wie ook in mei/juni'11 ivf/icsi behandeling of cryo tp?

Discussion in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' started by welcomehome, Apr 11, 2011.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. eternity79

eternity79 Niet meer actief

Mag ik hier ook mee komen schrijven???

Ik moet vandaag beginnen met het spuiten van de hormonen voor de ICSI behandeling. En dan over 2 weken ongeveer de punctie...
    Ik vind het allemaal echt super spannend, maar ik zie toch ook wel erg op tegen de behandeling... :(

Groetjes,
    Eternity

2. Nikkela

Nikkela Lid

May 1, 2011
    9
    0
    0
    Gisteren heb ik de punctie gehad, ik zag er erg tegen op maar het is me 100% meegevallen! Nauwelijks echte pijn, voor ik het wist was het al voorbij. Dus dat was wel heel erg fijn. En er waren 10 eitjes "geoogst"!
    Vanmorgen het verlossende telefoontje dat er morgen een terugplaatsing is (1 juni dus)! Ze hebben er niet bij gezegd hoeveel embryo's er zijn, dat horen we morgen.
    Ik ben onder behandeling in het AZM (Maastricht), en het i.v.f. team is daar echt super!

Ik heb nu wel veel buikpijn, met name de linkerkant is erg gevoelig. De verpleegkundige heeft me aangeraden om ook vandaag nog veel te rusten, dus dat ga ik maar braaf doen.

Voor alle meiden: heel veel suc6 met alles!
    Ik heb me trouwens nog niet op het lijstje gezet, ga proberen of me dat lukt.

Groetjes,
    Nikkela

3. Nikkela

Nikkela Lid

May 1, 2011
    9
    0
    0
    ....

4. Char1983

Char1983 Fanatiek lid

Feb 19, 2011
    3,447
    21
    38
    Female
    Noord-Brabant
    He eternity! Welkom hier natuurlijk mag jij je hier ook bijvoegen!
    Het is ook allemaal erg spannend maar hier kunnen we elkaar een beetje steunen!!!

Spannend Nikkela! Het is al bijna zover!!!!

5. Tat76

Tat76 Fanatiek lid

Jan 20, 2011
    1,288
    0
    36
    Vancouver
    welkom meiden!!
    Nikkela, zo kunnen we jouw lijstje helaas niet meer quoten.
    Wanneer je jezelf hebt toegevoegd op de lijst haal je voor en na dat bericht QUOTE weg. Klik even op voorbeeld bericht alvorens je deze plaatst of het goed is gegaan. Succes ;)

6. MissQ

MissQ Fanatiek lid

Jun 3, 2006
    4,824
    1
    0
    In het ziekenhuis hebben we vanmorgen ook een positieve test gehad!!! 16 juni hebben we onze eerste echo al, aangezien we met IVF iets meer kans op een buitenbaarmoederlijke zwangerschap hebben. Als de echo 16 juni goed is, dan feliciteren ze ons vanuit het ziekenhuis pas. Dus tot die tijd houden we ons nog een beetje gedeisd :D

7. daffie76

daffie76 Fanatiek lid

Missq; ik feliciteer je wel hoor!! Geniet van deze spannende tijd meid....het is je gegund!

8. Tat76

Tat76 Fanatiek lid

Jan 20, 2011
    1,288
    0
    36
    Vancouver
    oh wat fijn missq!!!! Zaten we wel weer even op te wachten hier, goed nieuws!
    Mag ik vragen waarom je meer risico hebt op een bbm zwangerschap bij ivf? Had het niet eerder gehoord namelijk.

Timon, dat mesologie klinkt en lijkt trouwens een beetje op wat ik vrijdag ook ga krijgen, denk ik. Wat interessant! Ik hou je op de hoogte hoe ik behandeld wordt en anders ga ik eens in Den Haag kijken daarvoor. Zag dat er iemand hier zo een praktijk heeft. Iets dichterbij dan België ;)
    Betekent dat nou ook dat je niet voor de cryo gaat de komende maand?
    Wij lassen ook even rust in. Wil even mn lijf hervinden na al die hormonen en polonaise van behandelingen en ziekenhuisbezoeken. Ik verrek werkelijk van de pijn nu ik weer ongesteld ben geworden, ben zooo moe en heb zo'n hoofdpijn en dat lijkt me allemaal ook niet goed. Dus ik wacht die afspraak vrijdag eens af en kijk wat hij voor me kan betekenen en hoe en wat voor invloed dat gaat geven en dan kunnen we hopelijk met frisse moed de draad weer oppakken.

9. MissQ

MissQ Fanatiek lid

Jun 3, 2006
    4,824
    1
    0
    De reden weet ik niet Tat, wel dat de verpleegster het me net vertelde!

10. Tat76

Tat76 Fanatiek lid

Jan 20, 2011
    1,288
    0
    36
    Vancouver
    :D nou daar moeten we het dan maar mee doen, hihi :)
    Het lijkt me juist zo vreemd omdat je emmy in je baarmoeder wordt geplaatst...goed, op naar 16 juni gewoon voor jullie!! Mn duimen draaien hoor!!

11. MissQ

MissQ Fanatiek lid

Jun 3, 2006
    4,824
    1
    0
    Ze had het erover dat ze de emmy nu van onderaf inbrengen en de emmy misschien nog wel eens in de eileider wilde wegkruipen ofzoiets....?

12. Tat76

Tat76 Fanatiek lid

Jan 20, 2011
    1,288
    0
    36
    Vancouver
    :$ het zou zomaar kunnen..
    nou ik hoop dat jouw frummeltje zich lekker IN je baarmoeder heeft genesteld en dat je gauw kan genieten van je welverdiende zwangerschap!

13. Minniemouse1974

Minniemouse1974 Fanatiek lid

May 14, 2011
    3,570
    55
    48
    Welkom Eternity! :)

14. eternity79

eternity79 Niet meer actief

@char: dank je!! Jij schrijft dus ook hier mee!
    Gezellig!
    Het is zeker erg spannend.
    Ik heb net de prikinstructie gehad, en het valt allemaal wel mee gelukkig.

@minniemouse: dank je wel! :)

Zijn er nog meer mensen die Cetrotide spuiten trouwens?

15. Doortje25

Doortje25 Fanatiek lid

Jul 25, 2010
    4,056
    884
    113
    Ach Suzy, wat erg zeg... :(
    Veel sterkte met deze klap.
    Dikke knuffel!!!

Tat, jammer dat ook bij jou het niet heeft mogen lukken.
    Dikke knuff en ik hoop dat het de volgende keer echt raak is!

Timon, dat over mesologie klinkt interessant. Je moet doen wat je gevoel je ingeeft en als dat is dat je eerst dit eens moet proberen, dan zou ik de kans er gewoon op wagen! Die cryo bederft niet! ;)

Eternity, welkom hier!
    Ik heb geen Certotide gespoten, maar Decapeptyl en Puregon.

MissQ, gefeliciteerd!!!
    Dan gaan we gelijk op meis, wat leuk! :D
    Ook ik houd me nog een beetje in hoor, ben zo bang dat het straks niet zo mag zijn...

Gisterochtend was mijn test al donkerder dan zondag, het was dan ook met ochtendurine. Vanochtend was het niet met ochtendurine, ik moest om 5.00 uur al zo nodig plassen en had echt geen zin om te testen. Hoewel er meteen weer een streepje kwam, leek hij minder duidelijk dan gisteren. Ik heb de hele dag met een rotgevoel rondgelopen, dus toen ik thuis kwam zei mijn vriend dat ik er gewoon nu nog een moest doen. En ik ben gewoon verbaasd over hoe donker mijn test nu is!

View attachment 155397

Ik weet dat het dom is om elke dag te testen, maar ben zo onzeker. Denk dat ik nu wel echt tot donderdag wacht, aangezien je hcg natuurlijk om de dag verdubbeld en ik mezelf alleen maar aan het twijfelen maak als hij morgenochtend weer lichter is dan die van net. Heb ook nog een test van Sensitest er tegen aan gegooid en ook die was mooi positief, dus ik probeer er maar vanuit te gaan dat het echt zo is hihi!

Heb rechts onderin een soort spierpijn die uitstraalt naar mijn lies. Ook ontzettende lage rugpijn, maar ik neem het allemaal voor lief als het betekent dat ik zwanger ben haha! Vandaag heb ik de laatste utrobollen gebruikt, nu hoop ik dat mijn lichaam het netjes zelf overneemt!

16. Char1983

Char1983 Fanatiek lid

Feb 19, 2011
    3,447
    21
    38
    Female
    Noord-Brabant
    @ MissQ gefeliciteerd meis!!!

@ Doortje mooie test zeg!!!

17. Char1983

Char1983 Fanatiek lid

Feb 19, 2011
    3,447
    21
    38
    Female
    Noord-Brabant
    @ Eternity het spuiten zelf valt ook echt wel mee hoor! Al heb ik het wel door mijn vriend laten doen...Veel succes meis!

18. Doortje25

Doortje25 Fanatiek lid

Jul 25, 2010
    4,056
    884
    113
    Char ik hoop ook dat jouw cryootje heerlijk blijft zitten in je warme buik!

19. Tat76

Tat76 Fanatiek lid

Jan 20, 2011
    1,288
    0
    36
    Vancouver
    jeetje doortje, dat ziet er goed uit! Spannend hoor meis, snap echt wel dat je onzeker bent. Dat was ook de reden dat ik bleef temperaturen. Ergens zoek je houvast in deze onzekere tijd. Komt vast goed!

Jij ook lekker broeden Char, hoop zo dat het voor jou ook gewoon goed gaat nu!

20. Timon

Timon VIP lid

Sep 4, 2008
    10,015
    0
    0
    Gelderland
    Wat mooi om te lezen. Gefeliciteerd!

Share This Page