wie ook in mei/juni'11 ivf/icsi behandeling of cryo tp?

Discussion in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' started by welcomehome, Apr 11, 2011.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Char1983

Char1983 Fanatiek lid

Feb 19, 2011
    3,447
    21
    38
    Female
    Noord-Brabant
    Snap idd ook niet dat ze dat niet doen! Is bij mij wel gedaan en had toen wel meer zekerheid hoe het zat... Hmmm soms

2. MissQ

MissQ Fanatiek lid

Jun 3, 2006
    4,824
    1
    0
    Als het antwoord me straks niet bevalt, dan kan ik altijd nog om een bloedtest vragen, toch?

3. Char1983

Char1983 Fanatiek lid

Feb 19, 2011
    3,447
    21
    38
    Female
    Noord-Brabant
    Ja dat lijkt me wel hoor! Gewoon doen! Succes straks meis!

4. sas27

sas27 Fanatiek lid

Mar 1, 2011
    1,842
    9
    38
    Female
    systeembeheerder
    overijssel
    Jah tuurlijk als je al een beetje twijfel hebt dan als nog even bloed prikken

5. MariaC

MariaC Fanatiek lid

May 4, 2008
    2,185
    56
    48
    Female
    Education
    Noord Holland
    Ja! Gewoon om de bloedtest vragen! En al het kan morgen je uitslag!
    Die onzekerheid is killing!

6. MissQ

MissQ Fanatiek lid

Jun 3, 2006
    4,824
    1
    0
    Even snel een berichtje van mij (ik heb mijn opa en oma op de BBQ, dus heb niet lang de tijd!).

Ze hebben een echo gemaakt en mijn baarmoederslijmvlies zat op 8 mm en ze zag (als we van het aller positiefste uitgingen) een piepklein donker plekje, wat heel misschien het vruchtzakje kon zijn. Afgaande op het bloedverlies kon het nog allebei de kanten opgaan, afgaande op het baarmoederslijm zag het er nog goed uit. Ik heb geen bloedtest laten doen, ben een heel klein beetje gerustgesteld. Hetgeen ik verloren ben, was in ieder geval veel te groot voor een vruchtzakje, wat het wel was kon ze niet met zekerheid zeggen. Maandag bel ik mijn eigen verpleegkundige en leg ik haar het verhaal voor. Bedankt voor jullie steun meiden!

7. sas27

sas27 Fanatiek lid

Mar 1, 2011
    1,842
    9
    38
    Female
    systeembeheerder
    overijssel
    Nou gelukkig dat het het vruchtzakje niet was, dat is toch een fijn idee..
    Nou hopelijk gaat alles goed doe maar rustig aan.
    en bbQ ze :)

8. MariaC

MariaC Fanatiek lid

May 4, 2008
    2,185
    56
    48
    Female
    Education
    Noord Holland
    Nou meiden... blij en tegelijkertijd een hekel aan mezelf want ik weet hoe fout te vroeg testen kan aflopen.... Ik zie het hier in het forum gebeuren en heb zelf ook als eens een VMK gehad... dus hoe stom kan je zijn...

Enfin...

Ik had gisteren bij sensitest een paar sticks en een digitale besteld.
    Maar die komen maandag denk ik pas.

Maarrrrr gisteravond ruimde ik de la op, en toen vond ik achterin de la een Etos eigen merk test. Eigenlijk mag je die pas gebruiken na je NOD (die is maandag/dinsdag) Ik had deze met 2 in de verpakking bij onze decemberpoging gekocht. 1 gebruikt-negatief dus- en de ander glad vergeten...

Tot gisteren....

Vanmorgen toen ik de utrogestan in moest brengen dacht ik, acht wat zou het... en deed de test.

Meteeeeeeennnn! Hoppaaa! Een 2e streepje! De etos test moet je pas na 10 minuten aflezen, maar hij kleurde vanaf 10 seconden al en kleurde steeds door.

Jeeminee....

Vanmiddag was ik in de stad en toen heb ik een digitale gekocht. Ik dacht, nou wil ik het weten ook. En de digitale zei zwanger.

Vorige week zaterdag was mn terugplaatsing pas!!!!!!!!! En ik heb géén pregnyl gespoten!

Maar potdikkieee..... Als IEMAND weet hoe slecht te vroeg testen is (omdat er nog vanalles kan gebeuren) ben ik het wel.... Een VMK is pijnlijk.... Maar de digitale staat er toch echt....

Echt superspannend.

Vanmiddag in de V&D was ik zó misselijk, ik kotste bijna in de sokkenbak! En ik heb steeds pijn in mn buik die ik niet ken. Echt steken en zeuren. Zou het dan toch echt?

Ik hoop dat mijn hcg blijft stijgen en dat het een plakbeeb is!
    De test van vanmorgen is deze hieronder. Het is altijd lastig op de foto te krijgen. In het echt zijn ze altijd helderder....

View attachment 156369

9. Char1983

Char1983 Fanatiek lid

Feb 19, 2011
    3,447
    21
    38
    Female
    Noord-Brabant
    Owww Maria wat is dat moeilijk he?
    Ik zeg nu ook steeds na de vmk niet te vroeg testen Char! Maar ben benieuwd of ik dat vol hou....
    Dus snap je helemaal!

Maare wat fijn! een positieve test!!!!!! voorzichtig gefeliciteerd....
    Ik weet dat het nog alle kanten op kan gaan maar hoop zo voor je dat het een plakkertje blijft! Ik ga KEI hard voor je duimen!!!!

10. MariaC

MariaC Fanatiek lid

May 4, 2008
    2,185
    56
    48
    Female
    Education
    Noord Holland
    Thanxx Char. Lief van jou!

11. VMiss

VMiss Bekend lid

Nov 24, 2010
    826
    0
    16
    NULL
    NULL
    maria dit kan echt wel hoor! ik had net hetzelfde.
    Mijn tp was maandag (vorige week) en vrijdag een licht positieve test. Bloedtest wees ook uit dat ik zwanger ben! En vandaag een clearblue digital gedaan, een vriendin van mijn had nog zo eentje thuis liggen, gedaan en er stond ZWANGER +3 WEKEN. Dus zogezegd 5 weken, terwijl ik pas 4 weken ben...

12. KateK

KateK VIP lid

Dec 26, 2008
    5,185
    0
    36
    Drenthe
    wow dat klinkt veelbelovend!!!!! hopen dat ie lekker blijft kleven!!!

13. Doortje25

Doortje25 Fanatiek lid

Jul 25, 2010
    4,056
    884
    113
    Maria, wat VMiss schrijft kan inderdaad, ik had hetzelfde.
    Ik mocht eigenlijk pas donderdag testen, maar deed dat zondag al en het 2e streepje was al goed zichtbaar.
    Afgelopen vrijdag had ik ook een 'zwanger 3+' test terwijl ik morgen pas 5 weken ben!

Ik kan me echter wel voorstellen dat je voorzichtig bent, zeker door je ervaring met een vmk. Ik hoop dat het goed blijft gaan en je binnenkort wat meer zekerheid hebt!

14. MariaC

MariaC Fanatiek lid

May 4, 2008
    2,185
    56
    48
    Female
    Education
    Noord Holland
    Oh meiden wat spannend allemaal he
    ik voel me beroerd. Was vroeg wakker maar zo duizelig/misselijk dat ik weer naar bed ben gegaan.

15. sonne

sonne Actief lid

Dec 7, 2010
    236
    22
    18
    NULL
    NULL
    Jee Maria, dat klinkt goed!! Wat bijzonder! In dit draadje komen echt veel positieve zwangerschapstests voorbij zeg, ik hoop dat alle zwangerschappen ook goed doorzetten!

16. Chybou

Chybou Fanatiek lid

Jan 27, 2011
    2,211
    8
    38
    Docent
    Twente
    @ MissQ: Heel veel sterkte bij al het wachten...
    @ VMiss: Ik las dat de bloeduitslagen goed zijn. Echt zo super.
    @ Maria: Ik zag een heel mooi streepje. De etostesten vind ik niet zo gevoelig... Dus zo'n streepje is een heel mooi begin. Hopen dat het doorzet!

17. MariaC

MariaC Fanatiek lid

May 4, 2008
    2,185
    56
    48
    Female
    Education
    Noord Holland
    spannend hoor meiden!
    Ohh duim met me mee!
    XXXXXXXXXXXXXXXXXXXXX

18. Char1983

Char1983 Fanatiek lid

Feb 19, 2011
    3,447
    21
    38
    Female
    Noord-Brabant
    Ik vind die testen van de kruidvat heel goed die 2 voor 5,-
    die zijn ook super gevoelig zeker als je vroeg test....

Owwww wat spannend voor iedereen zeg!

19. Minniemouse1974

Minniemouse1974 Fanatiek lid

May 14, 2011
    3,570
    55
    48
    Wat versta je onder gevoelig, en wat is vroeg testen?
    Ik zit nu op dag 9 van de 14, en alle testen zijn negatief....
    Ben ik dan te vroeg aan het testen? Of gewoon niet zwanger?
    Ik word er knettergek van.:(

20. Chybou

Chybou Fanatiek lid

Jan 27, 2011
    2,211
    8
    38
    Docent
    Twente
    Hoi minniemouse. Het is vroeg hoor om op dag negen te testen. De ene vrouw maakt meer HCG aan dan de andere vrouw.
    Het kan zijn dat je te vroeg test, het kan ook zijn dat je niet zanger bent.

De kruidvat testen testen op 25ulg. Clearblue en Predictor test geloof ik op 50. De kuidvattestjes zijn dus redelijk gevoelig.
    Ik kreeg elf dagen na de punctie een duidelijk streepje met de Kruidvat test. (zie fotoalbum)

Share This Page