wie ook in mei/juni'11 ivf/icsi behandeling of cryo tp?

Discussion in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' started by welcomehome, Apr 11, 2011.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. MariaC

MariaC Fanatiek lid

May 4, 2008
    2,185
    56
    48
    Female
    Education
    Noord Holland
    Ohh Suzy, wat erg! Je prachtige test!!! En de 3e keer!! Meid.... Goed dat je eerst alles uit wil laten sluiten hoor!
    *knuffff*

2. MissQ

MissQ Fanatiek lid

Jun 3, 2006
    4,824
    1
    0
    Strijkkraal.... wat onwijs K*T meid. Ze waren zo mooi. Goed dat je eerst het een en ander uit wil laten zoeken. Heel veel sterkte. Mega knuff meissie.

3. Tat76

Tat76 Fanatiek lid

Jan 20, 2011
    1,288
    0
    36
    Vancouver
    Oh neee suzy :( wat vind ik dit vreselijk voor jullie! Hele dikke knuf. Ben heeeeel benieuwd wat er uit jullie testen zal komen, ook omdat ik me afvraag of en waarop ze je kunnen testen. Sterkte meis!

4. Strijkkraal

Strijkkraal VIP lid

Apr 11, 2008
    10,680
    3,692
    113
    @ Tat76: er zijn wel wat dingen die getest kunnen worden, zoals o.a.

- progesteron (als je te weinig aanmaakt, zal een succesvolle innesteling heel moeilijk worden). Dit is bij mij voor het laatst 3 jaar geleden test, voor de 1e IUI en toen was het net onder de onderste grens, maar blijkbaar vond niemand het een probleem
    - schildklierwaarde (TSH/T4), ook hier is op getest een jaar geleden, THS/T4 waarde was 10 en moest 11 zijn ofzo ... iig
    - anti-lichamen (in sommige gevallen kan het immuunsysteem een embryo als vijandige cellen kunnen zien en dus een afstoting bewerkstellingen)
    - chromosomen onderzoeken
    - stolling van het bloed
    - B12 insufficientie

uiteraard zal het niet zaligmakend zijn, maar zolang er hierop getest kan worden en uitgesloten kan worden dat dat het zeker niet is, dan wil ik dat zeker doen.

5. Char1983

Char1983 Fanatiek lid

Feb 19, 2011
    3,447
    21
    38
    Female
    Noord-Brabant
    @ Suzy wat erg zeg! en dan ook nog eens voor de 3e keer op deze verdrietige manier...Sterkte en een dikke knuffel!

@ Tat lees dat het bij jou weer niet gelukt is..Jeetje,hoe oneerlijk he? Voor jou ook een dikke digi knuffel,denk aan je!

Vandaag om 14.00 is ons cryo toppertje terug geplaats hopelijk blijf je zitten kleintje!!!! 14 juni testen!

6. Tat76

Tat76 Fanatiek lid

Jan 20, 2011
    1,288
    0
    36
    Vancouver
    Ok, die eerste 2 ben ik al eens op getest, die andere ken ik (nog) niet. Wie weet waardevol om zelf ook eens naar te vragen. Thanks suzy!
    Ik ga sowieso vrijdag naar een acupuncturist, die ook mijn lichaam eens helemaal gaat door meten. via een vriendin die zelf na behandeling bij hem zwanger is geworden (2 keer zelfs). Ook vrienden die door haar bij hem zijn geweest hebben succes verhalen. baat het niet...
    Sowieso even rust deze maand. Even m'n lijf weer terug vinden en 5 dagen naar rome met m'n moeder zal me ook goed doen.

Char wat goed meis! Nu goed broeden en ik duim zo hard voor je!

7. MariaC

MariaC Fanatiek lid

May 4, 2008
    2,185
    56
    48
    Female
    Education
    Noord Holland
    Oh meiden, ik zwéér bij acapunctuur! Mijn lijf is na de eerste ICSI een jaar van slag geweest. Na 2 maanden apapunctuur is alles weer goed! Keurige cyclus van 28/29 dagen.

8. Strijkkraal

Strijkkraal VIP lid

Apr 11, 2008
    10,680
    3,692
    113
    Deze poging heb ik met acupunctuur gedaan ... ik moest er even aan wennen, maar op zich wordt ik er wel redelijk rustig van. Het enige is dat hij de voorlaatste keer in mijn gezicht heeft geprikt tegen rosacea en dat heeft een heftige reactie opgeroepen (met een blauwe plek naast mijn neus tot gevolg ... had wat uit te leggen ;):D)

Ik weet nog niet of de volgende poging met acupunctuur ga doen, misschien als we weten dat er iets anders aan de hand is, kan hij zich daarop concentreren. We zien wel.

Mijn mama (de schat :)), was alweer op het internet gekropen en belde me al weer met allerlei ideeen ... Dusseldorf, assisted hatching etc. Op zich klinkt Dusseldorf wel heel goed, maar ik wil eerst maar de gesprekken met de arts hier afwachten.

9. MariaC

MariaC Fanatiek lid

May 4, 2008
    2,185
    56
    48
    Female
    Education
    Noord Holland
    Als lieve Suzy... neem idd eerst even de tijd.
    Mocht deze cryo poging en de daaropvolgende niet lukken bij ons, gaan wij ook naar DD....

Wat gek die blauwe plek though....

10. butterfly stars

butterfly stars VIP lid

Jan 14, 2008
    6,766
    0
    0
    HR
    Zuid-Holland
    char succes morgen

Strijkkraal balen zeg, ik snap heel goed dat je het wil laten onderzoeken.

Chybou knuffel

alle pos testers gefelciteerd

Tat, ik heb deze onderzoeken in belgie laten doen. mijn lichaam maakt anti spermalichamen aan. ik krijg hiervoor prednison en IVIG

11. sonne

sonne Actief lid

Dec 7, 2010
    236
    22
    18
    NULL
    NULL
    Oh nee Suzy, wat een naar bericht! Het leek allemaal zo positief in dit draadje, maar het lijkt nu om te slaan in een negatieve flow. Dat is niet de bedoeling!!! Heel veel sterkte nu!

12. KateK

KateK VIP lid

Dec 26, 2008
    5,185
    0
    36
    Drenthe
    Suzie & Tat.. :( echt kl**e dat het niet gelukt is meiden.. bah bah bah.. knuffel voor jullie meiden.

Ik heb morgen de punctie.. 25 follikkels zijn er geteld afgelopen vrijdag.. ben benieuwd hoe lang het gaat duren. Was bij poging 1 nl erg pijnlijk ivm gekantelde baarmoeder, dus ben benieuwd..

13. KateK

KateK VIP lid

Dec 26, 2008
    5,185
    0
    36
    Drenthe
    Wie/Wat/Waar
    Char1983, ICSI 1, St Elisabeth Tilburg
    MissQ, IVF 1, GZG 's-Hertogenbosch / St. Elisabeth Tilburg
    Strijkkraal, IVF 2, St. Elisabeth Tilburg
    Daffie76 ICSI 4, UMCU
    Timon, ICSI 2 cryo, UMCU
    Doortje25, ICSI 1, MCK Leiderdorp
    Danielle81: ICSI 1, MCK Leiderdorp
    Angelica IVF 1, LUMC
    Tat76: ICSI 1, HAGA / LUMC
    spannende tijden, IVF1, AMC
    Dreumes20, ICSI 1 (voor brusje), Maasstad ziekenhuis/ erasmus MC
    Sonne: ICSI 2, UMCG
    Maritu, IVF3, GHB Leuven (belgie)
    Chybou, IVF/ICSI 2, Geertgen / ZOL Genk
    Vmiss: cryo 1, Limburg (B)
    cm89: ivf 2, umc nijmegen
    Muppet80; ICSI 2; UMCG
    Matroosje: IVF 1; TP2; Bronovo/LUMC
    Minnie Mouse1974:ICSI 1. St.Elisabeth ziekenhuis Tilburg
    MariaC: ICSI 1, TP 4, VU Amsterdam

Wanneer Starten
    Dreumes20, 13 april (decapeptyl), 23 april (Gonal-F)
    Doortje25, 26 april gestart met Deca, 28 april Puregon erbij
    Strijkkraal, 27 april start Gonal-F
    Daffie76, 27 april start pil, 25 mei start decapeptyl
    Danielle81: 27 april decapeptyl, 29 april Puregon
    Chybou, 28 april
    MissQ: 4 mei start decapeptyl, 5 mei start puregon
    Muppet80: 7 mei starten deca
    Timon: 9 mei tel consult ivm cryo poging
    Timon: 16 mei tel consult ivm meer willen weten over zuurgraad bms
    Sonne: 14 mei Deca; 26 mei Puregon
    ST, geschat: ongi rond 22mei
    Timon: 20 mei pil, 30-5 start deca, 13-6 start progynova
    Char1983, ongi 13 mei dus mogen weer starten
    Angelica: Juni
    Minnie Mouse1974: April begonnen

Echo/FM
    Muppet80: 29 mei 4e FM
    cm89: 19 mei echo na vmk
    Char1983,23 mei echo (cryotp)
    Sonne: 26 mei startecho
    Daffie76, 15 juni 1ste FM
    Timon, 23 juni 1e fm

Punctie
    Maritu, 29 april
    Muppet80; 31 mei
    Dreumes20, 3 mei
    Strijkkraal, 11 mei
    Chybou, 11 mei
    MissQ: 14 mei
    Doortje, 16 mei
    Minnie Mouse1974: 24 mei

Terugplaatsing
    Maritu, wrs 2mei
    Dreumes20, 6 mei
    Matroosje 12 mei
    Chybou, 13 mei

Strijkkraal, 14 mei
    MissQ: 17 mei
    Doortje, 19 mei
    Tat, 20 mei

Vmiss, 23 mei
    Minniemouse1974: 27 mei
    MariaC: 27 mei
    Char1983, 30 mei cryo tp

ST, geschat: begin juni (4 cryo's over)
    Muppet80; ws 2 juni
    Daffie76; wrs 21 juni

Testen
    Maritu, 14 mei
    Martoosje: 23 mei
    Dreumes20, 24 mei

Chybou, 27 mei
    Strijkkraal, 30 mei
    MissQ: 31 mei
    Vmiss: 31 mei
    Doortje, 2 juni
    MariaC: 9 juni
    Char1983,13/14 juni

Minnie Mouse1974: 10 Juni

Zwanger

Niet Zwanger
    Matroosje: 21 mei :(
    Tat76 30 mei

Miskraam
    Char1983, 1e tp (maart) geëindigd in vroege miskraam.(4wk 6d)
    ST, 3e tp (maart) geeindigd in vroege mk (4wk 3d)
    cm89: 3e tp (april) geeindigd in vmk (5wk)
    Strijkkraal, 1e (en enige) TP uit IVF poging 2, geeindigd in vmk (4w1d

14. Tat76

Tat76 Fanatiek lid

Jan 20, 2011
    1,288
    0
    36
    Vancouver
    holymoly muppet!! Dar zijn er een hele hoop!! Succes morgen en hoop dat er ook een heleboel mooie emmy's uit gaan komen! Pas goed op jezelf met zoveel follikels meis!

Chybou, had jij niet vandaag je bloedtest? Hoe gaat het met je lieverd?

15. Chybou

Chybou Fanatiek lid

Jan 27, 2011
    2,211
    8
    38
    Docent
    Twente
    @ Suzy; Wat ontzettend rot meis! :( Knuf!

Hier ook geen goed nieuws. Vanmorgen twee verschillende testjes gedaan. Allebei negatief. Waar we al bang voor waren is gebeurd. Deze zwangerschap heeft zich niet doorgezet.

Lieve heeft de kliniek gebeld. Ik moet stoppen met alle medicijnen en de ontrekkingsbloeding afwachten. Ik hoop dat het snel komt... Verder niets, afwachten en daarna bellen voor een afspraak.

We zijn hier een beetje verdrietig. Je hebt een positieve knal test in handen. We waren toch heel voorzichtig een beetje blij. De meeste zwangerschappen gaan vanaf dit punt goed. Ik ben vooral verdrietig over alles wat had kunnen zijn en nu niet is.

16. Timon

Timon VIP lid

Sep 4, 2008
    10,015
    0
    0
    Gelderland
    Tat, Suze en Chybou, wat een verdrietig nieuws!

Suze, lief dat je moeder gelijk verder gaat zoeken. Ben jij van het alternatieve?

Muppet, wat een hoeveelheid! Veel succes morgen met de punctie!

Waarom ik deca gebruik met een gestimuleerde cryo poging? Omdat dan mijn cyclus geheel gestuurd kan worden.

Dames, we zijn gewoon de deca vergeten! Morgen het zh even bellen. Doordat ik ga starten met een alternatieve behandeling wil ik deze poging dan gelijk uitstellen. Zien wat dit mij kan brengen. Misschien wel een baarmoeder die een emmy wilt vasthouden.;)

Nu de planten water geven.

17. Minniemouse1974

Minniemouse1974 Fanatiek lid

May 14, 2011
    3,570
    55
    48
    @Strijkkraal: Jee wat een teleurstelling voor je! Ik wens je heel veel sterkte toe!

@Muppet80: Heel veel succes morgen!

@Char1983: Dat is dus vanaf nu twee weken wachten, pff, wachten duurt altijd zo lang he.
    Fijn dat je een toppertje hebt gekregen!

Ik zit nu in dag 3 van 14 dagen onzekerheid, pff, maar ik ben zeker niet de enige, dat vind ik fijn, dat je steun hebt aan elkaar.:)

Groetjes Minnie

18. Tat76

Tat76 Fanatiek lid

Jan 20, 2011
    1,288
    0
    36
    Vancouver
    Oh timon, hoe kan je dat nou gebeuren? ;) soms ben je er ook zo mee bezig, dat je door de medicatie de naalden niet meer ;)
    Wat voor alternatieve behandeling ga je aan beginnen eigenlijk?

19. Timon

Timon VIP lid

Sep 4, 2008
    10,015
    0
    0
    Gelderland
    Met mesologie. Tot 1,5 week geleden niet eerder van gehoord. Het is iets aparts, want je wordt dmv een apparaat en drukpunten (meridianen) volledig doorgelicht. De uitslag gaf zoveel herkenning van de afgelopen jaren dat ik gewoon verbaasd ben en de aangeraden supplementen wil gebruiken. Over 2 maanden hoef ik pas terug te komen, maar in de tussentijd zal mijn lichaam in balans raken door de supplementen. Zeer grote kans dat dit zelfs positief voor mijn baarmoeder kan uitpakken. Zou mooi zijn en misschien precies dat waarnaar ik zocht. Een echt mooie omgeving om onze emmy 8 maanden in te laten wonen.

Mesologie

20. Strijkkraal

Strijkkraal VIP lid

Apr 11, 2008
    10,680
    3,692
    113
    @ Timon - sja, het is maar wat je onder het alternatieve bedoeld. Op zich neig ik wel eens naar acupuntuur en homeopathie, heb van de acuputurist ook kruiden gekregen voor mijn vermoeidheid en ik heb wel het idee dat het iets heeft gedaan. En ondanks dat de naald in mijn gezicht zo'n heftige reactie opriep, lijkt het wel wat rustiger te zijn geworden ..

Mijn zusje is doet veel met reiki en doet heel af en toe wat met mij (voornamelijk hoofdpijn e.d.). Maar voor de rest zit ik toch wel nog altijd in het reguliere ...

Share This Page