Hoi Chybou, En voor die 11 dagen heb je niet getest? Ik word er echt knettergek van, ik heb het gevoel dat ik vandaag ongesteld ga worden... Ik heb al een keer of 5 getest, met Senitest en Kruidvat. Wat maakt wachten een mens toch onzeker.:x En als ik dan zie dat MariaC de terugplaatsing na mij gehad heeft en nu al een positieve test heeft, ik word er zo onzeker van. Vanmorgen vroeg om half 5 zat ik al met de ochtend urine te testen, maar helaas zonder resultaat. Misschien als ik wacht tot de elf dagen dat de test dan positief is.
Goeiemiddag! Ik schreef al in een ander topic mee maar daar is het zooo rustig. Is het goed als ik hier ook mee kom schrijven?
@kaki natuurlijk mag je hier mee lezen en kletsen,ik zie dat wij metde tp en de testdag precies hetzelfde lopen! Spannend!
Kaki, welkom! Minniemouse, ik kan me voorstellen dat je er onzeker van wordt, maar VMiss heeft misschien wel 2 kleintjes in haar buik en ze kon ook eerder testen omdat het 2 cryootjes waren. Nog even geduld helaas... En houd moed, probeer jezelf niet gek te maken! Al herken ik dat wel hoor, ik heb uiteindelijk op dag 10 na de tp een test gedaan omdat ik gek werd van onzekerheid.
Ik heb met de vorige tp op dag 11 positief getest met de kruidvat test al vonden ze dat op het zh nog erg vroeg.
ik heb me de vorige keer in kunnen houden om te testen, maar was ook niet nodig... werd precies 2 weken na de punctie ongesteld...
Ik probeer het ook vol te houden dit keer maar is wel erg moeilijk! Ik voel allerlei gerommel in mijn buik maja kan goed of fout betekenen! Afwachten maar dus!
Ja maar heb hier een aantal keer gelezen dat er meiden waren die zwanger zijn geworden ondanks ze niets voelden dus echt zegt niets! Hoop dat we de 14e alle 2 goed nieuws krijgen!
kijk dat geeft de burger moed! ik lees alleen maar van meiden die van alles voelen namelijk... dat maakt me wel onzeker...
ach het lijkt allemaal op elkaar.. ongi krampjes maar toch zwanger.. niks voelen en ook zwanger.. overgeven, maar geen zere boobs.. ik heb al de signalen-verhalen al eens gelezen en vergeleken maar kan er geen pijl op trekken.. Ik voel nu ook (nog?) niks. Af en toe wat napijn van de punctie maar verder voelt mijn lichaam wel prima. Ik loop iets achter jullie aan.. 3 dagen.. we moeten elkaar maar goed in de gaten houden!! Ik wil niet eerder testen.. ik werd de eerste keer 13 dagen na tp ongesteld.. vind het nu ook weer erg spannend al zal deze komende week niet zoveel problemen opleveren (lees constant broekloeren en signaaltjes proberen te analyseren. Heb gister al helemaal proberen uit te zoeken hoeveel cellig onze Emma nu zal zijn als ze mooi is doorgedeelt.. zucht.. Ik wil antwoorden en duidelijkheid.. al zal die pas rond de 17e komen... Nog 12 dagen te gaan.
Heyy Lieverd, Ik heb een Blastocyste teruggekregen he, die is ouder en dan test je eerder positief! Toen ik een verse terug had gekregen testte ik pas 2 dagen voor de uiteindelijke testdag positief! Het is echt nog niet verloren hoor! Al die stress is niet goed... Het is zo moeilijk en de wachtweken zijn zo killing. Sensitest is sowieso veel lichter dan andere testen. Test dinsdag weer! En doe dan een kruidvat testje. Knuff meis, hou vol! XxM
Dank jullie wel voor de berichten. Ik zit nu op dag 9 na de terugplaatsing, ik heb sensitest en kruidvattest, allebei negatief tot nu toe. Wel erg moe, maar kan ook van die pareltjes zijn. Ik hou nog moed, zolang ik niet ongesteld ben mag ik nog niet bij de pakken neer gaan zitten. Maar ooooow wat is het moeilijk dat wachten. Dinsdag maar weer testen.... Ik denk maar zo;geen bericht is goed bericht. 10 Juni moet ik bloed laten prikken in het ziekenhuis voor de uitslag. MariaC: Ow Vandaar! Maar door de hormonen ben ik eigenlijk bang dat mijn lichaam van slag is, toen ik met de pil moest beginnen was ik 11 dagen ongesteld, en toen ik hormonen moest gaan spuiten was ik maar 2 dagen ongesteld....maar goed, ik ben ook zo'n stresskip... En toen ik zag dat jouw test al wel goed was.... Nou ja, dinsdag is het dag 11...ik hoop het zooooo.... Fijn dat jij zwanger bent! Gefeliciteerd!!! Top! Het zou moooi zijn als we gelijk op gaan....wie weet?
@Muppet, is ook wel zo inderdaad, alles kan nog alle kanten op... heb je het gevonden over de grootte van Emma? Ik heb wel een link voor je: FIV - IVF - Inhoudstafel @Maria, hoezo heb jij een blastocyt teruggeplaatst gekregen? @Minimouse, dat wachten zuigt he? hopelijk worden die negatieve testen nog mooi positief voor jou!
@ Kaki: Ik had een cryo die na de ontdooiing een nachtje in de broedstoof is gegaan om te kijken of hij nog wel levensvatbaar was. De teruggeplaatste embryo heeft zich daar doorgedeeld tot early blastocyste (dan krijg ie al wat holtes) ALs je wil weten hoe het verloop van de ontwikkeling gaat, heb ik op mijn weblog (zie handtekening) een super leuk filmpje dat het goed uitlegt. Xx
oh wordt dat met elke cryo gedaan? ik had nog 7 emmies en hoor als het goed is binnen nu en 2 weken over ze de vriezer in konden of niet... ik hoop van wel hoor!
Ligt heel erg aan het ziekenhuis waar je zit. Sommige ziekenhuis hebben een heel streng invries beleid. Het VU vriest bijvoorbeeld niet in als het minder dan achtcellige embryo's zijn. Maar sommige ziekenhuizen vriezen ook 6 cellig in, of minder en daar worden ook kindjes uit geboren. Wel is het belangrijk dat een Eskimootje (cryo) na de ontdooing voldoende activiteit laat zien, groei dus. Er mogen wel wat cellen afbreken door het proces maar niet te veel. 14 juni testen! Spannend hoor! Wat moet je lang wachten op het bericht of ze in de vriezer mogen of niet! 2 weken is echt lang!
Kaki, in welk ziekenhuis ga jij? Ik hoor 2 a 3 weken na mijn punctie of mijn 5 emmies ingevroren worden.Ik krijg een brief. Je gaat gelijk op met MariaC, Char1983 en mij.