Mijn laatste Utro heb ik zondag genomen, lijkt me niet dat het dat kan zijn. Kwam tijdens het Utro gebruik altijd wel een soort witte vloed, maar dat is het nu totaal niet. Thx dat je ook duimt!
Missq; ook hier draaien de duimen flink hoor meid....kan je morgen niet bloed laten prikken in het ziekenhuis op hcg?? Hier is helaas de hoofdpijn op komen zetten vanavond. Was aan het werk en voelde het al komen. Ook nog een heftige avond waarbij mijn patient overleed (mocht, maar toch....), dus ga hopen dat het snel volgende week donderdag is en ik mag gaan stimuleren, want dan stopt de hoofdpijn weer weet ik uit ervaring.
Geen bloed meer verloren vannacht. Als het een miskraam is, zou ik toch veel bloed moeten verliezen en kramp/buikpijn moeten hebben?
Ow missQ ik zit steeds aan je te denken,hoop zo Dat het gewoon een vaatje was die geraakt Is,tegen mij is toen ook gezegd dat je buikpijn En krampen zou moeten krijgen bij een mk maar Eerlijk dat heb ik ook nooit echt gehad,maar meis Kan je vandaag het zh niet bellen? Zo blijf je oin de angst en Onzekerheid zitten, dikke knuffel!
Miss Q wat lees ik hier allemaal meid. Het kan om een innestelingsbloeding gaan hoor. Op een ander forum had een meisje dat ook en bleek inderdaad om innesteling te gaan want bij controle was er niets aan de hand. Dus het kan nog alle kanten uit. Maar ik zou toch even bellen naar het zkh! Vanochtend bloedname gehad om te kijken of het voldoende stijgt. Mag vanmiddag bellen. Is toch telkens opnieuw zenuwslopend he, je bent toch altijd een beetje bang, maar de Dokter zei wel dat mijn waardes woensdag hoog lagen, dus kon zijn dat het er 2 zijn, maar dat weten we nu nog niet, met eentje ben ik al dolgelukkig dus we zullen zien.
Wat een verhalen hier allemaal, verdriet en blijdschap ligt zo ongelofelijk kort bij elkaar! Hoop met jullie mee dat er nog een hoop namen bij het blokje zwanger komen te staan.. Ik heb eergisteren de terugplaatsing gehad, volgens de arts had ik goed "geboerd", haha. Er is 1 toppertje teruggeplaatst en 1 van niet zo'n goede kwaliteit, maar goed genoeg. En dan zijn er nog 7 "rest"embryo's (klinkt zo raar), maar we moeten nog even afwachten of ze kunnen worden ingevroren. Wel een bizar idee dat er twee in m'n buik rondzweven, ik heb ze gezegd dat ze maar een lekker plekje opzoeken en zich heel goed vast moeten houden!! Ik vind het zooo spannend. Nu nog geduld hebben tot 15 juni, de testdag.. M'n dochtertje wordt volgend weekend op 12 juni 5 jaar (!), en dus gelukkig genoeg afleiding. Alhoewel, ze doet niets anders dan baby spelen (natuurlijk weet ze van niets, maar die kleintjes hebben "radartjes"). Hoop zo voor haar dat ze over 9 maanden niet meer alleen is! Suc6 allemaal!!!
Heykes Net gebeld, HCG was meer dan verdubbeld, stond nu op meer dan 500! 22/06 echo en dan zou er een kloppend hartje moeten zijn! *fingers crossed* Miss Q hoe gaat het nu???
Wat een goed nieuws Vmiss! Ik hoop dat ik maandag ook bloed mag komen prikken. Ik voel me erg onzeker. Ik verlies weer een klein beetje bloed. Totaal geen buikpijn of krampen...
Ik vind dit zo vervelend voor je miss q! Is er geen spoedgevallendienst in dat ziekenhuis? Je moet toch ergens terecht kunnen!!! Word hier zo kwaad van. Heb zo met je te doen meid. Ik duim, het kan nog altijd innestelingsbloed zijn hoor.
Ik heb wel een spoednummer dat ik kan bellen, maar dan krijg ik de verloskamer. Die heb ik gisteren gebeld, alleen kunnen ze niets doen voor me. Het is nog te vroeg voor een echo zei ze. Afwachten dus maar, daar kon ik het mee doen. En die slijmsliert en dat propje erin wat ik verloor zei haar ook niets. Ze wist ook niet te vertellen of een emmie in dit stadium er zo uit zou kunnen zien of dat het heel anders was. Had er dus eigenlijk heel weinig aan.
Ik heb zojuist 2 foto's in mijn album gezet van het "propje" en wat er in het propje zat. Let wel; het zijn niet de leukste foto's om te bekijken. De keuze is aan jezelf. Dit zat er dus IN die slijmsliert van een cm of 8 lang.
@miss ik heb met bijna 9 weken een mk gehad, was ik er uit kreeg was ook zo sliert beetje vleeskleur rose wat er in zit dat zie ik ook op jou foto. Ik hoop dat het niks is en dat het gewoon rommel in de baarmoeder was .het is natuurlijk wel beter door bloed. Wat onzeker voor je zal voor je duimen dat het goed gaat
Sas bedankt voor je reactie. Ik het net toch nog een keer met dat spoed nummer gebeld. Kreeg dezelfde verloskundige aan de lijn als gisteren, hoefde dus niet weer heel mijn verhaal te doen. Ik gaf aan dat het bloedverlies weer is begonnen en dat ik heel graag middels een bloedtest mijn HCG gemeten zou willen hebben. Ze heeft me doorverbonden met een verpleegkundige (denk ik....) en heb met haar overlegt. Ze wil best een echo doen, maar het kan zijn dat er niets te zien is in mijn baarmoeder. Dat kan betekenen dat het of nog te vroeg is, of toch afgezet is, of een bbz is. Hoewel dat laatste gepaard zou moeten gaan met buikpijn. Ik heb uitgelegd dat ik dat propje uit het slijm heb gehaald om te bekijken. Ze vertelde dat een vruchtzakje met deze termijn van de zwangerschap eigenlijk nog niet te zien is (das in ieder geval al een kleine geruststelling). En het mogelijk was dat je in de zwangerschap en zeker onder invloed van de hormonen van de IVF behandeling ander slijm produceerd. Ik heb aangegeven dat ik er erg veel stress van ondervind en ik maandag pas iemand van de IVF poli te pakken kan krijgen. Ik mag om 16:00 uur langs komen. Ze wil dan een echo gaan doen en het propje bekijken. Hopelijk is er iets op te zien.
Wat goed dat je door gezet hebt in het ziekenhuis!! die spanning is helemaal niks en zo kan je er ook niet van genieten toch. hopelijk is het gewoon oude troep! Nou meid succes vanmiddag!!
Goed dat je nog eens gebeld hebt missQ! Want dat hou je toch niet vol tot maandag! Meis ik zal je foto eens bekijken!