnlijk. Maar ik heb wel zin in de terugplaatsing...spannende weekjes....maar de berichten van de afgelopen week geven me weer hoop!
@ MinnieMouse heel veel succes vandaag meis! Ga lekker jullie emmy ophalen en dan goed broeden op het wachtbankje! Ik had toen ik de tp kreeg ook nog last van mijn buik door de punctie...Maar kan ook nog extra zijn van alle spanningen! @ Strijkkraal mooie test meis!!!!
Timon; heb het idd ook gezien babyboom met het umcu in beeld....ze hadden het trouwens over amersfoort, maar het was toch echt utrecht Wel vreemd idd dat er verschil zit in de deca en 1ste echo, maar dat zal wel te maken hebben met jouw cryo en mijn punctie denk ik zo.... Alle anderen, duimen draaien flink. Heb nog geen hoofdijn van de deca, maar dat komt meestal pas na een dag of 5-7, dus hoop dat het nu ook iet eerder komt.
Hier sinds gisteren ook last van hoofdpijn en een raar gevoel rechtsonderin mijn buik.. geen idee wat dat laatste dan weer zou kunnen zijn, is anders dan de steekjes/krampjes die ik eerder had. Lijkt wel een klein beetje een zwaar/drukkend gevoel rechtsonderin.. we wachten maar weer af
Ik heb net voor aanstaande zondag 2 doosjes kvk2v5 euro gehaald, duimen wachten duimen en nog meer wachten Nu de kleine van school gaan halen en er een gezellige middag van maken! Hij heeft nu vakantie, gezellig!
Char1983: dank je wel. Timon, ik kreeg een verdoving in mijn bil en 1 vaginaal, maar pff, die punctie was niet uit te houden hoor, dus toen heb ik gezegd bij de 5e; zo is het wel genoeg! Ik heb zeker een formulier getekend, hopelijk worden ze wel ingevroren, maar daar konden ze nog niks over zeggen.Het was wel bijzonder dar er meteen gekeken werd hoeveel eitjes er gevonden waren. 1,2,3,4,5, en later bleek er nog een 6e te zijn. De terugplaatsing is goed gegaan. Inderdaad maar een paar minuten werk. 6 van de 6 doen het goed, nu dus nog 5 over. Ik krijg over een week of 2 een brief of ze ingevroren kunnen worden. De rechtse eierstok was nog wat groot, waarschijnlijk zijn de blaasjes weer met vocht gevuld Rustig aan doen...en dat is natuurlijk ook wel eens fijn. Nu dus 14 dagen wachten...spannend. Ik heb toevallig de uitzending van babyboom gezien(ik kijk zelden tv), en zag dat de punctie ook bij die vrouw behoorlijk pijnlijk en emotioneel was. Ik vind die serie eerlijk gezegd wel interresant. Ik ga mijn dochtertje halen bij de oppas...en dan biologische groente kopen....ik wil geen risico lopen nu met die enge verhalen van de komkommers enzo.
QUOTE=MissQ;10019332Wie/Wat/Waar Char1983, ICSI 1, St Elisabeth Tilburg MissQ, IVF 1, GZG 's-Hertogenbosch / St. Elisabeth Tilburg Strijkkraal, IVF 2, St. Elisabeth Tilburg Daffie76 ICSI 4, UMCU Timon, ICSI 2 cryo, UMCU Doortje25, ICSI 1, MCK Leiderdorp Danielle81: ICSI 1, MCK Leiderdorp Angelica IVF 1, LUMC Tat76: ICSI 1, HAGA / LUMC spannende tijden, IVF1, AMC Dreumes20, ICSI 1 (voor brusje), Maasstad ziekenhuis/ erasmus MC Sonne: ICSI 2, UMCG Maritu, IVF3, GHB Leuven (belgie) Chybou, IVF/ICSI 2, Geertgen / ZOL Genk Vmiss: cryo 1, Limburg (B) cm89: ivf 2, umc nijmegen Muppet80; ICSI 2; UMCG Matroosje: IVF 1; TP2; Bronovo/LUMC Minnie Mouse1974:ICSI 1. St.Elisabeth ziekenhuis Tilburg Wanneer Starten Dreumes20, 13 april (decapeptyl), 23 april (Gonal-F) Doortje25, 26 april gestart met Deca, 28 april Puregon erbij Strijkkraal, 27 april start Gonal-F Daffie76, 27 april start pil, 25 mei start decapeptyl Danielle81: 27 april decapeptyl, 29 april Puregon Chybou, 28 april MissQ: 4 mei start decapeptyl, 5 mei start puregon Muppet80: 7 mei starten deca Timon: 9 mei tel consult ivm cryo poging Timon: 16 mei tel consult ivm meer willen weten over zuurgraad bms Sonne: 14 mei Deca; 26 mei Puregon ST, geschat: ongi rond 22mei Timon: 20 mei pil, 30-5 start deca, 13-6 start progynova Char1983, ongi 13 mei dus mogen weer starten Angelica: Juni Minnie Mouse1974: April begonnen Echo/FM Muppet80: 19 mei 1e FM cm89: 19 mei echo na vmk Char1983,23 mei echo (cryotp) Sonne: 26 mei startecho Daffie76, 15 juni 1ste FM Timon, 23 juni 1e fm Punctie Maritu, 29 april Dreumes20, 3 mei Strijkkraal, 11 mei Chybou, 11 mei MissQ: 14 mei Doortje, 16 mei Minnie Mouse1974: 24 mei Terugplaatsing Maritu, wrs 2mei Dreumes20, 6 mei Matroosje 12 mei Chybou, 13 mei Strijkkraal, 14 mei MissQ: 17 mei Doortje, 19 mei Tat, 20 mei Vmiss, 23 mei Char1983, 30 mei cryo tp ST, geschat: begin juni (4 cryo's over) Daffie76; wrs 21 juni Minniemouse1974: 27 mei Testen Maritu, 14 mei Martoosje: 23 mei Dreumes20, 24 mei Chybou, 27 mei Strijkkraal, 30 mei MissQ: 31 mei Vmiss: 31 mei Doortje, 2 juni Char1983,13/14 juni Minnie Mouse1974: 10 Juni Zwanger Niet Zwanger Matroosje: 21 mei Miskraam Char1983, 1e tp (maart) geëindigd in vroege miskraam.(4wk 6d) ST, 3e tp (maart) geeindigd in vroege mk (4wk 3d) cm89: 3e tp (april) geeindigd in vmk (5wk)[/QUOTE]
ff snel,ben al de hele ochtend misselijk geweest, en heb de hele tijd het gevoel dat ik moet eten. Vind het toch wel vroeg om al eventuele symptomen. Had vanmorgen kv testen gekocht en dacht net ga eens eentje doen en kreeg een superlicht streepje , heel erg licht dus ga me er niet op baseren en lekker afwachten tot bn van woensdag. En ga proberen te genieten van ons verlengd weekendje weg. Tot gauw
Spannend Vmiss... Ik heb ook al een paar keer gevraagd wat bn is, snap de afkorting namelijk ook niet! Hoe is het met jou Strijkkraal? Nog een testje eraan gewaagd?!
Nee, ik heb mij braaf in kunnen houden vanochtend met testen . Morgenochtend ga ik er nog een test toen ... Ik denk ik dat ik pas echt goed en wel door zal hebben dat ik zwanger ben als ik de uitslag van de bloedtest heb maandag. Ik durf helemaal niet voluit toe te geven dat de testen positief waren, gewoon omdat ik echt bang ben dat het allemaal niet waar is. Ik durf zelfs niet eens op het internet naar baby spullen te kijken, of stiekem al naar positie kleding enzo. Zo stom eigenlijk ... ik voel me ook prima, heb wel krampen, vooral 's avonds, maar voor de rest helemaal niets.